December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Hier help ik alles waar ik kan. Maar pompoen heeft het vorig jaar zonder mijn hulp wel gedaan.
    Hier wil ik vandaag nog even een lekkere courgettesoep met brie maken.

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    lekker collo!
    Hier vandaag eindelijk grote tomaten kunnen plukken ,samen met een aantal cherrytomaten, lekker peterselie en basilicum erdoor en voila lekker sausje ;)

ow ja zie club!! :D

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    *doet vreugdedansje* :p

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Goede tomaten zijn zooo lekker.
    Drogen (of half drogen) is ook zo lekker, vooral met knoflook Collo!

5. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Tip voor de dames met een volkstuin, het boek smaakvrienden!!

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Joyce
    Ik zal het boek eens googelen. Thanks!

Hier net de gedroogde cherrytomaatjes over het randje geduwd... Denk dat ze een beetje te gedroogd zijn. Toch maar in een pot met olie gegooid en hopen dat het toch nog smaakt en nog weg te kauwen is...

Verder
    Begin ik me nu langzaamaan echt te realiseren dat mijn grote meid over een aantal weken al naar school gaat.....pfff Wat zal ik haar gaan missen! Van de andere kant ook wel weer een kans om lekker dingen met Lizzy te ondernemen en echt dingen met haar te doen. Lijkt me ook super!

Vandaag schoenen gekocht.... Ik dacht een schoen op de groei te kopen met maat 27 maar liet voor alle zekerheid toch maar even de schoenenmevrouw kijken.... Mooi dus dat ze echt maat 28 moet hebben, oeps! Slaan we weer een maat over!

Deze heeft ze:
    Geox meisjes sneaker blauw | Nelson Schoenen online
    Zitten redelijk subtiel lampjes in verwerkt, dus Amy is helemaal Happy.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!!
    Nog 2 dagen heerlijk genieten van de hitte hier, donderdagavond vliegen we weer terug naar huis.

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Murrrning!!

Goed nieuws.....huis weer voor minimaal 1 jaar verhuurd....oh jeeeh oh jeeeh **doet een chickendans**

9. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chikcken: super! Ff vraagje, hoe ben je aan een huurder gekomen? Heb ook nog huis over...

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, coole schoenen!

Joyce, ik ga het boek eens bekijken, leuk.

Chicken, Fijn weer een jaar!

Dees, Geniet er nog even van!

Dretjuh, goed gevierd?

Hier mag mup vanmiddag weer naar haar favo dansles, ze is zo blij! Wel een open les vandaag, wat chaos betekend maar dat zal haar niet deren (mij meer hihi).

Gisterenavond een ouderavond gehad van de school, dat werd al met al nog best laat en vanmorgen was het erg vroeg (gaaap).
    Zo deze week meer van dat soort sessies, gelukkig sluiten we vrijdagavond af in de schouwburg, goed begin van het weekend :)

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Panos..mijn huis staat in de verhuur bij een Makelaar. Verder heb ik hem aangemeld bij Direct Wonen via internet en ik had nog een andere makelaar. Gewoon je kansen spreiden zeg maar. Moet zeggen dat mijn makelaar echt tot nu toe altijd binnen 2 maanden een nieuwe huurder had. Deze huurder blijft denk ik nog wel langer dan een jaar. Ben zooooooooooo blij. Scheelt € 1.300 in de maand:$:$:$

12. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: yep hihihi zeker goed gevierd!
    klinkt als een leuke week deze week voor jou

@Hier: rekeningen overmaken, net gestofzuigd en gedweild, strakjes om 12 uur de kids ophalen van school, dan ff naar de speelgoedwinkel, voor dani's klasgenootje een cadeautje halen, dani heeft zaterdag dat feestje. En voor Layla uitnodigingen zoeken voor haar eigen kinderfeestje, spannend :)

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dretjuh, Goed zo!
    Nou niet echt leuk want dus onverwacht veel schoolgedoe in eens, en dat moet allemaal s avonds want dat kleine meisje krijgt stiekem alles mee. Kijk nu al uit naar het weekend!

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Oh jaaa, gisteren naar die anders school geweest voor Milan. Echt zo leuk en wat een onwijs lieve juf zeg. Op ma t/m wo heeft hij een wat oudere dame en op do en vrij een jonge meid. Met beiden kennis gemaakt en kwamen echt onwijs leuk op mij over. Milan vond het ook helemaal geweldig. Ze hebben momenteel echt kleine klassen, dus dat vind ik alleen maar beter. Ben blij dat ik een andere keuze heb gemaakt.

@Riti..wat moet je allemaal doen nu?

15. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTI: nee dat schoolgedoe brengt roet in het eten, maar je sluit je week wel goed af ;)

@Chicken: pfff da's een megabedrag per maand joh! kan me voorstellen dat je mega happy bent dat je dat nu terugkrijgt ipv moet betalen.

Fijn dat de juffen zo goed bevallen!

16. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @chicken: Dus gewoon aan vreemden? Op de een of andere manier ben ik bang dat ze niet betalen, of je huis slopen of niet meer willen vertrekken.... Wat is jouw ervaring? Screen je de huurder wel? En hoe doe je dat met de bank? Of heb je toestemming? Is in de praktijk erg moeilijk als er een hypotheek op rust... Of verhuur je obv de Leegstandswet (met vergunning)? Veel vragen dus :). Enne, fijn van de nieuwe school van Milan!!

@riti: Fijn dat het gisteren meegevallen is. Hopelijk kan maura toch met een goed gevoel starten daar!

@dees: Geniet er nog even van!

@dre: Leuk hoor lijkt me dat om een kinderfeestje te organiseren. Gelukkig mogen wij vanaf volgend jaar aan de bak en heb ik er dan snel genoeg van haha....

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Chicken, We moeten heroverwegen of ze toch nog op deze school gaat starten. Ze starten een tweede school en Maura gaat daar de eerste klas van worden. In dat nieuwe gebouw huren ze twee lokalen, de rest staat leeg. Investeren in de andere ruimtes (zoals het plein en de gang) is niet mogelijk, krijgen ze ook niet gefinancierd bijvoorbeeld.
    Veel vragen dus, hoe dat alles vorm gaat krijgen en wat het in de praktijk gaat betekenen, ook voor de komende jaren.

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Riti...inderdaad genoeg om over na te denken dan. Wens je veel wijsheid!

@Panos, ik verhuur m'n huis via een makelaar, zij regelen alles voor mij ook het contract enzo. Ik krijg ook een borg gestort, mochten er dingen kapot zijn gemaakt. De huurders die ik heb huren via hun bedrijf. Veelal expats. De bank weet hier niets van. Ik heb het huis al 5 jaar verhuurd, vond het wel prima toen.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    En? Al een beter gevoel over de nieuwe lokatie of niet?

Dees
    Geniet ervan meid! Hier is de herfst begonnen...;)

Chicken
    Goed nieuws zeg! Heerlijk als dat zo lekker wat rust brengt.

Panos
    Jij ook nog steeds een extra huis? Poeh....
    Ik zou idd ook expats zoeken! Je hebt ook veel van die expat bemiddelingsbureaus... Dat zijn doorgaans goed opgeleide, goed verdienende mensen die goed met de huizen omgaan en bereid zijn een hogere huurprijs te betalen. (op mijn werk ook een complex met dure markthuur appartementen en die verhuur ik bijna allemaal aan expats via een makelaar)

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Morning!!!

Deel Deze Pagina