Poohbeer, spannend hoor! Heeeeeeel veel succes! PSje, dat klinkt als een erg gezellig weekend! Nog gefeliciteerd met je mannetje.
ben ik weer, gister naar het zh van veghel geweest. de arts vond haar ook suf maar nog niet suf genoeg voor een opnamen :S ze hadden haar nog getempt was het 39,1. goed boos daar gewordt wat nu de bedoelling was. of dat het de bedoeling was om haar daar te brengen waneer het kante boord is, kreeg ik het antwoord ja liever wel nou ja zeg.kon hem we iets aan doen, want een kind kan een trauma van het zh oplopen bla bla bla. zo iets heb ik nog NOOIT van me leven gehoordt. ik moets maar door gaan waar ik mee bezig was enz. en zorgen dat ze voldoende eten en water binnen krijgt. ben ik al 2 dagen mee bezig. en dit is weer dag 3 :S heb de huisarts opgebelt en hij komt straks even langs en rond 5e nog een keer. om sophie goed te controleren wat hij maakt zich wel zorgen. ben ik opzich wel blij mee,dat me huisarts wel de moeite meent. dus is maar weer af wachten. ben hellemaal gebroken 2 nachten geen oog dicht gedaan.
@ lotte,nog steeds het zelfde .hij wou liever niet dat ze naar het zh moet want hij denkt dat sophie het zelf standig kan :S volwassen persoon oke maar een baby,maja ben er niet meer op in gegaan hadden goede discussie erover. ik ben benieuwt wat de UWV gaat zeggen enz laat je het nog wel weten? @sanka.beterschap met luuk.,hoe gaat het nu met de kleine al wat beter?? @chicken ., nog steeds het zelfde en daar bij jullie? dus er zijn er meer op de KDV meer met verhoging :S? @zwangerworden.spanned verhuizen en al zin in? @panos echt eene nacht monstertje.hopelijk hebben jullie snel een goede nacht rust @mili., ow wat erg pfff Sterkt . @roeltje nog het zelfde ook nog steeds verhoging schommel van 90/91 nog heel suf spuigen heeft ze vandaag nog niet gedaan.nog wel verschikkelijk veel spuit luiers :S en hoe gaat het bij jullie? @poohbeer.,beterschap met lotus.,gaat het al ietsje beter met haar? spannede tijd weer voor jullie ga hard voor je duimen!!!!!! @spuitluiers wat kan ik er nog meer aan doe dan water en eten geven ?? @ongi geworden was me pil vergeten in te nemen me hoofd stond aleen bij sophie. @uitje hoe en wat want weet het niet meer?? Als ik iets ben vergeten of iemand Sorry
@gimena; spuugt sophie immers nog zoveel dan als gisteren? Beterschap hoor! *knuff* @all; Gisteren zelf ook nog maar ff de HAP gebeld, sinds gisteravond vroeg begon ineens mijn vinger rood aan te lopen, voelde heel warm aan, kloppend, tintelend en een zeer strak/gespannen gevoel. Dus ik hup met mijn vinger in een badje met biotex....aaargh had ik beter niet kunnen doen!! Daar werd het dus alleen maar erger van. Ben gisteravond maar het bed in gekropen met een ibu en pcm....nou ik heb geslapen als en blok. Vanmorgen deed mijn vinger niet zo zeer meer als gisteravond maar hij voelt nog steeds zeer warm aan, is rood en het topje is flink pijnlijk......ik denk dat ik dus een ontstoken vinger heb. Verder gaat het hier wel aardig, vrij druk met de verkoop van ons huis en de ZH bezoekjes voor Beau en mij. Daarnaast gaat het werken natuurlijk ook gewoon door en dan besef ik me wel eens dat ik het toch best wel druk heb. Ach ja...ben iig al blij dat het heerlijk weer is. Gisteren een kleine fotoshoot gedaan....
@Gimena, ik geef lotus melk, water en een fruithapje (paar lepeltjes) zit immers ook vocht in. Vind ze meer aan dan aan water...vroeger had je nog diksap maar dat zie ik nergens meer in de winkel....
Sorry zit op mijn werk. Nog niet alles gelezen. Mijn man is vandaag thuis met Luuk omdat hij nog steeds koorts heeft en ontstoken ogen. Hij is ook echt niet lekker. Mijn man is nu ook bij de ha toch maar even checken. Ik hoop dat het mee valt. het is echt verschrikkelijk om te moeten werkne terwijl je kindje ziek thuis is. . ben al een paar keer naar de wc moeten lopen om even een potje te janken. Wat helemaal k*t is. Ik dacht mooi dan kan mijn man maandag en dinsdag thuis blijven en ik woensdag. Krijg ik gewoon geen vrij. :x Kan luuk ook niet naar de oppas brengen terwijl hij ziek is. En trouwens dat wil en ga ik ook echt niet doen.
@dees vandaag heeft ze nog niet gespuigt (even afkloppen) leuke spam!! wat gaat het allemaal snel he. @poohbeer.oke dank je wel hoe gaat het nu met lotus??
@gimena; Hopelijk spuugt ze straks niet meer. Om te zorgen dat sophie niet uitdroogt kun je haar ook ORS gaan geven.
@ Gimena; kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik weet niet of je er wat aan hebt, maar toen Maura steeds waterdunne poep had gaf ik haar ORS van rijstwater (witte rijst koken en dat water gebruiken). Zo veel als mogelijk was het advies toen aan ons. Ook gaven we 1-2 pilletjes norit (verpulverd en gemengd met water op een lepeltje). Vocht is inderdaad het belangrijkste, in welke vorm dan ook. Sterkte meid!
@sanka.nou ja zeg ook al is je kindje zie krijg je geen vrij :S is het erger geworden? waren jullie gaan zwemen? ivm onstoken ogen? @dees ja O.R.S gebruik ik al.
@Gimena, ik ging terug naar het ziekenhuis.........als ik die foto zie. Hoe laat komt je huisarts? Als ze dan wel alert is laat je hem deze foto zien!
poohbeer: hier gaat het goed Mitchell is nu een tevreden ventje, slaapt snachts door overdag nog wat minder.. gimena: jee meid ik zou ook terug gaan naar het zh hoor als je meissie zo is dan is het niet goed! sterkte meid!
@Gimena; Jeetje meid, nou als ik sophie zo zie kun je echt wel opmerken dat ze zich niet lekker voelt!! Sterkte!!
@gimena Wat zielig om je meisje zo te zien zeg. Zondag ochtend ging het goed met Luuk en dacht ik dat de oogjes over waren. Niet dus. Maar in het zwembad is zijn hoofdje niet nat geweest. Dus ook geen zwemwater in zijn oogjes gehad. In de loop van de avond kreeg hij koorts. En wilde helemaal niks meer als bij mama zitten. Man is trouwens terug van de ha. Kon niet veel doen. We moeten wel wat plas opvangen om een urineweg infectie uit te sluiten.