@School/opvang: tja hier op zaterdag is papadag voor freddy, op donderdag als ik op school zit gaan de kids naar de opvang, anders kan de mama van freddy de kids wel eens halen. Hier eindigt school pas om 15.20 en op woensdag om 12.00 dus zijn best flinke dagen kids hebben het zeker naar hun zin bij de opvang maar ik vind zelf zo lang dat ze van huis weg zijn. @Hier: gisteren de hele dag in lagen mogen knippen, diverse kapsels, diverse gradaties... degene die beweren dat kappers niet moeten studeren of niks leren zijn knettergek! man was echt pure wiskunde gisteren :s stond er zelf van te kijken Nu thuis de boel op orde brengen en morgen een MEGA drukke dag! Van 8 tot 3 mag ik werken in de salon, van half 2 tot 5 heeft Dani een kinderfeestje. Rond half 3 komt fred zn mama en als ik dan thuis ben van werk gaan fred en ik naar antwerpen naar de Disney winkel, cadeautjes kopen voor Layla. Om half 9 moeten we in Mierlo zijn voor een feest want mn tante word 50 en viert da ergens in een zaaltje met een zanger en de hele mik mak... dus word klokje rond vliegen morgen
Vanmorgen heel uitgebreid en in alle rust gesproken met de school en in het bijzonder de juf. We gaan het doen, ze gaat er naar toe. Ik denk dat ze geen beter docententeam kan krijgen en de juf is helemaal geweldig! Ze is wat ouder en heeft echt zo veel gedaan in onderwijsland, die heeft dus een middelen en mogelijkheden waar ze uit kan putten, echt heel leuk.
Hoi Lianne speelt nu al soms bij de bso waar ze straks heen gaan. School, bso en opvang zit in 1 gebouw Op maandag (papa in ochtend thuis en in middag oma bij ons), woensdag (ik vrij) en vrijdag (gaat ze nu naar oma en opa dus die gaan haar dan halen en brengen) word ze of door een van ons of opa en oma gebracht en gehaald. Tussenschools is niet nodig, want continu rooster. Dinsdag voorschools en naschools op de bso die naast haar kinderopvang groep van nu zit en die brengen haar naar school/lokaal toe. Yoeri zit ook in dat gebouw du das erg handig.
@Joyce: wel fijn dat ze regelmatig naar opa/oma kunnen en zeker fijn dat bso en opvang bij de school in het gebouw zit zeg! Hier zit de opvang vlakbij school en lopen ze met een groepje kinderen en opvangjuffen naar de opvang of naar school toe. @Hier: thuis alles gedaan, net even geleerd, nu ff pauze en dan weer verder leren. Nog een uurtje dan sta ik weer aan de schoolpoort en hebben de kids lekker weekend.
Wij zijn vannacht weer thuis gekomen, wel een enorm verschil qua temperatuur! Scheelt bijna 30graden! Vanmorgen onze jongens weer opgehaald bij opa en oma, ohw wat waren ze blij...en ik ook Ze liggen nu heerlijk thuis in hun eigen bedjes te slapen. Het was een heerlijke week maar eerlijk is eerlijk, dit doen we niet weer zo zonder kinderen op vakantie. Daarvoor hebben we ze teveel gemist. Vanmorgen de 4e echo gehad bij de vk en alles was prima met kleine uk ondanks het blijvende bloedverlies.
@Dees: wat fijn dat je echo goed was!!!! wederom een opluchting! Tja een vakantie zonder de kids heeft vaak 2 kanten, je bent wel lekker alleen met je mannetje, kan 's avonds laat nog weg, maar anderzijds mis je je kids en wil je alles met ze delen en wil je ze veel ervaring laten opdoen. Maar toch zo heeeeel soms heb je wel ff iets met zn 2en nodig denk ik hoor. en tja brrr hier is t weer maar niks :s @Hier: kids op bed, huisje gedweild, GTST opstaan Fredje is karten met de werf en projectleiders van zn werk dus ben nog wel ff alleen
@Dre; Inderdaad, het heeft ook 2 kanten maar toch zullen we er niet weer voor kiezen. De komende jaren zeker niet. Vind het maar fris, heb het de hele dag al koud....brrr @schoolperikelen; Hier nu ook enorme twijfel! De communicatie met de school loopt erg stroef en soms zijn ze gewoonweg niet te bereiken, geen bandje met gesproken tekst als ze niet opnemen maar we krijgen nu zelfs te horen dat het nummer niet in gebruik is en dat er ook geen KPN bericht is. E-mail verkeer verloopt vreemd en zitten nu al in een soort van groepje waardoor we e-mails krijgen waar we niks aan hebben. Foto's van klassen van een andere schoolvestiging etc. Zitten nu dus echt te overwegen om een andere school te kiezen.
Dre Oh lekker, de Disney store! Kun je voor mij eens kijken of ze het zwarte rompertje met lange mouwen met Daddy's Little Nightmare van A nightmare before christmas hebben? Die wilde ik in Disney nog kopen, maar vergeten. Ze hebben ook hele leuke baby prinsessen poppen nu. Amy heeft de pop van Rapunzel, maar zou zelf zo graag die van Brave willen hebben....heel triest, maar ze zijn echt zo schattig! Heb je nog een leuk kado idee voor ons? Dees Wat fijn dat je een lekkere week hebt gehad en begrijp volkomen dat je het niet meer doet. Zou het ook wel willen proberen maar ik denk dat ik mezelf echt gelukkiger maak door ze wel mee te nemen op vakantie. Je hebt het in ieder geval geprobeerd! Wat super dat je laatste echo er weer zo goed uit ziet! Joyce Wat fijn dat je het allemaal zo hebt kunnen regelen. En ook zijn dat Lianne al een beetje gewend is aan de lokatie, dat maakt de stap naar school straks denk ik wel een stuk kleiner. Luuz Leef je nog?
Poehee, Lizzy is niet helemaal lekker al een paar dagen. In de nacht veel huilen en vandaag klaagt ze ook over pijn in haar mond. Ik zie wel een klein puntje op haar wang, maar kan me bijna niet voorstellen dat dat voor zoveel pijn zorgt. Ze heeft ook een beetje verhoging, maar niet heel veel (38 graden). Iemand enig idee? Heb haar nu maar een zetpil gegeven en hopen dat ze lekker kan slapen nu (en mama ook )
Collo Ik leef nog Sorry, moet gelijk weg. Open dag van de brandweer en heb Lenn beloofd om heen te gaan Man is nu met ze ontbijten dus ik spring even omder de douche.. Ze hebben uitgeslapen tot half 8 Dees Fijn dat je weer terug bent. Snap dat je niet weer zonder kinderen op vakantie gaat. Zou het ook niet kunnen hoor. Wat een prachtige echo!
@Collo; Is lizzy niet gestoken door een beestje misschien, iets anders kan ik zo ook niet bedenken. @Luuz; Veel plezier bij de open dag van de brandweer. @hier; Wordt denk ik een aanrommelweekend, straks nog wat laatste boodschappen doen voor het weekend. Vanaf maandag weer volledig aan het werk, al gingen ze er vanuit dat ik nog steeds deels ziek was en hadden me zonder overleg tot de helft ingepland (50%) en rare werktijden gegeven (11.00u-15.00u).
pfff hoe herfstig Collo, een aft had je wel herkend denk ik? Vreemd. Mond kan wel echt pijnlijk zijn. Hier de plannen voor vandaag wat gewijzigd naar rustig. De hele week alle avonden laat (en de ochtenden heel vroeg) is toch wat veel. Komt bij dat ik deze storm ook niet naar buiten wil.
Hier is het ook slecht weer. Bah. Zitten alweer in de auto dus wel jammer, mijn collega zit bij de brandweer en lenn kent hem ook. Daarnaast zou de leidster van de bso hamburgers bakken. Haar vriend zit ook bij de brandweer. Maar bijna alles is buiten en das niks met deze regen. Nu dus op weg naar de oma van man. Kop koffie drinken. Dees Rottijden zijn dat. Die dienst heb ik dinsdag. Collo Sorry, klinkt mij niet bekend dus en bang dat je aan mij niks hebt. Riti Een rommeldag is ook niet verkeerd zo op zn tijd
@luuz; grappig, ik kwam vanmorgen weer thuis na het boodschappen doen en Jeroen zei dat hij een leuk idee had voor vandaag. Hij had gezien dat de brandweer in Soest ook open dag had, dus we zijn daar vanmiddag ook naartoe geweest. De jongens vonden het super, vooral alle sirenes en al die wagens met hun gekleurde lampen. Heeft weer een mooie indruk achter gelaten.
Poeh, ontdekte vandaag op Lizzy's tong een grote zweer. Ze is er echt best ziek van. Hele dag huilen, hangen etc. Als het morgen niet beter is rijd ik langs de hap om zon verdovend spraytje op te halen want paracetamol werkt ook niet echt. Ze kan nl echt niet eten en drinken gaat ook maar mondjesmaat. Ook slikt ze niet dus laat ze hele sporen kwijl na in het hele huis Ze is al met al erg zielig en dat ben ik echt niet gewned van mijn stoere dame. Verder vanavond reunie gehad van mijn middelbare school. Heb twee mensen gesproken waarvan ik het leuk vond ze weer eens te zien, maar voor de rest had ik echt niet hoeven gaan zeg. Nog steeds niet al te veel leuke herinneringen aan die tijd. En de genen waarvan je zou willen dat ze er waren, die zijn er niet. Heel jammer. Was wel erg blij dat ik samen met mijn zus was, we hebben echt heel erg gelachen... vooral om onszelf!
Collo, Ah arme Lizzy, dat doet pijn zeg. Zou inderdaad even langs de ha gaan, of anders apotheek, werkt toch net even anders er wat op smeren in je mond. Mooie dag vandaag, met een zonnetje! Ons petekindje wordt 2 dus leuk feestje.
Even tussendoor... (Ik zit te leren voor examen dinsdag) @collo: kan het geen koortslip zijn? Bij uk1 zat tijdens de primaire infectie haar mond en tong helemaal vol. Eten en drinken was hel. Uiteindelijk ab gekregen en pijnstillende gel. Nog steeds geen idee trouwens waar ze die koortslip heeft opgelopen...
Oh collo dat is pijnlijk! Yoeri had handmondvoetzeer, ook auw! Heeft ze ook vlekjes op der handen of voeten? Heeft iemand al definitieve kinderopvangtoeslag van 2012?
Joyce heb die van 2011 nog niet eens Dus die van 2012 zal nog wel even duren hier haha. Collo Auw Zou idd even langs de ha morgen. Dit is ook niks, zeker niet als ze zoveel pijn heeft. Beterschap! Dees Leuk, ook geweest dus Hier dus de hele dag regen gehad. Mijn collega moest 's avonds gewoon werken en het natte weer was zeker niet goed voor het aantal bezoekers. Maar wel erg leuk Vanmiddag bij mijn werk koffie gedronken met een gebakje met de kinderen. Man moest nog wat dingen regelen, dus ik ben weer naar huis gegaan. Oppas geregeld en een tafel gereserveerd in een restaurant. Heerlijk gegeten en bijgepraat Man ligt languit op de bank, die moet rond 22.00 uur weer richting werk, kinderen liggen er net in, dus ik duik ook voor de tv.