Je drukt op plaats reactie, dan het paperclipje in het reageervenster, bestand uploaden, venster sluiten en dan op reactie verzenden.. en daar is ie Net de rest van de zak potgrond gevonden andere helft van de zak lag aan de andere kant achter het huis.. hoe ze het voor elkaar hebben gekregen is me nu helemaal een raadsel.. helft links en helft rechts..
Voor 1 keer zal ik het laten zien. Amy's minst mooie kant, haar opa-look...hihi Matje in de nek en kaal bovenop...
Bekijk bijlage 60909 En deze is van zaterdag, maar dan netjes naar voren gekamt (in hoeverre het netjes wil)
Roeltje Geweldig die hondjes van je,. Vooral die kleine die er achteraan stuitert...hihi Jolinde Wow, wat een bos zeg! Het lijkt wel nep...no offense. Wel een bereknap meisje hoor!
Ze ziet er echt veel ouder uit als Amy....raar zeg, dat dat zoveel kan schelen. Ze ziet er echt heel wijs uit. Die foto die ik er net op zette is ook van zaterdag...
Collo haha, alleen is de kleine voor de duvel niet bang en de grote zit dan allang bibberend in een hoekje Gelukkig als het er op aan komt is de grote wel waaks.. maar als het niet hoeft..... Lekkere koppies!
Wauw wat een mooie bos haar heeft ze Jolinde, mooi meisje zeg. Maura hàd best veel haar maar is al zo veel kwijt .
Slaap lekker dames. Morgen weer een dagje werken, dus morgenavond pas weer hier. Niet te veel ouwehoeren morgen he?
Ik vind vaak ook wel dat ze ouder lijkt dan andere baby's door die bos haar. Dat vind ik soms wel jammer want het echte baby achtige was er dus ook erg snel af. Daarom kijk ik dus ook wel raar tegen kale baby's aan, die zien er voor mijn gevoel zo anders uit.
Meloen dat vroeg ik ook hoor hihi. Alleen zag dat iemand zei dat je ze pas met 2jr in moet schrijven, vandaar dat ik zei dat ik dan dus nog niet op zoek ga naar een school. Anders voelt het nu al alsof het bijna O ver is haha
Hey Riti, dus Maura is haar haar kwijtgeraakt. Zijn veel mensen die tegen mij zeggen van het kan nog wel allemaal uitvallen. Ik had zelf vroeger als baby ook zo veel haar en dat heb ik ook altijd gehouden. Zal best wel raar zijn als Eline haar haar nog uitvalt en om dan opeens een baby met veel minder haar te hebben. Welterusten Roeltje en Collo! Ik duik zo ook mijn bedje in denk ik!
Slaap lekker allemaal Maakt inderdaad een heel ander snoetje, haar of geen haar of weinig haar. pffff zit te kolven, maar die laatste sessie is altijd net ff te laat, te lang en vervelend, gaaaap