December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nee even aankijken.. hij s verder ook wel vrolijk dus volgens mij geen last.. hij is nu wat huilerig maar grijpt niet naar zn oortjes... heb zn bed wat omhoog gezet.. laat hem wel beneden slapen tot ik naar bed ga.. vind ik wat prettiger..

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    dat omrollen hoef ik voorlopig niet te verwachten hier haha

Lotte
    Heb nummer van HAP bij de telefoon liggen

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @roeltje; Goed dat je hem nu ff in de gaten houdt. Ik zou er nu ook constant bij gaan zitten! Mij zou het iig niet lekker zitten en had er gelijk iemand naar laten kijken....

@lotte; Hihi, ben ook best trots! Gelijk ff zijn vader ingelicht :D

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Dees:

Ook een leuk gevoel dat je er dan bij bent hè als ze iets voor het eerst doen!? En dat JIJ degene bent die het als eerste ziet hihi. Ik vind dat in ieder geval wel een leuk/fijn gevoel:D

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    ja misschien was dat wel verstandiger geweest:) ging er eigenlijk vanuit dat de assistente het wel zou weten:)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    bedenk me ineens dat we halverwege de week zijn:D:D:D
    alleen morgen de hele dag nog alleen, vrijdag komt manlief weer thuis:D:D:D Moet hem zaterdag alweer de hele dag missen:( Gaat tattoo laten zetten, zijn ze 6 uur mee bezig:(

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Wow, tattoo vanaf zn kruin tot grote teen;)?? Nee geintje, wat voor tattoo en waar? Of is dat een vraag die ik beter niet kan stellen:p?

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha jawel hoor..
    Op zijn rug 2 vleugels.. lastig te omschrijven maar wel mega mooi.. gaat in 3 behandelingen.. nu alleen tekenen, dan nog een keer er over heen en laatste keer nog af maken..

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; jeetje dat lijkt me schrikken! Hoe gaat het nu met hem, slaapt hij lekker?

@ Dees; stoer! Terecht trots!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee hij slaapt niet meer helaas haha..
    lekker samen op de bank dan is er niks aan de hand, maar in de box moet hij huilen;) Wel gezellig natuurlijk..

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    pffff vanmiddag is de moeder van mijn goede vriendinnetje overleden...7 jaar geleden is ze ook al haar vader kwijt geraakt. Dan ben je 30 en wees... Wat kan het leven soms toch oneerlijk zijn!!!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Doortje
    Och jeetje, wat verdrietig:(:( Sterkte meid!

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Doortje:

Heel naar ja dat soort dingen...Sterkte!

14. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @doortje: He getver wat erg voor je vriendin, sterkte. 30 is jong om wees te zijn:(

@Dees: ohh wat knap van Beau zeg!!:$
    Jij dus nog niet ongesteld geweest, wat een mazzel! Ik was het kleine 3 weken geleden en mijn god wat een zooi. Dat had ik dus echt niet gemist!!

@Roeltje: Ai da's niet best, bloed uit z'n oortje. Schrikken hoor! Hou hem maar goed in de gaten.

@Chicken: oeh, wat een nacht! Hoop voor je dat Milan vannacht weer lekker slaapt en jullie ook!

@Joyce: ach je kleine meiske, wat zou je het dan graag over willen nemen van ze he? Sterkte en ik hoop dat ze snel opknapt!

@ontwikkeling: Emma maakt echt totaal geen aanstalten om te draaien vind ze echt nog niet interessant. Ze is wel continue met dr handjes bezig, naar dingen grijpen (en steeds vaker lukt het ook echt) en overal aan voelen. Vanmiddag lag ze in dr stoeltje met zo'n knisperdoekje en ze had het echt vast en vond het helemaal leuk dat het zo kraakte.

@Lotte: dat vroeg ik me ook af, wat anderen verstaan onder schaterlach. Emma lacht wel met een heel vrolijk geluidje maar om nou te zeggen dat het echt schateren is:(

15. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hier is het meer giegelen en dat doet ze nu ook soms nog wel... maar niet super veel... dus vrolijk met afentoe behoorlijk huilbuien.. eten is echt super weinig!! normaal dus 200 of 180 ml.. nu 110.. of 150.. ok zit wel minder tijd tussen.. 3 ipv 4 maar toch.. echt weinig
    en ze schrikt sneller.. volgens mij voelt ze zich gewoon bleuh...
    niet ergens echt last van maar 100% is het ookniet

16. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    ontwikkeling: handjes gaan steeds meer open, maar ze is echt een kijker.. en we oefenen samen het draaien , maar zelf doet ze nog niet..

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Psje
    hier af en toe een schaterlachje.. echt een hahahaha geluidje zeg maar.. lastig uit te leggen...

hij slaapt eindelijk... bij mij op de arm, net terug gelegd in de box en slaapt nu lekker door...

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; Sterkte meid! Pff dat zijn echt de mindere dingen van het leven..

@joyce; Jullie meiske voelt zich dus echt niet top....sneu hoor! Ik hoop dat ze zich met een paar dagen weer beter voelt :)

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Joyce
    Och, gaat nog steeds niet beer?
    Heeft ze wel goeie plasluiers? ik moest van de assistente vanaf vandaag plasluiers in de gaten houden i.v.m. uidroging..

20. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Doortje, wat ontzettend verdrietig voor je vriendinnetje.:(

@ Zieke beebjes, beterschap!!

@ Lotte, wat een leuke foto's! Vooral die waarbij hij op je knieën ligt. Zo grappig hoe ze zo verbaast ze kunnen kijken.
    Matthijs moest even flink brullen om de prikjes maar heeft er gelukkig geen last van gehad.

@ Dees, wow wat goed van Beau zeg!

@ Roeltje, hè jakkie, hou je mannetje maar goed in de gaten. Wij hebben 'm ook met dat boekje, idd erg leuk.

@ PSje, al iets van je eventuele nieuwe werkgever gehoord?

@ Riti, leuk hoor! Ik wil volgend jaar ook gaan camperen. Nou ja camperen, een stacaravan huren, lijkt natuurlijk in de verste verte niet op camperen maar staat iig op een camping. ;) Zo leuk voor kinderen. Ik ben een beetje een schijtluis en vind Matthijs nu nog een beetje te klein, vooral om zo'n eind te rijden. Vind het superstoer dat jullie met een tent op pad gaan en haha die uitstekende voeten, zie het helemaal voor me.:D
    Hebben jullie al iets gehoord ivm Maura's heupjes?

@ ontwikkeling, hier ook niet echt een van vlottem. Matthijs is nog echt niet zo sterk in zijn rug- en nekspiertjes. Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet met hem oefen want hij vindt er geen reet aan om zijn buik te liggen. Julia was wel al heel snel heel sterk maar is daarentegen nooit een tevreden, blije baby geweest. Ze wilde altijd veel te snel, veel te veel en leefde pas helemaal op vanaf het moment dat ze kon lopen. Matthijs kan heerlijk zomaar een uur in zijn wipstoeltje zitten of op het aankleedkussen liggen en zomaar een beetje kijken. (wel veel naar zijn handjes nu, vanavond had hij na lang tobben mijn sjaal te pakken:))
    Vind het eigenlijk wel heerlijk zo.

Deel Deze Pagina