December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

inbakeren, eerste 6 weken gedaan, nu een buikslaper dus kan niet inbakeren...

2. update mamaweentje & Milan...

Hij is de nacht goed doorgekomen. Ademhaling is gelukkig niet weer weggezakt. Hij ligt nog wel aan de monitor. Vanmiddag krijgen ze de uitslag van het hartfilmpje en de hersenscan. maar ze verwachten niet dat daar iets uitkomt. Ze krijgen dan meteen te horen hoe en wat ze verder gaan doen.

2e smsje:
    hij had net lekker zijn fles gehad. Ze denken dat het komt doordat hij prematuur is geweest (die hebben vaak nog wat dipjes) Hij spuugt ook nog vaak. waarschijnlijk blijft de melk in zijn keeltje zitten waardoor hij geen lucht krijgt...

3. Goedemorgen!!!

@riti.. ik ga ook eens op die linkjes kijken die je me gaf! hmmm toch nog even afwachten mbt de heupjes! Spannende tijden meid! Hoe zijn jullie er onder?
    ohhh Maura niet lekker! Dikke kus voor haar! Lekker kroelen met d'r vandaag!

@collo.. zo 1e werkdag er ook weer op! Jeeeetje 980 mailtje! Heeft jou vervanger niks gedaan ofzo?
    Beetje jammer dat Amy kwam vannacht! Timo trouwens ook. UIteindelijk ook maar flesje gegeven!
    Vroeg je dat aan mij van Z8? haha staat helemaal onder aa je reactie...
    Ik ken Z8 niet hiuhihih
    ohhhh MP is zoooo verslavend! Ga straks maar even kijken op Z8 haha

@dretjuh.. jeeh fijn dat je weer terug bent! Waar zijn jullie geweest? Ik ga zo even op je hyves kijken!

@roel.. hier ook heeerlijk weer! Rob is vandaag ook vrij.. dus we gaan ook straks wat leuks doen!
    Lekker! Weer uitgeslapen! Knappe gozer!

@gimena.. jaaa haha nu je het zegt! 3-3-3! Grappig!
    Hier alles goed!
    Ben nu wel een ritme aan het zoeken van werken en kindjes en man en uiteraard vrije tijd! Maar het lukt aardig.. alleen soms even geen tijd voor het forum.. dan ben ik er weer een paar dagen niet! Maar nu heb ik alles bijgelezen.. en kom ik weer sneller hier haha!

@bapsie.. he al een lekkere buikslaper? Nee dan kan je idd niet meer inbakeren!
    In het zh hadden ze een spuugdoek opgerold en aan een speentje vastgemaakt. Zo konden ze die rol tegen het zijkantje aan leggen en viel die niet uit Timo zijn mond.
    Maar thuis wil hij eigenlijk geen speen.. dus heb verder niet echt tips voor je!

Hier.. Timo werd om half 5 wakker.. wel even terug schakelen hoor na al die nachten doorslapen!
    Uiteindelijk maar flesje gegeven want hij was zo onrustig. Daarna lekker verder geslapen! Jesse was om half 8 al wakker.. Rob is eruit gegaan.. Ik mocht even blijven liggen tot 9 uur! Dat was erg fijn!

Vandaag gaan we ook wat leuks doen.. maar weten nog niet wat!

4. gimena

gimena Niet meer actief

@mamaweentje. hoop dat het snel met de kleine man beter gaat. heel veel sterkte!

kom ik weer moet een vraagje!
    ik wou me filmpjes van Sophie op me pc zetten en dan op hyves.
    maar sinds me pc kapot is geweest kan ik de progama niet vinden.
    heeft iemand meschien een ideetje?
    xx

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @xenas; Timo is dus al een flinke knul aan het worden, en ik maar denken dat Beau groot is :D Jeetje maat 74 al bijna….hier zijn we net begonnen aan maatje 62. Alles van 56 zit in een doos.
    Beau gaat trouwens niet naar het KDV maar naar een gastouder, zij heeft per dag zo’n 3 a 4 kinderen waar ze oppast. De meeste kinderen zijn geen baby’s gewend dus hij krijgt alle aandacht!
    Wat leuk zeg dat je bent wezen zwemmen, ik wil binnenkort ook eens gaan maar weet nog niet hoe ik dat wil aanpakken. Neem je hem dan op je arm of in zo’n baby-float geval?

@collo; Ik vind woezel en pip helemaal geweldig! Waar heb jij die zonneschermpjes vandaan?
    Hihi, mag ik van jou dan die 5kg weer terug….

@dretjuh; Welkom back! Ik zag je foto’s al voorbij komen op hyves. Jullie hebben echt heerlijk weer gehad aldaar,super zeg. Wel jammer dat Layla ziek is geworden op de terugweg.

@ Roeltje; Op zich een lekkere nacht gehad dus…dat mag ook wel eens! Hier ook heerlijk weer, ik heb de tuindeur maar ff open gezet.

@ gimena; welk programma bedoel je precies?

@hier; Vanmorgen gelijk om 8u de HA gebeld, de eerst volgende mogelijkheid om langs te komen bij mijn eigen HA was pas volgende week maandag!! Heb ik eindelijk de stap gezet om de HA te bellen moet ik potverdorie zoooo lang weer wachten. Ik heb dus maar aan afspraak laten maken bij een vervangende arts….morgen om 14u.
    Beau heeft vanmorgen tot 8.15 geslapen…heeft netjes zijn fles leeggedronken en met ietwat protest is hij weer in slaap gevallen, hij slaapt nu nog steeds.
    Ik heb gisteravond maar een pcm ingenomen voordat ik naar bed ging en gelukkig heb ik heerlijk geslapen, ik ga er vandaag maar een relax dagje van maken.

6. gimena

gimena Niet meer actief

@dees :dat weet ik juist niet.iets met 123 nog iets.
    en met die progama kan je dan je filmpjes bekijken.
    anders speelt hij af is media player en dan krijg je aleen maar het geluid en geen beeld van het filmpje :(

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @mamaweentje: jeetje ik schrik ervan. Heel veel sterkte!! Oh lees dat de nacht goed is gegaan gelukkig.

@roeltje: is je vervelende bui nu over??? Oh ijs, ik herinner me ineens dat ik nog yoghurt/bosvruchtenijs in de vriezer heb maar beetje raar om dat nu te gaan eten.....ach maakt het ook uit hihi.

@gimena: oh dus jullie zijn er nog niet helemaal overuit hoe de dag eruit gaat zien? Heeft ie je wel romantisch gevraagd?? Heb jjj trouwens sophie al groente of fruit gegeven??

@lotte: in de zorg werken veel mensen met oproepcontract, mijn werkgever heeft er geen moeite mee gelukkig.

@xenas: hallo! Flinke vent hoor die timo, jeetje 74. En hoe is het met jouzelf??

@collo en happy: 1e werkdag is goed gegaan lees ik, en allebei vandaag alweer vrij!! Lekker kroelen met jullie ukkies!

@doortje: oh da's wel lang ja, een uur over 90 cc. Emma heeft de aventfles met bijbehorende speen en dat gaat al vanaf het begin goed dus kan je niet helpen. Oh getver een pissebed!! Doet me denken aan een verhaal van mn schoonmoeder: toen mn schoonzusje een maand of 4 was had ze een keer een hele onrustige nachtmn schoonma snapte maar niet waarom want ze sliep altjjd prima. Maar goed uiteindelijk tegen de ochtend dr trappelzak opengeritst om luier te verschonen komt er een muis uit die trapelzak!!!!! Daarom was dat kind zo onrustig natuurlijk, ieieieiehhhhh!!!!

@

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Psje
    Mmm, ja mijn bui is redelijk over haha.. Maandag is altijd zo'n rare dag hier haha..

Xenas
    maat 74!!?? jeutje.. Lenn zit nog steeds in 56.. af en toe een shirtje aan maat 62 maar dat is nog wel erg ruim.. Rompertjes zit hij wel in maat 62.. ook wel te groot maar is makkelijke aantrekken:D

Gimena
    Geen idee hoe dat programma heet? als ik de camera op mn laptop aansluit gaat alles automatisch.. maar bij mij speelt hij zich wel af in mediaplayer, doet het ook gewoon..

Dees
    Jeetje, die HA van jou heeft het druk! O lees nu morgen 14.00 uur... Laat je wel even weten hoe het is gegaan?

Hier
    Net even shirtjes en rompertjes voor Lenn opgehaald.. gelijk wat laatste boodschappies gedaan.. boek gekocht:D kon het niet laten.. Nu lekker op de bank, als de zon straks voor staat het rolluik naar beneden, achterdeur open, en moeders voor het huis met de baby op bed:D

Wat ben ik blij dat een meneer de koffie heeft uitgevonden:D

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oja stom! zou het bijna vergeten:(

Mamaweentje
    fijn dat Milan een goede nacht heeft gehad.. Ik blijf duimen dat hij weer heel snel mee naar huis mag!

10. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    Oeps te vroeg geplaatst!

@dees: dat klinkt niet helemaal zoals het hoort, goed dat je toch ff langs de ha gaat. Oh da's wel erg lang wachten zeg!! Dan idd maar de vervanger. Ik had laatst ook een vervangster en die vond ik veel prettiger dan mn eigen ha!

@roeltje: haha leuk verhaal hoor! Flinke fantasie:) ik kom niet verder dan de bestaande verhaaltje maar kan wel heeeel goed vertellen/voorlezen, emma kan dan echt heel aandachtig naar mn gezicht kijken en echt luisteren.

@all: bedankt voor de berichtjes over mn werk, ben blij dat ik nu besloten heb. Voel me echt opgelucht!

@suus: oh getver diarree, hoop dat je snel opknapt. Maud nog nergens last van??

@riti: beterschap voor maura!!!

@hier: emma ligt hele ochtend al te slapen. Hoop daf ze straks gezelliger is dan gisteren. Kan me dan zo opgefokt voelen als ze zo huilerig is, kan dan zelf ook niet ontspannen. Ga straks ff naar de winkels dat vind zd meestal wel leuk, ligt ze lekker om zich heen te kijken.

@meloen: oh leuk lachen met geluid!! Schattig is dat he. Hier ook een paar keer gelukt maar moet er nog wel veel truckjes voor uithalen. Bij mn man doet ze het vaker dus die schijnt grappiger te zijn dan ik.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oh, was zielig vanmorgen!
    Hij probeerde heel hard om van zn buik naar rug te draaien maar het lukte steeds niet. hij was bijna op zn zij en dan rolt ie weer terug.. arm kind:( vond het zo zielig! nu doet ie het niet meer:(

12. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: hihi grappig is dat als ze iets willen en het lukt niet:) worden ze zo lekker boos haha

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @gimena; Geen idee welk programma je bedoelt. Hier speelt alles gewoon goed in media player.

@roeltje; Ik laat hier wel ff weten hoe of wat, kan best zijn dat ik toch nog ff doorgestuurd wordt naar het ZH. Ik denk dat het met de ruptuur te maken heeft...

@PSje; Hopelijk heeft Emma vandaag weer een wat beter humeur. Onze Beau werd net wakker en tot nu toe is hij super vrolijk!

14. gimena

gimena Niet meer actief

@psje.,nee nog niet romaties gevraagt aleen maar ik wil met je trouwen esmee :)
    datum zal nog wel komen :D
    ja fruit hapje heeft ze al op vindt je heerlijk aleen weet nog niet goed hoe ze moet happen :)
    en groente hapje ook
    Sperzie bonen vindt ze vies Prrrr en alles zat onder :)
    wortels vindt ze heerlijk

@roeltje kan je zien hoe die progama heeft want volgends mijn is het die jij heb.
    heb even op je hyves gekeken en het schermpje is het zelfde

15. gimena

gimena Niet meer actief

@ dees bedak om mee te denken! :)

16. gimena

gimena Niet meer actief

heb het gevonden het ook 123 video :)

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Roelanda Klomp-Veldman Profiel - hyves.nl

zo, het is hem toch gelukt.. Alleen nu het probleem dat hij constant op zn buik wil liggen om te rollen;) zodra hij op zn buik ligt stopt hij met huilen, maar binnen 5 minuten ligt hij weer op zn rug;)

dacht dat het toeval was, maar hij doet het echt constant;)

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hihi, wat een leuk filmpje :D
    Lenn krijgt de smaak te pakken :p

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha idd..
    net de box al wat leger gemaakt zodat hij de ruimte wat heeft:D heb nog 2 knuffels staan,samen met wat speeltjes. de rest ligt in de la onder de box.. hoe lang zal het duren voordat hij ook van buik naar rug kan?

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hihi, ik had de box ook al opgeruimd. Meneer draait de hele box door. Geen idee hoelang dat gaat duren bij Lenn, de meeste kindjes draaien eerst van buik naar rug. Als Lenn op zijn rug ligt gooit hij dan ook al zijn beentje de lucht in? Daar begon Beau eerst mee namelijk.

Deel Deze Pagina