Hier ook goed vol te houden qua weer.... Merk wel dat het nu echt wat zwaarder wordt qua energie level...die twee monstertjes houden mama goed bezig Lekker ding die Yoeri! Wij hebben ook een bijna jarige! Jobje wordt de 8e ook al weer twee. Fijne vakantie Dees!
Word helemaal vrolijk van de leuke kindervoorstellingen in het theater komend jaar . In de herfstvakantie en vlak voor sinterklaas alvast een vastgelegd, veel verder is wel erg vroeg. Liefst zou ik dat wel doen, het aanbod 3 en 4 jaar is nou ook niet zo groot dat je veel te kiezen hebt. Voor de liefhebber: Theater Kikker - Utrecht - Herfststukjes: Kleur en Stadsschouwburg Utrecht - Hij komt! 4+
Krijg gelukkig wat programma's via mail, anders schiet het er inderdaad altijd bij in. Fijn dat dat bij zo veel andere leuke dingen niet zo is en die wel lekker spontaan kunnen. Collo, hoe is het daar?
Sorry dames,verwaarloos jullie een klein beetje. Hier alles nog steeds onrustig, bloeden is nog niet gestopt. Morgenochtend krijg ik de 3e echo. Met mijn moeder gaat het beter gelukkig, ze is weer thuis herstellende. Afgelopen weekend daar thuis het één en ander gedaan om ondersteuning te bieden, is mijn vader erg goed bevallen.
Dees, fijn dat je moeder thuis is, gaat de goede kant op. Goed dat je nu regelmatig echo's krijgt, de bevestiging dat alles goed is kan je wel gebruiken.
Dees Fijn dat je moeder weer thuis is, nu jij weer even de goede kant heen. Hoop dat je morgen een nog mooier knippertlichtje op de echo gaat zien! Heel veel succes! Riti Top! Wel afgrijselijk druk, maar hoop dat de meesten vandaag lekker weer naar huis gaan zodat het morgen wat rustig is. Amy heeft vandaag een handje en kusje mogen geven aan Assepoester en we kwamen Prinses Belle ook nog even in het "wild" tegen... Dus die droomt vannacht van Prinsessen. Ook nog een Meat & Great met Mickey gehad, die ook erg leuk was, maar die was ze na de prinsessen zowat vergeten. Zo leuk dat ze nu ook echt alle karakters kent en er helemaal blij van wordt.
Goedemorgen Vanmorgen om 9.30 de 3e echo gehad, en wederom een mooie echo met een mooi vruchtje zichtbaar die gestaag groeit! Hartje klopte nu ook al goed stevig Bij deze een foto
Gelukkig Dees; het gaat vast goedkomen met dit spruitje!! Nu even doorbijten tot de 13e zie ik, dan je volgende echo. Fijn dat het er nu al zo goed uitziet meid. Lekker aan het genieten zo te horen Collo! Leuk dat Amyhet nu allemaal zo beleefd; heerlijk! Theater; zo leuk, alleen met Tijs nog niet gedaan. Komend seizoen moet het er zeker een keer van komen,volgens mij vindt hij dat helemaal geweldig. Job lijkt me nog niet zo handig... Hier laatste weekjes werk ingegaan. Lekker hoor, kijk uit naar mijn verlof. Gelukkig is er al best veel klaar, maar altijd genoeg te doen geloof ik. Volgende week donderdag EINDELIJK de dakkapel!!!
@Happy; Ohw ik dacht dat de dakkapel al stond?! Oops! Wordt deze kant en klaar erop gezet of thuis opgebouwd? Heerlijk je verlof in zicht, jippie!
@Happy: fijn als het zo lekker opschiet in huis @Hier: kids weer naar school, heeeel erg raar, maar net wel alles flink kunnen poetsen onder.
Kant en klaar Dees...dus 1 dag en dan klaar (hoop ik dan maar.....je zult het zien...lig in dadelijk in de open lucht te bevallen haha!) Dre even wennen weer natuurlijk...zal wel stil zijn.
@Dre; Schoolweek is alweer begonnen dus, lekker hoor. @Happy; Ohw ideaal, die staat er inderdaad met een dag op! Nou die kleine uk van jullie mag nog wel even blijven zitten hoor totdat alles klaar is
Fijn Dees!!!! @Dre...zal wel weer wennen zijn! @Happy..oh heerlijk, laatste weekje! Beetje druk hier, weer nieuwe medewerker en inwerken is niet mijn favoriete bezigheid.. Deze week met Milan langs zijn nieuwe school. Heb toch gekozen voor een andere school lekker dicht bij huis. Die Daltonschool is 10 minuten met de auto en waar ik hem nu naar toe wil doen is 2 minuutjes lopen. Ik vind het toch belangrijker dat hij dicht bij huis naar school gaat, lekker zijn vriendjes in de buurt. Dit is ook een leuke kleine school en openbaar. Ik was gaan kijken op de Daltonschool en vond het ook vrij rommelig. Kinderen die extra taken hadden zaten op de gang en daar vond ik ook weinig toezicht op. Mijn gevoel is nu veel beter....hopelijk heb ik dat nog steeds als we langs zijn geweest! Heb wel lekker mijn werkuren helemaal omgegooid. Ben nu altijd thuis als hij uit school komt...fijn geen BSO en maar 2 keer overblijven.
Chicken, goed joh, fijn he als je er gewoon een goed gevoel bij hebt! Bij ons brokkelt dat gevoel ietwat af, ze komt misschien op een nieuwe locatie (die we dus niet kennen wb sfeer en gebouw en zo), er staat een vacature uit voor de kleuterjuf of meester en we moeten nu zelf achter informatie aan. Ik krijg daar een beetje jeuk van zeg maar . Hier een rommeldagje, al even in de moestuin geweest, net heerlijk verse paling gegeten (nam Dennis mee na een weekend zeilen) en zo verder met Maura's kamer (waar papier niet op de muur blijft plakken grrr). na de kindervoorstellingen ook eea voor onszelf geregeld de komende tijd, nu de oppas nog.