December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    hahaha, koopstop...heb ik ook. Mag niks meer kopen, maar ik luister zoooo slecht.
    Kreeg vandaag een superlief Oilily jurkje binnen (onder andere). Kan niet wachten tot ze in maat 68 zit.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha merk hier nu wel dat 56 net te kort word met truitjes.. Dus Lenn zit volgende week wel in maat 62.. zal nog iets te groot zijn maar als hij nu zijn armen omhoog doet zie je alleen rompertje en geen shirt;)

3. meloen

meloen Bekend lid

24 jul 2009
    581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Matthijs draagt 62 en z'n mouwtjes worden ook al weer te kort...

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Roetje; Lekker de stad in, nog iets leuks meegenomen?
    ow niks voor Lenn zie ik, iets voor jezelf?

@ Manoe; zo zielig inderdaad die prikjes, het is voor een goed doel maar pfff. Hoop dat Morris er verder geen last van heeft.

@ kleertjes; leuk allemaal! Hier 62, maar niet zo lang meer. Nu met de schijterij af en toe wel even wat krap in de voorraad, keertje extra wassen dus.

@ Maura; heb wel het idee dat het wat beter gaat. In overleg met de ha geen ors of iets, ook geen extra water. Wel 5 voedingen, ze neigt nu steeds naar 4 (normaal prima) maar nu sturen we aan op 5, wel een lekker idee.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Gelukkig gaat het wat beter met Maura.. stomme vraag misschien, maar wat is ORS? zie het af en toe voorbij vliegen hier maar ja..:)

Heb twee hartjes meegenomen met een lint eraan, die hang ik voor de ramen.. Zijn bruin dus dit weekend even zilver spuiten..

Lenn was speen weer kwijt;) Supermama! :D slaapt weer:D

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    wat het letterlijk is weet ik niet, maar het is een combinatie van zout en suiker toegevoegd aan water. Tegen uitdrogen en in een verhouding die zorgt dat het vocht goed opgenomen kan worden.

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hier ook 2de prikjes gehaald, zo zielig!!! Kon haar gelukkig goed troosten! Thuis gevoed en ligt nu op bed (whawhawhawha, ik ben niet moeoeoeoeoe)!

Wel alles gelezen, maar teveel werk om op alles te reageren, sorry!!!!

@xenas&mamaweentje: heel veel sterkte met jullie kleintjes! Het moet nu eens afgelopen zijn met die ellende! dikke knuffel!
    @ors: oral rehydration solution

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ben nieuwsgierig, is er een speciale reden voor die hartjes?

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee vond ze gewoon schattig :)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames ff een kleine update:

Ben me net dood geschrokken!!
    Ik had Beau op de arm om hem zijn fles te geven.....ongeveer halverwege de fles begint hij ineens te trillen!! Dit hield aan voor zo'n 15 sec. en was ook ineens weer weg.....ik schrok me kapot maar twijfelde of ik het wel goed gezien/gevoeld heb!!??
    2 min. later begon hij ineens weer te trillen!! Zoooo eng, zijn ogen leken ook wat weg te draaien! Hij dronk ondertussen wel gewoon door....

Ik heb gelijk de HA-post gebeld....dame aan de lijn wist ff niet wat ze ermee aan moest en ging overleggen met de arts.
    Ik werd snel terug gebeld en het verhaal nog eens gedaan.....ik moet hem nu ff goed in de gaten houden of dit voorval zich nog eens voordoet....zo ja dan moet ik gelijk weer gaan bellen!
    Zo niet dan moet ik morgen gelijk op bezoek komen bij de eigen HA om Beau te laten onderzoeken......

Aaaarghhh dat ik me ff dood ben geschrokken!! Zit nu nog te shaken op mijn stoel/bank!
    Manlief is nog niet thuis (zul je zien, altijd op het moment dat het niet schikt) en de afspraak was dat Beau zo straks naar opa en oma gaat aangezien ik om 19.30 moet werken......pfff ik zie het helemaal niet meer zitten nu :(

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jeetje Dees! snap dat je daarvan schrikt.. Kun je niet vrijnemen vanavond? Of dat je later begint en wacht tot je vriend terug is..

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik werk vanavond helemaal alleen zeg maar hier in de wijk....heb een soort van bereikbaarheidsdienst van de verpleging.
    Mijn 1e client verwacht mij om 19.30 en de laatste client zal ik rond 22u bezoeken...heb ook geen idee wie ik nu zou kunnen bellen.

Manlief is onderweg naar huis, zit nu nog in eindhoven :(

Aaargh om gek van te worden :)

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jeetje dees, wat schrikken! Heeft Beau koorts? Kan een koortsstuipje zijn. Maarja, dat had je wel gemerkt denk ik. Jeetje, wast rot dat je nu moet werken!

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb gelijk zijn temp. gemeten.....was 37.4 , niks mee aan de hand dus.
    Arts complimenteerde me wel dat ik die gelijk gecontroleerd had.

Zit me nu suf te denken wat het heeft kunnen zijn....

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    He, wat eng zeg! Kan me voorstellen dat je hem nu niet naar anderen wil brengen. Hoop maar dat je man snel thuis is.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zojuist ff mijn collega's gebeld....1 was er zo lief om mijn complete rijtje over te nemen zodat ik gewoon thuis kan blijven met Beau.
    Ondertussen ligt Beau behoorlijk druk te doen in de box met een stel rode wangen waar je U tegen zegt!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Wonen je ouders dicht bij? Als er wat is ben je er zo natuurlijk dan.. Maar ja, ook niet ideaal denk ik:( hoop dat je mannetje snel thuis is..

Pff hier weer dezelfde ellende als gisteravond.. Te eigenwijs en Te moe om te slapen.. Snap er niks van.. merk trouwens dat hij elke dag iets later de fles krijgt.. Eerst was het om 18.00uur en elke dag geeft hij steeds wat later aan dat hij fles wil:D doe hem 's middags en 's avonds op verzoek zodat de tijden langzaamaan wat gaan schuiven.. Hij zit nu op half 7 een fles..

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Dees; dat is eng zeg. Fijn dat je bij hem kan blijven vanavond. sterkte!

19. gimena

gimena Niet meer actief

@ dees jeetje mis wel schrikken hopelijk ben je een beetje van de schrik bekomen!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Lieve collega's heb je! Hou 'm maar goed in de gaten en als je het niet vertrouwd gewoon de hap weer bellen he..

Deel Deze Pagina