December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Had ik ook al aan zitten denken. Weet nog idd dat uk1 daar ook zon last van had... Ik zag vandaag ook diverse andere kleine zweertjes in haar mond. Is dus bijna zeker weer een Herpesje... Volgens mij is Lizzy daar aardig gevoelig voor. Kan ook wel zijn dat ze op vakantie wat minder gezond heeft gegeten en minder heeft geslapen en daardoor haar weerstand minder was. Dan slaat zon virus toe.
    Vanmiddag werd ze iets energieker. Zelfs nog even in de speeltuin gespeeld, dus ik heb hoop dat we het ergste gehad hebben. Wel alweer 4 keer boven geweest om haar te sussen. Hoop maar dat de nacht er beter uit gaat zien.

Joyce
    Heb daar idd naar gekeken en dat heeft ze niet gelukkig. Zielig als ze dan ook nog pijnlijke blaasjes op handen en voeten krijgen.

Ik kijk het morgen heel even aan. Houd haar in ieder geval thuis. Ga er even vanuit dat we het ergste gehad hebben. Ze mag wel zo veel vla eten als ze wil nu. Dat is voor Lizzy dan wel weer een voordeeltje en Amy is jaloers...

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh ja...en deze week heb ik mijn tomatenplant achteruit zien denderen....hoera voor de Phytopthora, rotschimmel... Heb nog zoveel groene tomaatjes... Snel eraf halen en in de zon laten rijpen? Of even aankijken hoe ver ze nog komen?

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    oh dat is rot, ik zou plukken en in de zon leggen. Maar ja, waar is die zon he?

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Balen van je tomaten Collo! Het weer werkt nu niet echt mee...ik zou ze eraf halen en hopen dat ze nog afrijpen. Hoe is de nacht gegaan met Lizzy? Misschien inderdaad nog even voor wat pijnstilling naar de HA?

Fijn dat jullie een goede vakantie hebben gehad Dees, en dat het met jullie prulletje goed gaat. Ik zou er ook niet aan moeten denken om zo lang en zo ver van mijn kindjes af te zijn. Dat doen we wel over een jaar of 20 weer...Nu een keer een weekendje met zijn tweeen naar een leuke stad op rijafstand lijkt me prima :)

Leuke verrassing Luuz, een etentje met zijn 2!

Laatste werkdag!! Ben zo benieuwd hoe, wat, wanneer enzo...Zie er van de ene kant tegen op (angst voor bevalling, vermoeidheid etc) en van de andere kant zo nieuwsgierig! Lekker dubbel dus. Verder thuis nog genoeg te doen, dus nog even blijven zitten hoor. Nog twee dagen en dan al weer 36 weken, de tijd is gevlogen!

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Happy: wow laatste werkdag al, snap je dubbel gevoel hoor, probeer er maar gewoon lekker van te genieten, het is zo weer voorbij die zwangerschap

@Collo: balen van de tomaten, idd plukken en in de "zon" laten rijpen en dan de plant weghalen.
    Hier nog veel groene tomaten, die heeeeeeel langzaam rood worden, maar vrees dat als het weer zo blijft ik ook dalijk alles kan verwijderen

@Hier: zaterdag mega druk gehad, eerst gewerkt in de salon, toen naar de Disney winkel in Antwerpen voor layla's cadeautjes voor dr verjaardag, toen had ik nog maar een uur de tijd om mezelf klaar te maken voor t feestje van mn tante.
    Die persoon die ging optreden was dus Bart Brandjes van de Voice of Holland (van vorig jaar ofzo) was best leuk eigenlijk hihi :D half 3 pas thuis, kids bij fred zn moeder, gisteren iedereen helemaal bekaf eigenlijk.
    Mn ouders zijn zo hier dan gaan we de kamertjes van dani en Alexander schilderen, blauw met grijs :)

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Afgelopen week weer naar de eerste dansles geweest met Maura. Ze was zó blij! Echt het allerleukste voor haar momenteel, ze heeft het er ook de hele zomer met regelmaat over gehad.
    Uiteindelijk toch gegaan omdat het er naar uitzag dat ze het merendeel van de 18 lessen zou kunnen volgen.

Net toch afgemeld alsnog, zo lullig. De schoolplanning gaat toch anders lopen bleek vrijdag pas. Ze zou er met moeite 9 kunnen volgen en daar moeten we ook nog erg ons best voor doen (ivm psz, afscheid, wennen op school etc).
    Scheelt veel geld, dus wel beter. Maar voel me erg schuldig, haar te moeten zeggen dat ze nu toch niet meer gaat. Dom he.

Maar goed, nu dus op di,wo en do vrij om kidzcity een keer onveilig te maken, iemand?

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Mogguh!!

Geen tijd gehad om alles bij te lezen...schandalig druk weekend. Moest dat *** huis nog een beetje inrichten ivm de verhuur per 1 oktober, verjaardag gevierd en ik ben natuurlijk vanaf zaterdag op vakantie. Heb zo'n hekel aan en drukke week voor mijn vakantie...blehgghh.

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Lekker druk hier...

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    *bibber*

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Heb je het koud Riti?

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    *ril*

vreselijk

Zit een dagje lees-en computerwerk te doen, dat is icm een lage bloeddruk met dit weer zo koud.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    brrrr ik ken het. Even lekker je voeten in een warm badje en een extra trui!

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ben meer toe aan een volledige sauna :D

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb het ook koud....

Vandaag al mijn tomatenplanten met pijn in mijn hart in de groene kliko gestort. Zo zonde. Had er echt nog wel een kilo of wat aan cherry tomaatjes af kunnen halen als die schimmel niet tussenbeide was gekomen.
    De tomaatjes die er nog goed uit zien maar even op e tuintafel gelegd om te rijpen, maar ik vraag me af of ze er vanavond niet afgestormd zijn....

RiTi
    Ah, wel sneu dat je dansen hebt moeten cancellen. Is er niet iets anders leuks wat ze voor iets kortere tijd kan gaan doen?
    Ik wil best een keer naar kidzcity rijden, leuk! Dinsdag of donderdag zijn hier de vrije dagen. Ik durf inmiddels Lizzy ook vrij te laten in zon groot speelding, dus dat scheelt. Op dinsdag is het altijd heeerlijk rustig bij KC, dus als je een keer op die dag wilt afspreken....
    Suus, Dees, Luuz, Chicken, Panos, Joyce, Dre en wie nog meer... Komen jullie dan ook?

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, ja leuk! En hoe meer hoe leuker!
    Ach wat zonde van je tomaatjes, rotschimmel.

Ik vond het zo sneu, dat ik het ook maar gelijk verteld heb, gewoon zonder drama. Ze pakte het wel ok op, voor zover dat in te schatten valt. Later vanmiddag nog even gekeken, en wat blijkt, zelfde dansjuf geeft zelfde dansles op andere locatie maar dan de helft van de lessen, dus tot eind november :)
    Gaan we daar naar toe tot die tijd hihi.
    Arm kind, nu dus weer wel, lekker zo'n consequente moeder.

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @KidzCity: tja kids zitten op school dus gaat lastig ;)
    donderdags heb ik zelf altijd les

@collo: snik. dag tomaatjes...
    weet je trouwens al of jullie zaterdag komen? :D

@Hier: gisteren de kamers van dani en Alexander geschilderd, vrijdag komt mn vader nog een keer om het af te maken ;)
    de boel gisteren onder geschrobt, nu ff online snuffelen om te kijken wat ik layla vrijdag op school laat trakteren.
    Verder nog stofzuigen en alleen nog de bijkeuken en hal schrobben... is best een klus elke maand :s en krijg dr eelt van ;)

Kids happy naar school gegaan, dani blij met zn grijs en blauwe kamer, ik ben zelf eigenlijk stikgaar....
    die ex van freddy is weer bezig en sleept m nu voor t gerecht, weet nog niet waarvoor, fred gaat de brief vandaag ophalen maar we vrezen dat ze zijn co-ouderschap wil afnemen.... t houd ook nooit op met haar he :S

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Houdt het dan nooit op zul je bijna denken, niet leuk voor jullie!
    Hopelijk komt er gauw goed nieuws!

@kidzcity; Leuk maar ik weet niet of ik aan kan sluiten, ik zal kijken als er een datum geprikt is.

@RiTi; Gelukkig kon je haar toch weer blij maken, tot eind november is alweer een tijd.

@Collo; Hoe is het nu met Lizzy?

@hier; Beetje gesloopt van de werkdag van gisteren, is me misschien toch teveel geweest. Had gisteravond een zeurende pijn in mijn benen uitstralend vanaf mijn onderrug en bekken. Ook voelde mijn buik hard en pijnlijk aan, stond helemaal strak! Jeroen liet ik het ook voelen en hij zei nog dat mijn buik best strak en hard aanvoelde.
    Het bloedverlies was gisteren ook ineens weer veel meer en heftiger, rook ook naar roest?!
    Vandaag ga ik het overdag maar wat rustiger aan doen aangezien ik vanavond ook weer voor het eerst een avonddienst draai sinds lange tijd...

18. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@kidscity lijkt me erg leuk!ga zeker een keertje mee.
    Maar nu even nog niet.

@collo hoe gaat het nu met Lizzy?

@dretjuh tot zondag he:) heb er zin in!
    Slaat ook nergens op waar ze nu mee bezig is.waneer houd het eens op?
    Hoe gaat het sneeuwwitje en Harley ?

@dees ow jeetje doe rustig aan he lieverd. Mooie echo foto is goed gegroeid.
    Hoe gaat het met de kleine mannen?

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lw; jij schiet ook al aardig op! Hoe voel je je?
    Is alles klaar voor de komst van de 2e?
    Met de jongens gaat alles goed, ze zijn lekker druk en leergierig.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    LW
    Wat flauw dat je niet naar Kidzcity komt nu..;) Ik wil een nieuwe buikfoto zien!

Dees
    Rustig aan meid. Denk aan jezelf en je kleintje. Ze weten nog steeds niet waar het bloeden vandaan komt? Lijkt me best eng.

RiTi
    Wat leuk dat het alsnog kan!

Dre
    Oh wat akelig als ze dat gaat proberen. Vraag me af op welke grond ze dat wilt doen.
    Ik ben wel van plan zaterdag te komen, maar zit wel lastig ivm burendag... Hoe laat was het bij jullie?
    LW kom je ook?

Deel Deze Pagina