December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @gimena.., geen idee van die filmpjes. Windows player doet het hier ook gewoon
    Geen zorgen over je lichaam hoor. Ze zeggen niet voor niks... 9 maanden op, 9 maanden af!

@dees.. ja broekjes moeten nu echt 68. Maat 62 is ondertussen een 3kwart broekje aan het worden haha!
    Ik hou Timo gewoon vast. Zorgen dat zijn bolletje niet onder water komt. Met Jesse hebben we een paar zwemlessen gedaan. En daar gaan ze ook gewoon onder water. Toevallig een fotograaf ook gehad daar. Toen moest je je kindje vanaf de kant loslaten.. en de fotograaf maakte onder water een foto.. Jesse vond het zo niet leuk! Heb ook 4 x naar de foto moeten kijken toen ik doorhad dat het Jesse was ahahah!
    goed dat je de ha gebeld hebt! Beetje jammer dat het een vervangende is. Maar je 1e stap is gezet!
    Geweldig filmpje!

@psje.. hier alles goed! Voel me steeds rustiger. Heb ook gesprekken met een maatschappelijk werker. Maar zit nog wel steeds aan de medicijnen. Merk gewoon dat ik die soms echt nodig heb.
    Gaat het goed met jou?
    En is Emma vandaag leuker dan gisteren?
    Ik voel me ook zo opgefokt als Timo begint te huilen. Gelukkig komt dat niet veel voor.. maar als ze samen gaan... brrrr!

@roel.. ja ook nog wel 68 hoor! Maar er hangen al tig dingen in de kast met 74. welk boek heb je gekocht?
    Kan niet lang meer duren hoor... voordat Lenn zich omgedraaid heeft!
    wheohoeee.. toch gelukt!!
    Ohhh heel hard huilen is ook niet leuk ook he! Ik weet niet wat Jesse heeft. Misschien komt het door het zwemmen van de week. Rob gaat straks even met hem naar de ha. Ik ga vrijdag al met Timo haha de ha ziet me alweer aankomen!

@collo.. straks even op MP kijken naar Z8!
    Groot gelijk dat je thuis niet hebt ingelogd! Verlof = verlof!

2. @roeltje.. jaaaaa ik sta offline!
    ssstttt

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

alles was goed op t cb! flink gegroeid 6510 gr en 63 cm!
    mag beginnen met groente hapjes en zins enkele dagen over op 4 voedingen...

speen kun je vanaf 3 maand mee stoppen, kost je 2 of 3 nachten/dagen en dan schijn je er voorgoed vanaf te zijn...maar us fe over denken wanneer ik dat ga doen, moet maar niet als ik aan t werk ben ;)

4. @jolinde.. ik zie dat je online bent.. hoe gaat het met jullie? En met je meisje?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Bapsie
    goed gegroeid hoor! moet bij groentehapjes meteen denken aan de reclame van Olvarit.. Mmm, katoen!

Xenas
    Oke, msn doet heel vreemd.. ik weet van een paar mensen dat ze online zijn, maar ik zie ze offline (ze staan zelf gewoon op beschikbaar) vandaar..

6. @bapsie.. jee goed gegroeid zeg!
    Netjes.. he leuk! Beginnen met groente!
    Zou ik met Timo ook al kunnen beginnen? Hij weegt ongeveer een kilo zwaarder dan jou mannetje!

7. @roel.. vaag!
    Soms doet die van mij ook heel raar. Dan zie ik niet dat iemand zijn naam veranderd heeft. Is ook zo raar!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    allemaal rare mensen willen me toevoegen. heel apart en strontirritant. weetalleen niet hoe ik wachtwoord moet veranderen;)

heb ook maar youtube account aangemaakt.. een stuk makkelijker haha

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ ego; heb een huisje gezien (we zoeken een beetje maar niet fanatiek) en het laat me niet los... Hubbie vind m ook leuk.....
    Nog niet eens gekeken, maar mijn fantasie slaat een beetje op hol geloof ik 8). Ben het al allemaal aan het uitzoeken met hypotheken, bouwtechnische keuringen en hoe dat dan zal gaan straks :p.

Béetje overdreven reactie...adem in 2-3-4 adem uit 2-3-4

Ik zou dan na 2 jaar Amsterdam en 13 jaar Utrecht weer terug gaan naar een dorp.....:$:$:$
    Zouden het de hormonen nog zijn :(

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

mocht beginnen omdat ie meehapt als ik eet zeg maar, zwaar genoeg is, geen gekke allergieen in de familie, geen darm problemen en hij 4 flessen drinkt

eerst met groente, minder kans op allergieen etc en dan later pas fruit dus hij krijgt strakt als wij warm eten ook wat worteltjes :) ben benieuwd, foto toestel er maar bij :)

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

hoe is de reclame ook alweer, 35% van de jonge gezinnen zoekt een rustigere wijk/woonplaats ;)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    hormonen of niet, huisjes kijken is altijd leuk:D

Bapsie
    Leuk zeg.. wel spammen he als hij zijn eerste hapjes krijgt:D

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Bapsie; leuk, groente! Ben benieuwd wat hij er van zal vinden :).

Heb hier het idee dat Maura maat 62 zo'n beetje overslaat. Ze is nog maar net uit 56 en veel 62 zit al krap :).

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Huisje kijken is een stuk onhandiger met een baby ;)

15. update mamaweentje..

De dokter is langs geweest. Ze maken straks weer een foto van de borstkas, hersenen en kaak. Ze hopen dan meer te kunnen zien.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Mamaweentje; wat een zorgen, hoop dat jullie snel meer weten en vooral dat het allemaal goed is!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Jij hebt dus ook al je ogen laten vallen op een ander huis, ik ook! Gisteren er met manlief ook over gehad en hij reageerde zeer positief dat ik maar een afspraak moest maken bij de makelaar :D Naar welk dorp zou je dan willen gaan?

@roeltje; account op youtube leek mij ook veel handiger, en het bevalt nu prima!

@bapsie; Jeuj, spannend het eerste hapje! Veel plezier straks bij het eten :D

18. @riti.. haha kan best hoor! Jesse sloeg toen ook 62 over!
    enne idd hormonen of niet.. huisje kijken is altijd leuk!

@bapsie.. super leuk! Camera bij de hand houden dus!
    Ik moet pas over 2 weken met Timo naar CB. Wacht nog even met geven. Maar zal niet lang meer duren hoor haha!

@roeltje.. hmm das vaag! Weet ook niet waar je je ww moet veranderen!

19. bapsie

bapsie Niet meer actief

wat is er met mamaweentje???? fe zoeken...

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    mamaweentje
    hoop dat er straks wat duidelijkheid over komt! knuffel!

wat is iedereen fanatiek met huisjes kijken:D hier ook al.. af en toe eens rondneuzen op internet.. alleen wonen we hier net 1.5 jaar dus wachten nog paar jaartjes met verhuizen.. over ong. 3.5 jaar kunnen we de kosten uit de hypotheek halen..

Deel Deze Pagina