December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Sanka die knoop kan ik wel goed, ff oefenen maar de babybjorn is tot 12 kilo en morris weegt al 7,8 kg!!!!

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ben om half 2 ofzo de deur uitgegaan om een verwijsbrief te halen voor manlief, ben nu pas terug:D buren waren buiten, daarna kwam tante van mn man nog thee drinken en ijs eten buiten.. nog even gekletst met de buren en toen eindelijk naar de ha geweest:D lekker weer joh:D

ben dus nog niks opgeschoten, maar was zo gezellig:D
    als Lenn de laatste fles heeft gehad en op bed ligt ga ik wel stofzuigen, nu geen zin meer in haha.. kan ik na het stofzuigen gelijk op de bank ploffen voor gtst en xfactor en hopen dat manlief pas na die tijd belt:D

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Roeltje baalt!!!!!!
    Krijg net een bericht van mn man dat ze pas morgenmiddag terugkomen.. volgende week zijn ze thuis omdat ze over gaan op andere visserij:(
    Fijn, ik heb morgen een aantal afspraken staan die nu dus niet door kunnen gaan, omdat de baas bepaalt dat ze maar over moeten schakelen op het laatste moment.. errug fijn:x:x:x

4. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ roeltje wat balen zeg! kan me voorstellen dat je daar wel een beetje klaar me bent!

Ik ga vanavond naar alice in wonderland 3D lijkt me zo leuk!

5. PSje

PSje Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.170
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    zuid-holland
    @roeltje: oh balen meid! Snap dat dat knap irritant is om op het laatste moment te horen. Maar volgende week is ie dus hele week vrij of begrijp ik het verkeerd??

@draagdoek: heb de bykay, emma vond het in het begin heerlijk lekker bij me liggen. Nu vind ze dr niks meer aan en probeert ze dr steeds uit te wurmen als ik dr toch draag. Dus helaas... Hij ligt hier te verstoffen.

@hier: net emma naar mn ouders gebracht voor haar eerste logeerpartij, voelt beetje raar wel eigenlijk, niet compleet zeg maar. Nu lekker omkleden en dan zo naar de feesttent, lekker meebleren met de hollandse hits en uiteraard nick en simon bekijken. Morgenochtend lekker uitslapen en dan mn meiske weer halen :)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Psje
    ze zijn wel in de haven volgende week maar zijn dan bezig om alle netten e.d. te verwisselen zodat ze op andere vissoort kunnen vissen.. waarschijnlijk blijft hij gewoon paar nachten aan boord slapen zodat ze alles op tijd af krijgen, maar dat is afhankelijk van hoe soepel het loopt volgende week.. Ben wel blij dat hij uberhaupt een berichtje kan sturen (via satteliet).. Hij werkt zo'n 16 uur per dag dus hebben het al druk zat.

Veel plezier vanavond! Geef Nick en Simon een kusje van me:D:D

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Sanka
    Wij gaan bijna iedere week met ons mutske zwemmen (gaan volgende keer ook een abonnement aanschaffen) en je ziet dat ze het iedere week leuker begint te vinden.

Caruli
    He, dan woon jij tussen mij en Suus in!
    Alles goed met mitchell?

Roeltje
    He, bah. Moet je nog een nachtje zonder je manneke....

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    zwemmen
    Ik wil ook!!! maar aangezien het badderen thuis al compleet drama was durf ik het niet aan om naar het zwembad te gaan..
    Toen hij het badderen nog wel leuk vond mochten we nog niet van de kinderart:(

Hey Chani
    zie je online.. hoe is het meid?

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Ik zou het gewoon een keer proberen hoor. Wat is nou het ergste dat je kan gebeuren? Dat hij het niet leuk vindt, dan ben je voor niks gegaan. En misschien vindt hij een zwembad wel leuker. Dan kan hij in ieder geval lekker dicht tegen je aan liggen, misschien is dat fijner dan in een badje?

Gisteren Amy ook weer eens in het badje gedaan met zo'n zitje. Echt ideaal! Ze heeft er nu eindelijk de maat voor volgens mij. Ze had er zelf ook lol in, da's ook nieuw. Normaal vond ze het ook wel prettig maar gisteren voor het eerst echt met armpjes zwaaien enzo

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Colloo
    wat is dat voor zitje als ik vragen mag? krijg altijd zo'n mega pijn in mn rug bij het badderen:( Denk dat ik volgende week misschien ga zwemmen als manlief een dagje thuis is.. Hoop wel dat hij dan normale temp heeft.. hij zit nu al een paar dagen op 37.5 terwijl 36.6 voor hem normaal is..

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Gewoon zo'n badinzetje (niet voor in het zwembad he;))

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha nee? shit wilde ik net in het zwembad gebruiken..
    ga ik vant weekend even halen (als ik zin heb)

ga lekker mn nest in zo.. na een aantal voorvallen eerder op de avond ben ik er klaar mee..
    morgen volgt korte samenvatting.

13. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Ik heb nog zo'n zitje en gebruik hem nooit vind hem niet echt fijn. Luuk zit er met zijn balletjes tegen aan. ;)
    Als je wil kan ik hem naar je opsturen?

@collo003
    Luuk is hier thuis in het badje ook al vol op aan het spatteren heerlijk. Ben dus echt benieuwd wat hij van het zwembad vind. Hoe lang ga jij meestal?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sanka
    haha lekker knulletje:) Wat wil je er voor hebben?
    wacht, ik pb je even..

15. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Je hebt pb terug. :D

@all
    Slaap lekker. Het is nu echt tijd om te slapen. ;)
    Welterusten allemaal.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    iemand heeft een rotje afgestoken in de steeg.. Hondjes waren net even achter het huis plassen (geen zin om te lopen:D) Mofo is spaans benauwd voor vuurwerk:( die krijg ik met geen mogelijkheid in haar mand.. als ik opsta van de bank gaat mevrouw onder de tafel zitten:( zijn altijd de zelfde jongens die dat flikken, maar er word nooit wat aangedaan.. Lenn gelukkig niet wakker, anders was het helemaal niet best geweest..
    bah bah bah! Laat Mofo nu ook niet alleen in de kamer slapen, vind ik zielig.. arm beestje.. afgelopen oud en nieuw kreeg ze (expres:x) een rotje naar haar kop geslingerd.. resultaat: Weggelopen:(

vanavond een vriendschap van een aantal jaar beeindigd per direct.. zaten me een aantal dingen dwars o.a. dat ze er niet was toen Lenn zo ziek was.. En dat hij misschien de nacht niet zou doorkomen maakte weinig uit schijnbaar.. vanavond gezegd dat me dat nog steeds dwars zit/zat (kwamen we uiteindelijk op).. We waren nog jong en konden zo weer zwanger worden:x:x:x

ga nog wat pogingen doen om de hond in de keuken te krijgen:(

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Heee ben dr weer ff

roeltje
    vervelend dat je man nog niet komt:(. Niet lief!
    Gelukkig heb je wel n fijne dag gehad.

All
    fijn weekend en slaap lekker..en ook goedemorgen haha. Zat nog de pfaffs te kijken.

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Wat een kut streek zeg. :x Als je ze te pakken krijgt hun kop eraf trekken :(;):x. hihi.
    Mijn honden houden ook niet zo van vuurwerk.

Toch welterusten gewenst. Jij ook Lotte.

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    zei ze dat??? Serieus?? Zo ja, dan kan je dr beter kwijt dan rijk zijn! Hoe kwam ze erop om die opmerking zo te maken? Weet je waarom ze er toen niet voor jullie waren? Wat n vragen:p

bad
    ik heb ook zo'n zitje, maar vind m niet ideaal voor n jongen!! Ook mag t water dan mr heel laag en dat is echt nie lekker voor ze. Dan is t boven lichaam helemaal boven water en je kan moeilijk haartjes wassen. Heb dat ding er meteen uitgehaald. Ik heb de aquasit.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Roeltje
    Is wel een beetje zielig om dat zitje op de bodem van het zwembad te plakken....:D
    Ja, kijk maar uit met je hondjes en vuurwerk. Zo is de hond van mijn broer aan een vroegtijdig eind gekomen. Die rende in paniek weg en rende een kilometer verderop zo de A2 op....
    Goed op je hondjes passen dus en ze af richten om jongens met vuurwerk te bijten...:x
    Goed dat je er een punt achter hebt gezet. Dat is echt geen vriendschap waard. Wat een misselijke opmerking! Gelukkig is alles goed gekomen met Lenn...

Sanka
    De eerste keer zijn we met aan-en uitkleden bij elkaar drie kwartier geweest denk ik, waarvan ongeveer 20 minuten in het water (wel extra verwarmd peuterbadje). Nu zitten we 30-40 minuten in het water waarvan een minuut of 8 in het koudere grote bad. Dan begint haar lipje te trillen, dus dan snel weer naar het warme water. Bubbelbad is trouwens ook heerlijk!

Deel Deze Pagina