December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

ooh ja kleine man draait van buik naar rug, zo lief, gaat echt te hard gewoon...

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    kom net achter het huis om wat weg te gooien, ligt er overal potgrond:( Hondjelief heeft fijn een zak aarde gevonden en kapot gescheurd.. Snapte al niet hoe hij aan een zwarte snuit kwam:( Wist niet eens dat we dat achter het huis hadden liggen laat staan dat ik weet hoe hij heeft kunnen pakken.. Is een zak van 25 kilo en bijna alles ligt op de grond:(

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; heb eigenlijk helemaal geen dorp op het oog ;). Maar als je in de stad zoekt naar een voor ons betaalbaar huisje komen we al snel uit uit aan de rand, en dan kijk je ook zo even om het hoekje....volgens mij bij jou in het dorp :p

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Maarssen dus :D Ik moet zeggen dat we hier prima wonen en het nog wel betaalbaar is ook.

@hier; Ik kan geen genoeg krijgen van filmpjes maken :p
    YouTube - Beau op zijn speelkleed

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje, balen van die potgrond...kan me wel voorstellen dat ie het leuk vond ;)

Wij huren, dus zijn min of meer vogelvrij qua zoeken en verhuizen en zo.

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; hii wat een leuk filmpje, Woezel en Pip zijn leuk, Maura is ook gek op het mobiel. Allemachtig wat gaat hij soepel en ontspannen op zijn buik zeg!

Fijn te horen dat je het naar je zin hebt in Maarssen, ken het dus niet zo heel erg goed.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier ook megasnel door maat 56 heen geknald. Nu maat 62, het moet wel snel mooi weer worden want heb echt de liefste jurkjes in maat 62.

Woon nu echt perfect dus ga voorlopig ook geen huisjes kijken. Al is het maar omdat we anderhalf jaar dit huis hebben verbouwd. Alles helemaal gestript en opnieuw gedaan. Stonden op een gegeven moment zelfs in de kruipruimte...;) En er is een ware baby boom hir in de straat en binnen een straal van 500 meter zitten 5 basisscholen. Alleen voetgangers voor de deur en geen auto's, park op 50 meter. Winkelcentrum op 100 meter. Ideaal!

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Wat knap van al die kindjes die al draaien ... Hier nog steeds geen interesse voor draaien of grijpen... Praten doet ze dan wel weer als de beste

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    gaaf filmpje! Lenn vind dat ding niet meer interessant. zit er raar naar te kijken en word dan boos:( hihi leuke geluidjes maakt Beau

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Allemachtig, wat een beetje zon al niet doet, het is 23 graden boven.... (zolder). Dat belooft wat voor deze zomer :(

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Oeh dat is wel makkelijk, alles binnen handbereik...
    Hier grijpt Lenn ook niet meer.. hij slaat genoeg tegen zn knuffels maar dat is gewoon toeval haha..

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @ RiTi; Hij draait idd al zeer soepel, sinds dat hij uit bed is is hij bezig zichzelf om te draaien. Kan hem nu geen moment alleen laten. Woezel en pip is hier ook favoriet, al die vrolijke kleurtjes!
    De temp. is hier ook hoog, ik heb het nu ruim 21 graden in de woonkamer…..ik kan niet wachten op de zomer J

@collo; Heel begrijpelijk dat je nog niet aan verhuizen moet denken, als ik je zo hoor zou ik ook lekker blijven zitten. Alles heb je iig dichtbij, ideeal :D
    Trouwens die zonneschermpjes in het blauw van woezel en pip vind ik lang niet zo leuk L , ik ga denk ik maar op zoek naar wat anders…..misschien wordt het wel pooh.

@roeltje; Beau vind zijn speelkleed/baby-gym nog wel leuk, had net alleen niet helemaal verwacht dat hij daarop ook ging draaien, voor ik het wist lag meneer alweer op zijn buik.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jeutje!!!!!!!!! Was hier gisteren om 19:30 voor het laatst en er zijn nu al 12 pagina's bij....pff....heb nog zoveel te doen, maar dus ook een hoop bij te lezen hier!!!

Gisteren Milan met zn voetjes tegen mn buik aan gezet en dan steeds omhoog getilt in de lucht. Hij vond het geweldig! Hij probeerde met geluid te lachen, maar ging nog niet helemaal. Hij probeert het wel vaker merk ik. Alleen moet ie dan hoesten:p. Maar vanmorgen zette ik m op mn schoot met zn gezicht naar me toe en dan ging ik m steeds een beetje heen en weer wiebelen. Toen maakte hij eenheel lief geluidje en dan steeds een "haha" geluid erbij! Zo liefffffffff. Alleen kreeg ie wel de hik ervan haha:p

Milan heeft nu al 3 nachten achter elkaar gehad dat er tussen de 11 en 12.5 uur tussen de voedingen zat! Vanmorgen heb ik m om 9:45 maar wakker gemaakt, anders werd het wel erg laat!

@Doortje:

Die ik heb past op de Aventfles. Weet niet of ze ook smalle hebben, maar denk het haast wel!

@Roeltje:

Ik zit ook totaal niet in de verhaaltjes hoor! Ik heb geen eens kinderboekjes nog! Ja, heb er wel een 3 gekregen nu, maar niks zelf gekocht. Ik weet het al! Het was op tv! Ik zat met mn neefjes mee te kijken! Dat verhaal was ook met een olifant! De andere dieren weet ik niet meer;).

Dat voorlezen deed Joyve ook dacht ik. Heb het nog niet gedaan zelf.

@Suus:

Bedankt voor de felicitaties:D

Sterkte! En veel plezier op het kleine kamertje...ahum...

@Happy:

Milan drinkt zelfs nog veeeel te snel uit de Avent speen maarje 0!!

@Mamaweentje:

Och jee, wat erg voor jullie zeg. En dat arme ventje...:(. Laat je nog wel even weten hoe het gaat? Sterkte!

@Xenas:

Arme jij, op je kop gekregen van Roel hihi:p

@Roeltje:

Heee, ik wil dat ook! Ziet er lekker uit!!

@Happy:

Als het je eerste werkdag was, dan kan het zijn dat Tijs er even aan moet wennen dat jij de hele dag weg was. Kan dat hij daardoor zo overstuur was, is niet gek;)

@Meloen:

Heb geen school op het oog, ben ik nog helemaal niet mee bezig! Wil ik ook niet hihi.

Leuk dat Matthijs met geluid heeft gelachen. Is het jou ondertussen al gelukt? Hier ook eentje die er de hik van kreeg!

@Xenas:

Leuk dat je bent wezen zwemmen! Ik moet ook nog steeds kijken of dat hier in de buurt kan! Of was het niet speciaal voor baby's?

Pfff, maatje 74?????? Hier nog in 56 en sommige rompertjes zijn 62.

@Collo:

Hij gaat nog niet meer verdienen nu hoor, helaas. Maar hij kan in ieder geval wel omhoog komen als hij er langer werkt;). En idd, het is leuk om een reactie op een foto te krijgen, soms plaatst daarna net iemand anders er 3 of 4 tegelijk en dan is die van mij weer te verweg;). Dus volgende keer plaats ik m na die van anderen:p.

Met mij gaat het heel wisselend, lief dat je ernaar vraagt (en sorry sorry, helemaal vergeten op je pb te reageren:)). Maar over het algemeen zit ik niet lekker in mn vel helaas. Mn moeder is nog steeds opgenomen. Dit is de 4e week. Ze zou er in eerste instantie 2 weken blijven. Ze komt nu donderdag thuis en dan moet ze afbouwen. Dus nog een paar keer per week. Daarna kan ze er weer heen als het nodig is, dus dat is wel fijn voor haar.

Milan krijgt bv dus kan niks in zn laatste fles doen hihi:p. Dan moet ik t aan mn tepel smeren:p. Maar dank je voor het meedenken!

Fijn dat je eerste dag wel gezellig was!

@Mamaweentje:

Fijn om te horen dat het vannacht goed is gegaan! Hou je taai!

@Roeltje:

Aan de maatjes te horen van Lenn, hebben onze kleintjes ongeveer hetzelfde postuur denk ik! Hier ook alles 56 en heel soms rompertjes 62, maar is dan wel wijd! Shirtjes van 62 past ie echt nog niet.

@Gimena:

Huh, je zei laatst toch dat je weer aan de pil was en dat je in nov ging stoppen??? Dan heb je nu geen vruchtbare dagen hoor als je gewoon netjes elke dag je pil slikt;). Dan kan het gewoon vloeien zijn;).

@Bapsie:

Fijn dat alles goed is.

@Huisje kijken:

Wij ook! Maar wij MOETEN wel! Ze zijn namelijk bezig met het gedoogbeleid op campings...Alles is alleen VEEL te duur:(

@Dees:

Weet nu wel bijna zeker dat ze op het cb de lengte van Milan verkeerd hebben gemeten!!! Wij hebben hetzelfde speelkleed, maar Milan is veel kleiner dan het kleed. Beau pas er bijna niet meer op als ie languit ligt hihi! Milan zou 4 weken terug 60.5cm zijn en wij hadden zelf 56 gemeten!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Lotte; klinkt als een heel leuk spelletje met Milan :).
    Balen dat je niet lekker in je vel zit, wel fijn dat de medicijnen je helpen. Het zal vast stapje voor stapje een beetje beter gaan.

Op huizenjacht moeten lijkt me vreselijk. Sterkte!

15. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    Net terug van de crematie…pff wel zwaar om mijn vriendinnetje zo te zien, zeg!

@dees: huisarts al gebeld? Huh? Hoe kan hij nu zo vol zitten!! Sjonge! Oh wat knap van beau! Je ziet hem denken: ik wil die speen! Maar hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?
    @difrax en dental: nee nog niet geprobeerd, zal eens kijken (leuk voor mijn verzameling J)
    @xenas: lekker zwemmen! Wat is het toch een moppie! Hoe was het bij de huisarts?
    @riti: agossie, Maura nog steeds niet lekker? Oeh spannend van het huis! Welk dorp?
    @collo: fijn dat je eerste werkdag meeviel!
    @dretjuh: waar zijn jullie ook alweer geweest?
    @mamaweentje: fijn dat de nacht goed ging!!
    @psje: ieieieieih, een muis is nog erger! Nouja zeg, waar kwam die vandaan??? Emma weer gezellig?
    @roeltje: heeeeeerlijk zo’n dag! Zielig dat het rollen niet lukte! Oh toch wel! Wat knap! En dan zijn tong uitsteken haha! Sara is nu zo ver dat ze haar benen in de lucht gooit en op haar zij draait!
    @bapsie: fijn dat alles goed was bij het cb! Dus dat wordt even 3 nachten bikkelen en dan is hij van de speen af? Dat zou mooi zijn!
    @hier: mopperkontje in bed, maar de zon schijnt!!!

16. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Ik heb ook een heel leuk filmpje! Je moet even geduld hebben, want hij duurt 4 minuten, maar op het einde als Maud begint te huilen, wordt het pas echt leuk! Ze gaat huilend praten!!!

Susan De Wit Profiel - hyves.nl

Ik hoop dat ie zo te zien is???

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb je filmpje bekeken suus en vind hem geweldig :D
    Erg leuk en lief filmpje, het einde is idd best wel schattig.

18. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dees: wat knap van Beau zeg! hij gaat echt al heel gemakkelijk op zijn buik!

@Xenas: haaaaaaai! Hoe is het nu met jesse?

@kledingmaat: 62 pas nog wel, maar ga langzaam over op 68 en een keertje omrollen! Ik ben namelijk toe aan nieuwe kleertjes! En 68 heb ik lekkere zomerse en voorjaarskleurtjes en korte mouwen enzo! Dus inderdaad; het moet snel mooi weer worden!

@huisjes kijken: wij ook! Wonen hier pas sinds mei 2009, maar hebben maar 2 slaapkamers en willen voor Maud graag een broertje of zusje, maar moeten dus eerst verhuizen...

@Doortje: arm vriendinnetje toch....:(

@mamaweentje: sterkte, hopelijk geven de foto's wat meer duidelijkheid!

@Riti: sterkte op je zolder....pfff, warm he!

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @dees; ja ik had je respect gezien op hyves: leuk! :D

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; Beau pruttelt zo nu en dan ook alwel iets, maud lijkt het al wat meer te beheersen. Het ziet er zo schattig uit als ze verschillende toontjes/klanken uitproberen :D

Deel Deze Pagina