ooooooow dit wil ik even met jullie delen! Ik heb net in de tuin, in de zon, ontbeten!!! wat hou ik toch van de lente! vanmiddag naar het cb, voor 2de ronde prikjes...moet alleen en hou het neit droog ben ik bang... ik ga even terug lezen!
Heerlijk he dat mooie weer Milan doet het erg goed zo te horen Dani wordt zaterdag alweer 4 maanden, jeetje wat gaat dat snel!!
@Doortje...ben jaloersssssssssssss, zit al ongeveer 3 1/2 uur achter m'n buro op de zaak. We hebben net het raam lekker open gezet en ik ruik gewoon de zomer!!! Heerlijk he!! @Dretjuh..ja hij doet het heel goed. En met Dani ook alles goed? Wat gaat het hard he? Ga je beginnen met fruithapjes?
Van de lente wordt ik blij!! Heerlijk zeg dit weertje, ik heb ff alle ramen open staan en de tuindeur wagenwijd open @all; Bedankt voor jullie steun etc. ik ben blij dat ik de stap heb gezet om naar de HA te gaan, dit kon idd gewoon niet langer. Ik voel me zo af en toe zo ongemakkelijk. Het kan best zijn dat ik een herstel OK moet ondergaan....zit er eigenlijk niet op te wachten maar iets beter dan zo doorgaan!! Nu maar afwachten wat ze woensdag te zeggen hebben... Beau ligt weer eens heerlijk te slapen, vanmorgen werd hij wakker om 8.45, wreef weer in zijn oogjes en heb hem toch maar weer terug in bed gelegd waar hij nu nog ligt te slapen. Ik zie op de babyfoon dat het op zijn kamertje 20graden is, wordt nog wat straks met de zomer... @mroos; Laat je ff weten wat de uitslag is van de test, wel reuze spannend zo zeg! @chicken; Heerlijk zo'n nachtje doorslapen! @roeltje; Ik heb ook het filmpje van lenn gezien, vond het best wel heftig! Maar lenn is een vechtertje!! Geniet van je dag vandaag. @mamaweentje; We blijven duimen voor Milan
draag hem recht, en nu sinds een paar weken met de beentjes eruit en als ie slaapt die ik de flap over zn beetjes heen! werkt prima!neem vaak de kinderwagen neit eens mee, heb dan aan de draagdoek genoeg!
voeding: hier 5x 180 en zins maandag 4x210 mag als je maar onder de 1 liter intake of 30 schepjes voeding per dag blijft, keertje iets meer is geen ramp maar mag niet structureel...
spannend! zou stiekum ook wel voor een tweede willen gaan, maar wil mn lijf echt 9 maanden rust geven...
Goedemorgen dames, herstel, goedemiddag dames! Mamaweentje Heel veel succes met Milan, hoop dat hij vrijdag met diagnose en al mee naar huis mag en dat er dan echt iets tegen gedaan kan worden, arm manneke. Lekker dagje vrij vandaag. Zometeen lekker een wandelingetje gaan maken in de kinderwagen. Wat een heerlijk weertje! Bapsie Hier hetzelfde hoor. Maar merk wel steeds meer dat het ook wel fijn is om alle aandacht aan Amy te kunnen geven. Dus we houden ons nog even in.
Hey allemaal. Mooi weer hè? Mn beste vriendin was hier net een paar uurtjes en hebben even buiten gewandeld met de kleine. Wil eigenlijk wat doen, maar weet niet goed wat. Gisteren zei ik nog dat Milan met moeite op 4 voedingen uit zou komen, maar heb m uiteindelijk om 21:15 nog een ker wakker gemaakt. En toen wilde hij blijkbaar om00:00 nog eten haha. Dus toen waren het er ineens 5 ipv 4! Vanmorgen om 10:00 heb ik m maar wakker gemaakt, want anders wordt het een rommeltje. @Roeltje: Is je figuur zo veranderd door de zwangerschap? Je zag er nog aardig slank uit toen bij de meeting. Ik was voor mn zwangerschap echt totaal anders qua figuur. En toen was ik heel erg ontevreden...nu zou ik willen dat ik er weer zo uit zag! @Meloen: Fijn dat het wennen zo goed ging! Hoe was het voor jou? Viel het je mee? Waarom is dat wennen eigenlijk precies? Als het dan niet goed gaat moet je dan ergens anders heen ofzo? Lees al dat je het wel lekker vond zo'n ochtend voor jezelf haha. @Meloen/Roeltje: Die behoefte heb ik totaal niet! Ik wil m het liefst nog geen half uur missen hihi. Roeltje, wat jij zegt kan idd wel kloppen! Milan is ook zooooooo makkelijk dat ik er daardoor misschien ook geen behoefte aan heb om tijd voor mezelf te hebben. Ik heb nog zat tijd voor mezelf nu hihi. @Buik van Roeltje: Hmmm ben nou wel heel benieuwd naar die buik hihi. @Mamaweentje: Agossie...arm ventje....sterkte @Draagzakken: Dat van die draagzakken was op tv gisteren of eergisteren! Heb t gezien. Snap niet dat mensen niet gewoon af en toe even in de draagzak kijken...maar goed...Was dus een vrouw die er na een paar uur winkelen achter kwam dat dr kindje niet meer ademde... @Mroos: Heb in de zwangerschap geen gym of wat dan ook gedaan, nu ook niet... Ohjee, spannend hoor...hoop voor je dat de test de uitslag geeft die je wilt! Wel even laten weten hoor @Dees: Heeft Beau nog niet gedronken dan vanmorgen!? :Beykay doek (ofzoiets): Is dat ook zo'n mega lange doek? Ik heb de Tricot Slen en die is wel heel fijn, maar wel errrug lang voor zo'n ukkie als ik.
@ Lotte, volgens mij is dat wennen meer voor de moeders, dat ze niet gelijk hun kleintje een hele dag weg hoeven te brengen.. Iig even om te kijken of hij goed drinkt daar verder slaat wennen eigenlijk nergens op. Alsof een baby van 3 maanden ergens bekent is van twee ochtendjes. Voor mij is het toch een beetje anders. Matthijs is ook een makkelijk kereltje maar ik heb ook nog een peuter in huis hè. Heerlijk dan hoor om ff een paar uurtjes voor jezelf te hebben.
@lotte; Jawel hoor, Beau heeft vanmorgen toe hij wakker werd om 8.45 netjes zijn fles gekregen en leeg gedronken
@ draagdoek; hier de tricotti en een lange doek. De tri cotti werkt super. Draag haar rechtop, met dr gezicht naar me toe. Het maakt me zo mobiel. heerlijk. Ga zo niet uren non stop op pad, dan pak ik de wagen. Ze ging gisteren trouwens flink in verzet in de doek, handig onderweg. Het is ook zeldzaam als ze helemaal ontspannen tegen een van ons aanligt, eigenlijk altijd dr koppie op en kijken, kijken, kijken vanuit welke houding ook. Dat natuurlijk ook in de draagdoek . @ huisje kijken; Man vrij geregeld, Maura even bij schoonzus kunnen stallen....komen we aanlopen...zucht durf het bijna niet te zeggen. Zie in 1 oogopslag het bord in de tuin met de naam van de makelaar en aan het einde van de straat nog zo'n bord met daarvoor zo'n typische makelaar die tegen het hekje leunt. Verkeerde makelaar gebeld, ander pand in de straat dom he. Zijn we daar maar gaan kijken, maar dat willen we helemaal niet (ja leuk hoor, maar veel duurder en moet véeel meer worden verbouwd) Daarna heel brutaal toch even aangebeld bij het huis waar we naar toe wilden, niemand thuis dus even lekker naar binnen gegluurd . pffff wat dom
pfff 23 graden boven. Heb dr in een romper met korte mouw gelegd, ze frummeld zich alleen wel onder dr (dunne) dekentje vandaan. Binnenkort even achter de naaimachine voor dubbele/dikkere lakens, ligt net even fijner dan een enkel lakentje.
@Meloen: Ja, met een peuter erbij zal het inderdaad wel even anders zijn! Niet bij nagedacht dat het wennen trouwens voor de moeder kan zijn! Dan is het wel slim bedacht hihi. @Beau: Oh haha, ik dacht al dat ie na het wrijven in zn oogjes meteen weer ging slapen haha. Met die van ons weet je het maar nooit, zijn allebei van die slaapkoppies @Riti: Lekker 23 graden! Hier is het nu 22 graden en vind het heerlijk. Milan heeft rompertje en een boxpakje aan, vindt het hier niet super warm ofzo..
@ Riti, hihi beetje suf wel ja. Maar je hebt wel het buurtje kunnen bekijken en even kunnen gluren. Ga je nog een nieuwe afspraak maken? Hoe is met Maura's dunne luiers? Helpt de ors?
Zo, vanmorgen lekker met mn mamsie gestadt.. Heerlijk. ouderwets gezellig haha.. Oma achter de kinderwagen pronken haha.. Lenn is eindelijk stil begon na de fles ineens te pruttelen van onder Hoppa, babybonus in de luier nu even tv kijken.. kom vanavond wel weer even buurten..
@Roeltje: Fijn dat je het gezellig hebt gehad met je mamsje! Nog wat gekocht? @All: Ik ga Milan even in bad doen! Vanavond ben ik sporten en morgen de hele dag weg. Misschien kom ik straks nog even en anders waarschijnlijk pas weer maandag. Maar als het even lukt dan piep ik langs
@ Prikjes, Morris had vandaag zijn 2e prikjes gehad, zo zielig vind het echt niet leuk! Maar gelukkig ging papa mee, dus kon ik even de andere kant op kijken...Nu heeft hij lekker even geslapen en is hij wel wat hangerig, maar dat mag @mroos: Spannend zeg! ik wil ook wel weer...maar nog zeker 9 maanden wachten hoor @chicken; Heerlijk zo'n nachtje doorslapen! Morris heeft vorige week gespookt, nu slaapt hij gelukkig weer door.. @ Dretjuh gaat de tijd hard he...zucht ik geniet dan ook echt van elke dag! @mamaweentje; Arm mannetje, we blijven duimen...sterkte
Lotte Voor Lenn niks haha.. Mag niet meer kleertjes kopen van mn man.. Hij heeft in maat 62 behoorlijk wat gekregen dus ook niet echt nodig haha.. Hij had net een lol om zn handen Geweldig.. Maarja, mama pakt camera=lachje weg gekkie..