December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolinde

Jolinde Actief lid

22 sep 2008
    101
    0
    0
    Drenthe
    Riti : Leuke foto's! En ze is idd wel wat haar kwijt geraakt ja. Wat een verschil al weer met de 1e en 2e foto zeg, wat groeien ze toch ontzettend hard he!

Nou ik duik ook mijn bedje in nu. Misschien dat ik wel wat vaker kom kletsen nu, maar lees in elk geval elke dag met jullie mee!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Meloen
    spannend dat Matthijs morgen gaat wennen bij kdv. Zie je er tegen op!

Mamaweentje
    lastig dat jullie zo in onzekerheid zitten. Hopelijk komt er snel duidelijkheid.

Xenas
    dikke knuffel

collo
    schattige foto en leuk dat kleed op de achtergrond!

Roeltje
    kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om naar de film van na zijn geboorte te kijken. Ik kan zelfs nog niet kijken en bij mij ging t gewoon goed. Heb nog niks terug gezien..

Jolinde
    Milan had ook best veel haar en nog steeds wel. Het is wel een stuk lichter geworden. Aan de achterkant zit een klein rond kaal plekje. Het wordt op de rest van zijn hoofdje best lang nu. Het valt meestal niet meer uit hoor als het er nu nog zit, laat die mensen maar kletsen haha;). Ik moet nu ook erg wennen als ik kale baby's zie dus snap je wel:)

welterusten allemaal!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Weet iemand hoe lang diarree bij die kleintjes kan/mag duren?

Het is nog steeds waterdun, zo'n 10 luiers per dag (nu 3 hele dagen en 3 nachten). Haar temp schommelt en ligt wat hoger dan normaal met soms verhoging (geen koorts meer). Ze drinkt gewoon (5x 180 bv), gisteren 4x omdat ze in de overgang naar 4x zit en zo kwam het uit. Aangezien ze het opdrinkt tot de laatste druppel misschien vandaag wat meer aanbieden?
    Ze maakt op mij geen zieke indruk (meer) eigenlijk.

Het cb of de ha bellen? Die kunnen hier ook nog niet zo veel mee lijkt me.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    HA bellen.. als jij denkt dat er iets niet klopt gewoon gaan.. misschien buikgriepje.. ha kan je gelijk vertellen wat je er aan kan doen..

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

nou dames, wij waren vannacht aangenaam verrast! van 22.30 tot 7.15 geslapen en dat ook nog zonder speen, om 5.30 fe wakker maar meneer ging op zn handje sabbelen en dat was blijkbaar voldoende! f het van de prikjes komt of nieuwe gewoonte is ik weet t niet maar hoop stiekum t laatste :)

foto's van worteltje spul volgen!

6. bapsie

bapsie Niet meer actief

ha bellen, die kleintje drogen zomaar uit, kan gevaarlijk zijn, dus bij twijfel altijd bellen!!!

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Jullie hebben gelijk, net even gebeld.
    Ze drinkt wel goed, maar ook niet meer dan anders, ze verliest wel meer dan anders natuurlijk.
    Wordt zo teruggebeld, misschien niet nodig om langs te komen en kunnen we het telefonisch af.

@ Bapsie; wat een lekkere nacht!

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Goed dat je gebeld hebt meid.. zo ineens zijn ze ziek en voor je het weet zijn ze weer beter..

Lotte
    Heb heel veel foto's ook nog niet gezien hoor.. Kan me er niet toezetten haha..

Bapsie
    Toe maar! Lekker hoor een keer een nachtje doorslapen. Hou er rekening mee dat het eenmalig is dan valt het altijd mee:D

Hier
    straks op de koffie bij oom en tante van manlief.. Nog even voeding kopen eerst;) vannacht 1x speen erin moeten doen, om 6.00 uur nog een keer maar dat was niet naar zn zin;) dus gauw flesje gemaakt, kom ik boven, slaapt hij bijna.. toch fles gegeven, en ligt nu nog te slapen:D ga m straks wakker maken.. ga lopend heen, zulk mooi weer dus kan hij onderweg nog even verder slapen:D

9. gimena

gimena Niet meer actief

Goede morge :)

@ Bapsie.,ow heerlijk een keertje door slapen.
    en benieuwt naar foto ;)

@riti goed dat je heb gebelt!!ik weet niet of ze hebben gezegt dat je plas luiers in de gaten moet houden?
    beterschap toegewenst!

@hier.sophie heeft geen last van haar laaste prikje gehad!ze ligt nog heerlijk te slapen.
    verder heb ik een filmpje op me hyves gezet.
    is maar ook kort mopperd lachje/maffe mama :D haha
    verders alles goed met iedreen?
    xxx

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    @Roeltje: dat filmpje! Geweldig! Die honden stuiteren gewoon door de tuin, haha!

@Jolinde: wauw dat is echt een mooie bos haar hoor! Maud heeft ook hele lange haren bovenop, alleen aan de zijkant wat minder lang… En ze zijn een stuk lichter ook!

@Riti: Maura is inderdaad wel wat haren verloren ja! Jammer is dat ergens…Maarja, je doet er niks aan! Maud heeft bovenop echt centimeters lange lokken, maar achter op haar hoofd een kale batterijenklep en rondom word het ook steeds dunner van het draaien met haar bolletje… Dus hier klopt er helemaal niks meer van!
    En als je overgaat op 4x dan mag ze best meer hebben toch? 200 eens proberen? En over dat dun poepen: had Maura iedere dag een poepluier met BV? Maud heeft het namelijk maar eens in de paar dagen en dan vind ik 10 op 1 dag wel erg veel! Maar misschien is het voor Maura al normaal om 2x per dag te poepen? Ik zou altijd even de ha bellen om te vragen of ze dan toch genoeg vocht binnen krijgt.. Misschien dat je ze tussendoor nog wat extra moet/mag geven…

Ah, ik zie dat je al gebeld hebt!

@bapsie: fijn dat jullie lekker geslapen hebben! Laten we hopen dat dit de nieuwste trend is!

@roeltje: veel plezier met wandelen en op visiste! Ik moet vandaag weer dicht bij de wc blijven…

@gimena: ik zal eens gaan zoeken!

11. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ik dacht trouwens dat een topic bij iedere 1000 berichten gesloten werd? We zitten al bijna aan 2000....

12. gimena

gimena Niet meer actief

dt dacht ik ook maar zie er weer een hoop form die een deel 3 hebben gemaakt.
    meschien wel een ideetje voor deze weer gesloten is een nieuwe aan te maken :)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden
    Is verhoogd naar 5000 berichten
    Anders moesten de topics zo snel weer dicht ;)

14. gimena

gimena Niet meer actief

oke gelukkig ;) hoe gaat het met jou caruli? en de kleine?

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @riti
    zie net alleen jou bericht. 3 dagen voor een baby is echt al te lang!!! Is ze suf? Hangerig? Dan met spoed ha bellen. Baby's kunnen heel snel uitdrogen. Sterkte

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    En? Heeft de HA al teruggebeld?

Jolinde
    Zou gezellig zijn als je mee kan schrijven:)

Gimena
    Zal straks filmpje even bekijken.. hyves doet raar:(

Suus
    Aj, weer aan het rommelen daar binnen? Wandeling was heerlijk:)

Hier
    Net weer thuis.. Moet echt even boven aan de gang maar kan me er niet toe zetten;) Eerst maar eens een bak koffie:D
    Kan niet van de koffie afblijven haha.. tijdens de zwangerschap kreeg ik mega buikkrampen van koffie dus heel lang niet gedronken.. Nu kan het weer:D ga het jaar even inhalen:D

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ondertussen dat ik postte kreeg mn hond de la open van de box:D daar zitten al de knuffels van Lenn in zodat hij ruimte heeft om te draaien in de box.. Ze zet zo haar poot in het gat van de la.. volgens mij toeval maar toch maar in de gaten houden..

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nog niets gehoord. van schrik vergeten dr temp te nemen, maar vanochtend was dat goed. Ze heeft nu 200 ml op, en is wel goed allert en zo. Merk wel dat ze niet helemaal in dr normale doen is.
    Nog even het telefoontje afwachten.

19. update mamaweentje:
    Vannacht is alles goed gegaan. Vanmorgen is de sonde met kastje geplaatst. Hij vind het helemaal niet leuk. Krijgt de voeding nu ook niet meer verdikt dus heeft alles al ondergespuugd.

2e smsje: (heb gevraagd wanneer ze denken dat hij weer naar huis mag)
    Als morgen uit het onderzoek komt wat ze verwachten dat hij reflux heeft. Dan wordt er met de medicatie begonnen en mag hij vrijdag naar huis! Als nu niks uit het onderzoek komt dan gaan ze verder kijken en mag hij niet naar huis.

Heb ook een foto gehad, maar die kan ik vanavond pas op het forum zetten!
    Dus die krijgen jullie nog tegoed!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Mamaweentje
    Tjee het houd ook niet op he.. Hoop dat er snel wat duidelijkheid komt..

Riti
    waarom temperatuur je nu niet even?

Was dus geen toeval dat ze de la openkreeg:(
    Nooit geweten dat ze creatief was haha.. heb meer werk met haar dan met Lenn:D
    YouTube - Kanaal van RoelandaenOt
    (kon het niet laten:D)

Deel Deze Pagina