December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Poeh, heb mn rooster gezien die nu klaar is tm 1 september. Heerlijk rustig. Wel genoeg uren, maar gewoon standaard aantal dagen en zelfs een week waarin ik alleen op vrijdag en zaterdag hoef te werken. Er moet een leidinggevende staan op zaterdagavond dus dat is prima. Even stapje terug :)

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hier weer een vroegertje vandaag, 5 uur door een hoosbui en vertrekkende buren (die deden echt zachtjes trouwens). Dus een rustig dagje weer, even beestjes geknuffeld op de kinderboerderij en verder lekker thuis.

Het wordt echt warm trouwens! Ik ga me klaar maken voor twee dagen strandbad :D.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Strandbad maarssenveen?
    Zoek nog een optie evt. voor vrijdag.

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Morgen zeker, vrijdag waarschijnlijk.
    Ik zit vrijdag bij een vriendin in Utrecht omdat er hier een aannemer aan de slag gaat. Ze kwam net zelf met het idee naar Maarssenveen te fietsen met twee kids, maar ik heb haar het voorbehoud gegeven tot het laatste moment aangezien het echt een pittig eind is.
    Anders wordt het iets in of aan de stad zelf.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dat is zeker een stukje fietsen, of dat een goed idee is met die warmte betwijfel ik.
    Hier gaat iig morgen het zwembad weer gevuld worden voor morgenmiddag en vrijdag.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    De hitte speelt niet zo'n grote rol wb het fietsen, dan is fietsen best lekker zelfs. Het is vooral de afstand en gaan zwemmen met een kleuter en een dreumes is ook al best pittig.

Heb hier 3 maten opblaasbadjes maar er echt in gaan zitten doet ze nooit.
    Ze is vooral zo blij met de combi zand en water.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chicken
    Soms is alles grappig... Had vandaag een ontzettende lachbui na het lezen van een email van een collega waar ze een huurder afzeek. Moest zo hard lachen dat mijn andere collegas dachten dat ik zat te huilen?

Hier
    Morgen richting Zeeland, ergens naar Terneuzen, die hoek in. Best een eindje rijden nog dus. Verder vandaag de cncrete plannen op het werk voor de komende maanden gekregen.. We moeten echt in de klantenservice gaan meedraaien met telefoon en baliediensten en nog maar de helft van de uren mogen in onze eigen functie gaan zitten. Bah bah bah... Vind het zo vervelend dat ik nu zo word beperkt. Had zon heerlijke vrije functie met de mogelijkheid om compleet zelf je agenda te bepalen. Nu naar vast aan de telefoon en je agenda twee weken van tevoren al vastgezet. Maar goed, kan me er maar beter snel bij neerleggen, kost anders te veel energie.

Luuz
    Goed dat je even een stapje terug maakt!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Oooh 7:30 wakker worden, voelt alsof ik een gat in de dag geslapen heb hahahaha

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; heerlijke start van de dag!

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    hahaha Collo.....zie het helemaal voor me. Ik heb een keer zo afschuwelijk moeten lachen tijdens college. Mijn hemel, blijf er nu weer in als ik er aan denk. We zaten in een soort grote kring in dat lokaal. Ik zat naast m'n collega en tegenover ons aan de ander kant van het lokaal zat een vrouw....met een snor...je kent ze. Dat was nog niet het ergste maar die zat een beetje in te dutten. Nou echt, m'n collega en ik zagen het, keken elkaar tegelijk aan en bestierven het gewoon. Ik zeek in mijn broek! Gelukkig maakte de leraar een grapje, dus konden we net doen of we dat zo leuk vonden, hoewel het grapje nou ook weer niet zo leuk was...hahahahaha. En het erge is nog, als je dan uitgelachen bent zelf en je hoort degene naast je nog iets van een proestgeluid maken, dan ga je weer!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jaaaaaa lenn heeft doorgeslapen!!

*stofzuigt verder*

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Yoeri vannacht voor het eerst in een peuterbed! heeft heerlijk geslapen en lag lekker te chillen toen ik hem kwam wakker maken :) lief.
    Kleine jongens worden groot!

En Lianne word ook groot en wijs! jeetje!
    Gister waren we bij mijn nichtje en mijn zusje was er ook.. na duik in zwembad had ik der gezegd, hier zijn je kleertjes, doe ze maar even aan, ik ga ff naar de wc..
    Kom ik terug, is mijn zusje der aan het helpen.
    Wat blijkt.. had ze gezegd "ja maar jij bent toch mijn tante? dan moet jij mij helpen hoor" dus m,ijn zusje deed haar shirt aan en zei net toen ik aan kwam lopen "zo dan kun jij je armen zelf he"..
    dus!.. ik zeg: oh maar lianne kan zelf hele moeilijke ritsen zelf!
    hihi.. dat bekkie van der!!! zo van "hahah, ze zijn er in getrapt!!"

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    haha grappig Joyce!

14. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    en dan vanmorgen tijdens het eten. Ben jij nou weer een lieverik mama?
    dus ik, hoezo wanneer was ik dat niet dan?
    lianne: toen je me net niet naar beneden wilde tillen vanaf de trap...

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Of, en dan houd ik op hoor, der uitleg aan yoeri hoe je met je vork eet..

"kijk Yoeri, YOERI!! kijk!. Scheeeeepp en Haapppp, Schep en hap.. Kijk zie je zo, Schep en dan zit er iets op en dan hap! Ja goed zo... nee! niet met je handjes, kijk zo! SCHEP en HAP!"

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Hahaha lekker he zo bijdehand, doet Beau ook bij Luca.
    Soms om bij weg te smelten, zo lief!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    haha hier ook, soms echt zo....zucht...Rafi wat doe je nou weer!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Tips en trucs gevraagd: mijn werkster stopt ermee. Hoe doen jullie dat? Doen jullie het zelf? En zo ja, wat doen jullie dan en wanneer. Hebben jullie een schema ofzo? Wil het eigenlijk gewoon zelf gaan doen. Scheelt toch ruim € 200,- in de maand.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Ik doe alles zelf, is soms even aanpoten maar tot nu toe goed te doen in etappes.
    Schema doe ik niet aan, soms lopen de dagen en weken niet zoals je wilt en dan schiet het er bij in.
    Was draait hier bijna elke dag wel, toiletten maak ik elke dag schoon. Stofzuig en dweil 1x in de 2dgn ongeveer. Grote oppervlakken zoals badkamer en keuken doe ik niet op vaste momenten. Badkamer vorige week ergens grofweg schoongemaakt maar had geen puf meer voor de douchecabine bijv., die moet nu dus nog steeds gebeuren.
    Het is hier echt niet smerig maar grofweg heb ik er ook dus echt geen tijd voor om alles elke week te herhalen. Bedden verschoon ik bijna wel standaard op de maandag.

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Wij hebben een poetsvrouw, erg handig :)
    Vorige week was ze er niet en dan doe ik vaak op zaterdag even de verdieping stofzuigen.
    Toen we geen poets hadden deed ik dat ook op zaterdag. Dan gingen Lianne en man boodschappen doen en deed ik een toer door het huis, yoeri deed toen vaak een dut.
    ik doe dan bijvoorbeeld op vrijdagavond vaak nog even de WC's op de snelle manier.

ik heb wel een handige site gevonden, kun je zelf een soort lijstje bijhouden van hoe vaak in de week of maand je iets gedaan wilt hebben en dat vink je dan af en dan krijg je als het er weer tijd voor is een mailtje.

toen ik het nog zelf deed schoot dweilen en grondig poetsen er wel eens bij in... nu doet de poets het op donderdag als er niemand in de weg loopt en das er 1 van grondig en snel..

Deel Deze Pagina