Happy, fijn dat jullie weer de goede kant op gaan. Pittig hoor. En dan ook nog aan de knutsel, pfff. Hier een van de goedkoopste smartphones nadat die van mij in het water viel, werkt prima! Maar dan heb je al wel een abo oid nodig, terwijl sim-only echt niet altijd meer goedkoper is. Misschien ook weinig internet nodig ivm wifi overal?
Ik ga thuis meteen op WiFi. Man deed toen hij gsm al had maar abonnement nog niet alleen thuis whatsapp
Hier via Ben een Iphone 4 gratis met een 2 jarig abbo. 25 euro per maand met een databundel van 500mb. En dat is eigenlijk veel te veel merk ik. Kom net aan de helft, soms nog niet eens. Ik betaal nu eigenlijk minder dan mijn vorige abbo zonder databundel en kreeg dus ook nog een Iphone...ik was happy, nu jij nog! Maar veel belangrijker. Hoop dat Fleurtje nu echt doorzet en lekker weer helemaal beter wordt.
Gaat op zich best ok. Koorts is weg gelukkig. Vandaag een regeldag of sprongetje. De jongens waren vandaag op het kdv dus heb haar lekker vaak aan de borst gehad; voor allebei even fijn! Zou het zo erg vinden als het door alle omstandigheden zou moeten stoppen.. @telefoontjes; we zullen er eens naar kijken, maar ben bang dat we dat een paar maanden nog uitstellen Kom allemaal maar weer lekker hier kletsen!
Hihi telefoon is ook uitzoekwerk maar hoop je ooit op de app te zien. Klinkt als een pittig dagje waarvan je toch hebt genoten._ hoop dat je nog lang bv. kunt geven! Hier vandaag oudergesprej van yoeri en was echt positief. Hangt ook lekker de clown uit op de opvang. Morgen lianne wennen, ben benieuwd !
Zo, de kogel is door de kerk. Heb vandaag gesprek gehad met mijn leidinggevenden en heb aangegeven echt even rust nodig te hebben om de zaken op een rij te krijgen. Daar konden ze zich in vinden. Of ik de dagen vrij moet/mag nemen of dat ik ziekgemeld wordt, hangt nog even af van de bedrijfsarts. Het maakt me ook niet uit, ik ben zo opgelucht, maar voel me tegelijkertijd zoooo schuldig tegenover mijn collega's omdat ik weet hoe druk ze het krijgen...
Happy, fijn dat het de goede kant op gaat met Fleur, bv komt vast ook goed! Collo, wat goed!! Fijn dat het zo oplucht, en rust geeft, goede keuze geweest!
Hier morgen weer een dagje ren en vlieg... Bijna niet te doen om 4 x op een dag met 3 kinderen van en naar school te sjouwen... Hoop echt dat ze het overblijven leuk gaat vinden. Maak me wel een beetje zorgen over Amy. Normaal legt ze altijd heel snel contact met andere kindjes en nu eigenlijk helemaal niet volgens mij. Het is natuurlijk pas haar eerste week, maar had zo gehoopt dat ze meteen leuke kindjes zou zien en daarmee veel zou spelen. Pffff ik voel een onverwerkt jeugdtrauma....hahaha Even snel de kop indrukken voordat ik het ga projecteren...
Herkenbaar ! Hoorde gister van de juf dat ze het goed had gedaan en goed mee gedaan maar hoe en wat met de kinderen : geen idee! 2 kindjes die ze van opvang kent zitten in de klas dus geloof dat ze daar mee heeft gepuzzeld... Ze haf in de ochtend wel ff moeite er. Stoel te vinden eb dus twee keer op een stoel die al van iemand was... Maar toen de bel ging loste de juf het op... Ze wilde vandaag liever naar school dan de bandieten maar snapte geloof ik dat dat niet kon... Zowel ik als man zijn op de basisschool gepest.. En ga er vanuit dat dat lianne niet gaat gebeuren... Fingers crossed Ik ben dus wel blij dat ze al eerder naar die opvang gegaan want daardoor kent ze nu paar kindjes en dat vind ze erg fijn. Collo toen we wisselden van opvang duurde het denk ik 2 weken voor ze contacten had gelegd. Komt echt goed met Amy! Lianne was toen boos
Oeps te snel.. Boos op zichzelf omdat ze niet binnen 1 dag alle namen en die van de juf kende.. Even gevraagd welke namen ze al kende en dat was al 1/3.. Super knap dus en dat hebben we benadrukt. Daarna nog 1x de juf getest en toen was het goed
Hier ook hoor, je wil graag concrete 'bewijzen' dat ze het leuk en gezellig hebben. Maura is duidelijk zoekende, en vraagt het dan dus. Als ze met een kindje speelt vraagt ze ook of ze dan nu vriendjes zijn. Soms zegt er een niets of zegt nee. En ik dan maar rustig blijven uitleggen, maar ondertussen. Aan de andere kant is het ook binnen 5 minuten weer anders en zo opgelost.
Tja ze pikt bijna geen namen op uit de klas. Op 1 jongetje na dat altijd met zijn zusje en vader dezelfde kant heen moet als wij dus lopen we vaak samen mee op. Heb haar vanmiddag in overleg met de juf even thuis gehouden. Ze is echt heel erg aan het hoesten en vanmorgen sint op school en vanmiddag richting Limburg voor de sint met mijn familie. Zal dus wel weer laat worden. Wil niet dat ze echt oververmoeid raakt. Zie de wallen onder haar ogen steeds donkerder worden...
Zit net een filmpje met foto's te bekijken van de sintviering vandaag bij Amy op school. Amy kijkt in geen enkel beeld/op geen enkele foto vrolijk. Op 1 foto laat ze zelfs echt haar koppie hangen. Wat vind ik dat rot... wil zo graag dat ze het naar haar zin heeft. Ik weet dat het gewoon even tijd nodig heb, maar trek het me even heel erg aan. Komt ook door mijn verdere gemoedstoestand...
Dat is moeilijk ja Collo...ik denk wel dat het toch een kwestie van wennen is...Vervelend om haar niet vrolijk op de foto's te zien, maar het is nogal een verandering nu....Overblijven is wel handig ja...lijkt mij ook straks. Hier voorlopig alleen op dinsdagen. In hoe alleen Tijs net 's morgens te brengen, dat doet mijn man. Fijn dat ze je op het werk de ruimte geven; zou wel fijn zijn als dat geen vrije dagen gaat kosten. Hoe gaat het met de andere kindjes op school??!! Tijs gaat maandag oefenen!
Spannend Happy, heeft hij er zin in? Is het de vrije school geworden of een andere? Met Maura op school gaat het erg goed vind ik. Wel heftig, zeker met allerlei feesten die ook op school speelden, maar die waren juist wel heel leuk ook. Ze vind het erg moeilijk als we afscheid nemen, en komt daar soms nog een paar keer op terug op de dag bij de juf (dat ze graag naar papa of mama wil). Maar tegelijkertijd vindt ze het erg leuk, maakt ze vriendjes en doet ze leuk mee met alles. Moet wel echt zeggen dat ze een superjuf heeft, die is erg zorgvuldig en zo ontspannen en natuurlijk met die kleuters. Maura is nog wel lekker thuis op woensdag, even lekker bijkomen nog .
Bevalling verhaal. 18 oktober 2013, Om 4:00 werd ik wakker omdat ik dacht dat ik moest plassen dus ik was naar de wc gelopen, Eenmaal op de wc lukt het niet om te plassen. Weer terug naar bed gegaan met de hoop dat ik kon slapen. Maar dit lukte me niet. Dus me iPad gepakt lekker op fb zitten neuzen en een spelletje spellen. Naar verloop van tijd naar beneden gelopen. Wou niemand wakker maken. Dus maar Vaatwasser geleegd en alles opgeruimd. Ineens viel me op dat er af en toe een verdwaalde weeƫ voelde. Er kwam geen regelmaat in dus dacht bij me eigen me lichaam, zal me wel weer voor de gek houden. Om 6:30 de vk gebeld hoe ik het besten kan time. Ze had het me uitgelegd hoe het in zijn werking ging. 7:30 moest ik maar terug bellen. Maar ze dacht dat me lichaam voorwerk aan het doen was. Voelde me niet echt serieus genomen maar goed. Om 7:00 was ik naar de wc gegaan lag heel de wc vol met bloed. Dus gelijk de vk terug gebeld of dit wel normaal was? Ze vroeg of ik een inlegkruisje had,zo ja moest ik deze bewaren zo ze zelf kon zien met haar eigen ogen. Ze kwam om 8:00 met een meisje in opleiding hier heen. Dus het Inlegkruisje laten zien. Daarna gingen we naar boven in bed me controles doen. Gaat ineens Lucas weg om te werken. Had Sophie in haar pyjama voor de tv gezet met een bak met Brinta. (Nou ja zeg) Zegt niet eens iets en weg was hij. Dacht bij me eigen wacht wel de inwendige onderzoek af. Voor ik in paniek raak. De vk vroeg of de meisje in opleiding eerst inwendig een onderzoek mocht doen. Natuurlijk iedereen moet het leren. De vk vroeg wat de stand was. En het meisje zei dat ik ver in de stadium was,dus ik dacht bij me eigen huh??? Wat is je schatting vraagt de vk aan haar. En ze zegt 8 a 9 cm ontsluiting. "Ik was in shock.!!!!" De vk ook even gevoelt maar ze schatten 1 cm minder dus 7 a 8 cm ontsluiting. De vk zei gelijk ik had dit niet verwacht. 'Ja ik ook niet.' Ik snel Sophie aan gekleed haar tas klaar gemaakt. Lucas proberen te bereiken lukte niet