Hier gaat het momenteel even niet zo lekker. Ik kom net weer bij de vk vandaan, vanmorgen wederom harde buiken tijdens het werk. Na 4 cliënten heb ik het op moeten geven Bloedverlies blijft ook aan de gang. Gelukkig was net bij de echo alles oké, kleine uk groeit goed en ben 4 dagen vooruit gezet. Hartje gehoord ook (smelt)! Wel blijkt de placenta voor te liggen, voor de uitgang (placenta previa) wat evt. het bloedverlies kan veroorzaken. Het advies gekregen geen zware werkzaamheden meer te verrichten, alleen nog maar kantoorwerk evt. Mocht het bij de 20wkn echo nog zo zijn dan mag ik helemaal niet meer werken. Met Beau gaat het goed gelukkig.
@dees erg mooie echo foto,s goed gegroeid Krijg een vermoeden kwa geslacht @all thnx. Voor 18:00 afscheid genomen. Pastor langs gekomen. Haar gezalfd en gezegend. Me hart brak in 100 stukjes toen ze zei.,dit kindje ga ik waarschijnlijk niet mee maken :,( Net lag ze eindelijk naar 3 dagen te slapen. Gelukkig ligt ze thuis en niet in het zh.
Ow LW wat vreselijk voor jullie! Heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie mooi afscheid kunnen nemen? Mag ik vragen wat ze heeft? Aangezien ze dus nog wel goed bij geest was vandaag? Hele dikke knuff!!!
Ons gevoel zegt dat we een mooie afscheid hebben kunnen nemen. Ze is al sinds 3 weken aan het sukkelen 2x opgenomen in het zh in Uden. Ivm uitdrogen,diarree mét bloed.blaasontstekingen,long ontsteking. Ze was net 4 dagen weer uit het zh. Zaterdag was ze 5 keer gevallen in de badkamer. Sinds dien is het steeds verder achteruit gegaan. Ze zou deze maand 89 jaar worden. Goed Bij geest is ze maar haar lichaam is op.
LW he bah, sterkte meid, voor jou en L. Naar hoe dicht leven en dood soms naast elkaar liggen. Dees Balen van de placenta previa, maar wel fijn dat je nu ws weet wat de oorzaak is. Dan nu echt heel rustig aan gaan doen en niks riskeren hoor. Hoop dat de boel nog een beetje naar boven groeit. Is het raar dat ik echt een hele erge jongens vibe krijg van die echo's> Hihi... Of is dat gewoon omdat ik dat gewend ben van jou. Oh er hebben nog meer vibes. Ga zo kijken of jullie hetzelfde denken!
Meldplicht Alles nog steeds rustig. Ga morgen de fysio bellen, merk echt dat het in de loop van de dag steeds erger wordt, gelukkig 's morgens geen last. Morgen dagje zonder knulleke's maar wel eten/bad/op bed leggen alleen...gaat vast goedkomen hoor. Sterkte LW Fijn dat alles met de kleine goed is Dees. Balen dat je zoveel "last" hebt van je zwangerschap. Hopelijk gaat het snel wat beter...
@LW: oei jeetje wat verschrikkelijk zou toch mooi zijn als ze de beeb nog kon meemaken... heeel veel sterkte, ik ben er voor je!! @Dees: hmm beetje gemengde gevoelens dus weer, nu echt rustig aan doen dus!!! @Happy: word nu wel echt spannend he @Collo: wanneer spreken we ns af zonder verjaardag ? @hier: de hele was erdoor aan het werken, laatste wasje staat op en de rest ligt al schoon in de kast
Mogguh! Hier last van een hele lastige kleuter....heb hem even laten afkoelen op de gang en hij ligt nu op bed. Blijkbaar erg moe . Geeft me wel even wat tijd met de kleinste boef!
Lekker rustig dagje gehad hier zonder knullen. Die hebben zich lekker vermaakt bij het KDV. Vanmorgen wat gepoetst en vanmiddag foto's geplakt en foldertjes gelezen op de bank; heerlijk. Man had vanavond nog vergadering dus alleen met de jongens gegeten, in bad en naar bed. Ging prima, fijn. Morgen 39 weken, spannend hoor! Nog niks geen voortekenen trouwens. Bekkenpijn met de VK besproken en die zegt dat zolang het nog te doen is en vooral 's avonds na een drukke dag het even proberen vol te houden en wat tips gekregen. Dat doen we dan maar braaf he. Chicken, lastig een kleuterpubertje. Met Tijs weinig last van...Job is nu al flink bezig.....