Het zijn net toverballen hoor! Het ene moment typ je hier dat ze nog niet omrollen en je post je berichtje en ja hoor: gedraaid! Het gaat echt snel nu!
@riti: medicijnen??? Ik heb nu geen medicijnen hoor haha. Waar stond dat? In de war met xenas? Geeft nie hoor
Maud Wat lief!!!! Aboehoehoe.... Die van mij ligt nu al vanaf een uur of 14.00 te maffen. Vanochtend veel te weinig geslapen. In ieder geval de ramen van buiten rondom gedaan en in de gang ook van binnen. Voel ik me nog een beetje nuttig. Roeltje Die hond van jou had gewoon een beetje behoefte aan tuinieren. De volgende keer gewoon viooltjes erbij zetten, wie weet plant hij ze gelijk voor je...
Suus haha hij is leuk! grappig dat kletsen haha.. Collo haha wie weet... als hij nog een narcisbol had opgegeten zou hij eind deze week gaan bloeien Lotte Nog steeds niet goed met je moeder dus? K*t dat je zelf niet fijn in je vel zit! Praat je er wel met iemand over? Hier lekker met de buuf en haar kindjes buiten gezeten.. lenn in de kinderwagen buiten.. die viel meteen in slaap natuurlijk ligt nu nog te slapen, maar is bijna tijd voor flesje dus zal zo wel wakker worden denk ik..
@ lotte ja ik zit gewoon aan de pil hoor.ik weet niet waarom je dat denkt. als je gewoon rekend zijn dit normaal me vruchtbare dagen zegt ik niet iets geks meer of iets wat niet klopt. aleen om het makkerlijker uit te leggen Terug van de Cb en huisarts Sophie heeft iets aan haar heupjes 30ste hebben we een afspraak in zh berhoven voor een echo van haar heupen! beetje down
Gimena Wat rot dat Sophie iets aan haar heupjes heeft, maar niet te down hoor, misschien valt het allemaal wel mee. Er zijn er hier meer die probleempjes met de heupjes hebben. Lotte bedoeld het niet zo rot hoor. Ze bedoelde alleen dat je nu geen eisprong hebt, nu je de pil slikt. Maar snap dat jij alleen "vruchtbare dagen" zei om aan te geven hoe ver in je cyclus je zat. Gewoon communicatie stoornis... Lotte Geeft niks hoor. Je hoeft ook niet te reageren, had ik al gezegd in mijn PB. Als je maar uitkijkt dat je niet steeds verder wegglijd en idd iemand houdt waar je tegenaan kunt praten. Da's erg belangrijk. En als je dat niet tegen je vriend kunt omdat je hem er niet mee wilt belasten, dan moet je iemand anders zoeken. En anders zijn medicijnen misschien nog niet eens zo'n slecht idee, anders even naar he ha.
Collo Gadver! wat een levendige fantasie heb je! Gimena hier zelfde zooitje met de pil Maar weten ze dat al zeker dan? of zit hij bijv. in de familie dat ze een echo moet?
Hoop dat Pasen snel voorbij is. Heb al zoveel chocolade naar binnen gewerkt. Ik zal mijn dikke kopke wel houden ja.... Roeltje Ja, klopt. Best vervelend af en toe hoor. Kan altijd gelijk dingen voor me zien. Soms grappig, soms wil je dingen ook niet voor je zien...
@ Gimena; he balen dat je doorverwezen bent . Ze nemen in ieder geval het zekere voor het onzekere en het is alleen maar goed dat ze het gaan onderzoeken, toch? Maura heeft ook 'iets' aan dr heupen, alleen was dat voor ons niet zo'n schrik aangezien we al erg goed zagen dat ze scheef was. Maar het is je ukkie, altijd balen als er iets is. @ Voeding; Rijstebloem toevoegen aan de/een voeding doet iemand dat? Wil gaan beginnen (als ze 4 mnd is) met wat toevoegen aan de laatste voeding. Nu staat er 1-2 eetlepels, begin je daar meteen mee of bouw je dat op? Gevoelsmatig denk ik opbouwen....
@collo.,haha weet ik lieverd maar bedoel ongeveer aan te dat ik rond (normaal me ei sprong)een bloeding weer heb @roeltje.,heerlijk he de pil hahaha ja is vast gesteld door de huisarts daarom ben ik ook verder door verwezen. wat ik van zo echo moet verwachten geen idee.
@grijpen: Milan pakt echt al dingetjes vast die voor hem hangen en houdt ze dan ook vast. Hij speelt veel met zn eigen handjes en pakt zo nu en dan onze neuzen en mn mond hihi. @kletsen: Begon hij mee toen hij 6 weken was! Nu kletst ie heeeeeeel erg veel. Veel verschillende toontjes ook. Erg lief. @Suus: Had je filmpje gezien ja, erg leuk! @Gimena: Ik bedoelde idd dat je je geen zorgen hoeft te maken, want als je de pil gebruikt dan ben je niet vruchtbaar in het midden van je cyclus. Je hebt namelijk GEEN eisprong. @riti: Geeft niet joh, vond het wel geinig. Je zit waarschijnlijk even met je gedachten bij iets anders? Je meisje die niet lekker is misschien @Collo: Ben eigenlijk blij dat ik eindelijk eens zonder medicijnen zit nu. Dus die keuze zal dan heeeeel moeilijk zijn...Heb jaren medicijnen gebruikt. Woops! Nu je het zegt! Ik gebruik medicijnen tegen mn te hoge cholesterol (genetisch), die moet ik nu wel weer nemen denk ik haha...Even navragen. Verder praat ik idd nog steeds amper. Lukt me niet zo goed. Typen is makkelijker
@lotte moets er maar bij komen dat ik wel een Ei sprong heb tewijl ik de pil slikt hahah heb toch al wel me hande vol met 1 zo lief klein boefje hahaha
@Gimena: Dan zou je m voor niks slikken. Maar na je bevalling kan je menstruatie de eerste keren ook veel heftiger zijn dan normaal. De kans op tussentijdse bloedingen is ook groter.
haha idd kan je ze beter niet slikken ben nu zo lekker hormone bom wacht waneer het weer weg is me rits met de pil is nog niet op