December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Yep, kan volgens mij wel bij de meeste VK praktijken en soms ook via groene kruis.

Ik heb de medela gehad, een enkele kolf electrisch. beviel wel maar vond de zuigkracht niet fijn en het motortje was vrij snel stuk. Toen rond gaan kijken en heb toen de electrische van avent gekocht, ook een enkele en die bevalt me beter. Je kunt het zuigritme opslaan en dan pakt ie dat de volgende keer kolven weer op. Men zegt dat wanneer je intensief wilt kolven, ook voor op je werk dat de motor van Avent langer houdt dan die van Medela, maar ja geen idee. Die van mij was dus snel niet krachtig meer, maar kan ook toeval zijn :)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wij haalden per keer het aantal bolletjes bij benadering eruit meestal 1 extra voor de zekerheid. Ik spaarde de melk eerst op, kolfde dus een aantal daagjes, of paar keer per dag en de melk kun je tot 5 dagen bewaren in de koelkast. Als ik dan genoeg had voor een ijsbolletjeszakje dan vulde ik die :) zo heb je een zak vol en kun je weer voor een nieuwe gaan kolven :D

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Zo.. al 3 dagen bezig met reageren/bijlezen... was hier ff hectisch..
    @ lotte: als het goed is hebben ze in de kraamweek gekeken naar je bm.. als die toen als goed gezakt was, kijken ze bij de nacontrole niet..
    Lianne is idd een schatje.. alleen wil ze niet naar mij lachen :(...
    Bv kan nooit teveel.. das het mooie ervan ;)
    En gefeliciteerd met je verjaardag!
    @ roeltje: mooi is ze he!
    @mili: knuf vanaf hier!
    @collo: als lianne eenmaal drinkt zie je niet echt schokkende dingen vind ik... en heb kleren aan ;)
    Hoe gaat het nu bij jou? helpt de speen nog steeds?
    @bapsie: jeuj!! de chiropractor werkt! ben zelf ook vaste klant voor mezelf :)
    @ zwangerworden: heel herkenbaar! hier wilden we filmpje starten en vervolgens een ontroostbaar meisje... tja.. dan geen film.. vriend moe en vroeg naar bed en dan zit ik nog te voeden!.. sja.. wat betreft bezoek: gewoon een dag zonder plannen!! is echt heerlijk!! en gewoon zeggen dat het slecht gaat en zwaar is hoor! al dat mooi weer gespeel ... dan weten ze tenminste ook wanneer het echt goed gaat!
    @doortje: hier ook heel lang geen speen gedaan! Tot gister.. kregen haar niet stil en ze was echt zo vaak al geweest om te eten en aan de pink van vriend wilde ze wel sabbelen en zat weer maar 1,5 uur tussen dus hadden echt zo iets van ja hallo.. dus toch maar ff speentje gedaan en toen wilde ze hem wel! dus we hebben nu zoiets van als ze echt ontroostbaar is en ze blijkbaar behoefte heeft aan dan geven en anders gewoon de andere maniertjes blijven gebruiken.. maar doe meestal wel gewoon voeden hoor als er 2 uurtussen zit.. dan kan ik me namelijk voorstellen dat ze door het huilen honger heeft. en het rare: snachts gaat het goed!
    ging echt paar dagen goed en ton steeds meer huiluurtjes,.. zondag was erg en gister helemaal! was echt helemaal op gewoon! en dan wil je slapen begint ze weer! dus ook ik ken jullie verhalen.. hoop echt dat het nu beter gaat en een sprongetje was..
    sterkte met je blaasontsteking!
    @ saskia:! jeuj! goed te horen dat alles goed ging toen je weg was!
    @ knip: soms veel last van, soms niet.. hangt er vanaf wat ik heb gedaan..
    @ seks: ja!! zondagochtend! heerlijk!! :) gaan we vaker doen! waren alleen vergeten de condooms binnen handbereik te leggen.. dus ws halverwege ff een anticlimax.. hahaha
    @hoofdje hoog/recht houden: is hier ook favo spelletje ;) als ze zin heeft .. haha gister op het cb dus niet..
    @roeltje: wahahahaha. das wel heeeel ver!
    @psje: was het niet sprongetje nummer 2?
    @zetpillen/zwemluiers: thanks voor de tips!
    @xenas:.. uhm. oeps.. lianne is al even lang als timo.. alleen wel lichter...
    @prikjes: 18 februari..
    @spam: kei lieve fotos allemaal!
    @nacontrole: was niet standaard maar mocht je als je wilde
    @osteopaat/chiropractor etc: ik ga er al vanaf mijn5de heen en als het nodig is zou ik er met lianne ook heen gaan. Als het goed is kraken ze niet bij de kleintjes maar doen ze zoals bapsie al zei.. vraag me wel af of de therapeuten in kwestie ook aangesloten zijn bij organisaties/keurmerken.. heb namelijk alvaker gehoord dat er ook mensen dit soort technieken toepassen zonder bij bijv de nca aangesloten te zijn.. en verder: met normale geneeskundige zaken gaan er ook dingen mis.. ik weet het, het is vreselijk, maar beetje in perspectief zien lijkt me.. aha.. ik hoor het al: fysio die chiropractische handelingen doet! kijk.. das natuurlijk niet de bedoeling.. een ha gaat ook geen medicijnen uitschrijven, daar heb je de apotheek voor!
    chiropractie is een hele lange opleiding, zelfde als chirurg! dus als een fysio dan dat soort dingen gaat doen, tja...
    begrijp me niet verkeerd hoor! is echt vreselijk! maar zag dat de ouders al twijfelden over de behandeling en toch doorgingen.. ik zou dan meteen weggaan hoor..
    @saskia: paar minuutjes op de buik is genoeg hoor ;)
    @klimmende babytjes: hahaha.. geweldig! gewoon druk maken en met de beentjes werken dus!
    @koele kamer: hier hebben we de verwarming uit en ook geen kruik meer.. ff kijken ofze daa last van heeft.. had oo 4 dagen 37,2! maar das ms ook sprongetje? gister wasie zelfs 37,5..
    @lotte: waarom twijfel je aan wat je vriend zegt hoe hij je eruit vind zien? als hij je super mooi vind, niet twijfelen dat is zo|! meiske: je hebt net een kind op de wereld gezet! natuuurlijk moet je lichaam even herstellen!. vind mezelf ook niet altijd even mooi, maar das meer omdat ik soms nog wat moe ben.. en dan twijfel ik vanzelf ;) maar is niet nodig!
    en tuurlijk mag je wel een beetje bijsturen! maar niet de hele tijd.. das het mooie van op verzoek voeden!
    hier dus soms 9 voedingen en soms 6 en was goed volgens het cb.. niet te druk maken over hoeveel tijd ertussen zit.. alleen als je 2 borsten per keer geeft en ze komt om het uur dan ff niet doen want heb je geen voeding...
    @kolven: hier soms maar 60 ml en soms 140 in 1 kolf beurt, vaag he ;) zorg gewoon dat ik per dag 140 heb.. doe na voeding kolven dus niet te druk maken! ook al heeft ze die andere dn niet gehad.. kan moeilijk er meer uit krijgen dan he als de kolf et niet doet ;)
    @roeltje: kan me voorstellen dat het heftig is ja! en idd.. helemaal verliefd!
    @smetten?was da?
    @ huilen: mijn vriend heeft vanalles gefilmd toen en dan pink ik ook een traantje weg.. hebben cd van ziekenhuis met babymuziek.. en die heeftie eronder gezet.. nou dan helemaal! want gebruikten we int begin toen ze veel krampjes had..
    @ kolven: ikke electrisch en bevalt goed. huren kan bij thuiszorgwinkel, die van de klossen.. was hier 2,25 per dag.. dus als je lang wilt kolven is kopen eigenlijk altijd goedkoper. heb de medela pump in style advanc. zit in mijn rugzakje.
    @ chicken: dt je al zo snel weer gaat/wilt werken joh! hier is de moed me bijna tot onder de schoenen gezakt... maar das omdat ik nu bericht heb van uwv waarin werkgever op mijn verweer reageert... heb nu echt zoiets van jeetje.. en ik moet straks terug!! das toch niet fijn... :/
    @ riti: spannend een heup echo..
    @ zwangerworden: ik doe alles van 1 dag bij elkaar en vries dat in. is dat 40 cc dan 40 cc.. is dat meer dan meer.. en idd.. is ongeveer 12,5 ml per bolletje.. maar als je flesje geeft bij bv moet je sowieso iets meer doen dan wat er uit de berekening komt..
    hoorde hier ook dat ze 's middags het minste uit de borst krijgen dus dat de voorlaatste voeding beste als eerste door flesje vervangen kan worden..
    @ spam: jeetje.. steeds meer mooie spam van mooie beebjes!
    @ riti: uhm.. lianne heeft maura ook ingehaald.......
    @melk kan toch maar 24 uur in de koelkast?
    @ cb: gister geweest.. was overigens echt nogal een happening.. 's ochtends bego ze te huilen en ik was me aant opmaken om uit bed te komen maar door het gedoe zondag (elke 2 uur, veel huilen) was ik echt moe en duurde dus ff.. maar mijn vriend moest weg, duss.. ik ben terug in slaap gevallen.. en lianne dus ook! ik schrok wakker en dacht sjips! nu kan ik niet meer voeden vooraf en ook nietdouchen! was eigenlijk tijd om te ontbijten en te gaan!
    dus madam slapend in de maxicosi gedaan en hoppa.. nou daar ff gevraagd wat beste was en dus in de wachtkamer gevoed... (Andere tiet had keiveel gelekt kwam ik later achter,,,) nou daar dus na tijdje uitgekleed en dacht das mooi dan kan ze dan evt toetje en hebben we de luierverrassing vast gehad en niet als ze op de weegschaal ligt (ze vind het leuk om als de luier weg is of net de nieuwe eronder ligt te plassen.. nou dus wij die luier verschonen.. ff gewacht.. nieuwe eronder.. plassen.. dus wij denken nou das fijn... andere eronder (hadden er 3 ij) flikt ze het weer! dus laatste luier eronder.. vrouwtje in wachtkamer moest al lachen.. zitten we weer.. pffrrtt... deed ze der luier volspuiten!! wahahah
    nou ja.. iigg.. e is goed gegroeid en aangekomen.. ze is nu namelijk.. tromgeroffel enzo: 58,5 cm.. en 4970 gram...........
    zat nog een beebje in de wachtkamer en had al vermoeden datie ook voor het eerst was dus wij gevraagd hoe oud... bleek die dus 2 weken ouder... had ik dus echt niet verwacht.. eerder andersom met ms wel nog meerverschilll oeps..
    @ hier: afgelopen dagen dus drama.. en ook woorden met vriend vooral 's avonds en dan gaatie vroeg naar bed en ikke onzeker.. (il en gopede mama en goede vriendin zijn en voel me dan schuldig als het met lianne minder gaat en hij daar niet goed tegen kan..) maarja, hij voelt zich dan gewoon zoo machteloos en is dan boos op zichzelf en reageert dat dan beetje rottig af en dan issie daarover weer boos op zichzelf.. dus niet echt fijn, maar ja.. als het met haar beter gaat genieten we dubbel! ze doet echt steeds meer lachen.. bij mij alleen als ze aan de borst ligt of in mijn armen slaapt, maar ok ;)
    gister wilde ik slapen begon ze weer te huilen en ik dus ff gehuild.. ik wist het gewoon echt niet meer!.. had al zoveel geprobeerd! en eindtotaal van de voedingen gisteR: 9 stuks! laatst hadden we er 6-7!!.. denk echt een sprongetje want echt onttroostbaar! en toen dus uiteindelijk speen geprobeerd of dat wilde troosten en gelukkig wel.. konden wij ook ff tv kijken.. vriend zei al: film of tv kijken gaat gewoon niet als ze zo klein is!.. tja..

Nu net lekker gedoucht en wachten tot ze komt.. inmiddels al 3 uur 4o min tussen de voedingen! en vannacht van 22:30 tot 4! en toen tot 7!! lekker man! en na die voeding k gekolfd en ontbeten en dus dit geschreven engedoucht en wasje gedraaid! heerlijk!
    als het vanmidda ook zo gaat lekker ff een tukkie doen.. \
    moet alleen vandaag de advocaat bellen, is dat ook weer uit systeem.. is zo balen , pieker er best veel over.. en dan denk ik: ik wil nu genieten van die kleine!niet met dit gedoe bezig zijn!! ze belemmeren dat gewoon echt zo!

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    SPAM!
    need we say more?

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!

@Roeltje, ja, mijn schoonmoeder heeft het gehad vroeger. Die had het een week later aan haar andere borst. Volgens mij kun je het ook krijgen als je kolft, maar ik denk dat de kans veel kleiner is omdat je je borst echt goed leeg maakt. Het hoeft ook niet eraan te liggen dat het niet goed leeg is hoor, mijn huisarts zei dat het vanalles kan zijn. Een te strakke bh bijvoorbeeld of gewoon een verstopt melkkliertje waar je niks aan kan doen. Het is gewoon vette pech.

@Roeltje..jeetje, kan me voorstellen dat je een traan laat om zo’n foto. Wel een hele stoere bink hoor meis!

@Manoe, ik heb inderdaad een elektrische kolf. De swing van Medela. Hij is niet goedkoop, maar ik heb er echt al heel veel aan gehad en ik krijg m’n borsten echt goed leeg en binnen een kwartiertje ofzo. Echt ideaal!

Ik heb net trouwens gekolfd…kreeg er 150cc uit en dat heeft meneer helemaal opgedronken. Als ik hem aan de borst leg en nakolf, dan komt er nog best veel uit, dus snap dan goed dat ie snel nog een keer komt. Hoe simpel kan het zijn eigenlijk…hihi…

@Joyce..ik krijg er ook steeds meer moeite mee om te gaan werken nu merk ik…maar ja, ik ben toch nog lekker 2 dagen bij hem en natuurlijk het weekend. M’n man is ook 1 dag thuis. En er moet toch brood op de plank…momenteel erg drukke periode op de zaak. M’n compagnon heeft het zo druk…..en niet klagen, echt een schat!

@Joyce…jeetje wat een lekker meisje!! En dat haar….echt zo lief!!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

bedacht me ineens, in het begin schreef hier een man mee over z'n vrouw die zwanger was, en steeds bloedingen had maar ging verder wel goed, hebben we daar ooit nog iets van gehoord?
    ze zouden toch ook ver weg op vakantie ofzo?

7. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: speentje is van difrax en komt bij etos vandaan:D

@joyce: zoo lianne groeit goed! Dan is mijn meisje maar klein, 52,5 cm en 3920 gram. Maar ja, ze had natuurlijk geen beste start en ze is nu wel met inhaalslag bezig. Volgens oei ik groei nog geen tijd voor 2e sprongetje maar ze is vandaag wel 6 weken, misschien omslagpunt? Jij hebt er dus ook paar zware dagen op zitten, moeilijk dan he. Hier ging het zo al weken, heb dan ook al aardig wat traantjes gelaten. Nu sinds zondag een ander kind, durf niet te geloven dat het zo blijft.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @joyce; Smetten is een soort van huidafwijking in de huidplooien veroorzaakt door bijv. vocht, warmte en wrijving. Dit kan leiden tot irritatie. De huid ziet dan rood en kan geinfecteerd zijn/raken.

@bapsie; Klopt idd, al een tijd niks meer van gehoord. Heb ook geen idee hoe of wat nu.

@all; Beau gisteravond om 21.45 maar wakker gemaakt aangezien hij daarvoor flink last had van krampjes en compleet ontroostbaar was. Hij is rond 18u in mijn arm al zuigend aan mijn pink in slaap gevallen. Eigenlijk was het ook tijd voor zijn fles omdat hij de laatste toen om 14.30 had gehad. Nu heeft hij vanaf 22.30 tot 6u vanmorgen doorgeslapen!!!
    Hij is nog steeds erg uitgeput....vanaf 6u heeft hij weer geslapen tot 10.15 en nu ligt hij alweer te slapen in de box.
    Toch vertrouw ik hem niet helemaal.....hij is nog steeds benauwd, hij ademt veel zwaarder, rochelt, kan moeilijk boeren na zijn voeding, last van slijm en zo nu en dan de neiging tot overgeven. Iemand een idee wat het kan zijn.....verkoudheid??, reflux??

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    @Joyce, vervelend dat het wat minder gaat. Op een gegeven moment weet je het dan echt niet meer. Ik heb dat zelf heel erg in het begin gehad. Gelukkig is mijn man echt het geduld zelf. Hij kan veel beter tegen het huilen van Milan dan ik. Gelukkig is Milan nu al twee weken (dus sinds ander manier van voeden) een veel tevredener mannetje. Kan het niet zijn dat Lianne ook te weinig per keer binnenkrijgt en dus honger heeft? Ik zat op een gegeven moment ook op heel veel voedingen en nog had ie honger....tja, dan willen ze wel huilen.
    En ik kan me goed voorstellen dat je nu niet op problemen met je werk zit te wachten...wat is nu de stand van zaken?

10. chani13

chani13 Lid

25 jan 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    Hoi iedereen,
    Ik ben nieuw op de site, maar wil graag meepraten. Hoop dat het nog kan!

Op 12 december 2009 ben ik mama geworden van een mooie meid: Mira. Anderhalf week geleden was ze 3790 gr. en 53 cm, meer dan een kilo aangekomen sinds de geboorte!

We hebben een hele tijd geklooid met voedingen: eerst zat er ca. 2 uren tussen. Omdat ik toen borstvoeding gaf en een beetje claustrofobisch werd, ben ik nu ruim een week overgestapt op volledig fles (natuurlijk afgebouwd etc.). Nu slaapt ze tussen de 3 en 4 uren, soms korter (avond), soms langer (ochtend). 's Nachts gaat gelukkig steeds beter: afgelopen nacht 21.30 laatste voeding en daarna om 4.50 weer. Er is dus hoop, had het idee dat het sinds begin van de weeen (2 dagen tot bevalling) niet meer goed zou komen met mijn nachtrust.

Hoewel ik natuurlijk gek ben op mijn kleine, ben ik ook wat eenzaam geweest. Mijn vriend is na de bevalling 3 weken vrij geweest en daarna ca 2 weken haast geen visite gehad (vanwege weer en fam. woont ver) dus alleen met de kleine geweest. De kleine wordt steeds alerter en interactief, ik ga steeds meer wandelen en vanaf vandaag sporten (!): heb er weer helemaal zin in!! Zijn er meer die zo'n dipje hebben gehad?

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    goedemiddag dames..

@Chani13: Welkom meid! Die eenzaamheid kan ik me voorstellen.. ach van flesvoeding worden ze ook wel groot hoor..

voor de rest niks bijgelezen, heb hier compleet drama.. Onze waterleiding is bevroren dus heb geen water.. vanochtend bij tante van mn man geweest i.v.m. fles geven etc. Heb ik wel water voor nodig... Nu net weer thuis zodat hij toch even in zn eigen bedje kan slapen.. Blijkt dat vanacht het kelderraampje open is gevallen dus de boel bevroren in de kelder.. Heb het hele huis opgestookt, is hier zo'n 23.5 graden, straalkacheltje neergezet in de kelder zodat het wat ontdooit.. Waterkoker gevuld bij de buren zodat ik wel een fles kan geven als hij wat eerder komt.. Hondjes willen ook graag water natuurlijk dus loop ondertussen heen en weer van de buren naar huis.. Lenn ligt nu in bedje te slapen in een rompertje (en luier uiteraard) boven op de dekens.. Kijk af en toe even bij hem en verschoon hem een keer extra tussen de voedingen door zodat ik hem kan tempen.. tot nu toe zit hij netjes op 37,2.. als het lager word trek ik zn kleertjes weer aan.. Pff, wat een gedoe zeg..
    hihi zit zelf ook in mn beha op de bank haha.. errug sexy dus..

nou dat was het wel zo'n beetje haha.. erg fijn...

12. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chicken: nou.. ik denk toch geen honger.. net ook.. wezen wandelen en sliep ze.. maar dan kom je terug en ben je net in bepaalde slaapfase en word ze wakker en bedje in, huilen etc.. maar op de arm.. hoppa in slaap.. uiteindelijk weer ff op de arm en nu in bedje gelegd en voila ze slaapt.. (had zelfs nog speen geprobeerd maar die wilde ze niet)
    Lianne is volgens mij best gevoelig op prikkels en die verwerken.. heb ik al vakergemerkt dat ze dan overstuur is.. dus ik vermoed dat er nu een sprongetje is geweest.. ze doet echt veel langer lachen en probeert gesprekjes aan te gaan enzo.. en tja. als je dan ziet hoe hard ze is gegroeid en hoe ze het afreageerd (ze doet dan echt heeeel hard krijsen en druk maken) kan ik me voorstellen dat ze daar wel honger van krijgt binnen 2 uur..
    Voor deze dagen ging het namelijk wel goed en zitten ook echt momenten van 3-4-5 uur tussen de voeding, maar gister en eergister dus ff niet (op snachts na.. dan slaapt ze wel)..
    Dus uhm sja, ben er wel zeker van dat het niet direct honger is maar wat anders en dat door hoe ze ermee om gaat ze daar wel honger van krijgt.. snappie?
    werk pb ik je ff.. lang verhaal.. iig ben ik nu inmiddels beetje bang om weer aan het werk te gaan..

@ roeltje: oh nee toch! geen water? pfff..... hoop dat het snel is opgelost!

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    had het vanmorgen gelijk moeten posten haha.. straalkacheltje lijkt zn werk te doen.. Heb weer water.. nog wel gesputter dus leiding heeft er nog wel moeite mee maar goed, kwestie van tijd..
    hondjes inmiddels water gegeven :D helemaal blij.. kan weer thuis fles geven:D

14. zwangerworden

zwangerworden Bekend lid

29 jul 2008
    502
    0
    0
    Heej meiden,

Nou gisteren een huildagje voor onze kleine. Vannacht is mijn vriend zelfs nog met haar gaan rijden in de auto!!! Ze kon goed in slaapvallen, maar zodra ze in haar bedje lag ging het mis en begon het huilen weer overnieuw. Ik heb haar om 01.00 nog gevoed en toen met speen in bed gedaan,.Ze is toen na huilen in slaap gevallen. Ze kwam om 04.00 weer en toen om 07.30. Ik ben dus begonnen met kolven vanmorgen en naast de 40 cc die ik had heb ik er na de volgende voeding nog eens 40 bij gekolfd.
    Marieke was vandaag weer in een mopperbui. Ze moet veel lachen en is vrolkijk, maar alleen als ze bij je op de arm ligt.Of je haar direct aandacht geeft. Heb uit nood zonet de stofzuiger maar aangezet. Dan valt ze gelijk in slaap. Klaar met stofzuigen en ze begon weer.

Omdat ook ik wel eens twijfel of ze genoeg drinkt (ze valt vaak na 10 min in slaap!!!en komt om de 3 uur!!!!)heb ik de fles die ik dus vandaag ook heb gekolf warm gemaakt, maar ze dronk niet meer dan 20 cc en kan dus de rest weggooien.......Stom Stom Stom natuurlijk. Vond het wel tof dat ze uit de fles heeft gedronken zo voor het eerst!!!! Maar goed wel een enorme luier vol en na verschonen schone kleertjes aan en in bed gelegd Ze was helemaal wakker dus ik dacht ow nee niet weer huilen, maar wat denk je ze slaapt gewoon!!!!!!!

Dus kon ik hier even bijlezen en ga ik dan zo toch nog even een beetje poetsen voor de vriend thuis komt, of toch met een boekje en kopje thee op de bank;)

Hoi Chani, heel herkeenbaar hoor en hier lopen ze de deur plat!!!

@ROELTJE Gelukkig is het nu beter....

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    @zwangerworden: fijn dat ze nu lekker ligt te slapen.. Uhm, tja,, ik zou kiezen voor thee en een boek op de bank haha..

wilde vanmorgen doekje door de kamer halen maar ja word lastig zonder water.. Heb ook geen zin om daar nu nog mee bezig te gaan eigenlijk..
    straks nog wel stofzuigen.. We hebben een groot bot gekregen voor de oudste hond, zit een soort koek in, dus dat kruimelt als een gek.. alles zit eronder:( tot de bank aan toe.. als je even niet kijkt............

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    weet niet meer wie het schreef maar iemand moest met de kleine foto's maken van de heupjes? Waarom dan? Lenn moet namelijk over 2 maand ook een foto laten maken...

17. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ chani: welkom en ja hoor iedereen heeft zijn dipjes ;) is normaal denk ik ;)
    @ zwangerworden: hoezo stom joh? tuurlijk die 20 cc is jammer, maar ze heeft toch de helft gedronken? dus was ws toch nodig dan toch? hopelijk is je kleine meid n in een betere bui!

Hier slaapt ze weer lekker! kwam netjes 3 uur later (ok, ff wat gemopper toen we net terugwaren maar daarna heeft ze dus lekker geslapen!)
    ik heb inmiddels gekolft! vanmorgen kwam er te weinig dus dan nu maar ff de schade inhalen he! heb nu 200 cc ongeveer :) toch netjes toch! zeker aangezien het "slechts"voorraad is om een keer een flesje te kunnen geven als ik bijv weg ga en dan voor of na mijn uitstapje kolf! :)
    vanmorgen dus lekker geshopt! (ok boodschappen gedaan maar ook ff meisjes rompers gehaald bij de hema!)
    verder al vaatwasser leeggeruimed en veel gewassen !nu ff mama tijd en achter de pc.. ms zo ff wat buikspieroefeningen en ff een tukkie :)D
    komt pas weer 17:!5 alst goed is dus..

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Riti schreef dat...ook geen idee waarom, ben ook wel benieuwd!

@uitje; Wanneer willen/kunnen we wat met elkaar afspreken? Wordt dat ergens in februari/maart/april?
    Ik dacht laat ik er alvast over beginnen...de tijd gaat zo hard!

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ja leuk afspreken!!! Denk dat we net als vorige keer gewoon een datum in de groep moeten gooien en kijken wie er dan kunnen. Als we een lijstje doen met verschillende data wordt het denk ik niks...

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Even een vraagje..hoe vaak doen jullie je kindje in bad? Iedere dag? En smeren jullie iets op het gezichtje?

Deel Deze Pagina