@roeltje; Beau krijgt meestal zijn laatste fles zo rond 19.30.....soms wat eerder soms wat later. Hij slaapt dan vaak door tot de volgende ochtend, de afgelopen 3 dagen moet ik hem zelfs wakker maken aangezien hij om 9u nog slaapt. Ik heb het ook wel eens geprobeert te rekken maar hier idd ook vaak veel gejammer wat ik dan ook weer sneu vindt, doen we dus niet weer! Krijgt Lenn voor de avondfles ook een grotere hoeveelheid dan wat hij overdag krijgt?
Hier rond 22.oo de laatste fles en dan rond 07.00 weer de eerste fles. btw Broer belde net dat er bij hun in de wijk een auto met een lijk is ontdekt. Zou er al 2 maanden liggen maar door het koude weer is het niet gaan stinken...nu dus wel. Is ontdkt door een man met een rotweiler die de hele tijd naar die auto toe wilde en er tegenaan sprong. Mijn broer heeft ook honden en komt keer per dag langs die auto...vreemd idee.
Collo he gatver!! Dees Nee hij krijgt dezelfde hoeveelheid als de rest van de dag.. Kan het toch nog beter rekken.. vannacht was het 2 uur en weer om 6 uur.. ook geen succe dus.. gewoon maar weer rond 21.00 uur proberen..
@ nieuwe december mama's 2010 natuurlijk zijn de 2009 baby's stiekem veel knapper!! @lijk in de auto: bah!! @ laatste fles Milan: die krijgt hij om 11 uur. moeten hem er echt voor wakker maken. we hebben een week lang geprobeerd hem gewoon te laten liggen en niet wakker te maken, maar dan komt hij om half 2 soms half 3 ook geen doen dus... ben echt doodmoe!! vanacht was het om half 2 half 4 en om 5 uur prijs... Milan kreeg eerst ook jhbpm in de fles voor het spugen maar toen sliep hij eigenlijk nog slechter, nu krijgt ie sinds 2,5 week pap in de laatste fles erbij maar helaas helpt ook niet. @hoofd omhoog houden: dat doet Milan eigenlijk al een tijdje.. hij kan echt goed ouwwijven hahaha... @hier Milan slaapt lekker en ik ga ook een dutje doen
@collo; Jakkes zeg!! 2 maanden is wel erg lang zeg...bah dat niemand dat niet eerder gezien heeft dan. @mamaweentje; Milan zal vast op den duur wel een beter ritme krijgen 's Nachts. Ieder kindje is natuurlijk zo verschillend. @hier; Beau lag gisteravond super rustig te slapen, hij voelde niet warmer aan dan anders dus hebben hem gewoon lekker laten liggen. Wel heb ik hem vanmorgen om 8u maar wakker gemaakt voor zijn fles. Gisteravond bleek hij maar 100cc gedronken te hebben voordat hij naar bed ging. De fles van vanmorgen (210cc) ging er gelukkig wel helemaal in. Ik merkte wel dat hij nog moe was en heb hem daarna gelijk weer naar bed gebracht.....hij ligt nu nog te slapen de slaapkop. Overigens was zijn temp. vanmorgen weer in orde.
Net telefoon van mn moeder gekregen dat mn zus weer in het zh ligt..maar ja das niet de eerste keer en ze sturen haar constant weer naar huis na 2 dagen zonder echt iets te doen.. heel vreemd.. zo even tas van Lenn inpakken en die kant maar op.. ff kieke...
@collo: bahbahbah! Heb je trouwens uitgenodigd voor hyves! @dees: fijn dat beau zijn temp weer stabiel is. @dec beebjes: idd het dec mama 2010 zal binnenkort wel starten. Leuk! Heb toevallig van de week mn berichtje in het nod topic van vorig jaar teruggelezen toen ik posi testte, was op 3 april. Geinig om terug te lezen. Vond het wel erg om te lezen dat sommige meiden waar ik toen mee kletste in het nod topic nog steeds daar zitten en dus nog steeds niet zwanger zijn, vreselijk lijkt me dat. @werk: van de week goed gesprek gehad met teamleidster en gisteren vergadering gehad met hele team. Zie het wel weer positief in nu. We gaan werken met een basis rooster en een collega en ik gaan daar een opzet voor maken dus dan heb ik het toch een beetje in de hand. Vanmorgen ook sol gesprek gehad bij die andere thuiszorgorg. Was heel leuk gesprek en lijkt me leuk om daar te werken maar ze werken daar alleen met 0 uren contracten en ik hdb toch wel iets zekerheid nodig, niet veel maar moet toch wel een paar euries binnen brengen per maand. Dus ik blijf denk ik bij mn huidige werk.
hallo! Gisterenmiddag heeft Maud ontdekt dat ze ook van haar rug op haar zij kan draaien... Ik helemaal trots! Kom ik later in haar kamertje om haar uit bed te halen, ligt ze op haar buik te slapen! Ze kan dus ook al (waarschijnlijk met de hulp van haar bedje) op haar buik draaien! hahaha! Dan betekent dat dus ook gelijk dat ik echt op moet gaan passen met alleen in het grote bed slapen en op de commode... Wel knap van d'r! Ik heb er een foto van!
PS-je Aha, was jij dat... Hele vreemd, wil je accepteren, maar het lukt niet. Krjig geen uitnodiging in beeld maar gewoon jouw Hyves pagina. Ga proberen jou uit te nodigen. Misschien dat ie dat wel doet... Oh, inmiddels gelukt op die manier. Toen ik jou uitnodigde gaf hij de melding dat jij mij al uitgenodigd had en kon ik hem gelijk accepteren...vreemd hoor. Ga gelijk even foto;'s snuffelen... NOD Hab ik ook, gelukkig zijn de meeste nu wel zwanger. Maar ik kwam er als laatste bij en ging als eerste er weer zwanger weg. Soms sta je er niet bij stil hoeveel geluk je eigenlijk hebt.
oH, WAT EEN PRACHTIGE (klote caps lock) meid is Maud toch. En gelijk op haar buik he...dat vinden de meeste volgens mij de lekkerste manier om te slapen.
Maud d'r haar is ZO lang, dat het een beetje onmogelijk wordt! Ik noem haar daarom ook voortaan Saartje Piekhaartje! haha! @Roeltje: beterschap voor je zus! Wat heeft ze? @lijk: GATVERDERRIE!!! Het idee ook dat het er 2 maanden heeft gelegen! @hyves: ik ben ook nog met lang niet iedereen 'bevriend' geloof ik! Collo en psje allebei niet in ieder geval... @laatste voeding: hier pas om 23.00... zou wel willen om het wat eerder te doen, maar sinds een aantal dagen is maud 's ochtends al rond half 7 wakker! Dat was eerst altijd tussen 8 en 9! Ik ben dus behoorlijk teleurgesteld, haha! Ik ben bang dat als ik haar nu nog vroeger laat eten 's avonds, dat ze dan 's nachts nog eerder wakker wordt!
@PSje; Ook werkzaam dus in de thuiszorg? Welke functie heb jij? Leuk zeg, eigenlijk zijn we dus collega's @suus; Haha, maud is ook op ontdekking gegaan. Vanaf nu mag je ze idd goed in de gaten houden.....niet dat we dat eerder niet moesten hoor maar je merkt echt dat ze nu groter worden. Ik heb hier trouwens nog niet gemerkt dat Beau graag op zijn buik zou willen slapen. @NOD; Ik zat me gisteren ook te bedenken dat ik vorige jaar rond deze tijd bijna positief testte... @spam;
@ hyves, ik loop zo te klooien via de dec-mama-hyves, ben niet zo handig blijkbaar. Wellicht zo handiger? Rianne Profiel - hyves.nl
@riti: ik heb je ook uitgenodigd! vind het nog steeds lastig om te weten wie wie is op hyves wat een heerlijke spam toch weer! hier veel met mijn vriendinnetje bezig. Had haar vanochtend helemaal in de war aan de telefoon...zo zielig...dinsdag is de crematie.