mamaweentje wat een lekker ding!! bedenk me ineens dat Lenn alweer 3 maand oud is gaat me veel te snel
manlief heeft net gebeld.. Word pas vannacht Zit hier nu flink te balen.. Rond 1 uur half 2 is hij pas thuis... Morgenvroeg om 8.30 uur moet hij weer weg en komt waarschijnlijk niet voor 18.00 uur thuis en dan zondag hebben we ook alweer iets dus hier geen weekend met mn mannetje
Dat is jammer. Issie doordeweeks nu wel elke avond lekker thuis? Of is dat al niet meer? Fijn weekend iedereen. Ik heb een druk weekend, dus waarschijnlijk ben ik hier maandag pas weer Kus
Lotte Nee hij is gewoon de hele week weer weg volgende week ook weer pff, die hond van ons spoort niet kleine hondje ligt lekker onder de te slapen, grote hond weet niet wat ze wil ze heeft me alle botjes en balletjes al gebracht, heb ze allemaal de kamer al doorgegooid en ze loopt nu rondje door de kamer ze pakt de ene op, loopt naar het volgende speeltje, laat de oude vallen en nieuwe pakt ze weer op.. X10! Edit ze is er flauw van ligt nu 25 kilo op mn rug
ah roeltje, wat jammer! Volgende week maar het weekend minder vol plannen! haha die hond van jou, je kunt er een boek over schrijven!
fijn weekend lotte! lekker ventje Mamaweentje! psje: ik heb je geaccepteerd! roeltje: wat rot voor je zus trouwens! pfff
Doortje Tja, artsen Ach, onze hond spoort gewoon niet haha.. kan je verhalen vertellen over dat mormel Oja, over ons andere kleine hondje.. Had vanmiddag het onderstel van de kinderwagen vast in de auto gezet.. De bak zelf wou ik thuis laten zodat ik de MC op het onderstel wilde zetten.. Kom ik terug de kamer in, zit de grootste hond een beetje dom te kijken naar de kinderwagenbak.. haha, ligt dat kleinste hondje in de bak gelijk foto's gemaakt haha.. zal ze vanavond of morgen spammen
@ Roeltje; jaah foto! Deze is al weer van een tijd geleden, ze heeft er nooit in gelegen, vond ze niks. deze 'zit' was blijkbaar voldoende. De box vindt ze wel fijn, vooral s nachts want dan is de kachel uit (dr mandje staat voor de kachel). Maar we hebben een goeie compromis, als wij gaan slapen slaan we het boxkleed dubbel, die is dan voor haar , werkt prima zo .
Lotte Wat een leuke spam, Milan in de draagdoek. Hij ziet er heel tevreden uit zeg! Roeltje Beterschap met je zus. Hoop dat alles goedkomt... Mamaweentje Van harte met je zus. Wat leuk, een neefje of nichtje voor Milan. Wat een mooie spam trouwens... Bij ons ook altijd een kat in de kinderwagenbak/maxi cosi. heb er standaard een handdoek in liggen voor de haren. In de box ook altijd wel een kat. Heb in een hoek een hydrofiele doek gelegd en gaan ze braaf op liggen. Je kunt ze het toch niet afleren, dan doen ze het als je niet thuis bent, dus kan beter zorgen dat de haren niet overal komen.
Ik haak hier weer even in.. lees nog even klein stukje terug! @roeltje.. geweldig he dat ze ineens hun handjes zo leuk vinden! @dretjuh.. heel veel plezier in duitsland!! @riti.. waar gaat de vakantie heen? ohh lekker Frankrijk,. wij gaan waarschijnlijk ook naar Frankrijk. Naar de vakantiehoeve van mijn ouders www.le-montet.nl @suus.. ahha lig jij in bed aan mij te denken... hmmmmm heeeel raar dit hahah Maar wel lief hoor van je!! @collo.. haha ik heb ook weer een MP fase!!! Wat heb jij allemaal gekocht? @mili.. fijn dat Aaron weer thuis is!! ik heb het alleen even gemist waarom hij in het zh lag!
Vandaag met Timo naar de ostheopaat geweest. Blijkt dat zijn hele nekje en schouders vast zitten. Hij had altijd al 'geen nek' Dus dat klopt wel ook het vele spugen komt daardoor. ik probeer nu echt weer meer hier te zijn! Mis van alles... = niet leuk!! slaap lekker meiden!
@ Collo; dat vind ik zo leuk van die beesten, dat ze gewoon netjes op de hydrofiel gaan liggen . Uh ja, dat zijn mijn eigen taartjes , zoete hobby. Nou bak en kook ik sowieso graag maar eens in de zo veel tijd komt er dus kleurige marsepein bij en wat meer fantasie, superleuk om te doen! Ik kijk uit naar de kindertaarten die gaan komen . Nu had ik ook allemaal geboorte-bak-plannen, maar dat is er niet helemaal van gekomen. Net als foto's maken er van, toch wel heel leuk achteraf. @ Xenas; jeetje dat z'n nek ook zo vast zit, hoop dat hij er snel geen last meer van heeft, in ieder geval dat het snel minder wordt.
blije mama! hij heeft geslapen tot 6.30! en nog werd hij vrolijk wakker heb hem rond 23.30uur uit bed moeten halen om manlief op te halen en weer uit te MC om m in bed te leggen.. sliep gewoon lekker door hoop dat hij dit zo blijft doen eigenlijk haha.. manlief gaat zo de deur uit, tattoo laten zetten Oeh, alarm.. Lenn huilt
@ Xenas; wauw, wat een heerlijke plek hebben je ouders daar, heerlijk! zucht..was het maar al zo ver...kan niet wachten, opblaasbadje, parasol hihi