December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, leuk!
    Schuimparty's zijn ook fijner bij 30 graden :)
    Hier een meisje wat zich erg goed vermaakt altijd, vandaar dat samen een spelletje doen echt weer routine moet worden.
    Lekker memory of kwartet, altijd leuk.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Het kan natuurlijk van alles zijn, maar dat is zo makkelijk gezegd. Met lenn heb ik de eerste helft van de zwangerschap constant bloedingen gehad. Datcgaat je niet in de koude kleren zitten.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Geen idee of het nog te koop is, maar familie poen is hier een dikke hit. Mijn ouders hebben dat spel. We hebben het zes keer gespeeld vorige week zondag en lenn heeft alle zes keer gewonnen;) zonder hulp, heeft het helemaal in zn eentje gedaan.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Weet je ook waar toen het bloedverlies vandaan kwam of wat de oorzaak was?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik lig er inmiddels in. Morgen niks in de planning op wat boodschappen na. Ik lees wel hoe laat we afspreken dinsdag

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee helaas niet. In het begin wel elke keer gemeld als ik weer een bloeding kreeg en werd standaard doorgestuurd voor een echo in Zwolle. Het zekere voor het onzekere zeg maar. Vk en ik wisten beide dat er niks uit zou komen. Puur op gevoel maar goed, wat als je gevoel mis zat.
    Vlak na de 20 weken echo is het gestopt.
    Maar ik had geen continue bloedverlies. Eens in de week of twee weken een bloeding. Ene keer veel, andere keer heel weinig. Ook niet of specifieke momenten zoals na de sex of na veel inspanning. Dus er zat ook totaal geen ligica in.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @spelletjes; beau heeft helemaal de smaak te pakken met puzzelen, daar is hij erg druk mee.
    Afgelopen week ook veel memory gespeeld, wat een goed geheugen heeft hij!! Hij heeft meerdere keren gewonnen!

Morgen moet ik ook de tandarts bellen voor Luca, ik zag vanmorgen dat er een klein hoekje van zijn voortand is afgebroken. Geen idee wanneer en hoe dit is gebeurd.
    Ik denk dat de tandarts er een nieuw laagje overheen moet leggen ivm de kans op gaatjes?

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Volgens mij den ze helemaal niks tegen stukjes afgebroken tand. Hier heeft Amy al diverse stukjes van haar tand af gevallen en ze doen daar niks aan. Gelukkig is die grijze dode tand een beetje bijgetrokken, anders was het helemaal geen gezicht meer.

Glijbaan...oh nee.....die enorme trap? Ik wacht ze beneden wel op...

Luuz
    Wat leuk om je meissie zo vrij met dieren te zien. Gek dat kindjes daar zo in verscjillen.
    Hier ook altijd miepers gehad met kou en buiten, maar het wordt al beter. Voor de winter maar alvast skipakken ingeslagen...

Net uitnodigingen gemaakt en besteld voor Amy's vierde verjaardag....pfffff.... Binnenkort nog even Rampunzel thema feestspulletjes bestellen. Vindt ze vast leuk!

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Het wordt al aardig koud zo s morgens vroeg zeg!

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Straks de HA maar eens bellen aangezien beau nu helemaal niet meer wil en kan lopen of staan op zijn linker been.
    De nacht was erg onrustig en pijnlijk voor hem.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Arme beau :( komt me niet bekend voor eerlijk gezegd als groeipijn.

Riti
    Hier staat de verwarming alweer aan s morgens.

Goedemorgen :)

12. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dees arme beau,succes bij de HA.

@all goedemorgen.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, Luca heeft toch ook zoiets gehad? Of was dat ook Beau?
    Klinkt mij niet als groeipijn, misschien een kleine ontsteking oid. Straalt vaak ook uit he, de pijn , dus dan is de locatie ook lastig te bepalen.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wij zijn inmiddels bij de HA geweest en hij dacht dus ook aan coxitis fugax.
    Beau heeft nu complete bedrust gekregen en heeft medicijnen gekregen tegen de pijn.
    A.s. donderdag moeten we weer terug komen voor alle zekerheid omdat het ook nog een andere heupontsteking kan zijn.

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, Aaah arme Beau. Lastig hoor, bedrust :(

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    potver al 2x overal op gereageerd, heel verhaal, springen die katten op mn laptop, alles kwijt... poging nummer 3

@Dees: ach arme beau :( wat sneu.. hopelijk is hij snel van de pijn af.

@collo: haha dani wil ook dat ik met zn verjaardag bezig ben, die vraagt elke dag wanneer het zijn verjaardag is ;)

@LW: Bijna 37 weken al! jee gaat snel, hoe voel je je?

@Hier: kids op school, was en strijk gedaan, vloer is gedaan... nu maar eens lekker in een paar kooktijdschriftjes kijken die mn vader heeft meegenomen :p

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nu maar hopen dat de medicijn snel hun werk gaan doen, wat een 'gedoe' ineens weer om je oudste kind bij alles te helpen en te dragen/tillen.
    Ik doe het graag voor hem maar ik voel mijn rug nu al :)
    Bij de apotheek zeiden ze ook al dat hij zo zoet bleef zitten op de stoel...maar even uitgelegd dat hij niet anders kan op het moment :)

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: je voelt je zo machteloos dan he :(

@Hier: pfff heb voor donderdag nog geen model, en tis mn 1ste examen dan :( zit echt in de zenuwen nu :S

19. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dretjuh nu goed heb vanacht eindelijk kunnen slapen.
    Vindt het nu toch stiekem spannend worden.
    Wat ben je toch een poets Miep.
    Hoe gaat het met Harley? En sneeuwwitje?

Had graag model voor je willen zitten.
    Maar helaas gaat dat echt niet.

@dees hopelijk doe de medicijnen zijn werk.
    Denk ook aan je zelf he.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @dre; voel me erg machteloos, niet leuk dit.
    Beau weet op een gegeven moment ook niet meer hoe hij moet zitten en liggen.
    Wat voor een model moet je precies hebben?

@lw; doe ik, ik blijf voorlopig nog even thuis.
    Heb vanmorgen nog de vk en mijn werk gebeld.

@positief nieuwtje; Luca heeft vannacht wederom zonder luier geslapen en is helemaal droog gebleven.
    Zo goed als volledig zindelijk nu, zo fijn!

Deel Deze Pagina