@poohbeer 1 uur half 2 zou hij komen dus ben benieuwt wat hij zegt. @dees., hehe foto model.geweldig!!!
@ all Thnx voor jullie steun en meden leven. en voor al de tips!!! dank jullie wel nu maar wachten op de huisarts!
Pooh spannend! Hopelijk mag kaptein iglo terug geplaatst worden!! Zal voor jullie duimen ego tjee, wat ben ik een emotioneel wrak. Valt niet meer te ontkennen. Net belde het UWV voor hoeveel uur ik beschikbaar ben en welke dagen. Dus ik helemaal in de stress omdat ik t niet had verwacht, want morgen moet ik naar de werkcoach van het UWV. Hij zei dat ie dat moest weten ivm uitbetalen van m'n uitkering. Moest dus maar wat zeggen, want doordat m'n oppas (m'n mams) is weggevallen weet ik nog niet precies hoe en wat. Weet iemand of je altijd nog andere dagen kan opgeven als blijkt dat t niet kan? Zit me helemaal druk te maken. Dat ik warrig overkwam, dat ik t verkeerd heb gedaan en wat hij nu zal denken...pfff. Ik word zo gek van mezelf. Wilde jullie er de laatste tijd niet mee vermoeien, maar moet t echt even kwijt.... Sorryyyyy
@lotte; Eigenlijk had je net gelijk aan moeten geven dat je nog geen zekerheid mbt dagen/uren die je wil werken. Dat is natuurlijk afhankelijk van jullie opvang en de diensten die je gaat draaien bij je nieuwe werkgever. Of dit straks nog valt te wijzigen weet ik niet zeker maar lijkt me niet meer dan logisch dat dat wel kan. Over die uitkering, dat is toch gebaseerd op het aantal uren wat je gewerkt heb hiervoor?
Gimena och nou ja zeg! wat een &^%*(&^^& arts!!! fijn dat je ha goed op haar let Sanka kun je ook geen verlofdag opnemen woensdag? Lotte Dikke knuffel! Dees geweldige foto's! zal maar niet vertellen wat ik vanmorgen gedaan heb kun je wel raden denk ik baal alleen wel dat een vogel het nodig vond om mijn net gewassen ramen eronder te schijten
@roeltje; Euh.....zul je altijd weer zien he!! Balen hoor!! Ik ga zo ook maar eens wat aan mezelf doen...zit hier nog in pyjama... Vanmiddag en vanavond mag ik weer werken dus doe het nu nog maar ff rustig aan.
Psje nog gefeliciteerd met je man gimena snap dat je het eng vindt om Sophie zo te zien en thuis te hebben. Dat van n trauma kunnen krijgen is wel waar hoor, maar had ie wel ff op n normale manier mogen zeggen. Sterkte Dees vervelend van je vinger. Foto's heb je zelf gemaakt toch? Had ze op Hyves gezien. Leuk! Ik heb aangegeven dat het nu onduidelijk is wanneer en hoeveel ik kan werken, maar hij zei dat hij dat MOEST weten!! Ik vond t raar want ik had verwacht daar morgen bij t werkbedrijf naar te gaan kijken! Maar hij moest t meteen weten.. Sanka mogen ze vrij weigeren als je kind ziek is en je geen oppas hebt?? Ik zou gewoon zeggen dat er geen oppas is hoor!!
huis arts is net geweest,en gelukkig ziet hij het ook dat het niet goed gaat., hij wil half 5 5 uur nog een keer kijken vindt hij het nog niet beter neemt hij contackt op me veghel voor een opnamen.maar hij zei wel dat hij die kans groter in zag dat ze naar het zh moet. opzich vindt ik het hellemaal niet erg toch wel een gerustelling nu EINDELIJK naar 3 dagen een zieke kind in huis. ziet iemand dat dit niet gaat,pfff hehe en hij vondt het schandalling dat ik van het kastje naar de muur ben gestuurt
Gimena Klinkt als een goeie huisarts.. Bedenk maar zo dat ze in het ziekenhuis in goede handen is en ze daar beter en sneller kunnen ingrijpen.. Beterschap voor je meisje!!
bedacht me gisteren ineens dat manlief er niet is met moederdag ik baal echt! (misschien stom maar goed) hij gaat zondag 3 mei weg en komt op de 13e ofzo pas weer terug
gimena: fijn zeg dat hij het nu inziet tis misschien niet leuk als ze naar het zh toe moet maar daar is ze dan wel in goede handen hopelijk kunnen ze je meissie snel weer beter maken..
ik heb persoonlijk ook liever dat ze in het zh is ivm toch beter zorg en kennis van dingen. en ik houd jullie zeker op de hoogt! @roeltje ik vindt het niet gek hoor.liefste wil je dat hij elke min van de dag bij je is (maar soms ook weer niet elke min )
Roeltje Ik ben eerlijk gezegd bang dat mijn vriend er niet eens aan denkt dat dit mn eerste moederdag is. Hoop het wel dat ie eraan denkt! Misschien bedenkt je man nog wel iets leuks voor je vanuit daar
Hmmmm ik heb deze maand ONBETAALD ouderschapsverlof op moeten nemen vanwege de situatie met mn moeder en nou zie ik net op mn rekening dat ik geld heb van mn werk. Er staat bij salaris april 2010...hmmmm, is niet mijn fout....
@ Gimena, goed gedaan hoor! Heel veel sterkte en succes!!! @ Lotte, eens gegeven, blijft gegeven.. Succes morgen!!