@Dees: oei dat gaat allemaal nie zo lekker daar bij jou he beterschap en sterkte bij de tandarts @All: veel plezier vandaag! Kan helaas niet aansluiten, kids zitten op school :S Wilde anders graag komen natuurlijk @Hier: wederom vloer stofzuigen en dweilen, strakjes buiten wat opruimen (blaadjes en wat onkruid) Morgen is de bovenverdieping aan de beurt
@Dre; Thanx. Van mij mogen er wel weer even betere tijden aankomen. Jij bent alweer lekker op dreef, je houdt jezelf ook wel goed bezig.
ach ja je moet iets he heb t altijd wel druk zo niet dan zorg ik daar wel voor heb vooralsnog geen model voor mn examen donderdag knijp m nu wel heel erg kennen jullie niet iemand die donderdag mijn model wil zijn?
En weer terug van de tandarts. Blijkt dus niet iets met mijn kies te zijn maar met de kaakholte links. Heb een kaakholteontsteking, auw. Vanmiddag moet ik om 14.45 bij de ha zijn. Blijf lekker aan het aanmodderen zo
Mag ik even klagen, vanmorgen dus bij de tandarts geweest en kwam erachter dat ik een gaatje had (veroorzaakte niet deze klachten). De pijn in mijn kaak komt dus van een kaakholteontsteking. Het gaatje is gelijk verholpen wat ontzettend pijnlijk was, heb 3 verdovingsspuiten gehad en nog was het pijnlijk, vooral het tandvlees. Zo gezegd zo gedaan en op advies de HA gebeld ivm de kaakholteontsteking, kon vanmiddag om 14.45 terecht. Eenmaal daar had ze twijfel om mij een ab-kuur te geven, dus eerst de crp-waarde bepaald en die bleek wel degelijk verhoogd. Dus toch een recept meegekregen voor een kuur van een week. Zitten we net aan tafel en ik eet een broodje, voel ik ineens die gezette vulling los in mijn mond. Ik baal nu als een stekker en heb dit nog nooit eerder meegemaakt, moeten ze nu morgen weer opnieuw boren om het gaatje te vullen?
Gewoon even weer bellen Dees morgenvroeg. Sorry voor als ik iemand eb aangestoken vanmiddag. Ben ineens zo ziek als een hond. Loop van boven en onder helemaal leeg ik duik mn bedje dus in met een warm kopje thee. Hopelijk blijft dat er wel in
Luuz Volgens mij was het niet jouw dag vandaag... Is het nog een beetje goed gekomen met Tut? Lekker pittige tante! Aapje had jammergenoeg steeds andere plannen dan de dames, dus elkaar steeds een beetje mis gelopen...jammer. Beterschap, hier vooralsnog niks aan de hand... Dees Jee, jouw dag is het helemaal niet zeg... Durf niet te zeggen of ze nog moeten boren. Het zal in ieder geval nooit veel zijn wat ze nog moeten boren. HIer Helemaal gesloopt. Lizzy is er echt niet meer bovenop gekomen vanmiddag... Die heeft in de auto geslapen en eenmaal wakker bijna continu gehuild en gejammerd... zo moe was ze. Dus snel gegeten en op bed gegooid. Ze hebben het in ieder geval super naar hun zin gehad en ik ook!
Zie nu al tegen morgen op, ook omdat ik met beau naar het ziekenhuis moet in de middag. Dragen wordt het hem echt niet, dan maar een keer weer in de buggy. @luuz; beterschap!
Collo Misschien dat het vanavond aan het eten gelegen heeft. Onderweg naar huis wat rillerig maar meer niet. Eenmaal na het eten zo beroerd als een hond. Maar zo te merken is mn maag nu wel leeg. VOEL me ook een stuk beter ineens. Meisje was compleet gesloopt. Eenmaal thuis hebben ze heerlijk zitten spelen samen. Ze liggen nu beide op mijn bed te slapen. Ze wilden allebei niet naar bed dus heb ze omgekocht. Als kullie nu lekker gaan slapen mogen jullie allbei in mamas bed Desnoods slaap ik zelf in lenn zn bed als het te krap wordt. Lizzy ook hartstikke moe dus. Logisch, als je ziet hoe lekker ze hebben gespeeld vanmiddag.
Suus Elise is verliefd volgens mij ze had het thuis alleen maar over 'tijn nou?' (Waar is stijn nou?) Lenn was denk ik een beetje geintimideerd door alle dames. Hij vertelde thuis dat hij het jammer vond dat hij niet veel samen had gespeeld. Hij vond de meiden allemaal zo groot
Wat sneu voor Lenn... Het zijn ook alle drie grote dames. Hopelijk de volgende keer Beau en Luca er weer bij. Dan is het weer wat eerlijker verdeeld...
Goedemorgen! Gaat best goed eigenlijk. Alleen nog wat buikpijn maar verder voel ik me prima eigenlijk. Straks aan het werk, maar probeer wel oemand te regelen die voor me in kan vallen halverwege de middag.
@collo: had gisteren een oproepje gedaan, heeel misschien dat 1 iemand kan, die komt vanuit maastricht, maar ja zie dat nog maar ns zo snel te regelen. we zien t wel, anders komt mn moeder nog over vanavond, nadeel is dat die vorige week al daar geknipt is dus tja dr is geen uitdaging dus goede punten ga ik er niet mee halen @Luuz: Arme jij Beterschap, hopelijk vind je vervanging @Dees: zow balen dat ik helemaal in belgie zit, had je graag willen helpen @LW: mopke hoe is t met je ? @hier: straks de kids van school halen, en ff lekker de bossen induiken opzoek naar herfstige dingetjes voor in huis blaadjes en eikeltjes enzow