@Joyce, denk ook dat dat Leeuwinnenhormonen zijn..ik heb het ook een beetje. Mijn moeder laat ik meer met hem doen dan zijn ouders...ik weet ook niet hoe dat komt. Het is ook een lastig te omschrijven gevoel, maar ik snap je wel. Heb je ook weinig aan aan dit antwoord...haha
@Dees: Heb inderdaad even lekker een tijd met haar op de bank gezeten, nu lijkt ze weer rustig te zijn Poep: Volgens mij is BV poep vaak wat dunner.. @Riti: Morgen alweer 8 weken, tijd vliegt zeg! Vervelend van die voorkeurshouding, begint hier ook een probleem te vormen.. @Chiquita en Elmo: Klinkt gezellig Ben benieuwd naar de foto's! @Joyce: Fijn dat alles goed was bij de VK Wat ouders en schoonouders betreft, hier hetzelfde hoor.. Schoonouders (noujah schoonvader + nieuwe vrouw) wonen op loopafstand hier en passen ook op Lana als wij weg moeten. Mijn ouders wonen op 2 uur afstand hier vandaan, net zoals Peter zijn moeder (+ nieuwe man). Vind het best moeilijk dat Peter zijn vader en zijn vrouw Lana elke week wel een aantal keer zien en mijn ouders maar heel af en toe. Nou sturen we mijn ouders gewoon regelmatig zomaar een paar foto's toe Mooie meid zeg! Hier: Niet veel te vertellen dus dan maar wat spam Zo laat ik haar achter in haar ledikant..
@Chicken: Fijn dat het zo goed gaat met de voedingen zeg en hele mooie spam! Zo tref ik ons dwarsliggertje af en toe aan:
hihi.. genoeg gespamd hier! heerlijk!! kei leuke fotos!! fijn te horen dat meer mensen het hebben .. denk dat ik idd ook maar wat vaker gewoon ff een foto ga mailen naar mijn ouders en mijn mams maar wat vaker bel.. die vond iig dat ik me niet schuldig hoefde te voelen en had zoch erbij neergelegd.. en sowieso.. zijn mams met nieuwe man zijn echt schatten hoor! lianne gaat daar straks ook heen als wij werken,.. maar ja.. is toch vervelend dat je eigen mams dat niet kan denk ik.. en tja.. zijn paps.. heb ik volgens mij al vaker gezegd.. heb ik niks mee en is rare man.. alleen doet ons knippen dus ja.. mijn vriend zei al.. kan moeilijk vol blijven houden om alleen te zien als we geknipt moeten worden.. en ok, ws zal er niet altijd een afspraak tussendoor kunnen, maar nu wel.. snap het ook wel hoor, maar ja
jaaaa wat een leuke foto's weer Hier eindelijk eindelijk een goede dag, een hele gewone, saaie fijne dag! hahaha Ze doet dr ding, speelt, lacht en vooral slaapt ook als een roosje. Lekker in bad geweest en verder niet veel soeps gedaan, anders dan de rituelen verschonen, voeden, knuffelen spelen en slapen..... En af en toe een huiltje, maar dat mag als je baby bent .
Wat zie ik allemaal leuke foto's voorbij komen! @Joyce, onze ouders wonen even dichtbij(een straat achter elkaar) maar dat is ook niet altijd makkelijk hoor Want je moet de hele tijd oppassen dat de één niet meer over de vloer komt dan de ander. Ze willen allebei evenvaak oppassen etc. @Riti, fijn he, even zo een goede dag, daardoor kunnen we het weer een paar dagen aan Hier Boaz vannacht tot 3 uur aan het huilen geweest. Daar wordt je wel echt moedeloos van zeg, hopen dat vannacht beter gaat. Enn, ik ben weer ongesteld?!!! Dat heb ik weer, geef voledige bv en wordt na 5 weken weer ongesteld. Eerst had ik alleen bloedverlies en dacht ik wat is dit, maar nu voel ik me ook echt heerlijk ongesteld. Nou ja, het werkt in ieder geval allemaal nog. Al meer mensen hier ongesteld? Of mag ik me de eerste noemen Ben hier de hele dag bezig medicijnen te geven, alles goed uit te koken, kleding op 60 graden wassen. elke keer nieuwe compressen(morgen maar even uitwasbare kopen want dit is ook geen doen) In de hoop dat de spruw zo snel mogelijk weg is! Laten we het hopen Verder niet veel te schrijven want er is niet veel geschreven xx
@Saskia: Lief!!! @Joyce: mijn ouders en schoonouders wonen hier half uurtje vandaan, dus valt mee.. zien mekaar ook regelmatig maar zou er ook moeite mee hebben hoor.. Is logisch.. @Riti: Super dat het goed is gegaan eerste keer.. @Poep: hier ook mosterdkleur en dikte.. 0------------------------------- tot aan de streepjes was om ong. 16.30 Toen stoorde ik me ineens aan het piepje van de wasmachine dus was opgehangen, gelijk één opgevouwen, nouja laatste was er in... Toen kwam Lenn voor de fles, viel halverwege in slaap, dus die ligt in zn bedje.. hondjes maar eten gegeven alvast en stoorde me ineens aan de hondenpootafdrukken op de vloer haha.. dus even gedweild en daarna maar opgeruimd en keuken schoongemaakt.. Toen schoot me te binnen dat ik aan het posten was zwangerschapsdementie kwakkelt maar door haha... Ga zo even frikandelbroodje eten Tussen de middag al warm gegeten bij mn moeder, die moest oppassen want moest weer naar de tandarts haha.. over twee weken weer Lang leve de verzekering haha
Wow wat een mooie spam! Ik doe ook ff snel mee: Zo ligt Maud er bij ons 's ochtends bij, goed gemutst, uitgerust en vrolijk! Wat kunnen ze dan veel verschillende gezichtjes laten zien zeg! En heeeeel schattig! Ze kijkt echt heeeeel erg naar mijn fototoestel... iets TE erg zelfs, haha!
Haai, Ff snel een berichtje hier....Aaron heeft veel medicatie gekregen hij heeft 10 uur van de 24 uur last van zuur. Vandaag ging het wel wat beter, en we hopen dus dat dat door mag zetten. We zijn erg moe van alles en vliegen nog steeds van ziekenhuis naar massage naar fysio etc. Maar ja dat is ff niet anders als hij er beter van wordt dan hebben we het er voor over. Hele dikke kus van mij. PS sorry heb niet alles bijgelezen...ehm niets eigenlijk..kom er gewoon niet aan toe. Lag gister om 8u op bed...
@Mili: hopen dat het heel snel aan gaat slaan.. Als alles achter de rug is lekker geniet van de kindjes thuis en proberen wat bij te slapen.. Knuff!!! @Suus: wat een knapperd!!!
Heerlijke spam die ik voorbij zie komen hoor! Hier een redelijke dag, Heb zowaar vanmorgen tussen de krampjes in weer 3 lachjes losgekregen. Dta had ik ook echt even nodig. Begin me steeds meer te beseffen dat Amy voor een baby echt niet vrolijk genoeg is. Vandaag was mijn collega er met haar kindje (1 week ouder) en die heeft een hele tijd tevreden om zich heen liggen kijken en reageerde ook echt als je tegen hem praatte en met hem speelde. Nu lees ik hier ook weer over goedgemutste babies die smorgens heerlijk lachen.... Ben hier al blij als ze niet huilt. Het frustrerende is dat ik niet precies weet waar z last van heeft en ik haar dus niet gericht kan helpen. Vandaag proberen we maar, na advies van de Nutrilon voedingslijn om de dental speen te gebruiken. Ze zou langer met haar fles moeten doen dan. Ook gaat ze op rantsoen want het zou ook nog kunnen zijn dat ze teveel voeding krijgt. Dus er moet nu echt 4 uur tussen de voedingen zitten. Ben benieuwd...
Hee girls, Was jullie ff kwijt hihi...dacht al geen mail??? @Caruli, hoe was t in t ziekenhuis? @Collo, leuk he die lachjes? SMELT @Saskia, hoe is t nu met Lana en haar krampjes? @Riti, hoe is t slapen op haar zij gegaan? Die "saaie" dagen vind ik altijd het fijnste. Kindje dat tevreden is, zelf niets moeten...gewoon samen genieten...lekker hoor! @Joyce, wat een schatje is Liana toch! Leuk he, pronken? Zijn de hormonsters een beetje getemd inmiddels? Sterkte! @Chicken, 3 weken nog maar...jee wat gaat dat snel! Leuke foto's! Fijn dat je weer helemaal beter bent! @mroos, ik ben na de curetage nog niet ongesteld geweest. Mar is ook nog maar 1,5 wk geleden natuurlijk. Hoop dat de spruw snel weg is! @Roeltje, bezig bijtje! Nou in elk geval is alles weer aan kant als je mannetje thuiskomt. Kunnen jullie samen genieten van het weekend! @suuskebap, wat een mooie foto's weer van Maud! Heerlijk! @Milli, fijn dat aaron nu medicijnen heeft. Hopelijk doen ze hun werk! Ik had hier ook een rustig dagje...met veel smiles!
@Collo, ik heb ook de dental speen (Difrax) werkt goed vind ik. Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat! Hoeveel krijgt Amy nu aan voeding?
Hoi,hoi, Gevonden.... Wat een lieve spam allemaal!! ik zal zaterdag weer wat spammen, morgen geen tijd... Vanmorgen bij Chiquita geweest, was erg gezellig en voor herhaling vatbaar, we hebben ook gewoon 3 kinderen die even oud zijn. De oudste schelen een half jaar de middelste 2 dagen en de jongste een paar uur!!!! We gaan dus ook een keer gezellig naar jungletown ( ballorig) Beau roept me. Doei!!!!