December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @happy: fijn dat alles goed was zeg! En wat een flinkerd inderdaad, dat hij/zij maar snel mag komen dan, ik ben nu toch ook wel voortaan ERG nieuwsgierig!
    Ik ben de dag woensdag wel goed doorgekomen. 's Avonds met z'n allen bij ons mam thuis gegeten en even naar het kappelletje hier in de buurt geweest, daarna nog ff een borrel. Was fijn!

@LW: oef, wat nu als de beeb komt in de vakantie van je pap en mam? Dat zou wel jammer zijn of niet? Hopen dat ze nog even blijft zitten dan!

@dees: hoe is het met je kaak? ik heb het ook eens gehad, niet leuk!

@dre: wat fijn dat je het gehaald hebt!!! :D:D:D

@hier: weekend!!! Ik ben er zo aan toe, heerlijk!!! :D

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Bevalling van een grote baby is niet noodzakelijk lastiger hoor. Julian was zo groot dat de vk het niet thuis aangedurfd zou hebben. Maar uiteindelijk was het gewoon een grote floep en hij was er. Moet ook eerlijk zeggen dat ik nauwelijks last van mijn hechtingen gehad heb. Het waren er best wel wat, maar minder last van dan die paar bij Amy, die een stuk kleiner was....

LW
    Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent. Van leeglopen ga je doorgaans niet echt goed uitzien hoor. Nu weer even lekker bijkomen.

Suus
    Het is natuurlijk altijd een rotdag, maar wel fijn dat je hem goed bent doorgekomen met je familie...

Hier
    Heel erg blij dat het weer weekend is. Nog 3,5 week en dan weet ik meer over mijn toekomst bij mijn werk... Je merkt gewoon aan alles dat het drukt op de sfeer in het bedrijf. Het lijkt wel of de lucht zwaarder is geworden ofzo. Mensen beginnen nu ook echt onder de druk te bezwijken. Van de week heeft een collega van mij ontslag genomen, die trok het niet meer...heftige dingen...

Maar verder gaan we lekker positief het weekend in. Morgen bezoekje van neef van Ferdy (waar Lizzy helemaal gek mee is) en zondag verjaardag van een vriend van Ferdy.

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

#823 littlewonder23, 5 okt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2013
    @suus. De kans zit er heel groot in dat dat gaat gebeuren.
    Mijn ouders hebben meer als een jaar deze vakantie gepland.
    Ivm me moeder in een rolstoel zit.
    En het is veel zoek en puzzel werk geweest om iets te vinden.
    Volgend jaar zou dit bevoordeeld geen optie meer kunnen zijn ivm haar ziekte.
    Dus ze moeten het er maar lekker van nemen.
    Ze nemen de iPad mee zo ze me beetje volgen op Skype.
    Zou super wezen als de kleine meis vandaag,morgen,of maandag geboren worden dan kunnen ze haar nog zien.
    Maar dat zie ik niet gebeuren ;)

Geniet van je weekeind.

@collo haha nee idd,pff lijkt me wel erg spannend.
    Wel erg dat er onder deze druk een collega zelf ontslag heeft genomen :(

Nu maar lekker genieten van je weekeind.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    LW, Wat fijn dat je ouders kunnen gaan genieten van een welverdiende vakantie! Dat het nu net zo moet lopen dat het met je bevalling is he, wel erg jammer.

Collo, Heftig zeg die onzekerheid en druk, speelt ook al een tijd nu he. Nog even volhouden dus, hoop dat de sfeer dan snel weer terug komt ook.

Happy, is het al dagelijkse update-tijd? :D

Hier na een lekker avondje uit nu een kind en manloos dagje (althans, tot 1530), dan komt ze thuis en gaan we samen pannenkoeken bakken.
    Straks naar de lapjesmarkt en ik hoop flink te kunnen schuren (kozijn) vandaag.

5. littlewonder23

@riti ja jammer is het wel.
    Kijk jij hebt al uitgestippeld wat je vandaag gaat doen ;)
    Gaat alles verders goed met je?

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Ik vind het wel tijd voor de dagelijkse meldplicht ja!

Hier
    Aan het laatste glas wijn uit de fles bezig, dus zal het maar kort houden....;)

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, dan was hij vast lekker :)

Zo heerlijk, een hele verzameling buurtkindjes aan de deur, of Maura mee buiten komt spelen. Incl oppasmeisje, zo leuk :)

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hij was idd erg lekker. Sparkling Chardonnay, altijd goed! Lagen alleen pas om 02.00 uur in bed en vanochtend kinderen zonder compassie...

Vanmiddag naar verjaardag van een vriend van Dimi geweest en waar wij eerst nog met het enige kind kwamen aansjouwen, hebben we er inmiddels toch al 6 verzameld. Wel zo gezellig en er wordt nu ook beter rekening mee gehouden, erg prettig. Wel weer de vraag gekregen of we nog voor nummer 4 gaan... Hoor echt heel vaak dat mensen bijna verwachten dat we nog voor nummer 4 gaan. Dat dat bij ons past...? Tja...bij ons wel misschien, maar past niet in auto of huis (of portemonnee). Hahaha, en toch kan ik geen heel overtuigende nee neerzetten. Hoop dat dat nog groeit. Maar met al die aankomende baby's op dit moment....whoehoehoe hormonen! Hahaha...

Happy
    Meldplicht!

Vanavond dus echt maar eens een beetje op tijd voro mijn doen dan naar bed.

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Die welzwartepiet FB pagina van Wendy is echt enorm viral gegaan zeg! Al bijna 25.000 likes...

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Herstel, ruim 25.000 likes...

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Sorry dames dat ik gisteren verzaakt heb....Drukke dag gehad gisteren...

Nu op valreep...want ga naar bed. Nog alles rustig hoor, al heb ik behoorlijk last van mijn bekken. De eerste twee keer geen last van gehad...als ik nu te lang zit kan ik mijn ene been haast niet voor de andere krijgen...Vervelend!

Tot morgen ;)

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    De tip van mijn bekken therapeute. Probeer normaal te blijven bewegen. Dus geen kleine stapjes maar even langzaam op gang komen en dan proberen te lopen alsof je nks voelt. Hoe kleiner je gaat bewegen, des te pijlijker en krampachtiger het wordt. Fit gezegd hebbende, natuurlijk niet door je eigen pijngrens heen gaan. Wat niet gaat, gaat niet.

Heb je een beetje hulp met de jongens nu?

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Pas je op Happy met je bekken...brrrr....voel het weer als ik er aan denk. Heel gek, ik zat in de vakantie ineens aan mijn bevalling van Rafi te denken en ineens herinnerde ik me een soort van pijn ter hooget van mijn bekken toen hij eruit kwam. Een soort van "kloenk". Denk ook echt dat het daar toen mis is gegaan. Die bevalling ging zo supersnel en hij was ook nog eens flink aan de maat. Gek he dat dat ineens naar boven komt?!

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Happy: oehhh bekkenpijn, heb ik tot vorig jaar toe nog last van gehad!!!! Ben er nu net een paar maanden vanaf.
    Succes met je bekken :( Probeer regelmatig te rusten en ga niet over je grens!

@Collo: erg he die hormoon kriebels door al die kids hier... whaha de 4e... tja is ook wel iets voor jullie, maar kan me voorstellen dat je er nu nog ff niet aan moet denken

@LW: hoe is het met je mopke??

@Hier: leuk weekend gehad, zaterdag gewerkt, daarna eten gemaakt want onze spaanse vrienden kwamen eten, daarna filmpje gekeken, zondag naar het bos geweest veeeel kastanjes geraapt en naar de speeltuin geweest, nu kids naar school en thuis bijwerken

15. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wat denken jullie, voor die laatste week/weken nog een fysio/bekkentherapeut bellen voor advies? Heb er 's morgens geen last van, vooral het einde van de dag. Opstaan en weglopen na langzitten is het pijnlijkst.
    Bedankt voor de tip Collo....en heb inderdaad hulp met de jongens. Op maandag de oma's, dinsdag KDV, donderdag en zondag is mijn man er. De andere dagen komt er vaak wel iemand een bakkie doen of de hond even uitlaten; heel fijn!

Klinkt als een heerlijk weekend Dre!

Mmm klinkt niet fijn Chicken...we zullen zien hoe het hier weer gaat...

LW jij hebt ook meldplicht he!! :)

16. littlewonder23

Hier gaat alles oké,op zeer pijnlijke ribben naar.

@dretjuh klinkt als een geslaagd weekeind.

@happy ik had bij S juist op het laatst geen fysio.
    Gewoon de fysio bellen hun kunnen jou dit het beste vertellen.
    Hou je het nog een beetje vol

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    LW, fijn dat alles goed gaat!

Happy, zou juist wel bellen. Als het (hoop het niet) doorzet ook na de bevalling duurt het even voor je dan bij een fysio zit. Nu kan je alvast tips&tricks opdoen voor na je bevalling ook.
    Fijn dat er wat hulp is!

18. littlewonder23

Snel iets minder goed nieuws brengen de oma van L. Ligt op sterven.
    Gaan we zo afscheid nemen.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lw; sterkte!

20. littlewonder23

Dank je wel dees.
    Hoe gaat het met jou?
    Nog last van je kaak?en hoe gaat het met Beau?

Deel Deze Pagina