December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjees

Sjees Niet meer actief

Hoi allemaal,
    Ben weer een tijd niet mee wezen schrijven maar lees wel regelmatig,kan alleen de puf niet vinden om te reageren,sorry
    Hier alles een stuk beter A krijgt nu voeding tegen koemelkallergie,en deze lijkt wel aan te slaan verder loopt ze bij een osteopaat en fysio en ook dat gaat de goede kant op,alle zkh bezoeken enz zijn dus gelukkig aan het minderen en we krijgen nu een meisje wat veel vaker lacht,niet meer zoveel pijn heeft flessen leeg drinkt en weer lekkerder in haar vel zit,deze week heeft ze zelfs wel eens overdag een half uurtje of uurtje geslapen,dus ik ben helemaal blij.

Lotte,is toch een mooie lengte en gewicht?En wat het slapen betreft kindjes mogen s’nachts 2 x hun lichaamsgewicht in tijd slapen dus bij jou komt dat neer op 12 uur,als ze langer slapen is de kans aanwezig dat de bloedsuikerspiegel te laag wordt en een kindje erg suffig wordt dus zich ook niet meer meld voor een flesje.
    Hopelijk vind je snel weer een leuke baan

groentehapjes@ ik vroeg mij af of hier al kindjes zijn die een groentehapje krijgen aan het eind van de maand mogen wij daar ook mee beginnen vd kinderarts ivm de reflux en KMA,dus ben heel benieuwd hoe dat gaat en welke hapjes ze lekker zal vinden

doortje sterkte en idd is zorgverlof niet wat?

Dretjuh,oh wat lijkt me dat mooi als ze al gaan rollen enz,is zeker wel snel,en wat een mooie lengte en een prachtgewicht!

Collo,ik sta ingeschreven bij een site die elke week de allegoedkoopste aanbiedingen luiers en doekjes doorgeeft en bij welke winkel,ideaal,dit is hem;
    www.watkostenluiers.nl.
    en nog eentje; Prijsvergelijker van Luiers en babymelk

dees,jemig wat een verhaal,ik hoop toch voor je dat ze kunnen helpen hoor,heel erg veel sterkte met alles

Zouden jullie trouwens op Aylani willen stemmen ze doet mee aan de baby vd maand verkiezing.

2. gimena

gimena Niet meer actief

@dretjuh.zo zo :) die houd van lekker eten ;) fijn dat alles zo goed gaat.

@Uwv.weet niet meer wie het erover had! bereken zelf eerst goed uit wat je hoord te krijgen en of je er volle rechten op heb!
    anders kan je alles nog terug betallen wat je heb gekregen!!
    ik kon een ww uitkering aan vragen maar heb het niet gedaan!
    werd knetter gek van de uwv!

@alle mama,s..,Hoe gaat het met jullie en de kids???

@site.,Super Site thnx :)

@tandjes..,is het mogelijk dat baby,s nu al tandjes kunnen krijgen???
    als er al een vinger van ons in de buurt komt bijt ze.:S
    en flink huilerig :( en kwijlen omg :O

@hier uitslag binnen echo van haar heupen de heeft geen afwijking aan haar heupen!
    aleen haar linker heup kom is groter dan haar rechter.
    moet van zelf goed komen.
    voor de zekerheid wou de huisarts dat ik 10 mei even terug kwam voor controlle.
    en vanuit daar zien we verders :)
    Super opgelucht.,ben weer blij voor vandaag :)

3. Sjees

Sjees Niet meer actief

gimena,fijn dat je de site goed vond! Ook wij hebben zojuist de uitslag van haar heupfoto's gekregen en ook die waren goed,pfieee opluchting!

Tandjes,ja hoor kan zeer zeker al! sommige kids zijn vroeg zelfs al met 3 maanden dus verbaasd me niets;)

4. gimena

gimena Niet meer actief

een op luchtig is dat he??maakt me toch een beetje zorge!
    is dan de tand vlees ook een beetje rood en hobbelig?
    wil ik rustig kijken en dan het in een HAP mama vinger weg hahah :D
    wat kan ik aan de pijn doen?

5. Sjees

Sjees Niet meer actief

druppels van vsm tegen pijn bij tandjes en als ze er echt zoveel last van hebben dat ze er niet van kunnen slapen enz kun je een beetje whiskey op je vinger smeren en dan op de plek smeren,dit verdooft(maar alleen in uiterste noodzaak hoor,dit deden ze vroeger vaak)ik weet niet of ik het laatste zou doen,verder bijtringen in de vriezer leggen en geven en je hebt voor de hele kleintjes die het zelf nog niet goed in hun mondje kunnen houden heb je trillende bijtringen die kun je dan zelf vassthouden en tegen het gebitje houden,dit vinden ze heel lekker

6. gimena

gimena Niet meer actief

oke dank je.:D

7. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Gimena, ik heb pilletjes van vsm. Ook een proefverpakking van een nieuwe soort gel mee gekregen.Gel was 2x zo duur als de pillentjes dus dacht probeer eerst wel de probeerverpakking en neem de pillen ;). Vallen uit elkaar zodra er spuug bij komt...en zijn net zo groot als die fluortabletjes die wij vroeger kregen.

8. gimena

gimena Niet meer actief

ow oke :) dank wel
    zal zo eens naar zaak waar me schoonmoeder werkt gaan.
    vragen wat ze in de winkel heeft liggen.
    vsm zeker dat weet ik :)
    hartelijk bedank :)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Manoe
    Lekker dat je een keertje iets langer hebt kunnen slapen. Ik hoop dat het een trend wordt!

Sjees
    Het schijnt dat de meeste kindjes bruine bonen lekker vinden. Hier alleen worteltjes geprobeert (nast de fruithapjes) en dat was een matig succes.
    Bijtringen mogen toch niet in de vriezer?

Gimena & Sjees
    Super dat alles goed is met de heupjes. Gelukkig!

10. gimena

gimena Niet meer actief

gaan we naar de stad voor jan ...
    is het goede vrijdag :p hahaha.
    verders gaat sophie voor de 1e keer logeren :)
    want papa en mama gaan een keertje stappen.
    ben zeer benieuwt.

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goedemorgen!!

Nou gisteren toch maar het CB gebeld, want Milan ging echt over de liter heen. Ik mag hem nu Nutrilon voor hongerige baby's geven. Ik ben benieuwd of dat een beetje gaat werken. Ze zei zelf al dat Milan toch wat groter is dan gemiddeld en daar moet je dan toch iets mee. Blijkbaar heeft ie gewoon toch wat meer nodig. toen ik het CB gisterenochtend belde was het een uur of 10.00 en toen had Milan al 520 gegeten :$!!! Om 1.00, om 5.00 en om 8.00...haha. Ze moest er wel ontzettend om lachen die mevrouw van het CB, dat het zo'n hongerwolfje is.
    Dinsdag moet ik naar het CB en dan maar eens kijken hoe het gaat. Misschien dat hij toch al snel naar bijvoeding gaat.

Zit nu weer lekker op kantoor.....bleghhhhhhhhhhhhhh

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Zoo, dan heeft Milan idd flinke honger.
    Helemaal niet erg natuurlijk maar wel ff frustrerend wanneer Milan blijft komen voor voeding. Ligt het ook niet aan de omschakeling van BV naar FV? Geen idee hoor...

Vandaag op kantoor ja? Ff alles bijwerken ofzo?

@hier; Heerlijk nu ff 5 dagen vrij, probeer er zoveel mogelijk van te genieten, mannetje is ook nog de hele week vrij :D
    Met Beau gaat alles ok!! Slaapt goed en moet hem nu 's Ochtends echt om 9u wakker maken....
    Volgende week vrijdag heb ik trouwens het 1e onderzoek in het ZH, ben reuze benieuwd....

Ohw ja....beau doet trouwens mee aan de baby vd maand verkiezing :D Het zou leuk zijn als jullie op hem zouden stemmen :D
    Linkje staat in mijn onderschrift

13. Sjees

Sjees Niet meer actief

Dees85,zou graag willen stemmen,maar zoals je ziet doet Aylani ook mee:D,en ze staat al op een goede 2de plek,joepiieeee

chicken,wow die kan zeker lekker drinken zeg,zo vroeg en dan al de helft van wat ie mag,ben benieuwd of die voeding voor hongerige baby's werkt.

gimena,ohhh dat zal je net zien,wat balen,kun je die vsm ook niet bij de albert heijn halen?weet het niet zeker hoor!

collo,bedankt,dan ga ik die proberen,ik heb trouwens vandaag voor het eerst groentehap gegeven,ik had een potje van friso,broccoli en ze vond het heerlijk:),ik had drie groote eetlepels opgeschept en bijna alles ging op!
    Ze heeft ook geen last gehad van krampen oid dus ik denk dat het een goede beslissing was om er vast mee te beginnen.

14. mroos

mroos Niet meer actief

Hier alles bijgelezen maar de helft vergeten!

@Dretjuh, lekkere grote baby zeg:)

@Dees, sterkte dan met al die onderzoeken, lijkt me niet fijn en zeker niet als zelfs een operatie vaak niet helpt..

@Cicken, dat is idd veel! Boaz zit op 4 of 5 voedingen van 180. Komt Milan dan ook veel aan of valt dat mee?

@rest, sorry vergeten;)

Hier gaat het lekker, Boaz grijpt al een tijdje naar vanalles maar sinds 2 dagen slaat hij echt bewust tegen alles aan op de babygym en wil hij aangeboden speelgoed pakken, zo leuk om te zien! Hij vindt het dan ook wel vervelend als het valt.

Hier even wat spam;

15. Sjees

Sjees Niet meer actief

mroos,wat een leuke foto,hier begint ze ook al echt te grijpen naar van alles ze heeft de hele dag dr truitje vast en die trekt ze steeds over dr gezichtje:)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @sjees; Ahh vandaar. Misschien win je deze maand nog wel :D

@mroos; Wat een leuke foto! Hier ook grijpgrage handjes...zelfs weet hij me soms al te knijpen.
    Thanx voor de sterkte wensingen....ik probeer me er niet al te druk over te maken, al ben ik er toch een klein beetje bang voor dat ik dit "probleem" blijf behouden.

17. Sjees

Sjees Niet meer actief

zou wel heel leuk zijn dees;):p

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sjeetje lekker rustig hier.
    Vanmiddag fruithapje gegeven en normaal begint ze altijd te huilen na het fruithapje. Ik dacht eerst dat ze krampjes had.... Wat blijkt? Madam jankt hysterisch als ik stop met hapjes geven en is weer stil als ik doorga. Wil die kleine vreetzak gewoon nog veel meer.... Vandaag gekeken hoeveel ze zou eten, maar heb haar een heel potje :$ gegeven en toen liep ze nog een beetje te mopperen toen het op was. Gelukkig niet meer zo hysterisch als toen ik halverwege het potje durfde te stoppen, maar toch...

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; Haha, de potjes vallen dus goed in de smaak :D
    Heb voor een tijdje terug een filmpje gezien waarbij een kindje ook een fruithap krijgt en telkens begint te huilen wanneer moeders stopt met haar kind eten re geven. Hihi, ik het bij amy al helemaal voor me.

20. Sjees

Sjees Niet meer actief

collo,hahhaha en jij eerst maar denken dat ze het misschien niet lekker vond?
    Heerlijk dat ze zo goed eet hoor,ik heb nu ook al weer zin in het groentehapje van morgen

Deel Deze Pagina