December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Mijn ouders hebben een wipstoel maar die vind hij altijd vreselijk.. Laatste keer vond hij m wel weer leuk.. Als het goed is krijgen we deze nog cadeau.. Denk dat hij idd TE moe was.. Vond het wel zielig.. Hij zo'n verdriet en mama gaat er gefrustreerd vandoor.. Moest echt even die kamer uit

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ ego; moet het toch even kwijt. Heb nog steeds een restje rotgevoel in mn lijf.
    Kwam vanmiddag een brief van het wkz, de afspraak van dinsdag as kan niet doorgaan, het wordt half april, om dan eerst maar eens te beginnen met een echo. :$
    Ik kreeg me toch een wegtrekker, ongelofelijk.
    Zonder na te denken toets ik met rechts het genoemde telefoonnummer in terwijl ik met links een speen pak om maar alvast in Maura te stoppen. Nog redelijk kalm hoor ik mezelf zeggen dat er toch echt sprake moet zijn van een misverstand. Om een heel lang en heel vervelend verhaal wat korter te maken; ze hebben ruimte gebrek, de orthopeden vallen bij bosjes om, ze hebben allemaal een congres komen de week, we zijn verkeerd voorgelicht, de samenwerking met het andere ziekenhuis is beroerd, de huisarts ging ook uit van een verkeerd idee bla-die-bla-die bla.
    We hadden nooit de echo bij het andere ziekenhuis moeten laten maken, dat heeft ons vreselijk veel vertraging opgeleverd (en dat had zowel de ha als de ka van het cb moeten weten). Ik heb er nog expliciet naar gevraagd, of ze in het wkz de onderzoeken van het andere ziekenhuis accepteerden 'ja hoor, geen probleem'.
    :x
    Ik heb geloof ik wel 10 keer gezegd dat ik begrijp dat niemand hier direct iets aan kan doen, máar dat dit toch echt niet kan.

Nou, uiteindelijk zei ze dat ze even wou overleggen en me terug ging bellen, wat ze ook deed na 5 minuutjes.
    Vrijdag as, echo en dan meteen met de afbeelding doorlopen naar de orthopeed in de gipskamer. Misschien moeten we wel even wachten hier en daar.....nou al moest ik er voor de deur gaan slapen en er het weekend blijven. Ze heeft ons er tussen gefrummeld :).
    Ben blij, en moe en nog een beetje boos geloof ik.

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roeltje; he bah wat sneu. Ken het, zo moedeloos en machteloos voel je je dan bleh. Hoop dat hij misschien al lekker slaapt nu.

4. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Ja hij ligt lekker te slapen gelukkig..
    jeetje meid, wat een &^%$&@!! Ben je mooi klaar mee.. Leuk hoor die samenwerkende instanties.. Van het kastje naar de muur heet zoiets? Gelukkig kunnen jullie a.s. vrijdag al terecht.. Kom op zeg! Half april pas in eerste instantie? Arm kind.. Kan me voorstellen dat je kwaad bent... Groot gelijk ook..

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Roeltje:

Weet je al welke wipstoel je wilt?

@Riti:

Super goed voor jezelf en Maura opgekomen! Een pluimpje voor jou! Het is je gelukt! Denk daar aan:). Wel belachelijk hoe ze ermee om gaan natuurlijk, slaat helemaal nergens op!

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nee heb me er verder nog niet echt in verdiept omdat we een wipper zouden krijgen.. Als verjaardagscadeau van mij (21 dec.) en van mijn man (10 feb.) maar je raadt het al.. Nog niks gekregen.. denk dat ik maar vast moet rondkijken en zelf één aanschaffen.. hadden een leuke gezien voor maar 20 euro maar niet gekocht omdat we m zouden krijgen..

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Hey zwangerworden!
    zie dat je online bent.. hoe is het met jullie? tijdje niet gezien hier:)

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Toch niet van die welbekende tante he???? Beetje laat idd als je m nog niet hebt gehad!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    **Roeltje houdt wijselijk haar mond**

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje:

*Lotte denkt en zegt niks meer*:p:p

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heel verstandig van Lotte:D

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zit foto's te bekijken van toen manlief en ik net bij elkaar waren en een nieuwe camera hadden gekocht.. Pff ik teken voor het figuur wat ik toen had al blubberde er wel wat toen...

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Hou op over je buik joh, jij hebt een hartstikke strakke buik heb ik in een ander topic gespot.
    Wipstoeltje wat ik heb bevalt me heel goed. Wipt echt heel goed in tegenstelling tot veel andere "wipstoeltjes". Is van Fisher Price met ijsbeertjes en Pinguins erop, zit ook een trilstand op.
    Hier ook een mopperend meisje, ligt nu weer te huilen. Daarstraks maar even in bed gelegd want ze was moe en mopperig. Nu na een half uurtje weer wakker. Ach, heb in ieder geval even kunnen eten.

RiTi
    Cool dat je het voor elkaar gekregen hebt. Ze blijven bezig zeg!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    op zich mag ik niet klagen, dat klopt maar als foto's terug zie voel ik me net een walvis haha..
    ga het wipstoeltje onthouden... van de week gelijk even kijken..

15. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ xenas, wat onwijs klote weer zeg! Dikke knuf en heel veel sterkte!!

@ Riti, you go girl!! Goed aangepakt, zo doen mama's dat.

@ Collo, die wipper hebben wij ook. Gebruiken 'm echt heel vaak, ik word alleen knettergek van dat muziekje. Zonder zit Matthijs er ook heerlijk in maar Julia vindt het altijd nodig om 'm aan te zetten.

@ Roeltje, goed nieuws van Len zijn heupjes!

Matthijs had het goed gedaan op het kdv. Hij had een uurtje geslapen en zijn flesje goed gedronken. Volgende week nog een keer een ochtend wennen en daarna hele dagen.

16. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en Dees, goed van je dat je gegaan bent. Hopelijk kunnen ze je helpen en ben je er snel vanaf.

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meloen
    Fijn dat hij het goed gedaan heeft.. Lijkt me wel moeilijk, ineens een (halve) dag zonder beebje in huis.. Hoe is het met Julia? Die was laatst toch ineens 's nachts wakker? Of verwar ik je nu met iemand anders>

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ wipstoel; ken die van fisher price niet, klinkt goed. Veel wippers wippen inderdaad niet! Hier die van babybjorn, wipt ook goed.

19. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Roeltje, vond het eerlijk gezegd pure luxe om zo een ochtendje voor mezelf te hebben.:)
    Julia was idd pas een paar keer wakker snachts, gaat nu weer iets beter alleen is ze vaak om 06.00 uur wakker. zucht.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meloen
    Beter dan 3x per nacht eruit haha..
    Wil ook wel weer een dagje lekker voor mij alleen maar wil lenn na 2 uur alweer bij de oppas weghalen. voor mij heeft het dan lang genoeg geduurd:)

Deel Deze Pagina