Chicken Ik sluit me ook bij Panos aan... Hier schiet ik soms ook enorm uit mijn slof...veel te snel. Ben best behoorlijk gespannen met dat gedoe met mijn werk. Maak het altijd snel weer goed met veel knuffels en kusjes. Komt vast wel weer goed...
Dre Wat leuk dat de katjes het zo goed doen! Het zijn ook zulke lieve beestjes.... alhoewel ik hier vannacht om 2.00 uur nog kon dweilen omdat de katten voor de bak hadden gepiest.... Maar dat was onze eigen schuld, want Ferdy was vergeten om zakken gridn klaar te zetten voor de kattenoppas, dus die heeft alleen maar de bak leeg geschept en dat houdt natuurlijk ook op op een gegeven moment. Toch niet echt een fijne thuiskomer, want het hele huis tonk naar de kattenpis... Ben wel blij dat ze het daar hebben gedaan en niet ergens anders in huis... Chicken Mooi dak! Mooi huis ook. Kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent. Panos Hahaha...tis best komisch aan het worden. Jij en je scholen.... Het is ook wel belangrijk! Hier vandaag het Bewijs van Inschrijving gehad. Echt een heel certificaat zeg... Alsof ze haar eerste diploma al heeft! Luuz Goed van Lenn!! Nu hopen dat hij volhoud! Her vandaag in de tuin een klein emmertje cherry tomaatjes en 1 hele normale tomaat kunnen plukken en drie courgettes en een handje vol aardbeien.. Ik werd er blij van! Verder vandaag rustig dagje gehad. Even naar schoonouders gereden en gegeten. Hebben afgelopen dagen nog heerlijke dagen gehad in Disney. Amy was helemaal vol van de prinsessen en heeft ze zelfs ontmoet, waarvoor ze behoorlijk zenuwachtig was. Heel schattig om te zien. Verder hebben ze nu echt enorm schattige poppen van de prinsessen in baby/kind vorm. Ik zou ze bijna zelf willen hebben. Gelukkig heb ik er 1 aan Amy kunnen slijten
Ik wil ook kittens! Liefst een zoldertje vol en dat dan helemaal voor ze inrichten ook....inclusief de rest van het huis Chicken, ach, k** kan je je dan voelen he, niet doen hoor, je bent ook maar een mens. Fijn dat Milan meekrijgt dat zijn moeder dat ook is . Ik ben nogal hormonaal belast met een bijkomend variabel lontje, dat blijft ook niet altijd zonder gevolg. Collo, ben zo jaloers op je tomaten! Ben er dol op en heb ze niet. Niet gezaaid ook, dus niet gek. Ze willen niet zo op natte klei/leem en zijn ook erg vatbaar voor schimmeltje dan. Niemand van de 5 tuinen heeft ze en ben niet eigenwijs geweest al knaagt het nog steeds. Echt een goede voor achter het huis eigenlijk. Over poezen gesproken, onze poes (Sjoukje van inmiddels 12) is echt de beste vriend van Maura. Ze speelt echt met haar . En het is geen makkelijke poes, niet lelijk of fel maar wel bangig en erg gereserveerd. Twee handen op 1 buik, zo verschrikkelijk lief! Dat beest moet dus echt 30 worden, 40 liefst dat begrijpen jullie. De vpro serie 'poesjes' er bij gezocht (nest op boerderij in beeld gebracht en ingesproken door koefnoen stemmen) en zoals verwacht, dikke hit!
RiTi Heel schattig als je ziet hoe kind en poes naar elkaar toe groeien. Vandaag zag ik ook ineens Lizzy heel schattig een van onze poezen aaien...dat deed ze eerder nog niet vaak en de poes liety het ook vaak niet toe. Onze katten zijn extreem lief, maar niet gek, dus zetten het vaak op een holletje als de kids komen aangestormd... Wat betreft je tomaten. Kun je geen kleine verhoging in je moestuin maken? Gewoon een klein frame van steigerplanken ofzo en dan volstorten met zand. Dan staan de tomaten wat hoger dan de rest en blijven de voetjes wat droger. Heb hier ook supermooi tomaten in bakken opgebonden, maar geloof dat het niet het beste zaad was, want krijg echt allemaal minkukel tomaten en de plant ziet er ook niet al te best uit...Volgend jaar maar wat betere hybrides...
Klinkt niet suf...leuk juist! Ik heb nu andijvie, bieten en boerenkool staan. En krulsla. Ik zag gister wel wat slijm op de boerenkool..wat doen? Milan is trouwens wakker, komt naar boven, kruipt in ons bed, knuffelt even lekker en vraagt of hij op de iPad mag...just an ordinary day!
Chicken, hahaha kind van deze tijd! Slijm waarschijnlijk van een rupsje, zoek 'm en in de kliko. Collo, Dat is op zich wel een idee inderdaad. Wel zonde van de goede grond in de tuin want die werkt als een tierelier. Het nieuwe idee is een paar kleine fruitboompjes langs de rand, zoals een teler ze ook altijd laag heeft voor het plukken. Een appel en een peer of zo, even kijken of we de tuin daar op tijd klaar voor hebben.
@Chicken: heel erg herkenbaar, ik schiet soms ook wel eens uit mn slof, gevolgd door schuldgevoel en angst dat hij/zij er iets aan overhoud, maar ga wel helemaal mee met Panos. Dit zal niet zijn ergste herinnering zijn, ik kan me Zelf ook niet meer herinneren dat ik erg op mn kop kreeg van mn ouders (van voor mn pubertijd an hihi) @LW: ja hondjes zijn zondag weggegaan en t schijnt erg goed met ze te gaan. Vind mezelf erg hard dat ik het zeg, maar pff vind t best n opluchting... hing een geur in huis en da vind ik zo vies. Hoevaak die hondjes ook gewassen werden of verzorgd werden, die geur die bleef en ik vind da echt smerig. Hoe is het met jou ?? is mega lang geleden weer mis je @Collo: ohh heerlijk zoveel kunnen plukken uit de moestuin he kan niet wachten tot volgend seizoen dan is de mijne 6x zo groot whahahahaha heb al wilde plannen owww disney daar kan ik nu alleen maar van dromen hihi ik heb stiekem een disney prinsessen fetish, heeel blij dat layla ze ook leuk vind, voel me zelf weer kind af en toe @RiTi: ow balen dat de grond zo is dat je geen tomaten kan houden, maar ja je hebt heeeeeel veel andere lekkere dingetjes Wat fijn dat Sjoukje zo leuk met Maura omgaat, is fijn om te zien he Kids en katten zijn ook erg knuffelachtig hier @Tomatenplanten: goed idee Collo dat Riti dat zo kan oplossen, misschien helpt dat ja en staat meteen ook super leuk ook om in verdiepingen te werken! Hier 3 cherrytomatenplanten waar ik volle bak van kan oogsten en 6 grote tomatenplanten die nu rood beginnen te worden dus dat word veel sausjes en soepjes maken hihi @hier: kids naar school, ik vandaag niet want de lerares is ziek *balen* Ik ga nieuwe kleuren kiezen voor de kinderkamers want die worden geschilderd, layla's kamer is maandag al aan de beurt. Verder nog stofzuigen, strijken en beetje dagelijks werk doen, beetje onkruid plukken want het is heeeeeerlijk weer.
@dretjuh ik vindt je niet hard hoor.jij kon de troep elke keer opruimen terwijl de hondjes van die doos waren. Komt goed is hier nog paar weken druk en dat wordt het hier wat rustiger. 22 komen we zeker.
Ik piep er even tussenuit voor een dikke week, vanmiddag vliegen we naar Turkije. Tot later meiden! Wie weet lees ik wat bij aldaar en misschien klets ik mee op de momenten dat ik er even tijd en zin voor heb. Zwaai!
@Lw: jaaa heb dr zin in, mn kleine meisje dan ook alweer 5 ... snik snik @Dees: veeeeeel plezier gewenst, maak er een fijne vakantie van en lekker uitrusten!
jeeeej ik heb er een stageplek, helaas wel voor zaterdagen en vakanties, maar heb een stageplek gewoon in de kapsalon van het dorp, enkele straten verderop die baas was super relaxt, geen eisen qua kleding en tattoo's dus me is happy!!!
even uitspraak delen: "mama mama mama mama mama mama (zonder pauze).. zie je je luistert niet! ik denk dat jij ook kraantjes (buisjes) in je oren moet want dan kun je weer luisteren!"
Joyce Haha hier lig ik ook constant in een deuk om bepaalde uitspraken. 'Mam! Stil nu, ik kan de krant zo niet lezen. Dit is echt belachelijk!' Lol Dees Veel plezier op vakantie! Nou, lekker dagje. Hele dag heeft hij zn plas opgehouden, maar toen moest hij natuurlijk wel heel nodig plassen. Schreeuwen en krijsen om zn luier maar hij had even pech. Dus rende hij alsnog naar de wc en weer een grote plas. Deed wel zeer met plassen maar goed, logisch na 5uur niet plassen. Daarna plaste hij wat in zn onderbroek dus hij wost niet hoe gauw hij op de wc noest komen om daar verder te plassen. Morgen dus goed benadrukken dat ze op de opvang absoluut geen luier om moeten doen, ook niet na een ongelukje. Enorm trots op onze jongen dus, gezien zijn angst voor het plassen op de wc
Ik moest zo lachen net. Lenn wordt wakker, half in paniek. Hij was vergeten dat hij een luier om had gekregen voor de nacht. Geplast in de luier en hij moest en zou een schone. Nu durft hij niet te gaan slapen, want anders word zijn luier nat