Mamaweentje; dikke knuffel meid. Denk maar dat hij nu in goede handen is. Doortje sinds een week of 3, gaat echt beter. Merkte wel dat Tijs de oudste melk (van de kraamweek) slecht dronk, dus die heb ik weggegooid. Melk van februari gaat goed. Hij drinkt nu 150cc dus ben wel tevreden. Balen he als ze zo weinig drinken; is ze daarna wel tevreden of niet? Anders compenseert ze het op een ander tijdstip wel weer bij jou... Hier denk ik een sprongetje. Vanaf 18.00 (ik helemaal blij dat ik m weer kon knuffelen na die eerste werkdag) tranen met tuiten! Echt overstuur, zooo zielig. Ook overgeven en echt snikken. Snel de borst gegeven toen hij een beetje gekalmeerd was. Toen was het even goed, beetje getut en toen weggelegd voor een dutje in de box, om 21.00 weer hetzelfde alleen konden we hem eerder al aanleggen dus minder paniek. Ben benieuwd wat de nacht gaat worden...gelukkig morgen vrij...
@ mamaweentje.dat zou wel schrikken zijn geweest!! heel veel sterkte! @suus beterschap voor maud ik ga me bedje in morge druke dag fijne avond allemaal! xxx
Gimena Welterusten meid! happy zielig he als ze zo verdrietig zijn Fijn dat je morgen lekker vrij bent! lekker tutten de hele dag
@roeltje; Hihi, ohw ijs!! Heerlijk, bij de gedachte alleen al krijg ik al zin erin maar ik sla denk ik maar over. Ben vanavond al compleet leeggelopen....alweer....en heb echt nergens zin meer in. Morgen toch maar eens de HA bellen voor een afspraak...
@ mamaweentje, hopelijk heb je morgen goed nieuw. Ik ga voor jullie duimen, hou je taai en nogmaals sterkte. @ doortje, hier ook wel 5 verschillende flessen en spenen geprobeerd en uiteindelijk gebruiken we nog steeds degene die we als eerste hadden. Echt uitproberen welke voor jullie het beste werkt.... Hoe vaak geven jullie het flesje? Iiieeeeewwwww die pissebed!!!! @ Roeltje, balen dat alles zo lang duurde vanmiddag maar hopelijk goed nieuws morgen. Smaakt je ijs? @ suus, beterschap voor jullie! @ Lotte, joehoeeeee gefeliciteerd, goed nieuws zeg! Als je al een school op het oog hebt zou je altijd even kunnen informeren. Hier kon je pas inschrijven vanaf twee jaar. @ PSje, gefeliciteerd met je nieuwe baan, wanneer ga je beginnen? @ collo en Happy, hoe was jullie eerste dag? @ Gimena, leuk trouwen, gefeliciteerd meid! @ bapsie, wat een leukie! Dat Noppies pakje heeft Matthijs ook. @ Xenas, nou schandalig! Hoest bij jullie? @ hier. Vanavond heeft Matthijs voor het eerst met geluid gelachen!!! Ik ben er nog steeds van onder de indruk. Echt geweldig! Manlief zat gek te doen en begon ineens te giegelen, echt zo'n babygiegel, hij kreeg er zelfs de hik van! Haha superleuk. morgen eens proberen of het mij ook lukt.
Dees buikgriepje misschien? Is iets wat heerst momenteel.. beterschap en duik maar lekker je bedje in hoor!
@happy: wij zijn nu eerst aan het oefenen met "verse" melk. Kijken hoe dat gaat. Melk uit de vriezer schijnt anders te smaken, of is dat onzin? Nu heb ik ook geen hele grote voorraad hoor Ik heb haar vanmiddag nog aan 1 kant aangelegd na die 90ml, daarna naar bed gedaan. Ik moet zeggen dat ze al weer vrij snel honger had, maar ze was ook doodmoe. Dus speen 3 is ook een optie? Dan gaat het sneller, toch? Zielig voor je mannetje (voor jou ook trouwens!), kan idd een sprongetje zijn. Of hij heeft jou gewoon heeeeeeel erg gemist! *roept heel hard met roeltje mee: Joooooooooyce! Waar ben je???*
@ Dees, blehh beterschap! Hopelijk kan je lekker slapen. @ happy, ach wat zielig! Konden ze maar wat zeggen hè?
ow meloen, super!! ik werd er ook helemaal blij van! dankjewel voor reactie! Wij zijn ook weer terug bij de eerste speen oefenen zo 4/5 keer in de week
@roeltje; Nope, is geen buikgriep. Heb dit al sinds de bevalling!! Ik dacht dat het met de tijd wel beter zou gaan maar helaas heb ik het nog 2x p/wk.... Ik zie me er alleen nog niet zo gauw mee naar de HA lopen. Soort van schaamte ben ik bang.
@dees: hup snel die huisarts bellen, lijkt me toch niet helemaal de bedoeling dat je leegloopt! @meloen: ja das waar ik ga afsluiten!
@doortje; Ik ben morgen weer ff vrij en maak er denk ik gelijk maar ff gebruik van om de HA te bellen. Sinds de bevalling zit ik ook alweer ruim 5kg onder mijn startgewicht vóór mijn zwangerschap...elke paar dagen verder weeg ik steeds minder.
Dees Hup morgen die huisarts bellen! en nu als de sodemieter naar bed lijkt me niet goed hoor als je dit al zo lang hebt.. niet meer doorlopen hoor anders sleur ik je aan je haren ernaartoe Meloen welterusten meid! Doortje Dentalspeen al geprobeerd?