December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; hihi, ben erg blij met het ding, jullie ook? Tijdje terug een lunch met de meiden van de zwangerschapsgym, 8 van de 10 een bugaboo, allemaal net even anders qua kleur :p.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja ben er zeker blij mee.. loopt ook erg handig haha..
    We hebben aparte adapters gekocht zodat we de MC er ook op kunnen zetten.. Ideaal joh..

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ja die hebben wij ook, alleen nooit gebruikt ;).
    De MC ook maar 1x, in de taxi uit het zh :).

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier even snel een krabbel.
    T slapen met Nora is weer bagger :(:(.
    Ze is vannacht vanaf 4 uur wakker geweest en heeft niet meer geslapen.

We hebben donderdag het ledikant weer vervangen door het peuterbed, want het voordeel wat we van het ledikant hadden was weg..ze klom er namelijk ineens uit :$. Dus het feit dat ze eerder zacht zou vallen en wellicht door zou gaan slapen als ze weer in dr ledikant lag ipv peuterbed dat hielp dus niet meer. Er is nu juist met ledikant meer kans op bezeren omdat ze slaapdronken een lelijke smak kan maken....

Nou ja nu dus steeds gillen, op de deur bonken etc..het oude liedje weer. maandag tel contact met de KA en dan maar kijken wat te doen. Ze is doodop nu, moet op bed en roept nu al weer: Nora niet slapen!!!

Vannacht heeft ze Aaron dus ook wakker geschreeuwd...

Nou ik ga zo Nora toch naar boven doen, en we zien wel.
    K heb dus ook niets meegelezen hoor, pfff ben kapot.

Knufff,
    Mili

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Milli
    jeetje das idd flink balen! hoop dat ze snel weer goed slaapt..

Riti
    Hier draaien de kinderwagen en MC overuren haha..

manlief heeft net foto gestuurd met daarop zijn tattoo:D Echt heel mooi.. Ben benieuwd.. Hij zit nu onder de naald:D:D
    boven alles al schoon en gezogen:D beneden is klaar, toilet is gedaan.. Nu lekker de rest van de middag op de bank met een boek en muziekje:D Lenn ligt lekker te slapen:D

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Storm in de kinderwagen:D

7. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Haak hier weer even in.:) (wel meegelezen)
    Prachtige spam is weer voorbij gekomen!

@ Mili, oh heerlijk zo'n rellende peuter. Pfft vermoeiend hoor. Hopelijk hebben ze een paar gouden tips voor je. Hoe gaat het verder met Aaron?

@ lang niets van gehoord, hoe zou het met Poohbeer, Chiquita en Elmo zijn??

@ hier, Matthijs is nog steeds verkouden. Wel al een stuk minder maar hij hoest zichzelf regelmatig wakker snachts. Midden in de nacht slaapt hij wel door maar tegen de ochtend wordt hij er toch wakkerder van.
    Meestal lukt het wel hem met zijn speentje weer in slaap te krijgen.

Balen hè, dat het nu weer zo regenachtig is, het was zo lekker....

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meloen
    Hier ook vreselijk weer buiten:(regen, donkere lucht (gelukkig geen wind)..
    hebben het rolluik maar dicht gedaan.. Lampjes aan, kaarsjes aan:D

Manlief is net thuis.. Onwijs gaaf geworden:D Over paar weken nog een keer heen om m af te maken en dan is het gelijk mijn beurt:D LC op mn pols (denk ik;))

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mili; jeetje, kan me voorstellen dat je kapot bent, om moedeloos van te worden. Arme meid, is ook op natuurlijk. Hoop dat het snel beter gaat!

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ mijlpaaltje; jeetje wat gaat het hard. Al bezig met oriënteren op hoe en wat met 'vast' voer voor over een tijdje. Vanmiddag een bestelling geplaatst voor rijstebloem, maar ook voor andere 'papbloemen' voor daarna en wat fruithappen. Jeetje wat wordt ze snel groot :).
    Nu wil ik graag ook eea zelf gaan maken, maar ze waren in de aanbieding, hihi.
    (een bestelling klinkt heel heftig, is het niet. We hebben geen auto en kunnen alles makkelijk krijgen in de buurt en op de fiets. Maar als het via internet net zo duur of goedkoper kan en ze bezorgen het daarbij ook nog eens kosteloos aan de deur, dan weet ik het wel :p)

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Groot gelijk hoor.. Als het qua kosten niet uitmaakt..
    Nog een maandje dan 'mag' Lenn ook aan de groente of fruithapjes (toch maar eens in gaan verdiepen).. Maar we zitten er aan te denken om dat pas rond 5 a 6 maand te doen.. Vind m nog zo klein :)

Hier
    Manlief staat er op om te spammen;) Nog niet helemaal af.. de linkerkant moet nog ingekleurd worden..

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wauw, mmoi die vleugels. Wat een werk en wat een geduld!

@ fruit en zo; hier ook het idee pas met 6 maanden te beginnen. Dat is alleen al best snel :$. Over een tijdje eerst maar eens beginnen met een beetje rijstebloem in de fles.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    ja dat willen wij ook proberen, eerst beginnen met pap haha..

oh, alarm,.

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Kan niet wachten tot dat morris aan de fruit en groente mag. Hij is gewoon geen flessen man!!! En loopt steeds mee te smakken als ik iets aan het eten ben! haha hij is niet gek, hij denkt volgens mij is er wat beters te krijgen :p

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Manoe
    dat doet Lenn ook:( Heel raar en smerig geluid haha.. Als hij ziet dat je aan het eten bent (alleen avondeten) gaat hij smakken, tong uitsteken.. Heel vies geluidje haha. Maar zn flessen gaan binnen no-time nog leeg haha

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nog even mn ei kwijt hoor..

Al bijna 2 weken komt Lenn voor een fles 's nachts.. Rekken met speen is geen optie, dan gaat hij helemaal uit zn stekker:( Alleen op zondag kan ik uitslapen omdat manlief dan de fles kan geven. Op zaterdag vind ik zielig want hij komt 's nachts pas thuis na een week van bijna 70 uur werken.. ds dan mag hij uitslapen..
    Nu had ik vannacht om 4 uur een flesje gegeven en een papiertje voor m op de commode gelegd dat hij rond 8uur een fles moet/mag.. Manlief gaat om 8 uur naar beneden, Lenn sliep nog dus hebben we laten liggen.. Om 8.50 begint hij wat te lachen wat overging op een hongerig huiltje.. Maar manlief kwam maar niet.. Na een paar minuten begon Lenn weer dus ben er zelf maar uit gegaan.. Zit manlief lekker op de bank tv te kijken en zegt: Ja ik dacht dat jij al wel wakker was... Dus Lenn zelf de fles maar gegeven.. Hij ligt nu even lekker in de box want manlief zou met m douchen, zondagritueel.. hij krijgt een smsje van zn tante dat er in de buurt een ongeluk is geweest en of hij met zn oom even wil kijken (volgens mij hadden ze nog geen sirene gehoord en zijn oom woont er heel dichtbij) dus hij laat zo alles vallen en gaat er vandoor (hij moet dus wel een paar minuten rijden;))Dus nu zit ik hier heerlijk alleen thuis met wallen die een meter achter me aan slepen.. En pissig dat ik ben!

zo, dat was het:D

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    haha wat grappig dat mee-smakken :p.

Hier niet echt interesse geloof ik, dat gaat ook wel meespelen wanneer met een hapje te beginnen. Als ze er nou echt aan toe is kan er een voorzichtige start worden gemaakt en wacht ik niet per se tot 6 maanden.

Ze begint de vitamine d in eens kritisch te proeven, en niet zo lekker dus. Ze kijkt vies en als je even niet kijkt...werkt ze het er dus zo weer uit haha

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; ook niet leuk zo :(

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    nee ben er ook absoluut niet blij mee.. Duurt weer een week tot ik een beetje kan uitslapen:( ga er maar niet van uit dat hij deze week ineens weer gaat doorslapen:(

20. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Roeltje vervelend zeg! kan me voorstellen dat je wel pissig bent. Echt een mannen actie :S Morris slaapt ook sinds een week niet meer door, weet ook niet zo goed wat ik hier aan kan veranderen. Voor mij ook geen uitslapen meer....

Deel Deze Pagina