@chicken, ik heb dat ding toevallig vorige week voor mijn zwangere schoonzusje gekocht Heb hem gekocht bij babytienersuperstore burgerhout! Maar ze zullen hem vast op meer plekken hebben, was maar 3.95, dus goed te doen
Nou ik had toch even de schrik van mijn leven vannacht. Ik had gister een test van de kv(2 voor 5) gedaan, omdat ik alweer regelmatig ongesteld was, en het eigenlijk dinsdag moest worden, maar dus nog niet geworden ben. En aangezien mijn borsten pijn deden(waarschijnlijk door de borstontsteking denk ik nu) Dacht ik voor de zekerheid maar testen. Een tijdje geleden is namelijk een condoom gescheurd, dus er zat een kleeeine kans in. Nou goed, er verscheen niet meteen een tweede streepje, dus ik gelukkig en aan de kant gelegd. Maar vannacht tijdens het voeden pakte ik de test en zag wel een tweede streepje:O welliswaar heeeel vaag en ook een beetje dik en wazig, maar aangezien ik die 5 minuten niet uitgezeten had, dacht ik het zal toch niet waar zijn(want we willen dolgraag een tweede kindje, maar echt nog niet nu..) Dus vanochtend meteen 2 nieuwe 2 voor 5 testen gehaald, de stopwatch op 5 minuten gezet, en gelukkig, helemaal niets te zien. Ik ben er trouwens nog niet helemáál gerust op, maar waarschijnlijk is het een ingedroogd lijntje geweest. Maar we waren wel geschrokken zeg, pff.
Mroos Jee, wat spannend meid. Gelukkig dat hij vanmorgen negatief aangaf. Maar moet wel eerlijk zeggen dat ik nog nooit een indroogstreepje bij de KV testen gehad heb.Als het negatief was, waren ze echt spierwit en de volgende dag ook nog... wil je natuurlijk niet bang maken.... Misschien dat je cyclus door die borstontsteking wat door de war is. Hoop dat je snel ongesteld wordt... (een jaar geleden wenste we elkaar allemaal juist het tegenovergestelde toe)
Jaa!! Het is gelukt (wel eenmalig maar goed)Hij zette net te weinig kracht om op zn zij te komen, en toen hij na een paar keer boos werd heb ik hem vastgehouden op het punt waar hij niet verder kwam.. Nog een keer kracht zetten en hoppa, daar lag meneer op zn rug met een klein beetje hulp dus nog maar goed dat maakt niet uit he... Na die ene keer vond hij het ook wel genoeg.. hij lachtte het uit en begon te gapen.. Ligt nu lekker op bed.. vanavond nog maar een keer proberen.. mroos jeetje, kan me voorstellen dat jullie waren geschrokken.. ik zou over een paar dagen voor de zekerheid nog eens testen, omdat je niet zeker weet of het een indrooglijntje was.. Ga even verder met trots zijn
Hello. @Riti: Gelukkig eindelijk een stapje verder! @Roeltje: Och jee, weer bloed. @Joyce: Fijn dat het beter gaat met Lianne! Kanme voorstellen dat je je niet kan focussen op je werk!
Pfff ik had een heel stuk geschreven....blijk ik ineens niet meer ingelogd te zijn.....weg stuk tekst @roeltje; Whoohoo, Lenn heeft het dus nu ook voor elkaar gekregen. Haha, nu mag jij ook trots zijn @mroos; Pfff, snap dat je geschrokken bent. Hopenlijk hoef je nu niet lang meer in spanning te zitten en wordt je 1 deze dagen gewoon ongesteld. @hier; Beau is vanmorgen naar het CB geweest, alles was tip top in orde. Hij weegt nu 6035 gram en is 61 cm lang. De prikjes vielen daar gelukkig ook erg mee, alleen bij de 2e prik liet hij ff van zich horen. Eenmaal weer bij mij in de armen was hij stil en begon zelfs alweer te lachen. Thuis ging het er ff anders aan toe....ik haalde hem uit de MC en al snel begon hij flink te huilen! Nou ik heb het geweten hoor.....zooo wat kan hij krijsen! Goed....ik voor alle zekerheid zijn temp. gemeten, 37.6 ---> ff in de gaten houden dus. Voor alle zekerheid heb ik Beau toch maar een zetpilletje gegeven aangezien ik toch sterk het vermoeden had dat hij veel pijn had. Iets later heb ik hem maar zijn 2e fles gegeven voor vandaag die hij rustig leegdronk. Gelukkig ligt hij nu ff te spelen onder de baby-gym.....
Dees haha ja Lenn krijgt de smaak te pakken geloof ik.. Maar nu heb ik even geen zin haha.. hij ligt in de box en mama krijgt beetje zere rug.. Wow, goed gegroeid dus.. Hoop dat hij niet te veel last krijgt van de prikjes.. uh, volgens mij heb ik een bouwvakker gebaard
hij laat scheten en besten ook haha.. hij is in een goed humeur vandaag! heeft na de laatste fles niet meer geslapen en heeft een lol joh! heb ik al lang niet meer gezien bij m.. hij heeft nieuwe manier van lachen.. Heel geniepig.. Mond wijd open, schouders omhoog en hoofd naar beneden.. echt heel stiekem ziet het er uit zo naar de HA
@collo, nou je maakt me wel bang haha. Ik doe die tweede test idd nog wel over 2 dagen ofzo als ik niet ongesteld wordt. Maar ik hoop eerlijk gezegd écht niet dat ik zwanger bent, zit nu in het laatste half jaar van mijn studie en dat zou dan ook allemaal weer zwaarder worden. Mn kilo's zijn er nog niet eens af, we zijn amper gewend aan het ouderschap etc.. Maarja, is het zo dan is het zo natuurlijk @Lotte, Boaz ook vandaag 3 maanden toch weer een mijlpaal hé! @Roeltje, leuk he dat draaien. Boaz dus ook 2 keer gedaan, en nu probeert hij het weer af en toe, hij komt niet meer verder dan zijn zij.
@roeltje; succes bij de HA! @hier; Beau zijn temp. stijgt ondanks de pcm. Hij zat nu op 37.9.....moet ik me nu zorgen gaan maken? Hij is nog steeds erg huilerig
@dees, heb je de goede sterkte paracatamol? soms mag je er twee geven. Als het boven de 38.5 komt, meteen huisarts of huisartsenpost bellen voor de zekerheid. Ik moest vorige keer ook langskomen omdat hij er bij begon te kreunen. Maar de paracetamol sloeg bij mij wel meteen aan..
Ik heb idd wel de goede sterkte genomen....geadviseerd werd om de zetpil wel door midden te doen en dan te geven. Pfff zit me nu al ongerust te maken aangezien ik vanavond moet werken.... Beau is echt totaal zichzelf niet...
Dees Zou me nog geen zorgen maken hoor.. Het is waarschijnlijk een bijwerking van de prikjes.. 37,9 schijnt dan nog mee te vallen... Wel in de gaten houden natuurlijk.. Hier Weer terug van de huisarts.. Oortjes zijn mooi schoon.. gaaf joh, mocht meekijken, kon zo zn trommelvlies zien zitten waarschijnlijk wat oorsmeer dat rood is aangeslagen, schijnt te kunnen Nouja niks aan de hand gelukkig.. Rocheltje word ook niet minder maar was minder slijm in zn keel te horen, longen zijn nog steeds mooi schoon
Ik houd het wel ff in de gaten....moet zeggen dat hij nu wel weer ff vrolijk lijkt. @roeltje; Gelukkig is er niks aan de hand met Lenn.