haha mijn kindje wil echt niet in zn nakie zitten hoor.. Vreselijke momenten haha.. Nadeel is ook dat jongetjes met zo'n leuk boogje plassen
hahaha ja suus jij snapt het! heeeeerlijk dat blote velletje! Sara begint te lachen als je haar uitkleedt en te mopperen als je haar aankleedt
He, Maura ook, uitkleden is leuk, aankleden echt niet. Vond trouwens toe ze echt heel mini was het een beetje kwetsbaar oppakken, bloot. Maar blote baby's zijn echt t mooist @ Collo; Je bent begonnen met gewoon 1 schep er bij, en dat ging goed de eerste keer? Ze is nu aan de dunne maar ik wacht toch maar even tot dr darmen weer rustig zijn. Zet het zo aan rijstebloem? hihi nou ze is al aardig spekkig . Ik wil het geleidelijk gaan uitbouwen, dus eerst rijstebloem en met een maand of 5-6 gemengde granen en met 6-7 maanden weer ietsje 'zwaarder' met gluten. Wel allemaal speciaal voor baby's en kan allemaal in de fles, of als pap of door fruit. Lijkt me zo leuk dat eten, dat ik maar alvast een heel plan maak (om daar vervolgens weer van af te stappen ) @ huisje; donderdagmorgen gaan we kijken. Maura kan effies bij mn schoonzus (op de route). Ben vanmiddag maar meteen lid geworden van ver. eigen huis. Ik ga er ergens wel van uit dat het allemaal toch niet door zal gaan, maar had bedacht dat ik tot die tijd best kan genieten van de voorpret . Ik kijk over het algemeen vrij makkelijk door van alles heen, maar hier moet nog wel flink wat aan gebeuren (huis zelf is prima) Het is ook nog een stukkie kleiner dan wat we nu hebben dus dat is even wennen als je er bent denk ik.
Suus Al enig idee wanneer je voor een brusje gaat plannen? Het klinkt namelijk alsof je er redelijk wat haast mee hebt...of heb ik het mis? Gimena Oh, daar is ze weer. Wat is ze gegroeid zeg!!! Wat een schatje. RiTi Ja, ging prima. Is helemaal geen probleem geweest. Ze verteerde het prima. Heb nu wel het vermoeden dat ze van de fruithapjes last van krampjes krijgt. Als ze het morgen weer heeft stop ik denk ik weer even met de fruithapjes, hoe lekker ze het ook vindt.
Hey ik zie ineens mijn naam staan haha. Ja ik was vanmiddag online en nu ook weer. Lees elke dag eigenlijk wel mee, maar ben niet zo van het zelf typen eigenlijk. Heb me al een paar keer voorgenomen om mee te typen maar op de 1 of andere manier komt het er niet van. Maar wil wel graag op de hoogte blijven en vind het leuk om te kijken hoe baby's van dezelfde leeftijd het doen qua ontwikkeling. Hier gaat alles goed, en met mijn meisje gaat het ook heel goed. Een heel vrolijk en makkelijk meisje, huilt weinig en brabbelt veel Zie hier ook leuke filmpjes van baby's die zich al kunnen omdraaien, erg leuk om te zien. Eline kan dat nog niet, houd er ook niet van om op de buik te liggen, dan word ze boos haha. En verder wil ik mamaweentje even heel veel sterkte wensen!
Hey Jolinde! Fijn dat alles goed met jullie gaat.. had laatst nog aan je gedacht maar zag je nooit online haha.. ach, dat omdraaien komt vanzelf hoor.. als ik hoor dat er al best veel kindjes van deze leeftijd gericht dingen kan slaan en grijpen. kan onze Lenn nog niet hoor haha
Hèhè eindelijk gestofzuigden ons bed verschoond. Ben nu Milan aan het voeden dus reageer vanaf mobiel. Straks als ik het red nog de afwas doen voor m'n vriend thuis is. Hij is weer lekker laat steeds. Blij als hij daar weg is.
Hoi roeltje! Ja elk kind ontwikkeld zich natuurlijk ook in zijn eigen tempo. Eline grijpt wel echt naar dingen en pakt dingen ook echt vast dus daar is zij dan misschien weer wat sneller mee. Maar vind het wel echt leuk om te zien hoe die kleintjes zich omdraaien!
@ Dees, wow wat doet Beau dat al goed zeg! Leuk filmpje. @ Suus, kan volgens mij je filmpje niet openen..?? @ Lotte, dacht dat jij dat vroeg over school, pfft er wordt ook zoveel gebept de laatste dagen. @ Collo, wel weer leuk ook hè werken, het is dan juist ook extra leuk om weer thuis te zijn. @ Riti, leuk, huis bekijken!! Spannend. @ Doortje, leuke spam van Sara. @ Gimena, ook leuke spam en ff balen meis van d'r heupjes. Hopelijk is niets. @ Roeltje, aarde al weer opgeruimt? @ Jolinde, fijn dat alles zo goed met jullie gaat! @ hier. Heerlijk dagje vandaag. Ben ongeveer de hele dag buiten geweest! Juul in de zandbak, Matthijs in bed en mama in de zon. Morgen lekker nog een dag vrij, Matthijs gaat een ochtendje wennen op het kdv. Toch weer ff spannend.
update mamaweentje: uitslagen waren allemaal goed. Ze zagen alleen dat hij een bloeding in de neusholte heeft gehad maar dat kan er niks mee te maken hebben denken ze! Morgen krijgt hij een sonde ingebracht met een kastje eraan om te kijken of hij reflux heeft. Dat is het enige wat ze nu nog kunnen bedenken. Dus ik hoop dat dat het is. Weten we tenminste waar we aan toe zijn. Je hoort morgen meer me. Doe de groetjes aan alle dames! Dus meiden.. bij deze.. de groetjes van mamaweentje
zo heb even alles gelezen.. maar nu niet zo'n zin om te 'kletsen' zit niet zo lekker in mijn vel vanavond en weet niet echt waarom. dus ga maar even lekker mp-eren of bankhangen.. en dan op tijd naar bed! Slaap lekker meiden!
Mamaweentje pff wat een onzekerheden allemaal zeg! Hele dikke knuffel voor jullie! Xenas jij ook een hele dikke knuffel!
Xenas Gewoon lekker je mandje in, dan is vandaag ook weer voorbij en morgen is het weer een nieuwe dag. Sterkte meis. mamaweentje Heeft veel succes morgen met de onderzoekjes. Hoop dat ze in ieder geval iets kunnen constateren. Nog even een spam...
Collo Amy is een schatje! Hier Heb een bak vanille ijs uit de vriezer getrokken.. was filmpjes en foto's aan het terugkijken van Lenn na de geboorte.. Dat ze zijn neusje en keel schoonzogen.. Brr je ziet gewoon bruin spul eruit komen.. Deze filmpjes had ik nog nooit gezien.. kon me er niet toe zetten.. Misschien toch iets te vroeg daarvoor.. Zit blijkbaar nog best hoog.. Nu lekker voor de tv, boek binnen handbereik, een slapen mannetje boven en VANNILLEIJS!!
@collo: we hebben geen haast hoor met een brusje... Ik vind het alleen wel zo leuk om het gewoon aan het toeval over te laten en dus bijvoorbeeld in (ik doe maar een voorbeeld) september de anticonceptie aan de kant te gooien. Maar als je bij voorbaat weet dat je huis er eigenlijk niet groot genoeg voor is, dan ben is dat spontane er al ver af en daar baal ik van! Ik wil gewoon kinderen krijgen zoals het komt... Net als met Maud: ineens was het moment daar waarop we zeiden: we gaan ervoor! Niets stond ons in de weg...Nu wel... @meloen: hmmm, ik zou niet weten waar het aan kan liggen... @xenas: aaah, niet fijn! Lekker doen waar je je goed bij voelt! Knuffff! @collo: oeh die knappe Amy! Ze heeft 'zo'n mooie ogen!!! ik blijf het zeggen! haha! @mamaweentje; hopelijk morgen alles duidelijk! Sterkte! @Roeltje: smakelijk!!! @Jolinde: ben eigenlijk wel heeeeel nieuwsgierig naar jullie meisje...heb je een foto, of liever niet hier?
@ mamaweentje : mooi dat alle uitslagen goed waren. Hopen dat het snel duidelijk word wat er aan de hand is. @Xenas: Welterusten en hopelijk voel je je morgen weer beter! @ Collo: wat een leuke foto zeg! Mijn dochter heeft al een beste bos haar, al vanaf de geboorte en vind het dan zo apart om baby's met een kaal koppie te zien. (terwijl er meer baby;s met weinig/geen haar zijn dan met veel haar natuurlijk haha)
Jolinde En ik was al zo blij dat ze eindelijk wat donshaartjes boven op haar koppie begint te krijgen...hihi Ze heeft wel haartjes alleen niet bovenop. Is net een oud mannetje van de achterkant. Suus Hier moet er een enorme dakkapel op de zolder worden gezet voordat we fatsoenlijke slaapkamers op zolder kunnen maken vind ik. Dus dat gaat met de belastingteruggaaf van volgend jaar gebeuren. Nu maar hopen dat dat op tijd is....
Hihi dus aan de achterkant zit wel wat haar? Hier bovenop erg veel en achter wat minder. We horen ook constant van wow wat heeft ze veel haar. Zijn er hier eigenlijk meer baby's met veel haar? volgens mij wel toch? Kan het me zo ff niet voor de geest halen maar dacht het wel. Hoe moet je trouwens hier foto's plaatsen?