@dretjuh kut heel eerlijk me lichaam is echt op. Ach ja hoort erbij Nooit verwacht dat ik de 39 weken zou hallen,haha Hoe gaat het met jou?
Sophie is gister uitgenodigd om bij een klant te spellen met haar kindjes. Ze zijn nu met 7 kindjes naar aardbeienhof spellen. Omdat ze wou dat ik 1 dag me rust nam. Super lief!! Vindt het vreemd zo stil in huis Ik mis me kleine mopperkonten toch wel.
Wel stil, maar toch van genieten LW! Nu kan het nog even. Nou...de uitgerekende datum en geen beebje...Voel ook echt nog niks ook...Hoop maar dat het spontaan begint deze week...inleiden heb ik geen zin in geloof ik...
@LW: wel lief van je klant maar kan me zeker voorstellen dat t rustig is.... Dalijk zit ze op school en is t helemaal rustig, maar ja dan heb je beeb nog Snap dat lichaam op is, je bent ook maar n klein meisje met een hele dikke toeter dat merkt je lichaam wel hoor. Hier alles oke, morgen laatste praktijkexamen (lokjes/folies, knippen en stylen) maar komt wel goed hoor @Happy: he nog niks, ahhhh toeee echt nie haha jammer
Ferdy heeft gisteren eindelijk zijn QC opleiding afgerond...hoezee! Eindelijk kunnen die stapels boeken de deur uit en weg met de "het-is-weer-bijna-tentamen-tijd" stress. Daar had hij dus dat pak voor aan....en daardoor ontstond die hele kronkel over mannen in pak dus op de app. Maar weet al hoe het komt....ei-tijd...
Wauw gefeliciteerd Collo! Hopelijk kan ik dat ook eerdaags zeggen. Moet dan alleen jaarlijks m'n PE punten halen, maar dat zijn leuke cursussen.
Hier ook weer ei-tijd. Was maandagavond bij m'n collega op visite en zij heeft nu een baby van 4 weken. Ik voelde toen helemaal NIETS! Was eigenlijk heel blij dat ze bij mij nu wat groter zijn. Maar nu m'n ei in aantocht is, begint het weer. Het is dus duidelijk hormonaal bij mij. Voor de rest van de tijd uitermate tevreden met hoe het nu is!
Chicken Herkenbaar. Ik vind het onwijs schattig als ik een baby zie maar denk dan ook gelijk; gelukkig geen flesjes meer bij ons. Elise is nu al zoveel zelfstandiger, ze begint eindelijk (!) te luisteren, blijft netjes op de stoep, stopt als ik het zeg en we merken dat ze de regels in huis nu ook echt onthoud. Ik ben eigenlijk wel blij dat de hele babytijd nu wel voorbij is. Heerlijk als ze samen een half uur bovenspelen, zodat ik geen gehang aan m'n benen heb tijdens het koken of tijdens het opruimen/schoonmaken/strijken/wassen etc. Collo Fijn meid! Gefeliciteerd klaar met werken, de boel uitgewerkt en op de mail gezet. Ik duik lekker mijn bedje in. trusten@!