December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @collo.. wat een schatje is Amy!!

@roeltje.. moeilijk he om het terug te zien. Wij hebben vooral veel foto's gemaakt.. en die heb ik ondertussen wel terug gezien.. maar het blijven tranentrekkers!
    Zit nu op mijn werk! Wil je je youtube linkje even mailen naar me? Dan kan ik het vanavond bekijken!
    6 uur is ook al netjes hoor!

@haar bij beebs.. Jesse had ook veel haar.. en Timo niet.. ook zo grappig! Timo had trouwens ook een opa look! Maar nu boven op ook haartjes aan het krijgen.. alleen die kale plek aan de achterkant he haha!

@jolinde.. WOW!!! Dat haar! Geweldig!
    Wat een schatje! die laarsjes.. ook zo cute!!

@riti.. ohhh Maura is ook al zo leuk!!!
    Ik zou even bellen. Door veel diarree kunnen ze ook uitdrogen he! Niet om je ongerust te maken trouwens. Toen Jesse zo klein was...had hij 4 dagen diarree en toen moest ik bij de hap langskomen. Heb je ORS in huis?

@babsie.. geweldig! Even lekker geslapen!

@meloen..hoe vond Matthijs het vandaag op het KDV?

@caruli.. heeee hoe gaat het met jou??

2. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen meiden,

@ Mamaweentje, hopen maar op reflux dan..:( Gaat het allemaal een beetje met jullie?

@ Jolinde, wat een mooie meid en wat lijken ze idd een stuk ouder met zoveel haartjes.

@ Suus, balen weer. Hopelijk heb je de wc snel niet meer (zo vaak) nodig.;)

@ Collo, Amy en Matthijs hebben ongeveer hetzelfde kapsel.

@ Riti, als ze echt aan het uitdrogen is merk je dat snel genoeg.
    Ze zijn dan heel sloom en slapen alleen maar. Zolang ze nog levendig is gaat het vast goed met haar. Wel goed dat je de dokter hebt gebeld want het gaat wel wat lang duren en 10 x per dag is ook best veel. Heb je al iets gehoord?

@ Roeltje, ha al gebeld?

@ Bapsie, jeeeh lekker geslapen?;)

Matthijs vanmorgen op kdv gebracht om een ochtendje te wennen. Ben heel benieuwd. Net ff lekker gewinkeld. Heb zo'n spijkerbroek met hangkruis gekocht maar of ik hem aan durf??:)

3. Gisteren is eerst Jesse 4 x wakker geweest geloof ik. En vannacht Timo 2 x. Hij was heel erg benauwd en ook wat warm.
    En flink veel hoesten. Soort kriebelhoest. Daar heb ik zelf ook last van.
    Vanmorgen na de fles even zijn temp gemeten.. en hij had 38.5. Dus Rob is thuis gebleven met hem.
    Hij had net 38.2 maar omdat we het niet vertrouwen gaat Rob vanmiddag even naar de ha met hem.

4. @meloen.. haha lekker even echt 'mamatijd' gehad dus vanmorgen! Wanneer moet jij weer gaan werken?

5. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL

Dit is al mijn vierde werkweek maar vandaag even extra vrij ivm wennen van Matthijs. Er was pas vanaf april plaats voor hem vandaar.
    Pfft pittig nachtjes, kan je je ogen een beetje openhouden?
    Beterschap voor de mannen!

6. gimena

gimena Niet meer actief

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Xenas; jeetje jij zal wel gebroken zijn met die nachten. Wat sneu dat de kleine Timo zo moet hoesten :(. Beterschap.

@ Maura; temp was net 37.7. Niks voor haar, ze zit altijd net onder de 37 maar niks ergs dus. 200 in dr fles gedaan zodat ze met 5 voedingen niet te veel heeft en met 4 net even wat meer. Wat ik zeg, ze is wel wat uit dr doen. Vanmorgen om 7 uur zowel voor als na de voeding een volle luier, maar dat was mn man, dus hoe vol, vol precies is. Sindsdien maar 1 luier met een beetje en een plasluier :)) jeee).
    Geen ORS meer in huis (ging altijd over datum mee op reis), maar wil vanmiddag nog wel even een frisse neus met dr gaan halen in de draagdoek en dan haal ik het meteen.

@ Roeltje; wat een blije hondjes hihi

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @jolinde; Wat een mooi meiske zeg, en wat kijkt ze al wijs :D
    Wow en wat een bos haar, super!

@mamaweentje; Veel sterkte en succes gewenst, hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid.

@xenas; Oei, Timo dus aan de grens met zijn temp. ,ben benieuwd wat de HA zo straks te vertellen heeft.
    Hopelijk krijgen jullie vannacht wat meer rust :)

@meloen; Matthijs mag vandaag dus voor het eerst wennen, hij zal vanmiddag wel lekker moe zijn van alle indrukken.

@gimena; Leuk filmpje.

@hier; Beau vanmorgen om 9.15 wakker moeten maken voor zijn fles, daarna weer naar zijn bedje gebracht waar hij nu nog ligt te slapen. Zal hem toch zo weer wakker moeten maken aangezien ik straks zelf naar de HA moet....ben heel benieuwd en toch ook wel een klein beetje zenuwachtig.

9. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Jeetje meiden, ik kan het niet bijhouden hoor. Beetje druk op m'n werk, zodat ik ook niet even tussendoor kan kijken. Ik zag wel een leuk filmpje van Gimena voorbij komen..hihi...schatje!

Nou hier weer een heerlijke nacht van 21.30 tot 7.00. Wel even tussendoor de speen in moeten doen, maar verder helemaal geweldig!!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meloen
    haha ze zijn lief he:D
    Was de wachtlijst bij KDV zo lang joh? en? Ging het goed?

Xenas
    Oei, weer zo benauwd:(:( Zielig! Laat je even weten hoe het bij de HA ging? Tussen de wakker-worden momentjes door nog beetje kunnen slapen? Morgen ben je vrij toch? Ga je zo de link sturen..
    Op diezelfde link staat ook een filmpje van Lenn in het ZH.. dat ze zijn neusje en keel uitzuigen... Je ziet gewoon dat hij moeite heeft met huilen:( alsof hij er de kracht niet voor had.. Heb daar nog een filmpje van op de laptop staan maar kan me er echt niet toe zetten om die ook nog eens te bekijken:( daar zie je drab eruit komen die in zijn lichaampje zat:(

Hier
    Net HA gebeld voor de uitslag.. Gelukkig is alles goed.. Hadden we al verwacht maar is toch fijn dat het even bevestigd word..
    Net boven even schoongemaakt.. Ruikt weer lekker fris:D zelfs de ramen gelapt van binnen EN van buiten.. Nu beneden nog even.. Lenn ligt nu toch lekker te slapen.. Was zit er in, nog eve een wasje opvouwen.. Heerlijk.. je raadt nooit wat ik eerst ga drinken:D

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    Lekker hoor zo'n nacht! Wilde dat Lenn dat weer eens ging doen haha.. hier krijgt hij om 23.00 uur de laatste fles en is rond 6.00/6.30 uur alweer wakker.. ach beter dan dat hij om 3 uur weer komt..

Dees
    Wat een slaapkoppie is Beau zeg! hoeveel voedingen krijgt hij nu? 4?
    Succes bij de HA straks meid.

Xenas
    You've got mail..

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; wat fijn dat het allemaal goed is met z'n heupjes! Heb net ook het filmpje zitten kijken, arm kleintje. Je ziet m knokken, sterk ventje hoor!

@ Dees; wat een slaapkopje! Sterkte straks!

@ Maura; HA belde net. Beetje een twijfelgevalletje. Als ik (wij) het idee hebben dat het minder gaat, er iets moet gebeuren of ze gezien moet worden etc etc, kunnen we er altijd tussen, altijd bellen en zo. Maar voor nu, zo lang ze alert is en op me reageert, goed drinkt en niet achteruit gaat kijken we het nog even aan. Het zou mooi zijn als haar darmen er zelf overheen kunnen komen, en daar ben ik het ook wel mee eens. 3 dagen is al wel wat lang, het moet ook wel vooruit gaan nu. Wat ik kan doen is geen prikkelend voedsel eten.
    Voel me zo dom :(, dat had ik natuurlijk ook wel kunnen verzinnen. Ben niet grandioos de mist in gegaan, maar ben helemaal niet meer zo gewend heel erg op mn eten te letten omdat het altijd zo goed gaat. chocola, koffie, paprika, prei, kool....van alles wel wat gegeten de laatste paar dagen (niet idioot veel hoor). Zit ik de hygiëne hier wat te verscherpen, smeer ik chocolade pasta op mn brood.

Nou ja, ze slaapt (doet ze dus alleen overdag als ze zich niet zo lekker voelt) en ik hou dr in de gaten. Komt wel goed allemaal.

Dank jullie wel voor het lieve mee-leven-denken, fijn hoor.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Wel fijn voor je gevoel denk ik? dat je even gebeld hebt?
    Hou haar maar goed in de gaten..
    Rotfilmpje he:mad:

14. Jolinde

Jolinde Actief lid

22 sep 2008
    101
    0
    0
    Drenthe
    @ Roeltje : Dus echt koffieverslaafd haha! Ik dronk altijd veel koffie en op het einde van de zwangerschap lustte ik het opeens niet meer. Na de bevalling heb ik ook een tijd geen koffie meer gedronken, maar nu moet ik toch wel weer elke dag koffie hebben hoor haha:)

@ Gimena: leuk filmpje!

@ Riti: Nou hopen dat het snel weer over is met je kleine meid en houd haar ondertussen idd maar in de gaten.

Wat doen jullie de kleine nu aan met dit weer als jullie met haar naar buiten gaan met de kinderwagen? Ben steeds bang dat ze het of te koud of te warm heeft.

Hier ligt de kleine op bed. Geloof dat wij ook wel geluk hebben qua slapen. Ze krijgt rond half 11 's avonds de laatste fles en dan word ze meestal rond 8 uur de volgende dag weer wakker. Overdag slaapt ze ook wel veel. hoeveel slapen die van jullie overdag?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jolinde
    Lenn ligt toevallig nu te slapen haha.. 's ochtends na de voeding van 6.00/6.30 gaat hij weer naar bed.. ene keer slaapt hij door tot de volgende voeding dus rond 10.00 en de andere keer maar tot 8.00 uur.. Na de fles van 10.00 uur slaapt hij ongeveer 3 kwartier en is wakker tot de volgende voeding.. de rest van de middag blijft hij ook eigenlijk altijd wakker.. vanaf 6.00 uur ligt hij te slapen, krijg het niet voor elkaar om die fles te rekken naar 20.00 uur ofzo, dan ligt hij te krijsen van vermoeidheid.. en dan begint het riedeltje weer opnieuw:D

Kleertjes buiten
    Vanmorgen toevallig aan de wandel geweest haha.. Heb hem een vestje aangedaan (capuchon op) en een lakentje er over heen.. Over de kinderwagen heb ik eigenlijk altijd een soort halve hoes, zodat er geen wind door raast:) Hij is altijd netjes op temperatuur als ik hem er weer uit haal.. In de winter krijgt hij een lakentje en dekentje erover met een winterjasje./.

16. Jolinde

Jolinde Actief lid

22 sep 2008
    101
    0
    0
    Drenthe
    Ja in de winter heb ik ook een lakentje met dekentje, winterjas en zo'n hoes erover. Van de week had ik ipv de winterjas ook maar een vestje met capuchon gedaan, dus zal wel goed zijn dan.

Eline slaapt tot ongeveer 8 uur, soms ook wel wat later en krijgt dan direct de fles. Daarna rond 10 uur / half 11 is ze moe en dan gaat ze weer op bed tot ongeveer 12 uur. Dan krijgt ze weer een fles en rond 1 uur/ half 2 gaat ze weer op bed. Dan slaapt ze weer meestal tot rond een uur of 4 maar soms ook wel eerder wakker. Om 4 uur krijgt ze weer een fles en dan houd ik haar meestal tot de fles van half 8 beneden in de box want anders zie ik haar amper haha. Dan slaapt ze meestal ook nog wel even in de box en rond 8 uur/kwart over 8 gaat ze weer op bed.
    Een echt slaapkoppie is ze nog dus.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha wilde dat Lenn eens wat meer ging slapen.. Dan is ie halverwege de middag zo ontzettend moe, maar ja wel te koppig en eigenwijs om te gaan slapen;)

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hier ook niet echt een overdagslaper. Hij doet z'n uiterste best om z'n ogen open te houden en zo weinig mogelijk te missen...haha

19. Was niet heel erg positief nieuws bij de ha...
    We waren er op tijd bij zei de ha. Timo heeft bronchitus. Hij krijgt er weer medicijnen bij. AB. Maar hij wilt het goed in de gaten houden en dus moet ik voor het weekend terug komen.
    Had gelukkig al een afspraak voor mij en Timo staan. Dus dat scheelt. Jesse moest ook mee terug vanwege zijn oren, dus het gaat weer lekker hier.
    Bleh....voel me ff vet klote gewoon! Die knoop die al in mijn maag zat heeft zich nog een keer omgedraaid....

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Xenas
    Het houdt bij jullie ook maar niet op he.. Gelukkig waren jullie op tijd.. Gut, jullie ventje heeft wel genoeg meegemaakt hoor.. Dikke knuffel voor jou en je mannetjes!

Deel Deze Pagina