December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

whaha dat zei ik ook al tegen me vriend die heeft geld nodig :D haha.
    dat meisje is nieuw in de pratijk dus zal even lekker haar mond verbouwen :p
    ik hoop het ook dus ben echt zeer benieuwt
    heerlijk lichaam :p pff die is echt goed de weg kwijt.
    ik vindt het ontzwangere erger dan zwanger zijn echt waar.
    wil wel stoppen met de pil aleen me vriend wordt knetter gek van zo helmpje op.
    want wil nu liever nog niet zwanger raken pas als sophie een jaartje is :)

2. gimena

gimena Niet meer actief

@poohbeer.,ik heb het wel eens gehoort maar nooit over na gedacht.
    de pil is echt een ramp bij mijn heb al 3 verschillende gehad vanff me pubertijd.
    slik het altijd netjes zelfs op de vaste tijd.
    meschien toch gaat over wegen en praten er overbij de huisarts.

Sophie heeft lol met een vlieg grappig dit :p

3. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Tja, ik vond het ideaal...je hoeft nergens meer op te letten en helmpjes zijn ook overbodig ;).
    Even plaatsen en in principe 5 jaar geen omkijken meer naar...zeker de moeite waard om te overwegen...niet of nauwelijks ongesteld zijn de meesten...ook lekker (vind ik).

Lol met een vlieg...onze dec beebjes zijn makkelijk tevreden :)

4. gimena

gimena Niet meer actief

heee bah ik heb even een baal momend.
    me camara ligt nog bij me ouders denk ik :(
    sophie had net een super langen lach met geluid!!!!.
    ze had lol om hahaha :D
    super lief en grappig lol
    en nu is ze moe en nu moppers ze jammer :(

5. mroos

mroos Niet meer actief

Hoihoi,

Hier -gelukkig- niet zwanger, vanochtend ongesteld geworden, was best even een opluchting.
    Wel leuk dat poohbeer weer bezig is voor een 3e en er al meerdere plannen aan het maken zijn!
    Ik móet afstuderen, en hoop dit ergens juli te doen, zodat ik kan werken en geld kan verdienen, en dan willen wij toch ook wel ergens oktober 2010 voor een tweede gaan!

@riti, vertrouw op je moederinstinct hoor, en idd, zoek misschien iemand die even een dagje op wil passen, zodat je even wat uit kan rusten!

Wat kunnen jullie beebs met 3.5 maand? Ik heb het idee dat Boaz niet zo'n haast heeft met alles. Ben benieuwd of andere beebs al draaien of echt al dingen vast kunnen pakken(zo van; ik wil dat speeltje dus die ga ik nu pakken om mee te spelen..) Verder kletst hij wel achter elkaar en is het een vrolijk mannetje!

@gewicht, wie zit er alweer op het oude gewicht? Ik moet nog zo'n 6 kilo. Doe nu postgym en merk dat mijn buik steeds strakker wordt, wie doet dat nog meer?

Liefs

6. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Tja, en anders is op zo'n moment de camera wel leeg of anders de batterijen wel ;)...

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Mroos, Lotus is ook liever lui dan moe...als ik haar help kan ze op haar buik komen, maar ze vind het niks dus draait madam wel zelf terug! Eigenwijze muts.
    Ze ramt alleen de giraf in haar wipstoel boog blauwe ogen, en de babygym krijgt ook al meppen...maar lijkt eerder op spasme dan op pakken :)

8. gimena

gimena Niet meer actief

haha..en batterij leeg dat komt me zo bekend voor :p hahha

9. mroos

mroos Niet meer actief

@Poohbeer, haha herkenbaar, hier ramt hij ook constant tegen de babygym aan, pakt af en toe de zijkant vast, en vindt het allemaal bovendien erg hilarisch, maar of het nou echt allemaal zo doordacht is.. ik betwijfel het.
    Zelfde als ik hem een speeltje in de hand geef, hij wilt er best aan voelen of het even in zijn mond stoppen, maar hij laat het net zo makkelijk weer los;)

10. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @gimena, ja t is overal hetzelfde he hahaha...automatisch oplaadbare batterijen ga ik maar eens uitvinden ;).

@mroos, je precies...Boaz en Lotus matchen wel denk ik...we hoeven in elk geval niet bang te zijn dat ze aan elkaar zitten...hahaha..stelletje luie donders!

11. gimena

gimena Niet meer actief

@poohbeer hahaha.,meschien op zonne energie :p??
    whahaha.

@iedreen.,zijn jullie ook zo vergeet achtig?
    tijdens me zwangerschap had ik er al veel last van!
    met werken onhoud ik altijd alles maar dingen onhouden of waar ik heb neer gelegt is echt een hell.
    ik ben nu nog steeds vet vergeet achtig.
    al zeg je tegen mijn esmee onhou dit even voor me,en een half uur later weet ik het niet meer :S
    schaan mee dood :(
    me vriend zegt altijd zo heel leuk aan jou kunnen ze makkelijk geheimen vertellen je vergeet het toch weer Grrr mannen :p

12. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    Haha...Gimena, zo herkenbaar!
    Alleen dingen voor manlief kan ik onthouden...ik had vorige week vrijdag een gesprek op school voor de oudste...komt Max thuis:
    MAMA, waarom ben je niet bij juf heidi geweest....euhhh...vergeten?!?
    Haar maar even snel gebeld, nu ga ik morgen...heb maar een wekker gezet in mijn foon, een uur ervoor ;)

13. gimena

gimena Niet meer actief

ow ja is wel handig!
    maar me mobiel spoort niet dus ja.(heb ik niets aan :p)
    ik schrijf alles op :) anders vergeet ik het echt!!
    je heb een prive berichtje :)

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai.

@Roeltje:

Jaaa, bij het gele pak pampers zitten er ook van die irri gele streepjes bij de beentjes! Dacht eerst ook dat ie er langs had gepoept haha.

@Collo:

Idd alleen maar gezeik geweest op mn werk. Aan de ene kant zal het me straks misschien wel opluchten, aan de andere kant zit ik erg met de terugval in geld...Scheelt echt HEEL VEEL per maand...vind ik dan...Ging al 2 dagen minder werken en dat zou dus al de helft van mn salaris worden, maar ook dat valt dus weg. Maar ja, kan er weinig aan veranderen! Behalve zoeken naar ander werk natuurlijk!

En ik ben af en toe (Lees: best vaak) bang dat mensen misschien denken dat ik niet blij ben met mn mannetje en alleen maar aan de negatieve dingen denk, maar dat is niet zo hoor. Ik ben wel iemand die best moeite heeft met positief denken, maar wat betreft Milan geldt dat niet! Ik ben onwijs blij met hem:).

@Roeltje:

Heb op de site van het UWV gekeken omdat ik ook dacht dat je ongeveer 75% van je loon zou krijgen van de laatste weken, maar dat is blijkbaar niet meer zo. Er staat dat je een basisuitkering krijgt en dat het niet uit maakt hoeveel uur je daarvoor werkte...Ben dus wel benieuwd wat die basisuitkering dan is!

Mn contract loopt 28 april af.

@Poohbeer:

Yeah...goede bomen in omgeving Elst en omstreken:p.

Bedankt dat je voor me duimt;).

Hahaha, je meisje had je door. Die dacht ik ga mooi wat langer opblijven! Ik heb t ook al aardig vaak hardop gezegd en ben dan ook wel bang dat hij ineens heel slecht gaat slapen ofzo. Gisteren om 20:00 gevoed en hij kwam voor het eerst sinds 10 dagen weer uit zichzelf!! Maar wel om 9:15! Dus nog steeds lang. ***AFKLOPPEN***.

@Cb en prikjes:

Wij moeten morgen ochtend om 9:50! Brrrrrrrr. Gelukkig kan mn vriend nu wel mee:). Al viel het de vorige keer hartstikke mee gelukkig:D. Maar Milan zn schema gaat dan wel weer lekker door de war...grrr...Die eet normaal rond die tijd of ietsje eerder. Hoe doen jullie dat?? Gewoon iets eerder dan maar?

@Riti:

Vervelend zeg dat niet duidelijk is wat er nou is. Het begint idd toch op een overgevoeligheid of wat dan ook te lijken ja...Hopelijk is het snel over. Rust even wat uit vandaag als het lukt! Sterkte!

@Haar:

Wanneer gaat het haar eigenlijk ongeveer weer terug komen op de achterkant van de koppies? Weet iemand dat?

@Zwangerworden:

Nee helemaal niet helaas! Heb in de zwangerschap van 2 collega's wat gehad, maar daarna helemaal niks meer!

Maar als je zou uit zichzelf kleding GEVEN dan vind ik het eerlijk gezegd wel maf dat ze dan om een bon gaan VRAGEN! Of vraag jij of ze iets willen? Ik zou sowieso zelf geen bon geven omdat je dan idd met het bedrag zit. Ik zou als ze kids hebben, bijv iets leuks voor hun kids kopen of gewoon een bloemetje ofzo denk ik.

@Poohbeer:

Pff lekker vaag allemaal zeg. Ik ga heel hard voor je duimen!!! Hou je taai!

@Gimena:

Fijn dat het goed ging in het zh!
    Die gaatjes dat kan best hoor na je zwangerschap;). Ik had na mn zwangerschap ook ineens 3 gaatjes!! Maar ja, van die verstandskiezen is wel belachelijk. Ik heb ze ook nog alle 4 en geen last van! Je kan best zeggen hoor dat je het onnodig vindt, want gaat je alleen maar geld kosten!

Misschien heb je nu even een zwaardere pil nodig!? Welke heb je?

@Pendel:

Hier ook een pendel gehad voor april 2012 een jongen:p. Zijn niet bezig hoor, maar was gewoon benieuwd;). Vooral omdat ik over ongeveer een jaar misschien wel wil en vriendlief over ongeveer 2 jaar;). Alleen weet hij nog niet zeker of ie een tweede wil;).

Oh lachen! Op het moment dat ik dit typ krijg ik nog een pendel terug van een ander die ik t gisteren had gevraagd! Even kijken hoor...Deze zegt okt 2011 een jongen. Scheelt wel een paar maanden:p.

@Mroos:

Pfew...toch ongi geworden! Kan je weer rustig verder ademen!

@Draaien:

Dacht gisteren, laat ik Milan maar weer eens een keer op zn buik leggen. Als ik m op zn buik leg dan is het op het aankleedkussen dus dan kan ie niet draaien. Leg ik m in zn box op zn buik, draait ie zo van zn buik naar zn rug haha. Heeft het die avond zo'n 10x gedaan! Had m gewoon de kans nog niet gegeven...arm kind:p.

@Gimena:

Hier ook nog heel vergeetachtig, alleen gelooft niemand volgens mij dat het nog door de zwangerschap komt:(.

15. mroos

mroos Niet meer actief

@lotte, volgens mij is die basisuitkering ong. 900 euro maar als je veel meer verdiende krijg je volgens mij wel 75% hoor! Ik weet het niet precies, heb het zelf nooit gehad maar dit weet ik van vrienden.

16. gimena

gimena Niet meer actief

@lotte.,had al gezegt nee hoor bedankt heb er geen last van dus ben benieuwt wat hij zeg als ik terug kom :p
    als het klopt zit ik al aan 1 van de zwaarste.
    en over de haren aan de achterkant hoofdje.kan echt soms lang duren.

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Mroos:

Verdiende t/m februari wel een stuk meer dan 900 euro, maar vanaf 1 maart zou ik de helft gaan werken. Ben benieuwd...Weet je toevallig of ze erg moeilijk zijn daar? Ik bedoel, moet je alles van werk aannemen wat ze je aanbieden? Zit natuurlijk wel met een kleintje...

@Gimena:

Tsja, zou ze er idd nie zomaar uit laten halen hoor!

@Kleding:

TSSSSSSSSSSS, heb net Milan in bad gedaan en wilde m een leuk shirtje aandoen die hij nog niet aan had gehad. Kom ik erachter dat t amper over zn hoofdje gaat. Nou, heb t maar weer uitgedaan toen ik dat merkte:(. Is anders nie echt fijn voor m met aan en uitkleden. Zou ik zelf ook irri vinden. Maar wel zonde, want dan past ie waarschijnlijk meer niet van dat merk. Is allemaal zo krap bij t nekje. Is van Bfc, hadden we gekregen.

@Werk vriend:

Hij moest om 12:00 beginnen, maar werd gebeld dat het systeem eruit ligt op zn werk. Dus hij moest maar wachten tot ze m weer belden. Wordt ie net gebeld dat ie om half 6 moet beginnen...pfff...Lekker laat zal het dus worden. Ook wel irri, want nou heeft ie de hele tijd moeten wachten en is dus eigenlijk je hele dag naar de haaien...

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heeeeeeee ik zie Roeltje:p:p

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Ja! hier ben ik haha.. beetje laat..
    had laptop boven liggen en hele dag geen puf om m op te halen haha.. Heb toch zo'n vreselijke off-day.. huis is een zooi (en dat gebeurd me niet vaak).. kamer heb ik wel schoon, maarja dat is meer omdat Lenn hier natuurlijk is overdag.. zijn kamertje moet ik ook weer doen, maar verder dan vluchtig een doekje erdoor ben ik niet gekomen deze week.. geen zin ook.. hij heeft een schoon bedje dus dat zit wel goed.. was stapelt zich maar op, moet er nodig één ophangen, stofzuigen, slaapkamers en badkamer schoonmaken..
    *zucht* kan me er niet toe zetten..

bah, heb er zo'n hekel aan als iets me niet lukt.. Tot nu toe geen probleem gehad om alles op rolletjes te hebben,maar door Storm afgelopen maandag ligt mn hele planning in war.. Morgen dus als een bezetene hele huis schoonmaken, aangezien manlief vrijdagmorgen terug komt..

Is ook zoiets.. omdat het vrijdag goede vrijdag is zijn ze vroeg terug *vandaar dat ze zondagavond al weggingen*, maar om 2 uur moet hij in het ziekenhuis in Sneek zijn voor een kleurenblindheid test.. dus moet waarschijnlijk eerst naar Joure rijden (is ruim een uur) en dan door naar Sneek.. Maarja, weet niet hoe ik dat moet doen met de voedingen, weet niet of ik het daar kan warm maken? oppas heb ik niet, uitgerekend vrijdag moet iedereen werken:( Nouja..

Jeetje, wel een klaagverhaal geworden haha.. Maar lucht wel op.. was al begonnen met bijlezen, maar Lenn moest fles.. ga nu weer verder lezen..

20. mroos

mroos Niet meer actief

@Lotte, nee, wat ik begreep zijn ze niet moeilijk nee. Want je moet volgens mij officieel 3 sollicitaties per maand doen maar daar vragen ze vaak niet eens naar..

Deel Deze Pagina