correctie: 36 minuten nog geen steek verder.. kastje maakte rare geluiden beeld bleef hangen.. moest m mopnieuw opstarten (eerst software verwijderen) duurt allemaal zo lekker lang aan het eind is ie blijven hangen.. die man stuurt nu een nieuw kastje voor de zekerheid.. kan hem nu opnieuw proberen op te starten, hoop dat dat gaat lukken anders zit ik 5 dagen zonder tv wel super dat die man een nieuwe stuurt voor de zekerheid..
@ Roeltje lekker hoor! Maar wel fijn dat hij voor de zeker heid er nog 1 opstuurd @ Groente hapje! Oooo Morris vindt het toch lekker Ik had wortel gepureerd en vandaag sperziebonen over 2 dagen courgette! Hij krijgt elke 3 dagen een andere smaak. Maar het gaat er graag in!!! Zo leuk
@roeltje Heb ik ook een keer met upc gehad. Maar ik heb toen drie kwartier aan de telefoon gezeten. @manoe Wat fijn dat Morris het zo lekker vind. Ik geef het nog niet maar hoe maak je het klaar?
heb voor UPC gewerkt op de afdeling verkoop haha.. errug leuk heb tv ontvanger opnieuw opgestart.. Hij doet het inmiddels el weer maar nog steeds rare geluiden en beeld hapert nog steeds, maar ja.. geluid (stemmen e.d.) lopen wel gewoon door.. dus gewoon niet naar het beeld kijken (word ik helemaal gek van) dan moet het vast lukken
@ Collo; Wat een superlief setje! (en wat een raar mens, maar dat terzijde). Het zit ook allemaal lekker het spul van lief. Heb zelf net weer een leuke meidenspijkerbroek gescoord, van de hema, maat 68 al weer (gelukkig met aansnoer elastiek in de taille) @ Roeltje; ai geen tv... @ Sanka; wat naar zeg, hier geen tips. Gaat het al beter? @ nuts-lunch; het waren er nog 6 ook (en niet eens misselijk) @ oplevering; 15 juni. Dat klinkt ver, en ook héel dichtbij. We zijn er nog niet helemaal uit hoe we de financiering willen doen, notaris moet nog gezocht en dan het huis zelf . Zo veel te beslissen en te doen, superleuk, krijg er erg veel energie van. Gelukkig is er een budget, want anders zou er te veel mogelijk, te veel keus zijn. Toch wel handig te weten wat we willen als we aannemers gaan spreken. @ afbouwen; nu 3x bv en 2x kv en 4x kolven per 24 u. Wil iedere week 1x kolven er af. Hoeft ook niet allemaal zo snel mogelijk, kan ik een beetje afscheid nemen van het idee. Vanavond gaat er een kolf-sessie door de gootsteen, de bubbels liggen koud . *stuitert weer verder* @ Dees; was nog niet echt in Maarssen geweest, vandaag dus wel. Gezellig centrum, leuk met het water! Worden ik dan Maarsenaar, Maarssenees of Maarssense ?
@ chicken; oh ja, onze aangifte..... (echt dom, krijgen echt nog wel wat terug) Leuke foto van jullie!
@ Sanka ik kook de groente 20 25 minuten en pureer het En dan met het beetje kook vocht wat smuiger maken en smullen maar!!! 3 Dagen de zelfde groeten zodat hij lekker wendt aan de smaken en vries een deel in! @ Riti lieve foto zeg! @ Roeltje lekker he dat pappie, krijgt hij hier soms maar wel goed dat je het lepelt ! Ik merk namelijk nu aan Morris dat hij het lepelen lekker al snapt!!!
Dames, we moeten echt even achter het uitje aan hoor! begreep dat op 15 mei lang niet iedereen kan.. Misschien een idee om dan de data in mei te noemen dat je WEL kan? wil ik wel een lijstje van maken..
Manoe wat leuk zeg die hapjes, en eigenlijk is nu zelf maken ook niet het meeste werk. Hoe vries jij de hapjes in?? Riti 15 juni is echt al heeeeel snel, leuk joh en ik vind het vooral leuk om te zien dat je er juist meer energie van krijgt!!! Mag ik vragen waarom je bv aan het afbouwen bent???En heb je veel last van stuwing?? Hier toch na 15.00 nog een voeding gegeven om 18.00 en nu net om 19.15 pap. Ging de hele dag zo goed en kom ik toch weer in de knoop. Heb gewoon het idee dat ze honger heeft als wij zitten te eten. Misschien om 18.00 groetenhapje gaan aanbieden en dan wat later pap. En na de pap nog even spelen.... Ik had haar om 1700 op bed gebracht maar 17 30 weer wakker. Nu (19.30) is ze doomoe en ik merk dat ze dan ook slecht in slaap komt. Volgens mij snapt ze ook niet dat ze na die papfles gelijk naar bed moet, al valt ze erbij neer..... Trekken jullie kindjes ook wel eens zelf hun speen eruit? Hier nog een speen voor 0-3mnd (ze wil geen andere) met een ronde knop op de voorkant. Die pakt ze nu en dan trekt ze haar speen eruit, maar wordt ook boos omdat ze dan geen speen meer heeft Snappen jullie??
zwangerworden die speen is erg herkenbaar.. hij trekt hem er heel makkelijk uit, probeert hem weer terug in zn mond te stoppen, maar ja dat lukt natuurlijk niet(speen overdwars in zn mond) en word dan lekker boos haha..
@ Zwangerworden ik geef morris nu ook een groente hap wanneer wij eten en zo kan ik zijn laatste voeding met gemak 1 uur opschuiven, dus hier werkt het ideaal!!! Succes! @ Ritti heerlijk lekker bubbels vanaaf!
@ Zwangerworden, ik vries de groente hapjes in de avent bekers waar ik ook mijn melk in kolfde, ideaal! Kunnen er genoeg van in de vriezer! Ik heb vandaag 3 groentes gekookt en zo ben ik voor een tijdje klaar!!! En er passen veel van die bakjes/bekertjes van avent in me vriezer
Collo: Ja borstvoeding werkt verzachtend. als kindjes vanuit het ziekenhuis ontstoken oogjes mee hebben gekregen krijg je ook van de kraam de tip er bv in te doen en dat helpt echt! Ook in de neus als hij verstopt zit. Je drukt gewoon wat bv uit je borst op een lepeltje en giet het zo in het oogje/neusje. Met de meiden gaat het super Nikki is in haar terrible two fase dus veel huilen,zeuren en niet luisteren. haha. Renée wordt ineens echt een kleutertje. Die mag vanaf begin november 1 ochtend in de week wennen op school, het gaat zooooo hard!
@elmo Wat een lekker ventje zeg. @manoe Ik ben ook wel benieuwd hoe je het dan invriest. En hoe wet je of er wel genoeg voedingsstoffen in zitten? @zwangerworden Luuk trekt ook vaak zijn speen uit zijn mond terwijl hij hem wel graag wil. @riti Wat een leuke foto @all Luuk zijn oogje traant erg en maakt ook veel van dat geel groene spul aan. . Ik doe dadelijk na zijn voeding nog wat bv in zijn oogje en nu maar hopen dat hij morgenvroeg zijn oogje open krijgt.
Meiden, wat een geouwehoeoeoeoeoeoerRRRRRR! Ik heb het maar globaal doorgelezen hoor... Het zijn volgens mij ook best wat onderonsjes tussen Roeltje, Lotte ennnn Pooh? Goed bezig meiden! Ik heb hele mooi kids gezien! Dames ik ben trots op jullie! @collo: ik woon in Loon op Zand, dus dat is maar 20 min. van Oeteldonk En wow die kledingkast! Pfoe, die Amy heeft vast iedere dag iets anders aan! @all: hier weer gewerkt vanavond en gisteren, nu zaterdag nog en dan ben ik weer 3 dagen vrij!!!