December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mroos

mroos Niet meer actief

Hoii allemaal,

Hier ook een trouwe meelezer maar geen trouwe schrijver;)

@Joyce, vervelend he, als je kindje ziek is, Boaz was ziek na de eerste prikjes, ook echt hangerig enzo, erg sneu om te zien.

@doortje, gecondoleerd! erg zijn die dingen altijd!

@ontwikkeling, hier 3 weken geleden twee keer van buik naar rug gedraaid maar dat was eenmalig. Hij wil wel constant 'zitten' en kan zijn nek heel lang recht houden, hij kan echt al op schoot.
    Grijpen begint nu te komen, hij kijkt veel naar zijn handjes en slaat soms tegen de babygym aan of houdt de stok aan de zijkant vast, maar ik heb eerder het idee dat ie die dan toevallig tegenkomt dan dat hij dat heel bewust vastpakt. En als ik hem nu iets geef, een bijtring of rammelaar vindt hij het wel steeds leuker, maar hij laat het ook net zo makkelijk weer los;)

even ego, ik heb een borstontsteking. Echt in twee dagen van niets naar heel erg. Heb koorts, hoofdpijn, ben moe, rillerig, en vooral die borst doet zóóó pijn, het drinken eruit ook.
    Nu heb ik het echt gehad, ik wacht tot de ontsteking over is(want leegdrinken schijnt beter te zijn) en dan ga ik meteen afbouwen. Kloven, overprudctie, anderhalve maand spruw en nu borstontsteking.. Ik vind het wel welletjes geweest. Alhoewel het ook wel jammer is maarja.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mroos
    ach meid wat vervelend:( heb vorige maand borstonsteking gehad ondanks het feit dat ik geen BV gaf.. AU!!
    Knap dat je de keuze hebt kunnen maken om te stoppen.. Je hebt het keigoed geprobeerd en nog best lang volgehouden.. Niemand kan je verwijten dat je het niet hebt 'geprobeerd'

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ mroos; je krijgt het wel voor je kiezen zeg met borstvoeden, beterschap! Mooi om te kunnen geven, maar ook knap om te stoppen als het goed is geweest zo.

Ben vandaag tegen een bv discussie aangelopen, ben er nog boos om. :( Beetje lang verhaal, maar de reden dat het me zo raakt is dat ik het niet goed (genoeg) zou doen omdat ik 1 kv geef. Dat kwam ter sprake omdat het heel goed gaat met kolven en ik in principe genoeg heb voor weer volledig bv. Daarmee kwam blijkbaar het bv fanatisme los. pfff

Het is sowieso mijn dag want de week is wéer om en het wkz heeft wéer niet gebeld. ('u wordt binnen een week gebeld mevrouw'). Word inmiddels link en weet dat dat nu niet de beste manier is om te krijgen wat ik wil. Morgen maar weer bellen :(, zucht.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    :$:$:$:$:$
    Wat voor slechte moeder ben ik dan wel niet!! hij krijgt helemaal KV..
    Zou ook link worden.. Ten eerste doe je het hartstikke goed meid! Ik wilde heel graag BV geven maar helaas niet gelukt..
    mm, weer niet gebeld? Gewoon platbellen die lui.. niet de ideale manier natuurlijk...

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Slapen
    Hier smorgens een lange slaap van 2-3 uur(na haar eerste fles). Smiddags nog 1-2 uur en savonds nog een uurtje. Voor de rest wakker met sterk wisselend humeur. Vanavond was ze erg gezellig. Heeft een hele tijd gezellig met papa tv gekeken. Toen ik ze zo bij elkaar zag zag ik plotsklaps dat die twee echt ongelofelijk op elkaar lijken. Weet niet precies wat het is, maar ze lijken echt op elkaar.

Snachts echt mazzel. Amy slaapt snachts meestal zonder problemen. Soms een beetje piepen maar slaapt meestal uit zichzelf weer verder. Vannacht even huilen omdat ze helemaal bovenin haar bedje lag. Terug gelegd, speen erin en ze ging weer slapen.

Ziek
    Ik ben zo vreselijk snip-verkouden..weer!!! Amy lijkt nog nergens last van te hebben maar mijn weerstand is echt helemaal naar de klote. Ben zelfs weer van die multivitaminen aan het slikken, maar die werken dus ook niet.

Panos
    Die van ons is ook niet met draaien bezig hoor. Grijpen ook nog maar heel beperkt, meer slaan. Die van ons bekijkt alles liever op haar gemak voordat ze eens een keer iets gaat proberen. Het zal wel druk zijn in dat koppie, dan kan de grove motoriek er even niet bij. Komt vanzelf!
    Lekker dat je (in theorie) weer lekker langzaam je werk op kan bouwen.
    Ik krijg ook altijd over Amy te horen dat ze zo'n fijn poppetje is. Heeft ze echt niet van mij hoor. Ben erg grof gebouwd zelf (mijn trouwring is groter dan die van mijn man), dus waar dat vandaan komt?
    Doen jullie trouwens rijstebloem door de voeding? Als ze zo weinig drinkt is dat een goede manier om wat meer calorieën erin te krijgen.

Lotte
    Hier ook een die alleen nog maar wil zitten. het liefst op schoot, maar dan wel in de goede richting gedraaid (lees naar de tv toe....) anders begint ze te mopperen. (schattige spam)

RiTi
    Verdorie die borstvoedingsgestapo is echt te fanatiek! Is toch al heel mooi dat je nog zo veel bv geeft. En het is jouw keuze, al kap je er helemaal mee hoor!

Mroos
    Snap dat je er klaar mee bent. Goed gedaan hoor, respect dat je met al dat gezeik hebt volgehouden, maar genoeg is genoeg.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Schaterlach:

Hier wel soms een "haha" geluidje, maar schateren kan ik het niet noemen.

mroos:

Sterkte met je ontsteking, hopelijk is het snel over. Jammer dat je stopt met de bv...Maar als het beter voelt, moet je het doen:)

@Riti:

Wat rot dat je nog steeds niks hebt gehoord! Morgen meteen bellen en ze eisen om een antw.!! Succes!!

@Collo:

Milan wil ook het liefst richting tv zitten hihi. Stelletje tv fanaten!

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!

@Dees...hihi..wat een leuk filmpje!!!!

@ongesteld..pff..nog steeds niks en ik voel me zo beroerd...heel opgeblazen gevoel ook. Heb het idee dat ik straks ineens volkomen leeg loop.

@schaterlachen...hier wel...zo leuk! Vooral als ik knor geluiden maak en dan steeds dichter naar hem toe tot in z'n nekje....moet dan bijna opletten dat ie er niet in blijft....hahaha

@Dees..wat knap dat Beau gedraaid is, stoer hoor!! Hier alleen nog met veel hulp en vooral veel gekreun..haha

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @mroos...ach meid toch, ik weet hoe je je voelt. Heb twee keer een borstonsteking gehad en was er ook helemaal klaar mee. Probeer ondanks de pijn richting je tepel te masseren...doet heel veel pijn, maar helpt wel. Sterkte.

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Hier weer een stapje verder, over 2 weken een afspraak in het wkz.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    morge!

begin van de ochtend weer bloed uit zijn oortje;) dus om 15.15 naar de HA.. alweer.....Vanmorgen op zn buik gelegd (armen op het dekbed) en ja hoor, hoofdje omhoog.. Hij probeert te draaien maar het lukt hem nog niet.. toen werd ie boos:D

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hier op de radio: "Kleine jongen" van André Hazes.....hou het maar net droog..hihi

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden
    Hoe gaat het hier met iedereen en de kindjes?
    Hier gaat het goed
    Mitchell word al een flinke bink
    Hij woog vorige week 6160gr en 61cm
    Al een reus vergeleken met Casey op deze leeftijd ;)
    Verder heb ik het heel druk op dit moment
    Maar wilde even laten weten dat ik zeker af en toe nog komen kijken hoe het met jullie allemaal is :D

Fijne dag vandaag

13. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Het lijkt de goede kant op de te gaan.. vanmorgen was de koorts weg. maar had ze niet geplast na een lange nacht... dus vandaag even in de gaten houden of ze ff bijdrinkt en goed plast...
    moet trouwens zeggen: ik was al niet gemotiveerd en geconcentreerd op het werk,.. maar dat word niet echt beter nu ;) thuiswerken is dus niet echt goed voor me ;)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ff ego
    Lenn is boos op zichzelf:D
    Het lukt m eindelijk om zonder hulp op zijn buik te liggen en hoofd op te tillen.. Maar een paar minuten maar ben allang blij dat hij het zonder mopperen doet nu.. Je ziet hem proberen om op zn rug te rollen maar lukt nog niet zelf.. Boos dat ie dan word! Geweldig.. Na een kwartier was het genoeg en legt zn hoofd neer en kijkt heeeel boos haha.. heb wel foto's en filmpje.. Filmpje zet ik even op hyves, foto's komen er zo aan:D

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce...hopelijk gaat het de goede kant op. Ik ken het thuiswerken......haha....laat dat "werken" maar weg!
    Hoe is het verder met je?

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jeuj! eindelijk gelukt!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha zijn armpje zit in de weg:D

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    en voor de zoveelste keer vraag ik me af of we een hond of een lammetje hebben;)

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje..leuke foto's! En wat een leuk ding van Woezel en Pip..Ik ben wakker....echt gaaf!!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja leuk he.. Gekregen van vriendin.... kan wel vragen waar ze m weg heeft hoor als je m wilt hebben..
    als hij wat ouder is willen we hem boven hangen..

haha ondertussen eet mn hond rupsje nooitgenoeg op:(

Deel Deze Pagina