@collo; nee ze weten het niet, nog steeds onverklaarbaar. De HA en de vk hebben beide onderzoeken gedaan maar kunnen niks bijzonders vinden. Vind het ook best eng, weet soms ook echt hoe ik me moet houden.
Met Lizzy gaat het trouwens iets beter. Ze heeft vandaag met veel pijn en moeite weer een broodje op, dus weer iets van vast voedsel. Ook heeft ze weer spatjes... Vannacht hebben we echt heel gemeen haar af en toe laten huilen om te kijken of ze echt door zou zetten, maar dat was dus niet zo. Ze viel snel weer in slaap en na een paar keer is ze verder gaan slapen en niet meer wakker geworden. Was misschien ook wel wat gewenning om elke keer als ze wakker werd om mama te roepen, dus nu weer even doorbroken.
@dees schiet idd erg op.tijd vliegt voorbij. Voel me opzich prima,soms mopper momentjes dat me rug/bekken zeer doen. Maar ach heb niet te klagen Alles is klaar voor der komst..spannend. Fijn om te horen dat het met de jongens goed gaat. Leergierig is aleen maar goed Is het nu al rustiger bekken buik enz? @collo heeeeeey Sorry *schaam* haha. Ik zal even aan Lucas vragen of hij tijd en zin heeft voor een foto te maken Wij gaan zondag naar dretjuh,omdat Lucas zaterdag op moet voor zijn BHV.
LW O, jammer dat jullie er niet zijn! Zondag is voor ons helaas geen optie, verjaardag van mijn beste vriendin. Anders was dat ook nog een idee geweest!
Fijn dat ze weer vast voedsel in haar buikje heeft. Hopelijk gaat de pijn snel weg bij haar. Is het meerderen keren per nacht?
LW Het was echt de nacht van zondag op maandag echt iedere 15-20 minuten. Gisteravond begon ze ook weer, maar gelukkig ging ze al snel weer slapen.
Nah, ze werd gewoon echt wakker van de pijn. Maar op een gegeven moment is dat over gegaan naar de gewenning van wakker worden=huilen=mama komt... Ik was gisteren echt volkomen gesloopt, vannacht echt als een blok geslapen. Ferdy zegt dat ze vannacht nog een aantal keer heeft gehuild heel kort. Dat heb ik niet eens gehoord, ik lag echt in coma.
Collo, aah wat sneu zeg. Ook vreselijk om zo gesloopt te zijn trouwens, niet te doen. LW, schiet al lekker op, geen klachten meer gehad sinds je rustiger aan bent gaan doen? Dees, goed op je zelf passen hoor. Tip: Komende twee zaterdagen zijn er allemaal boerderijen open, iets in samenwerking met AH. Schminken en ponyrijden zag ik al, dat wordt een blije Maura. Hier, brokkenpiloot in actie. Ik plantte mijn elleboog bijzonder lullig in een kapstokhaakje (want er boven hangt er nog een en daar kan ik precies net niet bij). Ik ben al zo vreselijk veel flauw gevallen in het verleden dat ik het gelijk voelde aankomen en heb de tegenwoordigheid van geest gehad Maura te zeggen even op de bank te gaan zitten en daar haar jas uit te doen. En toen ging ik. Maar heel even hoor (ook dat wist ik uit ervaring). Maura heeft er weinig van gemerkt want ben gelijk met haar gaan babbelen weer. Ze vond het eerst wel een beetje gek dat ik op de grond lag, en daar ook nog even bleef, maar bij nader inzien gaf ze er al gauw een logische peuterdraai aan. Mijn elleboog doet flink pijn en is aan alle andere kanten dik, maar niet bij het puntje van het haakje, daar zit een paarse stip. Heb er in mijn koelbloedigheid ook niets aan gedaan. Heb ook al zweepslag in mijn kuit (weer), dus ben echt een kneusje momenteel.
Oeh RiTi dat klinkt echt heel pijnlijk. En dan ook nog neergaan...lijkt me best eng. Gelukkig voelde je het aankomen en had je een goede tegenwoordigheid van geest. Heerlijk dat (bijna) kleuters daar zon mooie draai aan kunnen geven. Hier afgelopen zondagochtend ook rotbericht gehad. Mijn broer sms-te dat zijn hond (1 van de 2) was overleden. Heb altijd iets met dat beest gehad en het was ook echt het maatje van mijn broer. Zo sneu, schijnt ook akelig te zijn geweest allemaal....
@collo sneu hoor.hopelijk gaat de pijn snel weg. @riti ja, het werkt wel rustiger aan doen. het is nu veel rustiger in me buik. Soms moet ik gas terug nemen. Doe ik stiekem nog net iets te veel omdat ik het af wil hebben. Moet gewoon leren toegeven lukt het vandaag niet dan maar morgen. Is soms erg moeilijk Auw klinkt al pijnlijk,knap dat je het van te voren voelt aankomen dat je flauw gaat vallen. Ook erg knap van maura dat ze rustig is gaan zitten. En haar ja is uit gaan doen.
shit tekst kwijt :S @Collo: jeetje wat slopend zo die nachten zeg Arme Lizzy en arme jullie @Co-ouderschap Alexander: nou volgens zijn mama zijn wij niet goed voor hem en gaat hij onverzorgd naar school (tja parfum op je kleding, schone kleding, gel in je haar is kennelijk niet goed genoeg) **school belt fred vandaag terug hierover ** daarnaast kan hij zich niet goed ontplooiien volgens haar omdat layla en dani hier zijn en zou hij niet voldoende aandacht krijgen (ik vind dat Alexander té veel aandacht krijgt maar goed) 3 oktober is de zitting al!! :O @Riti: oei wat erg zeg... maar goed dat Maura er niet zoveel van merkte jeetje flauwvallen lijkt me hartstikke eng.. Hoe is het met je elleboog nu?
@Riti...auwww, lijkt me erg pijnlijk! Goed opgelost zeg! @hier...zo, Milan z'n laatste bezoek CB gehad. Prik ging goed en hij heeft zijn diploma van dapperheid gekregen!
Goedemorgen @RiTi; Dat was schrikken! Hoe is het nu met je arm? @Dre; Die zitting is al vlot! Ze hebben er haast bij zou je haast denken. Vind het wel vreemd en bijna niet geloofwaardig dat Alexander niet goed verzorgd zou worden door jullie. Niet voldoende aandacht? Ze denkt dat het te druk is met Layla en Dani erbij? Lijkt me juist ideaal! @Collo; Hoe is de nacht verlopen, wederom onrustig? @Chicken; Super! Krijg je er trouwens zelf bericht over, ik heb nog niks vernomen namelijk. @hier; Wederom een pijnlijke buik, zit me niet lekker. Vandaag een dagje relaxed in huis, ik hoef de deur niet uit en blijf lekker binnen. Straks denk ik maar de treinbaan en de dierentuin opbouwen van Duplo, en wil vanmiddag iets van koekjes gaan bakken met de jongens.
@Dees...niet leuk Dees die onzekerheid toch door de pijn en het bloedverlies. Sterkte. Bedoel je van het bezoek CB bericht? Ik had die afspraak gewoon gemaakt de vorige keer en kreeg toen vanzelf die extra inentingkaart thuis.
@Chicken; Dankjewel, maandag mag ik weer naar de vk. Ik bedoelde inderdaad het laatste bezoekje aan het CB, straks maar eens bellen dan want ik heb geen afspraak staan.
@Dees: nee leek ons nou ook ideaal voor Alexander dat hij hier 2 kindjes heeft om mee te spelen. Freddy zit nu vanaf 12 uur op school met de juf van Alexander, zij heeft er ook een zorgleraar bijgehaald... dus zit hier flink in de zenuwen. ik weet dat Alexander mega goed verzorgd word en dat wij niks verkeerds doen, daar ben ik 200% zeker van. Maar ja, zucht..... echte zenuwen nu... bah