December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; sowieso wil ik een wagen via mp kopen, tweedehands.
    Nieuw vind ik echt zonde van het geld, het zal dan een mura, Quinny buzz of phil and Teds worden.
    Gisteren al leuke wagens gezien voor net €100,-

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    LW
    En hoe is het met de BV? Echt aan het teruglopen of valt er nog iets te redden?

Hier weer een drukke dag gehad. Kindjes zijn ook niet helemaal in orde. Julian had vanavond zelfs 40,4 graden koorts...oef... Hopen dat het morgenochtend meevalt...

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Morning!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen!

@Collo; Hoe is het nu met Julian, nog zo koortsig?

@hier; Druk druk met de eerste voorbereidingen en verhuizingen in huis.
    Jeroen is vandaag jarig, binnenkort Beau natuurlijk en tussendoor komt die oude man ook nog eens in het land.
    Kortom druk met van alles, afgelopen weekend een start gemaakt om de zolder leeg te trekken en te kijken wat er moet blijven en wat er weg kan. Heerlijk om zo toch een beetje bezig te zijn al valt het mij zwaar en kom ik mijzelf telkens toch weer tegen.

5. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@collo elke uur kolven veel drinken en rusten dan het weer terug lopen.zeggen ze.ik hoop het.

Beterschap met Julian zag de foto voorbij komen op fb.

@hier bij de cb geweest.
    Nina weegt nu 4470 en is 54 cm lang.

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @LW, inderdaad, veel rust nemen en genoeg drinken. Rust is het allerbelangrijkst. Hoop dat je daar een beetje aan toe komt. Zou fijn zijn als je nog een tijdje bv kan geven toch?

7. littlewonder23

Ik zou het erg fijn vinden als ik nog even bv mag geven aan Nina.
    Dus ga hard me best doen om het op gang weer te brengen.
    Lukt het niet heb ik echt me best ervoor gedaan :)

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Precies, meer kun je ook niet doen!

9. littlewonder23

Nee inderdaad.
    Hoe gaat het met jou en de kids?

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Gaat hartstikke goed! Echt twee heerlijke mannetjes. Milan gaat morgen wennen op school. Hij is er van overtuigd dat hij gaat leren lezen, schrijven en rekenen.....hoop niet dat het tegenvalt voor hem..haha. Hij zat vanochtend uit zijn hoofd ineens 4 + 2 te doen en ook 3 - 1 en dat soort sommetjes. Echt, waar hij het vandaan haalt, ik weet het niet.
    Gisteren kreeg ik een bekeuring van hem. Een klein wit blaadje met mama erop en twaalf rondjes. Was een bekeuring van 12 euro..hihi.

Met mij verder ook goed, lekker druk op kantoor, dus goed teken. Met chickenman ook alles goed, dus heb niks te klagen en dat doe ik dan ook maar niet :)

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    LW, meer dan dit kan je niet, hopelijk lukt het!

Chicken, wow, knappe vent die Milan. Volgens mij gaat het heerlijk voor hem zijn straks zo veel meer aangeboden te krijgen op school!

Hier morgen ook naar school! We beginnen heel rustig, namelijk dat we aansluiten bij het fruit eten.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Haai Riti!

Ja, ik hoop het echt dat Milan het naar zijn zin krijgt. Hij heeft er zo'n zin in. Hij is het echt zat op de opvang, verveelt zich. Als hij morgen naar school is, dan heb ik meteen het eindgesprek op de kinderdagverblijf. Denk dat ik zeker nog wel een opmerking ga maken over de hele gang van zaken.

Leuk ook voor Maura zeg...ben zo benieuwd hoe alle ukkies het gaan vinden op school! We gaan een hele nieuwe fase in.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Precies wat jij zegt, als ze het maar naar hun zin hebben. Kans is groot, maar toch. Hoop het zo.

Hier het idee leren lezen en rekenen stilzwijgend geboycot, als in, niet bevestigd vooral. Ze heeft het nu vooral over heel veel nieuwe vriendjes maken en die leuke poppenhoek met de spiegel, heerlijk :).

14. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hihi leuk he!

15. littlewonder23

Wat een slim jongen is Milan.
    Ik ben erg benieuwt wat hij ervan vindt.
    Laat het morgen maar eens weten hoe het was gegaan ik ben erg benieuwt.
    Haha €12,- boeten geweldig :D

Fijn om te horen dat het met jou en je man goed gaat.:)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @happy; ik was benieuwd hoe het met jullie gaat?
    Zijn de jongens een beetje lief voor hun zusje?

17. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ga zo even bijlezen hoor...weinig tijd om even rustig te kunnen zp-en ;)

Hier gaat het wel redelijk...Afgelopen vrijdag was ik Fleur gaan wegen omdat ik het idee had dat ze niet goed groeide. Ze dronk niet meer zo fanatiek..sliep veel...Nou ze was in 1 week maar 80 gram gegroeid...Mijn manneke's groeide de eerste weken meer dan 300 gram per week...Er moest iets zijn. De verpleegkundige van het CB gaf me het advies voordat ze in slaap valt de eerste borst te stoppen zodat ze wakker de tweede kon drinken. Gaf vaak maar 1 borst (maar kolf 100cc per borst). Nou, die dag aangekloot..de dag erna op de verjaardag van mijn moeder had ik echt zoiets van..dit is NIET goed..De eerste weken dronk ze prima, nu opeens maar 2 minuten, weer slapen, loslaten en opeens viel het kwartje; spruw! En ja hoor plekjes in haar mondje, onder haar bovenlipje...meteen de HAP gebeld en mochten gelukkig komen. Medicatie gekregen die gelukkig aanslaat. Hebben een paar keer flesje gegeven (dronk dan goed 110cc weg) en haar 's nachts elke 4 uur wakker gemaakt. Ze knapte echt meteen op...ze wordt weer wat fitter en gaf gisteren zelfs haar eerste lachje aan mama!
    Ben nu wel gesloopt...maak me nog steeds een beetje zorgen...hoop dat ze snel weer zoals vanouds aan de borst drinkt en komende vrijdag wel meer gegroeid is.

De jongens zijn verliefd op hun zusje...ze willen met alles meehelpen..niet altijd handig maar wel heel schattig!

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Van harte met Jeroen!

Chicken
    Als ik dat zo hoor zie ik Milan nog wel een klas overslaan hoor. Die is echt al superver... Als hij dat op alle vlakken is, gaat hij zich misschien zelfs in de kleuterklas nog vervelen...

LW
    Wow, doet jullie meisje het goed zeg! Hoop dat de bv weer aanslaat, maar anders niet hoor. Het moet wel te doen bljiven en elk uur kolven is wel heel erg vermoeiend.

Hier
    Is de koorts van Julian weer wat gaan liggen gelukkig. Nu maar hopen dat het weg blijft. Het was op een gegeven moment zelfs 40,4 graden...best hoog. Arm mannetje, ik zag ook echt dat zijn lijfje hard aan het werk was.

19. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Beterschap voor de kleine man Collo...sneu he om zo'n kleintje zo ziek te zien.

LW jullie ook spruw! rot he. Vervelend dat je BV aan het teruglopen is. Misschien toch proberen te blijven aanleggen?? Hebben jullie ook nystatine gekregen? Ik gebruik het wel na elke voeding ipv 4x per dag wat de HA adviseerde.

Wat een slimpie Chicken! Hopelijk is de kleuterklas inderdaad wel genoeg uitdaging voor hem; maar dat zal wel toch?

Tijs gaat vanaf 9 december 10 dagdelen oefenen en echt beginnen na de kerstvakantie. Spannend!!!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @happy; jeetje dat is inderdaad niet veel 80gr.
    Hopelijk maakt ze nu weer een inhaalslag.
    Spruw ben ik geheel onbekend mee maar lijkt mij heel pijnlijk voor de kleintjes :(
    Leuk dat de jongens zo behulpzaam zijn, grote trotse broers!

@collo; dankjewel :)

Deel Deze Pagina