December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Goedemorgen Dames,

Nou we zijn er hier weer vroeg bij, jammer genoeg. Luuk ligt volop te kraaien in de box tegen zijn babygym. Nou hopen dat papa niet wakker word. ;)

@collo003
    Waar wij heen gaan is ook een bubbelbad. Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden. In zijn badje is hij nu telkens vind aan het spetteren. Ik heb trouwens nog een vraag, ik heb zo'n geel rond opblaasding gekocht waar luuk in kan zitten is dat handig?

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    collo
    was er ineens ook klaar mee:( nouja is niet anders..
    a;s die jongen van dat vuurwerk hier achter het huis stond was ie zo weer naar buiten gevlogen.. wil niet weten wat hij dan gedaan heeft.. verder is ze namelijk hartstikke waaks en pakt iemand bij de broekspijp zodra ik dat zeg.. uit zichzelf zal ze niet bijten..
    iets na half 1 was het gelukt met heeeel veel koekjes;)

Sanka
    bedankt voor het inzetje!

hier
    vanmorgen om 4.30 uur was ie weer wakker op zoek naar de speen.. heb hem maar de fles gegeven, moeders was klaarwakker haha..
    weer geslapen tot 8.30 uur:D uitgebreid gedouched, hij onder de babygym in de badkamer, geweldige uitvinding:D
    merk wel dat hij langzaamaam wat meer tijd er tussen laat. Hij is nu nog hartstikke vrolijk dus zolang hij n iet jammert geef ik ook nog geen fles haha..

3. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    @roeltje
    Ik heb natuurlijk nog wel even je adres nodig. :D

@all
    Luuk maakt nog steeds herrie en papa is nog steeds niet wakker :$.
    Wil eigenlijk nog even terug naar bed. Maar dan moet papa wel wakker zijn.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goedemorgen...

5. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    goede morgen allemaal! Zo heerlijk geslapen :D
    Gister naar de film alice in wonderland 3D geweest was echt heel gaaf!

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    had je m'n bericht van vannacht gelezen??

Manoe
    lijkt mij ook wel n mooie, goede film! Lekker met je man geweest?

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen... gaaaaaaaaaaaaaap...

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Lotte ja lekker samen :D Heelijk weer zo'n avondje het sluipt er toch wel bij in haha

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Uhm, nee geloof het niet.. zal ff kieken.. :D
    goedemorgen!

Manoe
    ik wil ook heen, wel een aanrader dus:D

Sanka
    zal je zo mn adres sturen..
    ik doe niks meer vandaag, behalve een was ophangen:D
    was weggewerkt, de laatste zit er nu in.. gezogen boven en beneden, gedweild.. nu lekker mama-zoon tijd..
    laters!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    sorry, had t nog neit gelezen..
    mwa, zei tegen d'r dat ze de pot op kon aangezien ik er wel voor haar mag zijn maar zij niet voor mij.. toen zei ik dat me dat nog steeds dwars zat.. Nouja, toen rolde die opmerking eruit..

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Geeft niet hoor;). Stond ook op n vorige pagina, dus valt niezo op;)

wat zei ze toen je zei dat je dr niet meer hoeft te zien? Jammer hoor dat mensen zo ego kunnen zijn:(

all
    gaan misschien zo nog nr Ikea:)

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oh! ik wil ook naar Ikea! wij gaan heen als de zolder klaar is.. duurt niet zo lang meer:D

Geen idee, kreeg nog een sms terug maar meteen gewist:D

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Naar welke Ikea gaan jullie meestal? Wij in Amersfoort. Weet nie zeker of we nog gaan, want moeten verder ook nog n hoop doen. Net n wasje opgehangen en eentje opgevouwen en eindelijk ontbeten. Straks nog boodschappen doen en boven ruimte maken.

All
    strijken jullie ook bijna altijd kleding? Die verre vriendin van mij was hier ongeveer n maand terug en vond t belachelijk dat ik strijk! Ze zei dat ze nooit!! strijkt. Maar hoe krijg je tshirts dan kreukvrij!?

Milan is nu lekker aant drinken.

Mogen beebjes wel n beetje in de zon of beter van niet nog?

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    Wij zetten Lenn niet in de rechte zon, smeren hem wel in en tussen 12 en 15.00 houden we hem binnen omdat de zon dan op zn felst is.. Petje op en in de kinderwagen buiten.. parasolletje erbij..
    We gaan vaak naar Groningen of Amersfoort.. ligt er maar net aan waar we zin in hebben..

Strijken
    Ik strijk vrij weinig.. alleen de shirts van manlief en kleertjes van Lenn meer niet.. en alleen als ik zin heb.. als het netjes uit de was komt strijk ik niet:D

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ik hou dr zo veel mogelijk uit de zon, maar blijf er niet voor thuis. Vanmorgen in de buikdrager, zonnehoedje op zodat haar oogjes en bolletje in de schaduw zitten, verder ingesmeerd.

@ strijken; ik strijk nauwelijks. Hang wel alles netjes op, even goed uitslaan dan is het wel prima.

nog ff een blije:

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Helaas komt t hier nooit netjes uit de was..snap nie waardoor. Heb n hekel aan broeken strijken!!

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Leuke foto riti!

Smeren jullie fact 50 voor kids?

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik heb zonnebrand van Switzal.. bij de apotheek toen om advies gevraagd en konden we gebruiken gelukkig.. ideaal, want hadden die toevallig nog in huis van onzelf:D is factor 30 of 50.. vanmiddag ga ik naar mn zus lekker in de zon zitten.. Lenn zit dan gewoon in de schaduw..

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Straks mr even zonnebrand halen!!

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou de boodschappen zijn binnen :).

@riti
    Leuk foto zeg. :)

@strijken
    Ik strijk NOOIT heb ik zo'n hekel aan. Ik vouw meestal altijd alles gelijk op als het uit de droger komt. Scheelt ook.

@zonnebrand
    Moet ik even gaan zoeken. :);)
    Maar ik kom waarschijnlijk vandaag toch niet meer buiten. En helaas hebben wij geen tuin. :$

Deel Deze Pagina