@roeltje; ik ga morgen ook gelijk bellen. Ben er nu helemaal klaar mee @meloen; welterusten! @doortje; Ook welterusten! Okay dames ik ga ook afsluiten! Tot morgen!
@mili.. jeetje meid, wat vervelend dat Nora niet wilt slapen! Heeft ze ergens last van of wilt ze gewoon niet slapen? Hoop dat het een fase is.. en dat ze weer snel lekker gaat slapen! @riti.. handig dat bestellen. Waar doe jij dat? Hoe is het gegaan met de heupjesecho van Maura? @collo.. haha ik zoek op MP ook naar noppies en babyface! shirtje met de paddestoel ken ik niet. Ik ga eens zoeken.. ohhh cool jij bent al begonnen met fruit! Wij gaan ook binnenkort.. Timo kijkt nu al het eten uit je mond! @lang niet geweest... ik heb ook nog een pb naar zeeprest gestuurd.. zij is tenslotte de 1e december mama geweest.. maar niks terug gehad! @gewicht en lengte.. Timo was 3 weken geleden 7220 gram en 63 cm. Denk dat hij al rond de 7,5 kilo zit. Hij is ineens ook zo groot geworden. Sommige maatjes 68 zitten bij zijn armpjes al op zijn ellebogen! haha! Wel jammer dat het zo snel gaat! We gaan al richting 74! Hij krijgt hier al een hele tijd 4 flessen met 210+7 en 4 scheppen JBPM. @gimena.. ik ben zelf ook minder actief geweest! Jeetje 4 maanden al! Timo ook al bijna zit ik me te bedenken hahaha! kapotte handjes... hmm.. vaseline is wel een natuurlijk iets is mij toen verteld. Het vuistje in de mond doen is overigens wel een fase. Volgens mij doen bijna alle kids het hier. @chicken.. leuk he die kadootjes! Ik vond het in het begin met Jesse ook zo gek! Ik heb toen Jesse naar een andere groep ging ook getrakteerd.. Toen heb ik koekiemonster gezichtjes uitgeknipt en een zakje koekjes er achter geplakt. En met zijn verjaardag gewoon van die uitdeelzakjes gedaan met doosje krentjes enzo maar soms krijg je echt leuke dingen laatst hadden we een visjes puzzel met magneetjes en een hengeltje! Super leuk! @dees.. fijn dat Beau het zo goed doet op het KDV! Ze hebben daar idd een boel indrukken. Timo heeft daar nog niet zo last van. Want er zijn pas 3 kindjes. He leuk strandsetje! En geweldig filmpje! Timo ligt nog lekker te chillen op zijn rug! hup... even die ha bellen meid! @doortje.. volgens mij moet je vanaf 3 jaar gaan bellen. Dat heeft een vriendin tegen mij verteld. hmm lastig met die fles. Heb je de difrax fles al geprobeerd?ieeeeeh een pissebed! Jak! @lotte..geweldig zeg van Ronald! Fijn dat hij is aangenomen! Timo krijgt ook binnenkort pas zijn 2e prikjes. Dus zelfs met 4 maanden! Is niet erg hoor! @prikjes.. er moet minimaa 4 weken tussen de prikjes zitten.. @bapsie.. pff nog zoveel keer eruit snachts! rot speen ook he! Ben stiekum toch wel blij dat Timo geen speen wilt.. Bakeren jullie hem ook in? ohhhh wat een schatje! @psje.. fijn dat je die keuze hebt gemaakt mbt je werk! Hoop dat je nu wat rust krijgt! @suus.. jaaaaaa jammer he! Niet reageren! Zit ik hier zo mijn best te doen haha! nee hoor meid! Helemaal niet erg! Wel binnenkort je meisje weer spammen he! @happy.. hee das niet leuk! Kom je thuis.. huilt hij alleen maar! Arm schaapie! Misschien een sprongetje? @meloen.. ohhhh lief he dat lachen met geluid! Schaterlachen is ook zooooo leuk! Zal zo even update doen
hehehhee ik ben er door heeeeen! Gelukkig zeg! Zelfs manlief is al naar bed! Heb mijn best gedaan om op iedereen te reageren! Kan zijn dat ik je vergeten ben! Sorry!!!! Hier alles goed! Er is eigenlijk geen nieuw nieuws te vertellen haha dus beetje saai! Gisteren zijn we voor het eerst wezen zwemmen! Timo vond het geweldig! Sinds paar dagen ben ik ook met de fles aan het rommelen Timo kreeg 210+7 en dan 6 scheppen JBPM. En dan avent fles met speen 4. Maar hij bleef spugen en de fles was binnen 7 minuten leeg. Dus wou eigenlijk nog schep erbij doen. jbpm dan he. Toen zei een vriendin of dat niet te veel was. Ik ben sinds van de week 4 scheppen erin gaan doen met een speen 3.. en hij doet ineens 20 minuten over de fles en spuugt niet meer! Heb het idee dat zijn darmpjes nu ook weer rust krijgen! Helemaal blij dus weer! ohja, wil nog wel even mijn kanjer spammen uiteraard!!
Lieve Roel.... ik ben nu al anderhalf uur tegen je aan het lullen haha dus jij krijgt lekker GEEN reactie! Heb alles al beantwoord Slaap lekker
@ mamaweentje; nee, jeetje. Heel veel sterkte, we denken aan jullie! @ Dees; morgen een betere dag! slaap lekker. He, wat vervelend zeg, inderdaad tijd voor de ha, kan me voorstellen dat je die liever niet belt, maar dit kan ook niet. @ Roeltje &Doortje; haha hier ook ijs, bíjna op @ Xenas; Wat lekker dat het allemaal zo lekker loopt! Mooie spam! Bestellen van voeding bedoel je ? Ik zocht in dit geval biologische voeding (Organic baby food, gluten-free cereals, bio-dynamic vegetable jars, biological fruit snacks) en kwam voordeliger uit. Maar bestel ook vaak bij drogisterijen online, ideaal. Beetje afhankelijk van wat we nodig hebben en of het ook voordeliger is. (https://www.babykraamtijd.nl/ veel gebruikt) Heupjesecho heeft een verwijzing naar het wkz opgeleverd, volgende week. Afwachten nog eventjes. @ Happy; agussie dat is niet leuk @ hier; ze is echt niet lekker, mn arme meiske.
Roeltje Hier ook een die het liefst met haar gezicht voorover in de Tummytub wil liggen. Da's niet echt handig... Dees Ik heb jouw Avatar ook aan de muur hangen in de babykamer. ook op de Jonge ouders beurs gekocht, zo schattig. Vandaag ook Woezel en Pip zonneschermpjes voor in de auto gekocht, de roze uiteraard! Gimena Niet zo flauw hoor, gewoon mee blijven lezen en af en toe schrijven meid. We willen wel blijven volgen hoe het met Sophie is... Gelukkig, zie al dat je weer terug bent. Lotte Super nieuws voro jou en je vriend. Hoop dat jullie financieel ook wat meer lucht krijgen nu. Soms is het zo moeilijk bij te houden en om op alles te reageren.... maar als je een foto plaatst wil je natuurlijk wel een reactie Hoe is het met jou eigenlijk? Ben je al iets beter in je vel komen te zitten ondanks alle ellende met je moeder? Die dradenpoep heeft Amy ook heel lang gehad hoor. Eigenlijk is het pas verandert sinds ik haar savonds een papfles geef. En dan nog af en toe eens zo'n dunne luier tusendoor. Bij mij hielp een schepje rijstebloem door de laatste fles, misschien een tip? Eerste werkdag Na 980 mailtjes was de dag alweer bijna om. Wel weer gezellig, jammer alleen dat de reorganisatie een beetje op de sfeer drukt. En natuurlijk besloot Amy vannacht om 04.00 dat ze honger had. Half uur negeren hielp niet, dus toch maar een fles gegeven. Daarna kwam ik niet meer goed in slaap....zucht. Morgen hoef ik niet te werken, zul je zien dat ze vannacht heerlijk doorslaapt. Bapsie Jeetje ik ben al zo sacherijnig als ik 1 x per nacht eruit moet. Hoop dat ie snel zijn speentje zelf kan vinden... Wat een prachtige foto van je mannetje... PSje Lekker dat je de knoop doorgehakt hebt. Geeft weer wat rust hoop ik. Succes met het groeispurtje. mamaweentje Vreselijk schrikken zeg. Ik hoop dat je ons een beetje op de hoogte wilt houden als het weer wat beter gaat. Sterkte! Meloen Gefeliciteerd met de eerste giechel....schattig! Dees Nou vooruit dan, je mag wel een paar kilo van mij hebben... Maar alleen omdat je zo aandringt hoor! Xenas Wat een beer is Timo toch zeg! Al bijna maat 74.....poehee. He he, ben er doorheen. Maar 10 pagina's lezen en reageren op een dag ga ik niet volhouden als ik werk hoor, dan zie ik mijn man nooit meer... Ach, we zien wel waar het schip strand... Vindt je Z8 niet leuk voor jongens? Niet je smaak?
Nou dames, ben eindelijk terug van een weekendje weg! Het was echt heerlijk, hebben goed weer gehad en leuke dingen gedaan. Layla werd wel ziek op de terug weg, die had alles onder gespuugd maar is weer helemaal beter. Dani heeft het super goed gedaan! Hij drinkt nu gelukkig ook iets minder, dus hopelijk stijgt zn gewicht niet zo veel meer... Foto's staan op mijn hyves
Collo Fijn dat het goed ging zo de 1e dag.. Hoeveel uur ga je werken? Dretjuh oei, ziek.. gelukkig is ze weer beter.. Griepje? joehoe,, vanmorgen tot 6.30 uur geslapen, daarna weer tot 9.15uur. ben net beneden even ontbijten, snel doekje en dweil door de kamer en keuken, vanmiddag lekker naar buiten Zulk mooi weer hier
GOEDE MORGE @Xenas.ik zie allemaal 3tjes op je banner gaat snel allemaal he. verdders wel alles goed? @Collo hehe ik blij gewoon nog even hangen alles verders goed? @dretje. beterschap met Layla @roeltje hoe gaat het met jou?en de kleine?