@Collo; Naar omstandigheden redelijk, nu weer volledig thuis de komende tijd. @Joyce; Bekend verhaal met een pyjama aantrekken, dat doet Beau dus ook nu. Met die hitte een dikke winter pyjama uit de kast pakken en daarmee in bed gaan liggen. Pfff ik kreeg het er al warm van. Ik heb het maar laten gaan want hij vertelde me overtuigend dat hij het koud had.. @hier; Heerlijke ochtend gehad met RiTi in het bos, gespeeld met water, zand, bloemetjes en gras. De jongens liggen nu net op bed om even bij te tanken. Zal zo even wat foto's plaatsen.
@ hier zegt Lianne dan dus dat zo'n pyama juist lekker fris is!.. inclusief het "voel maar!" dus... Gister ook, had ik mamase gezongen bij tandepoetsen, dus ik was k3 aldus lianne. later was ze iets aan het doen wat niet mocht.. komt ze naar me toe, 2 handen op mijn gezicht zegt ze heel zachtjes "rustig maar k3, komt goed, rustig maar!"
Joyce Gekke Lianne! Wat een lekker ding! Dees Vanuit dat perspectief lijkt Maura een reus vergeleken bij jouw manneke. Ben je er nog een beetje uitgekomen met je werk?
@Joyce; Leuk die wijsheid! @Collo; Ja Beau is echt een kleine smurf vergeleken bij Maura Met het werk niet, zie club.
Volgens Maura was het dan ook olifantensoep (van het boek Olifantensoep), en ze leek inderdaad een reusje. Was lekker buiten ravotten, onbegrijpelijk dat het ook nu in de schoolvakantie het er altijd zo rustig is. Collo, Gaat het om het stukje grond waar je nu al je slakken naar toe gooit? Iemand toevallig tips voor mooie kindvriendelijke natuurfilms? Vind verscheurde dieren niet zo'n goed plan, of andere wat kindonvriendelijke beelden. Hier een meisje dat zich een beetje aan het overvragen is, of mij in ieder geval. Vragen in de trant van 'waar was ik toen ik er nog niet was? En waar was jij toen ( en papa en Sjoukje etc)? Hoe kwam ik in je buik? Zat ik eerst in je hoofd? (om dan later bij je voeten er weer uit te komen misschien). Wie is jou opa? en waar is die nu dan? ben ik daar ook geweest? Waarom werd ik geboren? Waar was jij toen je nog niet geboren was.' pffff
@RiTi; Qua natuurfilms moet ik gelijk aan lassie denken, ik weet niet waarom eigenlijk. Tjee wat een vragen krijg je dan op je afgevuurd, ze denkt al ver na zeg voor haar leeftijd! Zijn ze een beetje te beantwoorden?
Dees, Heb op zich wel helder hoe ik ze beantwoorden kan, maar wil graag ook erg rekening houden met het feit dat het een peuter is, ze denken echt anders nog. Gut Lassie, dat is lang geleden, niet direct wat ik zoek maar je brengt me wel op ideeen. Meerkat manor van die stokstaartjes is misschien wel wat. Er is er ook een van een schildpad die je helemaal volgt op zijn weg. Iets heel anders, Pluk van de Petteflat is hier een dikke hit, ideaal want heb veel boeken en ook luisterboeken. Jip en Janneke vind ze ook leuk, maar die verhaaltjes zijn zo kort en soms ietwat oubollig (niet dat zij dat erg vindt overigens)
@RiTI; Lassie is zeker lang geleden, maar toch zie ik de film nog zo voor me. Hopelijk vind je iets leuks en wat geschikt is, tekenfilm ook een optie (dacht aan "raad eens hoeveel ik van je hou"). Jip en Janneke verhaaltjes lopen soms zo raar, dan denk ik echt "huh, is dit het einde al?"
Bedoel eigenlijk echt een alternatief voor national geographic en documantaires van BBC earth. Die zijn prachtig maar kunnen soms een wat harde wending krijgen. Het hoeft ook geen verhaal te zijn, of met uitleg, wat muziek is ook goed. Leuke tekenfilms kijkt ze ook hoor, zo veel keus!
Ik begrijp inderdaad die harde wending, daar zit je echt niet op te wachten. Kan zo verder niet wat bedenken wat in die categorie valt. De jongens slapen nog, heerlijk. Maar ik laat ze niet te lang liggen, anders is het vanavond weer feest
Riti: ik heb het boekje ik vind jou lief, bol.com | Ik vind jou lief, Sanderijn Van Der Doef | Boeken Misschien is dat wel een idee? maar is op zich wel veel detail.
Kom even snel even iets online gooien. Kom net uit het zh ivm helle nacht vaginale steken die niet willen ophouden. De kleine meid ligt hellemaal vast en te laag. Kwa week duur mag dat officieel nog niet zeggen ze. Hoort pas bij week 30,32. Me Bmm is verstreken. Urine was gelukkig schoon. Mocht gelukkig naar huis. Ik ben weer te vroeg bezig met voor werk had ik bij Sophie ook. Worden de steken(of erger)in combi met harden buiken moet ik gelijk bellen. Of in de steken regelmaat komt te zitten ook gelijk bellen. Rot lichaam:,(heb het even gehad.
LW, Jeetje, rustig aan meis, dat is schrikken. Joyce, thanks! Heb het inkijkexemplaar bekeken en vind het zo expliciet helemaal niet. Het geeft ook juist net geen antwoord op een paar essentiële vragen, die juist een onbevangen peuter (of kleuter) direct zal vragen. Alleen wil ik er juist helemaal geen boek oid bij. Voor Maura zijn dit 10 van de 500 vragen op een dag, de een niet belangrijker dan de ander. Zo uitvoerig en met plaatjes juist in gaan op deze vragen wil ik niet. Ik geef gewoon antwoord, eerlijk, kort en duidelijk net als de andere vragen. Denk wel dat het wat later handig kan werken, een boek of iets dergelijks wat ze zelf kunnen bekijken in het tempo dat ze willen.
RiTi Mhhh dat is idd iets om over na te denken... Moet even een alternatieve stortplaats voor mijn slakken bedsenken. Maar moet zeggen dat sinds mijn tuin weer overspoeld is met kikkers en padden, ik geen last meer heb van slakken. Die vinden kikkers lekker schijnbaar... Dus kikkers zijn mijn nieuwe beste vrienden. Jee wat een vragen stelt dat meisje allemaal zeg! Ben blij dat ik dat niet allemaal hoed te beantwoorden. Meercat Manor vond ik soms nog best zielig eigenlijk... Dees Dat einde van een verhaal op een onlogische plek heb ik dus altijd met Dikkie Dik. Ik vind zelf Jip en Janneke wel leuk, maar Amy vind het maar matig interessant. LW He meid, dat is schrikken weer... Nou echt rustig aan doen en even alleen aan jezelf en je kleintje denken hoor! Dit is echt wel heel erg vroeg! Als ik een keer iets voor je kan doen, moet je het laten weten hoor. Zo ver weg woon ik niet...
@collo knoop in me doos leggen denk. Ik snap er geen drol meer van. Moest vanmiddag wel huilen. Nu hoop ik ook echt dat het met rusten ook echt minder gaat worden. Dank je wel voor je aanbod super lief van je!! Me mannetje gaat maar eens meer doen. @rest lief van jullie.ga nu zeker gas terug geven. Iedereen bij wie ik werk al gebeld of berichtjes gestuurd. Begrijpen ze het niet jammer dan. Dit is belangrijker.