Happy, hoop heel erg op goed nieuws. Hier geen slaapje, maar een beetje bakken en koken, gaat er erg gemoedelijk aan toe. Ze trekt die muggenbulten wel echt heel slecht, maar ze is ondanks dat en het slaapgebrek heel lief.
Alles goed gelukkig. Bloeddruk was ok, suiker laag 3.8. Dat verklaarde waarschijnlijk mijn bijna flauwvallen vanmorgen. De weeen zijn gelukkig geen echte weeen maar misschien harde buiken die ik in mijn rug voel (wist niet dat dat kon...) of toch mijn bekken.Ze had nog even gekeken maar geen ontsluiting of verweking gelukkig. De kleine bleek wel gedraaid met koppie naar boven (vorige week woensdag nog andersom) dus dat kon ook voor extra of andere druk op mijn bekken zorgen. Verder inderdaad een stappie terug...Moeilijk maar voor een goed doel! Komende week ga ik me laten verwennen door mijn ouders in Zeeland. Mannetje komt een paar dagen over en weer. Volgende week donderdag ben ik er weer... Gelukkig dan vrijdag weer controle.
Happy Gelukkig is alles goed meid lekker rustig aan doen en genieten van je vakantie. Nou, zusje aan de tel gehad. Ze vertrouwden het oordeel van de vk niet en na het ervarings verhaal van haar schoonzusje is er een afspraak gemaakt in het zh in Zwolle. Echo gehad en wat bleek; helemaal geen MA, maar een te vroege echo gehad.. een prachtig kloppend hartje en de groei lag precies op schema als dat de vk in het zh dacht. 9 weken en 1 dag is ze zwanger.. Volgens haar huisarts en de vk in Zwolle had haar eigen vk het compleet verkeerd aangepakt.. dit zelfde verhaal heeft haar schoonzusje ook gehad n.a.v. twee verschillende echo's. De vk had een vervolgafspraak moeten maken voor een tweede echo, dit is echter nooit gedaan, want het zou een ma zijn.. Al met al goed nieuws dus, maar ze blijft bij de vk in zwolle lopen nu. En uiteraard denk ik mee naar een manier om met deze fout verder te haan. Er komt een flinke klacht, zeker omdat mijn zusje dus niet de eerste is die dit meemaakt met deze vk.
@Happy; Gelukkig is alles in orde, dan maar een stapje terug doen. Heerlijk zo'n weekje in het vooruitzicht, probeer ervan te genieten! Hopelijk kan je je ook echt laten verwennen door je ouders, heb je veel steun aan ze? @Luuz; Ik heb denk ik even het verhaal van je zusje gemist, waar stond dat? Ik vat namelijk je verhaal even niet zo
Luuz Whaaaatttt!!! Allereerst, wat geweldig! Wat fijn dat er toch gewoon een frummel aan het groeien is! Maar wat ontzettend verdrietig dat ze hier doorheen heeft gemoeten door een onbekwame vk. Zeker een klacht indienen, al was het maar om verdere fouten te voorkomen. VK moet zich dan toch ook vreselijk schuldig voelen? Heeft die al wat laten horen? Dees Ah, arme Luca. Hoop dat het hierbij blijft. Happy Laat je idd maar eens lekker verwennen meid! Lekker rustig aan doen komende week. RiTi Relaxed dagje rommelen kan even veel energie opleveren als een slaapje...
Dees Mn zusje had een tijdje geleden haar eerste echo en kreeg daar te horen dat het al een tijdje daarvoor gestopt zou zijn met groeien.. maar omdat het niet vanzelf los kwam moest ze gecurreteerd worden (ook geen andere opties gekregen o.i.d.). Maar nu blijkt dus dat dat dus totaal verkeerd gezien is door de bewuste vk. Collo Geen idee eigenlijk, stond alleen maar te schelden toen ik jet hoorde haha. Word he-le-maal gek van het hoesten. Hoop dat de kuur snel aanslaat, want word compleet gesyoord.
@Luuz; Meen je niet!!? Wat een grote schrik moet dat zijn geweest! Zou ook zeker een klacht indienen, dit moet iemand niet mee willen maken. Gelukkig is alles goed! Gebruik je ook codeïne?
Happy, gelukkig! Nou heerlijk genieten in Zeeland en op naar je verlof! Succes met een stapje terug doen. Luuz, Dat meen je niet zeg! Ook geen follow up daarna voor het vervolg? Verliezen vruchtje, kijken of de bm weer mooi plat is etc? Bij mijn eerste echo in het zh werd er gelijk een tweede gepland, standaard. Dennis stelde toen nog vragen waarom, of er kansen of risico's waren en het nut en zo. Niets van dat al, altijd standaard twee echo's bij een mk (of ma). Wat heftig dit, en wat goed van ze dat ze hebben doorgepakt! Je moet er toch niet aan denken zeg, wat was dat voor loodgieter die vk?
oh sorry, door de consternatie helemaal vergeten, Luuz, dat hoesten, waar komt het vandaan? Ontsteking? Rot zeg, helemaal omdat je geen rust krijgt zo.
Jeetje Luuz wat een verhaal!! Maar goed dat ze het niet vertrouwde en een ander heeft laten kijken....je moet er toch niet aan denken!! Slecht zeg!!
Riti Nee, niks van dat alles. Alleen dat haar baarmoeder 'schongemaakt' moest worden.. wat mij betredt mag ze haar raktijk sluiten Geen idee waar et hoesten weg komt, vraag me vooral af hoe ik er vanaf kom Deez Codeine zaterdag en zondag moeten gebruiken.. bedoeling was om dat te blijven slikken, maar goed. Bleek bronchitus te zijn dus ipv codeine nu amoxiciline. Bij lenn hielp dat destijds binnen een dag, toen merkte je snel verschil Bij mij nog niet. Maar goed, moet nog een dag of 7 dus heb nog even. Elise krijgt haar laatste twee hoektandjes door, dus slapen is er ook niet echt bij helaas.
Luuz Stel je toch eens voor dat je met die ene echo en het oordeel van je vk besluit om die pillen (ben even de naam kwijt) te nemen? Daar moet je toch echt niet aan denken? Ik heb ook echt alleen die pillen durven nemen nadat ik ook een tweede echo door de gyn echt bevestigd kreeg dat het niet goed zat...
Morning! @Luuz....wat een verhaal zeg!!! Net wat Collo zegt, je zal toch die pillen hebben genomen..brrrrrrrrrrrrr. Maar wat fijn dat alles goed is!! @Collo...hihi...moet nog even lachen om je berichtje paar bladzijden terug: De slakken eten de sla niet op, maar de aardbeien...hahahahahaha staat zo grappig!!! Maar ben dan ook erg melig, dus daar kan het aan liggen.
Hier ook rustig. Met mn luie reet op de bank met chips Morgenavond werken, kinderen slapen bij mn ouders.. ik rij daar snachts na werktijd ook heen, scheelt me een half uur rijden. Smorgens kan ik ze dan gewoon naar de opvang brengen. Moet vrijdag ook gewoon werken. Ideaal dit. De hond word uitgelaten donderdagavond laat dus dat is ook weer geregeld. Heerlijk