December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Zo laat mogelijk eigenlijk. Tenzij ze zich zorgen gaat maken om me (aangezien ik me voel als een vaatdoek) dan ga ik wel eerder uitleggen dat ik niet ziek ben.
    In ieder geval wil ik wachten tot januari.
    Ze is nu nog zo vol van school en alle festiviteiten daar. De kerstvakantie zit ook ramvol met leuke uitjes en avonturen voor haar waar ze erg naar uitkijkt.
    Lekker dat eerst maar eens door, zien we daarna wel weer verder :)

Fijn dat Beau zo lekker draait, hoop dat je veel extra informatie krijgt bij het andere consult. Heb je ook meer input om je plan op te kunnen maken.

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Wat leuk dat je het aan iedereen begint te vertellen. Snap ook dat je het nog even voor je wilt houden voor Maura.

Dees
    Het is inderdaad nog maar een maand geleden. Het is ook niet afgesloten met het wegruimen van de kaartjes. Er komt wel weer een beetje ruimte voor andere dingen.

Wat betreft die doos met goodies uit Polen. Ze kunnen het gewoon eigenlijk echt niet missen qua geld. Ik heb niet voor niks al die spullen en kleertjes daarheen gebracht. En bovendien, het is familie, dan hoeft er wat mij betreft niks tegenover te staan.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ja, echt leuk om te vertellen de reacties zijn ook zo mooi! Iedereen is zo ontzettend blij voor ons, heel leuk.

Jullie hier en mijn goede vriendinnen wisten het al, maar dat was allemaal digitaal of via telefoon, live is toch ook wel heel leuk :).

Collo, snap dat je je bezwaard voelt, zou ik ook hebben. Hopelijk voelen zij zich nu minder bezwaard :)

Ok, nog geen 16 uur en mijn energie tot bedtijd is er al weer door. Handig hoor...

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doseren RiTi. Wel fijn voor je dat Maura al vaker naar school gaat. Kun je een beetje bijtanken dan?

Hier vandaag een opvallend relaxed dagje.
    Vanmorgen geregeld dat Amy voortaan 3 dagen in de week overblijft en dat brengt heel veel rust terug hier in huis. Heb zelfs nog even op het zoontje van een vriendin gepast, die had onverwacht ouder-kind gym... Maar ging allemaal ontspannen, ondanks dat ik zelfs Amy's tas vanmorgen was vergeten. Hoop dat ik deze flow vast kan houden... Nu zelfs even achter de pc omdat Julian al 3 uur ligt te pitten....en Lizzy ligt er ook al een uurtje in. Yeey!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Fijn zeg collo! Rust heb je wel even nodig soms :)

6. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@happy hoe gaat het met je ?

7. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Gaat goed gelukkig. Fleurtje drinkt afgelopen twee weken goed aan de borst dus dat scheelt al heel veel zorgen...Zit nu op 5 a 6 voedingen en slaapt 's nachts al prima door. De jongens zijn onrustiger qua slapen. Tijs waarschijnlijk door het oefenen op school en Job door zijn laatste kies die bijna door is. Hoop over een paar weken weer eens echt een hele nacht te mogen slapen!

Bij jullie ook alles goed LW?

Groeit je buikje al een beetje Riti!? Zo gaaf voor jullie!!

Hoe gaat het Dees?

Fijn Collo dat je ook van die dagen hebt dat het lekker vloeiend loopt. Slim van het overblijven; scheelt een hoop gesleep. Ik ga het eerst even aankijken hoe het gaat (natuurlijk het voordeel dat ik tot maart thuis ben) en dan gaat Tijs misschien ook wel een extra dag (nu 1x).

Ga naar bedje toe. Morgen feestje van Tijs :)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @happy; alvast een fijne verjaardag gewenst van Tijs!
    Ergens ook wel logisch die onrustige nachten van de jongens, over een paar weken zitten ze wel weer een beetje in hun ritme en zijn de kiezen door gekomen.
    Wel fijn dat Fleur doorslaapt!

@hier; eigenlijk gaat het wel redelijk, heb nog hele wisselende dagen fysiek en lichamelijk.
    Afgelopen week bij de bedrijfsarts geweest en blijf nog zeker thuis tot februari, eind januari heb ik het vervolg gesprek.
    Vrijdagavond ben ik weer ineens flauwgevallen, waarschijnlijk omdat ik te snel op stond.
    Mijn lichaam is alweer flink bezig met herstel, vandaag in alle hevigheid weer ongesteld geworden.
    Met de jongens gaat het goed, Luca praat elke dag nog over zijn kleine broertje...erg emotioneel soms voor mij.
    Beau doet het goed op school, heeft al veel contact met andere kinderen en vanuit groep 8 wordt hij bezocht door flink wat meiden die hem erg lief vinden. Hij krijgt er veel aandacht van :)

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Veel plezier met het feestje van Tijs, heeft hij er zijn in?
    Gaat het goed op school?

Ik hadden al geen platte buik, en nog niet echt verschil.
    Ook niet zo beroerd misselijk meer *klopt af*

Morgen echo, dat 'pas' 8 wk :)

10. littlewonder23

@happy nog gefeliciteerd met Tijs zijn verjaardag.
    Met fleur gaat het nu dus veel beter haar?

Hier gaat alles goed hoor.

@riti spannend!!hoelaat mag je komen?

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Was de verjaardag van Thijs leuk?

Hier is het gedaan met de rust want KDV is dicht tussen oud en nieuw en school heeft vakantie.
    Verder heeft Lizzy weer een periode met heel slecht luisteren en driftbuien. Plak haar binnenkort een keer echt achter het behang.
    Amy begint echt een lekkere grote mond te krijgen af en toe en is kampioen zeuren aan het worden.
    Julian zit in zijn mama fase dus zodra ik me omdraai begint die te huilen....maar...

Kan gelukkig nog enorm om Lizzy lachen, heerlijk knuffelen met Amy en ben nog steeds verliefd op Julian. :)

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, hahaha, onbegrijpelijk voor een niet-moeder denken ik :p

Echo was goed!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sow, kerst dit jaar ook weer overleefd. Op naar de oliebollen!

Zit met een moreel dilemma... Hadden al helemaal bedacht om Lizzy's verjaardag de 18de te vieren. Laat dan ook net op die datum weer de jaarlijkse 80-90's party vallen... Maar ja, de 19de lijkt me misschien nog wel onhandiger... Verjaardag met een kater lijkt mij redelijk equivalent aan de hel... Misschien dan toch maar die dag houden en eindtijd in de uitnodiging? Of een jaar overslaan? Zou ik wel van balen want ben eindelijk weer eens niet zwanger... en zo veel feest ik niet af in een jaar...moeilijk moeilijk...

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Beide wel doen!
    Maar hoe dan he? Dat wordt doortrekken (met een eindtijd op Lizzy 's feestje) of de dag er na, ik zou zelf voor de eerste optie gaan geloof ik.

15. littlewonder23

Hoe gaat het met iedreen?

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goed hoor! En jij? Beginnen jullie alweer een beetje in een nieuw gezinsritme te komen?

Hier vandaag echt zon wapperdagje gehad. Beetje boodschapjes gedaan maar verder helemaal niks. Nu een lekker Proseccotje met Limoncello...lekker!! Ik vind niet zwanger zijn af en toe echt te gek! :) Heb dat best wel gemist toch...

17. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Begint dat nu al Collo ;)

Hier alles ok, alleen gesloopt....;) Pittige dagen met 3 kids en een werkende man, nachten worden gebroken door twee hoestende knullen. Ons dametje slaapt daarentegen van 23-9....Wil daarvan gaan genieten, maar mag 2-3x per nacht naar beneden om wat hoestdruppeltjes te voeren...

Zin in de oud en nieuw. Onze beste vrienden komen met hun twee kids. De derde is bij hun onderweg (13 weken). Mannetje heeft gisteren de test oliebollen bakken doorstaan dus hij mag dinsdag ook een baksel doen ;)

Allemaal alvast een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014!

18. littlewonder23

@collo hier gaat het wel goed hoor,de familie ritme zit er goed in ook bij Sophie.
    Maar Nina helaas over dag niet,maar de nachten zijn standaard.
    Om 23:00 gaat ze slapen en wordt om 8:00 weer wakker.dat is echt heerlijk.

Kijk jij hebt weer alles in huis,is soms onwennig he.had ik bij Sophie niet maar nu weer wel.

@happy zijn je knulletjes ziek?zo ja beterschap.
    Kijk eens aan dat doet fleur goed.
    Wat is het toch een mooie meid met een bos haar,ben jaloers!
    Mooie foto met jou en de kids.ze lijken echt allemaal op elkaar vindt ik.

Lekker oliebollen stuur er maar een paar op ;)

Jullie ook een fijne jaarwisseling gewenst.

19. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Deesdees, ik las je verhaal.....wat vreselijk. Geen woorden voor.
    Gecondoleerd met het verlies van jullie mooie zoontje en heel veel sterkte!
    Dikke knuffel x

20. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Lang niet meer geschreven hier.

Hoe gaat het met jullie

Robijn is eergisteren 4 jaar geworden!
    En inmiddels heb ik nog een tweede dochter gekregen, Lotus!

DSCN0912.jpg

Deel Deze Pagina