Nou ik weet niet wat onze dochter heeft maar het was zo erg dat mijn vriend het oei ik groei boek ging pakken (terwijl hij dat normaal afscheept met "wat een onzin") Het drinken gaat goed en om de 4 uur, maar nu wil ze niet meer slapen. Vooral na 19.00. Pap, fles, borst, wandelen, liedjes haar gewone routine het maakt allemaal niet meer uit want ipv huilen gaat ze nu krijsen. Ze is gewoon echt heel erg boos. Soms heb ik wel eens het gevoel alsof ze al over haar slaap heen is of dat ze zoooo moe is dat ze niet in slaap kan komen, maar jeetje dit beloofd nog wat hahaha Kan er wel gelijk bij zeggen dat ik het gevoel heb nu veel meer een team te zijn met mijn vriend. Hij vond het natuurlijk ook niet leuk dat ze zo krijsde maar we hebben het samen opgelost. En toen ze eindelijk sliep was er zomaar ook nog even "papa en Mama tijd"onder de douche We hebben nog heerlijk op bed liggen lummelen en voelde ik me weer helemaal een stel ik kreeg complimenten over hoe ik het huis draaiende hou met Marieke erbij. Het leek wel alsof ook hij zich bedacht dat het niet alleen maar leuke geluidjes lachen en in bad doen is, maar dat het ook loodzwaar kan zijn.....Hij had echt even aandacht voor mij, en niet over Marieke, hoe voel ik me, en dat was heerlijk.... Vandaag komt mij moeder. Ik ga morgen een dagje werken en dan past zij op. Volgende week maandag de sleutel van ons nieuwe huisje en dan verhuizen maar.......Ze gaat donderdag wennen en volgende week wo do en vrij naar het KDV. Spannend......... Daarna begin ik ook weer met werken, heb er enorm veel zin in. Kortom een erg geslaagd weekend. En jullie?? Dees heb je de uitslag al?? Roeltje nog op een bootje gevaren?? En hoe is het met je hond zijn poot, hier is vriendje op de kat gaan staan, gelukkig niet gebroken maar loopt wel een beetje mank... Sanka hoop ook dat jou kindje snel weer opknapt, denk je dat Luuk zo ziek is van zijn oogjes??
Aloha! Gister heerlijk dagje naar de sauna geweest met vriendinnen, dus niet alles terug kunnen lezen.... @gebroken nachten: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH! Word 's nachts gek van ons monster!!! Overdag is ze het ideale kind, maar 's nachts?! Sowieso moet ik nog minimaal 1 keer per nacht een voeding geven (doordat ze 's ochtends niet wil eten zit ik toch meestal maar op 5 voedingen). Naast de voedingen wordt ze de laatste weken vaak een paar keer per nacht echt overstuur wakker. Zoooo zielig. Ze ligt dan met haar oogjes dicht te krijsen. Troosten is dan best moeilijk en ze moet sowieso op de arm. Voor ze dan weer rustig in bed ligt ben je zo 20 minuten verder (en soms langer....). Cb herkende het wel (dromen), maar dat hoort dus nog niet bij kindjes van 4 maanden... Raar he? Herkenbaar? Tot een paar weken geleden hadden we dit probleem dus niet en sliep ze af en toe ook echt helemaal door, maar ipv beter gaat het nu alleen maar slechter... En ik kan je vertellen: het sloopt je!!!! Zucht.... Oja.. ook schiet ze steeds vroeger de nacht in en komt er dus ook steeds vroeger weer uit. Een maandje geleden sliep ze van 21 tot 9. En inmiddels dus van 19 tot 7. Rekken of sturen is bijna niet te doen. Wel gooi ik haar na 45 minuten weer terug in bed en dan pas wil ze weer verder slapen.... (Nu ligt ze dus weer lekker te tukken en zit ik gedouched en wel beneden te wachten tot ik haar naar de creche kan brengen...) En nogmaals oja... Rijstebloem geven we af en toe maar maakt geen verschil. @strijken: Hier wordt helemaal niks gestreken door ons (zeker niet voor de kleine). De werkster strijkt alleen de blouses en overhemden. De rest hoeft van mij niet. @bijvoeden: Wij zijn heel voorzichtig begonnen met wat fruit. Alleen snapt mutsie het principe lepel nog voor geen meter, dus ze krijgt niet echt iets binnen. Maakt ook niet uit, gaat meer om het oefenen met de lepel.. @2de: Hier ook regelmatig onderwerp van gesprek, maar zijn er nog niet uit... Zijn namelijk door de nachten alle2 finaal gesloopt en zien daardoor een beetje op tegen een 2e.... @gimena: Jeetje, wat zielig voor je kleine meid! Hopelijk knapt ze snel weer op! Hoe is het gegaan in het ziekenhuis? @sanka: Ook jij heel veel beterschap voor je mannetje!!
Goede morgen allemaal, Jammer nog geen nieuws van Gimena, hopelijk is het allemaal een beetje meegevallen..... Sanka, hoe is met Luuk? Chicken, goede morgen! Zwangerworden, succes met werken vandaag! Fijn dat je weer zin hebt om aan de slag te gaan. Panos, balen die gebroken nachten. Hier ook een vermoeide mama. Matthijs besluit tegenwoordig dat om 05.00 uur de dag begint. Hij gaat dan weliswaar niet te krijsen maar heeft het enorm naar zijn zin en ligt te gillen en te keten. Kreeg 'm vanmorgen met veel moeite nog een uurtje in slaap en toen moest ik gaan douchen.. Oh en zijn eerste tandje is door. Rechtsonder.
Hey meiden, Haha hier ff een krabbel van mij. alles gaat goed hier, Zowel met Nora als met Aaron en met mij . Met mn man ff wat minder die krijgt nu de klap van het overlijden van zn moeder en de hectische periode denk ik hij is erg down en heeft nergens meer zin in enzo. Gaat naar de HA en naar zn werk omte kijken wat er moet gebeuren voordat ie straks overspannen is...als ie al geen burnout heeft Ben lekker aan t genieten van mn laatste vrije dagen, vanaf 10 mei weer werken....pff haha geen zin in nu. Ga nu op zolder, ben in opruim stemming hahaha. Knufff, mij
Goedemorgen! nog niet alles bijgelezen, sorry! Gimena Hoe gaat het met Sophie? Sanka en met Luuk? al wat beter? Hier straks wat boodchappen doen Panos Hier snapte Lenn het concept Lepel ook nog niet Zijn gaan oefenen met Rijstebloem-pap.. is mij wat goedkoper dan meteen die potjes.. nu zijn we twee weken verder en sinds paar dagen doet hij zijn mondje open als hij de lepel ziet... Storm met hondje storm gaat alles goed.. hij vliegt het hele huis weer door haha.. Hebben nog niet gevaren.. Kon geen oppas krijgen helaas en vind hem nog te klein om het mee te nemen op de boot aangezien hij nog veel te klein is voor de kleinste maat zwemvest.. Manlief heeft de auto mee vandaag.. had geen zin om hem weg te brengen.. alleen niet bij nagedacht dat ik vandaag nog boodschappen moet doen nu moet ik lopen
@Meloen...ook goedemorgen! Leuk Matthijs al een tandje! Heeft hij er last van gehad? Milan heeft namelijk de afgelopen twee dagen wat verhoging gehad, zo rond de 38,5. Hij kwijlt veel en kauwt op z'n handje...zouden dat tandjes kunnen zijn?
Chicken, zou heel goed kunnen hoor. Matthijs kwijlt ook vreselijk en knaagt veel op zijn handjes. Volgens mij heeft hij er niet zoveel last van gehad. Voelde al een poosje een puntje onder zijn tandvlees en het was wat roder en gister was ie door. (werd er een beetje emo van )
@Meloen..kan ik me voorstellen. Ik vind het ook allemaal al veel te snel gaan. Pffff.....ben zowiezo vreselijk emo om alles...haha. M'n man belde net. Had Milan naar KDV gebracht en even gezegd dat hij koorts had gehad. Oh, hij ook al, zeiden ze daar. Hij was dus blijkbaar niet de enige. Vreemd!
@gebroken nachten vervelend dat de nachten niet lekker gaan bij sommige van jullie. @all goedemorgen morgen moet ik naar t UWV. Ben best nerveus. Weet niet goed wat er gaat gebeuren en of ze moeilijk zijn??? Moet er al om 9u zijn, dus moet eerst morgenochtend kolven en dan moet m'n vriend Milan de fles geven.
Chicken, oh erg hè, een kind krijgen maakt je echt een watje!! Er heerst altijd wel iets op een kdv. Bij ons nu waterpokken, hoop dat hij die nog even niet gaan krijgen...
haha vreselijk gewoon! Dat is het ook he, ze vangen vanalles op op het KDV. Aan de ene kant is het wel goed voor de weerstand en je bent hopelijk snel van alle kinderziektes af, aan de andere kant is het ook zo zielig, hij is nog maar zo klein...snif...haha, daar ga ik al weer!
hi girls, heb wel alles gelezen, maar niet alles opgeslagen...beetje gaar. @Gimena, is er al nieuws? Laat snel wat horen! Hier ook een zieke Lotus. Begon vrijdagmiddag met de fles van 12 uur...ze liet 130 staan! Dacht ga niet pushen, moest naar Veenendaal voor t cadeau van mijn hubby, dus dacht ik geef ik haar vanmiddag wel een uur eerder de fles met wat rijstebloem zodat ze vanavond gewoon om 20 uur kan drinken ipv 19 uur. In de laatste winkel rook ik ineens een onaangename geur..ja hoor..poep. Was vlakbij de auto dus snel naar huis, spuitluier...die avond wel 5 geloof ik. Verder niks aan de hand behalve minder drinken. Zaterdag gewoon om 8 uur uit bed gehaald, ook heel de dag veel minder drinken maar wel goed slapen...tot s'avonds. Ze komt er nooit ooit s'avonds en nu wel 3x. Dacht nog veel te druk geweest hier ivm de verjaardag van mijn man...dat zal het zijn...nou mooi niet. Lag om 1 uur in bed en om 4 uur kon ik er uit...til lotus op om haar luier te verschonen en nog voor ik bij de commode was liep het al de vloer op (had niet in de gaten dat het zo erg was tot ik het hoorde vallen). Dus hup badkamer in badje klaargemaakt, halve fles zeepvrije wasgel erin , en badderen maar. Daarna nog even samen onder de douche...nu was alles weg! Toen naar beneden, ging redelijk goed..tot half 7...ook krijssen...niet normaal! Manlief komt met zijn suffe kop naar beneden...gaat het goed hier??? Uhh, nou zit hier al vanaf 4 uur, dus niet echt he?! Ze heeft gister wel s'morgens en s'middags goed geslapen, lang leve de zetpil! Maar gisteravond weer hopeloos. Om half 11 viel ze in mijn arm in slaap...ze leek wel een vaatdoek zo slap, toen ze eenmaal sliep. Heb haar nog een half uur op mijn borstkas gehouden...en toen naar bed. Ze heeft vanacht wel goed geslapen, en ligt nu ook weer in bed. Had vanmorgen geen volle luier, maar ze is nog wel alert en heeft traantjes, dus even in de gaten houden. Vanmorgen liet ze maar 60cc staan, dus gaat al wat beter, hoop ik! Verder natuurlijk druk weekend met de verjaardag van mijn hubbie..dus heb weinig geslapen.....gaaaaaaaaap.
collo: ja jij woont dan ook niet zo ver weg van hier dat badzitje hebben wij ook, vind mitchell echt te gek samen met zijn zus in bad zitten moon85: hoe is het met jou kids? wat een schatjes zijn het ook zeg
Chicken, ze bouwen idd weerstand op en anders krijgen ze van alles als ze naar de kleuterschool gaan.. Maar ik heb wel eens gehoord dat als ze voor hun eerste jaar waterpokken krijgen dat ze het dan nog een keer kunnen krijgen...??? Moet er niet denken zo'n kleintje met pokken, snif snif oohhhh ik doe met je mee!! Poohbeer, pffft heftig allemaal! Hopen dat ze het ergste heeft gehad nu. Hoe doen die mannen dat toch, overal doorheen slapen???? Nog gefeliciflap trouwens.
O ja....helemaal vergeten te melden...ben afgelopen zaterdag ook weer ongi geworden (korte cyclus dus vanaf 31 maart...maar heb zh vanmorgen gebeld...mocht eerst weer niet mee doen omdat ze alweer vol zaten (verbouwing), maar het gesprek begon op zich goed...even uw dossier erbij pakken..."zo dat is een dikke"..waarop ik antwoorde: Ja he? Dus ga mij nu niet zeggen dat ik niet welkom ben . Uh even kijken...2 mei, nee sorry die week zit vol... Na even uitgelegd te hebben dat ik alleen een vroege echo heb (dag 9) omdat ik 2 x per jaar een hele korte cyclus heb is ze toch gaan overleggen met het hoofd vd afdeling...dus 2 mei onze 1e echo voor hopelijk deze maand de terug plaatsing van Kaptein Iglo! SPANNEND!
oh dus je krijgt een cryo tp spannend zeg hopelijk blijft hij dan lekker in je buikkie zitten heel veel toi toi toi
@Meloen, hahaha...met cola...nee hier niet. Inderdaad gelukt, maar het is typisch mannen...mijn oudste (Max) en onze loge (ook een man) werden ook pas van het gegil van 7 uur wakker...en Max had toch echt geen drank op! @Caruli, ja klopt! Thanks meis...wordt weer spannend! Hoe is t met jou? En met je twee kanjers?
@gimena: jeetje meid, schrikken! Hoop dat alles goed is... @sanka: beterschap voor Luuk!! @poohbeer: oh Lotus ook al ziek, beterschap! En spannend weer, misschien terugplaatsing deze maand!!! Heel veel succes. @roeltje: je krijgt een dikke zoen terug van nick en simon, haha! Balen zeg dat je man zo lang weg gaat heel de zomer!! Oh en nu ook nog lopend boodschappen doen, arme jij!! @chicken: goedemorgen!! Oh spannend, milan binnenkort eerste tandje! @meloen: ach mathijs ook al eerste tandje, snel hoor!! @zwangerworden: fijn dat je een fijn weekend heb gehad met je vriendje, geeft ook weer energie wel balen dat je meissie zo huilt zeg! Succes! Oh en weer aan het werk! Veel plezier!!!! @panos: jeetje dat is vermoeiend, die nachten zo! Sterkte meid! @hier: heeeeerlijk maar druk weekend gehad. Vrijdag emma voor het eerst gelogeert, ze had het prima naar dr zin en mn ouders vonden het ook geweldig!! Wij hebbeb het ook geweldig naar ons zin gehad in de feesttent, compleet met (te) veel drank hihi. Nick en simon vielen tegen, deden 5 liedjes en maakte er nou niet echt een feestje van. Rest vd avond/nacht was er een band en die speelden super!! Zaterdag is mn mannetje 30 geworden dus ook weer feest en gisteren nog wat visite die zaterdag niet konden. Heeel gezellig maar ook vermoeiend dus gisteravond om half 10 was hier het licht uit haha. Worden ook een dagje ouder