Nu draagt af en toe een slechte nacht niet bij hoor, maar de oneindige moeheid is weer toegeslagen en dat ben ik zooo beueueueu
@dees omdat ik online kan komen om bij te lezen. Waarom de tl een gesprek met je wou hebben. Vreemd is het zeker. Hopelijk doe de injectie snel zijn werk.
@RiTi; vanavond eens eerder naar bed om even wat extra slaap in te halen? @LW; Ik zal vanavond wel verslag doen @dre; Fijn je net toch nog even gesproken te hebben, hopelijk is je internet probleem gauw opgelost.
Dees, dat helpt wel tegen slaap tekort, maar de vermoeidheid door de medicijnen is een soort uitgeputheid die je er niet uit slaapt, echt heel irritant. Wordt er ook echt wat trager van.
Zo, dat was de één na laatste meppeldag alweer. Tevens de drukste, amsterdamse dag dus Mokum in Meppel Asociaal druk, heb zelfs een blaar op mn voet whaha dat is me nog nooit gebeurd. Maar o zo gezellig met al die amsterdamse artiesten voor de deur Ik zit nu dus heerlijk met mn pootjes omhoog op de bank met een rosébiertje en tv
@RiTi; Dat die medicijnen er zo op in kunnen hakken zeg, allemachtig! Denk aan jezelf en bij tijds een stapje terug dan maar. @Luuz; Lekker languit nu meid!
Ik doe dan ook helemaal niks meer. Zo wat lekkers pakken nog om te snoepen en dan lekker naar bed. Morgen om 11 uur weer werken..
Dees Mooi dat de eerste spuit gezte is. Nu afwachten... Ben benieuwd hoe het gegaan is vandaag. Luuz Werkze nog even! Niet weer jezelf voorbij rennen he? RiTi Ah, dat is waardeloos zeg... Hoop dat alle medicijnen de moeite waard gaan zijn. Dre Wat raar dat ie vastloopt! Kun je niet een andere browser proberen? Ik zit op Firefox en dat gaat een stuk beter dan Explorer.
Vanavond heerlijk in het moestuintje lopen wroeten, zo mooi daar nu. Niemand gezien alleen maar beestjes. En weer een tas groente mee naar huis Medicijnen, ach ja, het is ook niets nieuws hoor, op sommige dagen heb ik de baalfactor er bij merk ik. Dan moet ik er ff over drammen. Ik let op, zorg (erg) goed voor mezelf, maar ga niet nog meer stappen terug doen. Word ook licht somber van die dingen dus lekker aan de gang blijven en leuke, mooie dingen doen is wel nodig om niet supersip te worden. Dees, goed gegaan vanmiddag?
@RiTi; nee sip moeten we ook niet willen worden, ik vind het telkens weer zo bijzonder hoe je van alles onderneemt. Beau zei vanavond weer dat hij het zo leuk vond dinsdag, hij wil morgen er weer naartoe. Korte samenvatting van gesprek staat op de voor jullie bekende plek.
RiTi Van een moestuin word je wel vrolijk...doorgaans. Lekker gedachtenloos onkruid trekken. Zet je nog eens wat fotos ervan ergens? Ben benieuwd! Dees Ga even lezen...
Hoekje van de tuin, vooraan pluksla en rechts spruiten en venkel waarachter een rij bietjes staan, links nog wat restanten ui en beginnende prei, daar is de veldsla nu gezaaid. Verder naar achteren zie je nog courgette en een laaggroeiende groene kapucijner. Wel al echt moestuin, maar nog wel een rommeltje .
RiTi Daar word ik toch echt wel een beetje jaloers van hoor. Leuk hoor! Verheug me alweer op volgend jaar... vanaf februari weer lekker voorkweken...dan hopelijk met wat meer ruimte voor mij... Ik hoop dat ik straks trouwens een hoop zaden kan oogsten van mijn bietjes. Interesse? Hier komt het weekend geen dag te vroeg. Begin het echt een beetje slecht te trekken op mijn werk. En met mij nog een heleboel andere collega's. Dat geeft vaak een vervelende sfeer, veel negativiteit. Ik doe er zelf soms ook aan mee, kan er gewoon niks aan doen. Nog 2 daagjes werken...
Collo, he bah dat is echt heel vervelend zo te moeten werken. Ook geen doen om dan in je eentje de moed er in te houden steeds. Heb nog genoeg bietenzaad voor volgend jaar, geinig ras, langwerpige. Moestuin, ruime 50 m2, Kleine helft hebben we nu een beetje onder controle. Het stomme is dat ik hem te klein vind, ben echt zoekende naar een goede tuinmodus met deze maat. Ik wil dingen die je niet moet willen op dit oppervlak anders kom je niet uit. Zou zou een compost bak, een kasje, opbergkist en regenton ook fijn zijn maar dat neemt echt veel te veel ruimte in. (we halen water met emmers uit de sloten en afval nemen we mee naar huis voor de kliko) Maar goed, al doende leert men en heb nu een beeld voor volgend seizoen.