December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Slaap lekker...

2. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    hallo!

Slaap lekker voor iedereen die op 1 oor gaat!

@Doortje: geweldig die Sara van jullie! Be proud!!!! :D

Zo nu ga ik ff genieten van mijn rust op de bank! Doei!

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Lig ook nog niet op bed, ben nog even MP aan het afstruinen.

Vandaag trouwens al heerlijk de BBQ aangehad. lekker samen met mijn man zitten BBQ-en. waren op tijd begonnen, want had gezien dat het vannacht weer 5 graden zou worden. Maar het was weer heerlijk. Verder vandaag de hele middag in de tuin gestaan om de wortels van een enorme boom/struik te verwijderen. wat een pokkewerk zeg! Hebben zo ongeveer de hele tuin moeten omspitten om die wortels eruit te krijgen en we hebben ze nog niet allemaal... Maar alles om de tuin wat fijner te maken voor die kleine...

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo

als je iets besteld via mp, moet je dan vaak ook verzendkosten betalen van mensen of haal je t meestal op? Ik heb nog nooit iets gekocht via mp alleen n hometrainer verkocht.

Leuk dat jullie gingen bbq-en! Rook hier in de buurt ook alweer bbq's. Ruikt altijd zo lekker:).

Nogmaals truste iedereen:p

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen!!!

ik baal!! (ja, alweer;))
    aankomende week is hij lekker thuis.. op een paar dagen na dan, maar do en vrij zoieso.. Daarna gaan ze steeds bijna 2 weken weg:( van maandagmorgen t/m donderdagnacht de week erop:(:(:( Roeltje baalt!!! (manlief baalt ook trouwens hoor)
    vanmiddag lekker in de zon zitten.. helemaal niks doen vandaag..

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    snap heel goed dat je baalt. Hoe lang blijft dat zo op die manier?

All
    ga nu douchen, krijg straks m'n vader en z'n vrouw op visite...geeen zin.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    waarschijnlijk tot erind van de zomer:( duurt wel een poos:( maarja, ze gaan vissen bij denemarken dus niet te doen om daar maar een week te blijven

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dat is echt jammer zeg:(. Dan is ie dus mr 1 keer in de twee weken iets meer dan n weekend thuis? :(

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Goedemorgen!

@ Roeltje jeetje dat is echt balen!

@ Strijken, nee ik vind het zo'n tijd verspilling! Ik strijk helemaal niks, wat een rot werk me man strijkt alleen zijn eigen overhemden en de 1e maand het ik van morris alles gestreken.
    @ Lotte je moet het gewoon strak opvouwen dan kreukt er niks :D

@ Weer heerlijk he meiden!!! Ga zo me inboedel maar even naar buiten verhuizen :D Lekker ook voor Morris in de schaduw en qua zonnebrand doe ik 30 (morris heefteen tintje) en factor 50 plakt enorm ! dikke herrie ;) daar smeer ik de kinderen van het dagverblijf op me werk altijd mee in!

10. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Oja heb de tricot slen gehaald en morris vindt het geweldig
    !!! En voor mij.....het voelt alsof ik weer zwanger ben...zucht..haha :p

Wie weten hier waneer ze ongeveer met de 2e beginnen? Of voor de 3e of 4 e natuurlijk? Wij denken volgend jaar mei. Maar goed natuurlijk hoop ik dat manlief het wel eerder wil haha maar goed we zullen zien! Eerst alle aandacht aan morris zegt hij en tja dat vind ik ook!

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Goeiemorgen!

Wat een heeeeerlijk weer! Ontbeten in de zon, even hier spieken en zo de zon weer in J
    Bedankt voor de complimentjes! JJ

@bauk: dank je voor je antwoord. Dat had ik dus ook gehoord van mijn zus.
    @moon: ik was ook eigenlijk niet van plan om bij de voeden voor de 6 maanden, maar ben nu alternatieven aan het zoeken, aangezien Sara niet uit de fles drinkt.. op het pakje staat dat het vanaf 4 maanden mag. dankjewel voor het meedenken!
    @sanka: oh, dat klinkt goed dan! Hier ook een proefverpakking liggen, misschien dat ik de helft doe en dan met 100ml J
    @zwangerworden: leuk, leuk! Volgens mij gaat Sara dit ook heerlijk vinden! Doe jij dat dan ipv van een voeding? Omdat je zegt, als toetje de borst?
    @Lotte: hier moet ik er wel over nadenken helaas, omdat ik een kleine eigenwijs heb die niet uit een fles drinkt…Lastig, omdat ik weer aan het werk ben… Nog veel gekocht bij de Ikea?
    @Riti: dankjewel voor het meedenken! Maura is er dus ook fan van?!
    @Roeltje: ooow balen dat je man zo laat thuis is!! Zei je nou dat hij volgende week thuis is? Oh bah..2 weken is wel heeeeel lang! L
    @collo: oh, volgens mij heb ik de gewone (proefverpakking), zal idd ook de vanilla in huis halen J Wat leuk dat jullie al gebbqt hebben!
    @zonnebrand: hmmm ook maar eens kopen! Iemand tips? Merk, factor, enz..
    @manoe: foto zien van de slen!! Is vast heel gezellig! Toevallig vanochtend met man over gehadJ Waarschijnlijk eind 2010 of begin 2011 gaan de cd’s de deur uit J

Nou toedoeoeoeoeeo! Doortje gaat de zon weer in!

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Doortje
    heb hier de zonnenbrand van Nivea factor 50 geloof ik. De geur doet me altijd zo denken aan toen ik zelf een kind was. Oh, wat had ik er een hekel aan om ingesmeerd te worden. Maar was echt een bleek scheet, nu nog en mijn man ook, dus zullen Amy maar goed insmeren.

Manoe
    Hihi, oh, wat blijft het kriebelen he? Hier waarschijnlijk al in september. Gaan mikken op een zomer 2011 beebje. We zullen zien of het weer zo gemakkelijk gaat.

Roeltje
    Ohw, da's echt niet leuk. Bijna 2 weken alleen zitten. Haal de bakken ijs maar in huis dan. Kom je ons gewoon wat meer vervelen in de weekenden dat hij er niet is. Rot voor je meid...

13. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    @ Collo en doortje heerlijk zo snel weer! ik wil ook! haha tja het blijft hier ook echt kriebellen, ben benieuwd of het hier nog wat afzakt! haha

Hier lekker buiten in me tuin aan het zitten, morris slaapt alweer 1,5 uur in de wagen buiten heerlijk toch!

@ Tricot slen heb nog geen foto's maar ik zal ze eens maken!
    Ik dacht het is ook ideaal voor koninginnen dag, loopt je niet met zo'n wagen over de markt!

14. gimena

gimena Niet meer actief

ik ga even bij lezen.,maar kan nu niet echt de form bij houden,

15. gimena

gimena Niet meer actief

@doortje Geweldig je filmpjes.voor al met de tv super :)

@uitje ik ben echt even de weg kwijt waneer het nu is:(

@zonnebrand.,jup aanwezig hier vrijdag al gekocht schrok aleen van de prijs, 15,99.
    ach ja heb alles voor die kleine boef over.

@verders is sophie goed ziek :(

16. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Manoe
    het komt hier kreukelig uit de wasmachine en dan hang ik t te drogen en blijft het gekreukt. Maar als ik t dan strak opvouw kan de kreuk er nog uit?

Doortje
    snap dat je alles wil proberen zodat Sara toch kan eten als je er niet bent, zou k ook doen

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena
    wat heeft Sophie?

All
    moet je perse zonnebrand voor kids nemen?

18. gimena

gimena Niet meer actief

@ lotte
    ze heeft ze rota virus . (is een virus wat in de lucht zit)
    maar ze gaat hard achter uit als ze zo nog een half uurtje nog zo is ga ik naar het zh,
    ze is gewoon te verweg.en spuitluiers.gelukkig spuigt ze niet meer!
    en drink nu ook zeer slecht.
    pff het breek echt me hart :(
    zit zit te huilen als een klein kind:(

over de zonnebrand heb geen flauw idee heb zwitzal genomen.

19. gimena

gimena Niet meer actief

btw wel kijken het eene half uur aan als ze zo blijft gaat ze mooi na het zh wat dit gaat niet meer.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Gimena

jeetje, bij dit soort dingen moet je idd gewoon naar zh gaan als je t niet vertrouwt! Alts ze zo suf is dan is niet goed! Neemt ze de ors niet?? Snap dat dit je heel veel pijn doet:(. Knuf voor jou en sophie.

Deel Deze Pagina