December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ach Xenas....het zit ook niet mee bij jullie zeg....dikke knuf!

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hmm...Gisteren om 21:00 Milan voor het laatst gevoed en hem om 9:45 maar wakker gemaakt! Als hij dit zo blijft doen dan komt ie met moeite op 4 voedingen! Is de 4e dag nu al! Zal ik m vanavond maar wakker maken voor een 4e voeding dan? Om ongeveer 6-7uur zal hij voor zn 3e voeding komen.

@Riti:

Vervelend dat je nog niet bent terug gebeld.

Zou idd wel zsm ORS halen hoor;)!! Kan nooit kwaad als ze zoveel diarree heeft!!

@mamaweentje:

Ik duim voor je dat alles goed is!

@Roeltje:

Gekke hondjes hihi. Idd leuk hoe die kleine er achteraan hobbelt.
    Keek meteen ff je filmpje van Lenn...tranen sprongen in mn ogen:(. Wat lijkt me dat moeilijk om je kleintje zo te zien als ie pas net geboren is...zo hulpeloos...:(.

@Xenas:

Hopelijk blijkt het allemaal mee te vallen met Timo! Sterkte!

@Dees:

Jij moet Beau dus ook wakker maken 's morgens! Had ik idd al een keer eerder bij je gelezen. Hier dus ook, want anders redden we de 4 voedingen niet eens! Succes bij de ha.

@Chicken:

Fijn dat de nachten een stuk beter gaan!

@Roeltje:

Fijn dat alles goed is met Lenn!!

@Jolinde:

Wij hebben ook geluk met een goede slaper. Tussen de laatste voeding 's avonds en de eerste 's morgens zit nu al 4 dagen 11 of 12.5uur! En gisteren en vandaag heb ik m maar wakker gemaakt! Overdag slaapt hij wisselend. Meestal na de eerste voeding nog 3uur, dan verder over de dag verspreid nog ongeveer 3uur. Veranderd wel eens hoor.

Ik weet ook niet goed wat ik m nou aan moet doen naar buiten. In de draagdoek doe ik m niks extra's aan, want mijn warmte is echt genoeg. Wel een mutsje op trouwens. In de kinderwagen zou ik denk ik alleen een dun vestje extra doen...

@Xenas:

Shit...arm ventje:(. Nou dit weer...Hij heeft wel veel pech al in zn korte leventje! Sterkte!!

3. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Aloha! Hier ook weer een bericht van mij.. Blijf een betere lezer dan schrijver.. Kan ook echt niet op iedereen reageren. Sorry!!

Lees allemaal verhalen over zieke kindjes. Zielig!!
    @mamaweentje: Jeetje meid! Wat is dat schrikken zeg. Hopelijk hebben jullie snel alle uitslagen binnen, is het niks ernstigs en mogen jullie snel weer naar huis!
    @xenas: Balen! Sterkte met timo! Jullie hebben al genoed gedoe met hem meegemaakt, hoop dat dit snel weer over is. En weer medicijnen erbij is niet leuk!
    @riti: Ook beterschap met de kleine meid!

@slapen: Hier is het heel wisselend.. 's Nachts meestal van 8u 's avonds tot 8/9u 's ochtends. Wel onderbroken door 2 voedingen helaas (1 om 22u en 1 tussen 5 en 6). OVerdag gaat het heel wisselend, soms slaapt ze wel 3 uur achter elkaar en de andere dag doet ze weer allemaal slaapjes van een uurtje.. Geen peil op te trekken. Meestal slaapt ze 5/6 uur overdag, dus dat maakt samen met de nacht 17/18 uur totaal.

@creche: Vandaag is ze weer op het kdv geweest. Het gaat daar erg wisselend qua stemming en qua slapen en merk dat ik er stiekem wel een beetje moeite mee heb. Wil het liefst gewoon zelf voor haar zorgen. Vandaag op de creche had ze trouwens maar 2 uur geslapen, maar was wel heel de dag erg gezellig geweest. Ze is nu echt total loss, dus nu lekker voor pampus in dr bedje :). Wel raar hoor, ik heb vandaag thuis gewerkt en dan voelt heel gek als ze er niet is. Ook wel lekker rustig :), beetje als 'vroeger' (mijn pre-baby leven)

@prikken: Maandag weer dr prikjes gehad. Op zich goed gegaan, alleen was ze gister weer niet stil te krijgen en erg aan het overstrekken. Zooo zielig. Had ze de vorige keer ook regelmatig na dr eerste prikken. Die periode duurde toen anderhalve week, hopelijk deze keer korter.. Moet zeggen dat ze al minder hysterisch was dan na de 1e prikken. Maak me wel beetje zorgen. Wat zou het toch kunnen zijn? Waar reageert haar lijfje op?

@hyves: Lees regelmatig iets over hyves. Leuk! Waar kan ik jullie vinden?? Zit namelijk ook op hyves en ben erg benieuwd naar de namen en gezichten achter iedereen!

Zal zo ons schatje nog even spammen....

4. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
  5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Roelanda Klomp-Veldman Profiel - hyves.nl
    hier mijn hyves:)
    Tja die prikjes.. Elk kindje reageert er natuurlijk anders op maar vind 1.5 week wel erg lang en overstrekken schijnt ook niet goed te zijn? Misschien vergezocht maar misschien allergisch voor iets wat er in zit?

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oh *smelt* wat een lekker koppie!

7. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @roeltje.. Heb je uitnodiging gestuurd voor hyves..

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Roeltje...ik lees net over een filmpje van Lenn...had jij een link of heb ik die gemist ergens?

9. Jolinde

Jolinde Actief lid

22 sep 2008
    101
    0
    0
    Drenthe
    @ xena: Jeetje wat vervelend zeg. Sterkte!

@ Panos: Leuke foto! Hoop ook dat ze nu wat minder lang last van haar prikken heeft. 1,5 week is best lang ja en dat overstrekken, zielig voor je kleine meid!

10. Jolinde

Jolinde Actief lid

22 sep 2008
    101
    0
    0
    Drenthe
    @ Lotte: 3 voedingen lijkt me toch wel weinig of niet. Al zal dat voor een keertje wel niet uitmaken, maar denk toch dat ik hem wakker zal maken.

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Chicken
    YouTube - Kanaal van RoelandaenOt dat is deze link.. Ging over dat onze hond de la van de box open kan doen haha.. en daar staat idd een filmpje van Lenn.. Voor sommige is het ja, schokkend zeg maar.. niet echt prettig gezicht..

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Xenas; ach nee toch. Dikke knuffels en heel veel sterkte.

@ Panos; hier ben ik op hyves : Rianne Profiel - hyves.nl. Wat een vrolijke foto, heerlijk blij koppie heeft ze! Kan me goed voorstellen dat het erg dubbel is haar op de creche achter te laten. Wat vervelend dat ze zo op de prikken reageert, geen idee wat het precies kan zijn.

@ Roeltje; Ik vind het filmpje van Lenn net na zijn geboorte naast heftig ook heel mooi. Klinkt misschien een beetje raar en ik heb gelukkig niet hoeven meemaken wat jullie hebben meegemaakt met hem, maar vind het kleine ventje ook zo sterk en nog maar net op de wereld. Echt onder de indruk van die kleine mini-mensjes.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @hier; Vanmiddag bij de HA geweest, was ff niet zo heel leuk maar hopenlijk is het ergens goed voor. Ik heb iig een doorverwijzing gekregen voor de polikliniek Chirurgie....a.s. woensdag kan ik er terrecht en gaan we kijken wat het plan de campagne gaat worden. Er is dus schijnbaar wel wat mis met mijn kring/sluitspier :(

@lotte; Beau zit idd nu ook bijna elke dag op 4 flessen, heel af en toe op 5. Veel ochtenden moet ik hem wakker maken anders maakt hij er zeg maar een potje van :p
    Milan dus net zo'n slaapkoppie :D

@spenen; Geen idee of het kwaad kan maar ik kwam erachter dat Beau nog steeds de Avent speen nr.1 gebruikte....Beau moet dan wel erg hard zuigen om zijn melk uit dat ene gaatje te krijgen :p
    Vanmiddag gelijk maar de speen nr.2 gekocht, die kon immers al vanaf 2mnd geloof ik :)

@Xenas; Beterschap voor Timo! Jullie treffen het niet helaas, ik hoop dat 'de zon' binnenkort voor jullie zal schijnen :)

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Nee hoor, klinkt helemaal niet raar:)
    Ben ergens wel blij dat het op film staat en niet alleen op video, aangezien ik er zelf niet bij was..

Dees
    Aj, das niet zo mooi.. Hoop dat het gaat helpen!

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Jolinde:

Hij heeft net om 17:45 voeding nummer 3 gehad, dus ik maak hem gewoon rond 21:00 wakker denk ik. Lijkt mij ook beter.

@Dees:

Oh, dat is niet zulk fijn nieuws:(. Hopelijk kan er op een makkelijke manier iets aan gedaan worden. Sterkte ermee!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Hoop dat ze er snel vanaf is. Sneu hoor...

Gimena
    Fijn dat Sophie er voorlopig vanaf is... Amy moet nog 1 keer prikjes voor voorlopig.

Kale plek
    Bij Amy is die kale plek een band over haar achterhoofd geworden van het draaien met haar kopje.

Meloen
    Onze babys hebben gewoon hele hippe kapsels:D

Roeltje
    Fijn dat alles goed is met Lenn's heupjes.

Jolinde
    Geen jasje aan, maar een los dekentje zodat ik het makkelijk warmer of kouder kan maken in de kinderwagen. Amy slaapt smorgens meestal na de eerste fles tot 11.00 en dan een of twee uurtjes wakker en dan weer een uur of 2 plat. Savonds nog een uurtje ergens en rond 22.00 de nacht in.

Xenas
    He wat naar weer voor Timo. Veel succes, hoop dat de medicijnen aanslaan.

Bij welke temperatuur gaan we eigenlijk naar de blote armpjes toe? En beentjes?

Panos
    Mijn Hyves staat ook onder mijn post...

Dees
    He wat naar. Lijkt me ook zo'n heerlijk genante plek. Gaat u maar even met de billen bloot ;). Succes meid.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; niet fijn, maar wel goed dat er wat gaat gebeuren! Goed dat je bent gegaan in ieder geval!

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
  19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Pff weet het niet meer:(
    Hij ligt alleen maar te huilen in bed.. Hij is hartstikke moe, hij gaapt er op los, wrijft in zn oogjes, hij vecht gewoon in zn slaap. hij heeft fles gehad, boertje gelaten, schone luier, fris bedje, geen krampjes voor zover ik dat kan zien.. Ben 'kwaad' naar beneden gelopen om een sigaret te roken.. Kon wel meehuilen maar de ervaring hier is dat hij dan NOG harder gaat huilen (voor zover dat mogelijk is).. Heb hem al een paar x 5 minuutjes laten huilen, getroost, zelfs verhaaltje voorgelezen.. maar zodra ik zijn kamer uit loop begint hij te jammeren.. Op schoot wil hij ook niet.. Kortom alles is fout.. Kwaad is het goeie woord eigenlijk ook niet, meer gefrustreerd dat ik niet kan ontdekken wat er aan de hand is..

Zo, dat lucht op..

Edit: hij is stil (voor zolang het duurt)

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hey Roeltje.

Gelukkig is hij stil. Kan het niet zo zijn dat hij gewoon graag in een wippertje wil zitten en een beetje spelen? Noem maar iets hoor. Dat hij dus niet wilde slapen, maar ook niet bij je wil zitten en dus gewoon alleen wil spelen? En soms zijn ze schijnbaar TE moe om te slapen, dat schijnt ook nog te kunnen.

Gelukkig is hij nu stil....adem in....adem uit....

knufffffffff

Deel Deze Pagina