December 2009 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Luuz, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Meloen
    Haha, vind ik dus ook:p. Laat t voor de zekerheid maar apart staan, want anders heb ik een probleem als ik t op maak. Kan t geld wel errug goed gebruiken eigenlijk........

2. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Nou ik heb morgen maar een vrije dag genomen. Gelukkig kon dat wel. :) Luuk is nog steeds ziek.

@dees
    Wat een leuke foto.

@lotte
    Wat extra geld is nooit verkeerd.:)

@gimena
    Hopelijk komt het snel goed met jullie meisje. En mocht je terug naar het ziekenhuis? Lijkt mij ook een fijner gevoel.

@roeltje
    Wat jammer van je 1e moederdag. Moet je het een weekend eerder doen of kan dat niet?

@all
    Sorry als ik vergeet op iemand te reageren. :)

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    GRRRR!!! zo dies eruit..

had aan mn man gevraagd om op tijd te laten weten of hij thuis zou eten of niet.. "Ja, schat is goed, zal ik doen";) het is verdorie 18.15 uur en nu pas smst meneer dat hij niet mee eet.. Fijn.. Had m nog zo gezegd dat ik dan voor 17.30 uur wou eten als hij daar bleef.. "Ja schat is goed".. ;) Heb hem maar niet gevraagd of hij zoieso wel thuis komt vanavond/vannacht.. *Saddistisch eigenlijk* hoop aan de ene kant zo dat hij NIET thuis komt vannacht.. GRR...
    Roeltje is boos!!!
    zo en nu verder met koken..

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    @ Gimena; goed dat ze in de gaten wordt gehouden, heel veel sterkte meis!

@ eerste moederdag; hoef geen cadeautjes en zo, maar vind het wel een bijzondere dag. Hij is dan ook geblocked in de agenda en we gaan er een leuke dag van maken met zn drietjes! (de andere twee weten het alleen nog niet ;))

@ gaar; rondje woonboulevard.
    Een indruk van keukens en vloeren, gut wat ben ik trots op Maura en op ons, we hebben het goed gedaan! Veel en snel bekeken, indrukken opgedaan (godzijdank aardig op 1 lijn) en Maura een fles onderweg in het restaurant van de ikea (bijna de helft niet opgedronken maar toch).

@ Lotte; hoop dat de meevaller voor jou blijft!

@ Dees; leuke foto!

@ Sanka; Luuk nog steeds ziek, sterkte!

5. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @Sanka
    Fijn dat je toch vrij kan krijgen!
    Durf niet te blij te zijn, want ze zullen t wel terug willen hebben t geld...

@Roeltje
    Dat probleem met eten heb ik hier dus ook bijna altijd. Daarom kook ik gewoon heel vaak niet eens meer. Echt slecht, ik weet het. Was het gewoon zat. De meeste mannen begrijpen geloof ik niet dat t heel vervelend is als hun vrouw zit te wachten tot ze weten of je thuis eet of niet!!!

@eerste moederdag
    Ik hoef ook geen cadeautje, maar ik zou het wel leuk vinden als mn vriend iets leuks bedenkt.

@riti
    Fijn dat de dag zo goed is verlopen!

@UWV en voeding Milan
    Ik las dat je iemand mee mag nemen naar zo'n gesprek, dus ik wil dat mn vriend mee gaat. Alleen moet Milan precies rond die tijd zn eerste voeding krijgen. Eerst dacht ik dat ik m anders wel wat eerder zn voeding zou geven, maar dan gooi ik alles in de war. Ik vind hem belangrijker. Ik wil best 's morgens vroeg kolven en dat we hem daar dan een fles geven. Denken jullie dat ik dat kan maken? Als hij drinkt kan ik gewoon praten natuurlijk...

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Lotte
    mwa, het blijven mannen natuurlijk;)
    Tja, het UWV.. weet niet of ze fijn vinden als je de kleine meeneemt.. Maarja, hij zal toch zijn voeding moeten hebben he..
    En is er eventueel niet iemand anders die mee kan/wil?

Waarom snappen babys niet dat mama ook moeten eten? :)

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    Milan geeft nooit een kik, dus last hebben ze verder niet van m. Weet wel dat mn schoonzus toen haar beide kids had meegenomen haha. Ik heb niemand hier in de buurt wonen helaas. Anders kon ik vragen of iemand even op kon passen. En idd, hij moet toch eten haha.

@iets anders
    Ik heb de deur lekker open staan, maar nou komt er de hele tijd een vreemde kat hier binnen om aan het voer van onze katjes te zitten. En die luie donders van mij doen gewoon niks...ja een beetje grommen...scheitlijsters!

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Tjeeeee wat n rust.....

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha wilde net zeggen wat een drukte:D

baal nog meer dan net:( manlief is nog aan het werk tot 22.00 uur (als het al niet later word) en aangezien hij dan nog 1.5 uur moet rijden om thuis te komen blijven ze daar met zn allen slapen aan boord:(
    alsnog een nachtje alleen dus:(

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Maar zou hij elke avond thuis komen of alleen vanavond? Echt jammer:(. Knuffff

owww doet me er ineens aan denken dat we nog n datum moeten prikken saampjes!!

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    oja !! moeten we wel ff doen..
    nou hij zou eigenlijk deze week elke avond thuis komen maar ja,, heen en weer rijden is ook niet te doen, dan zou hij morgenvroeg om 6uur alweer weg moeten.. schiet ook niet op haha

12. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Nee, is idd nie echt te doen:(. Niet leuk!!!

Gimena
    hoe gaat t met Sophie

pooh
    hoe gaat t met Lotus

all
    en de andere zieke kindjes? Gaat t nog?

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja al iets bekend van Gimena? ben echt benieuwd hoe het met Sophie gaat..

Lotte
    zit je via je foon op zp nu?

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Roeltje
    ja haha. Ga nu van zp af:)

truste alvast

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    truste!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    meloen
    wat Super! Een eerste tandje. Wat worden ze snel groot he? Hebben we het echt nu alweer over tandjes?:$
    Dat van die waterpokken voor hun eersye had ik ook gehoord, dus dan is het dubbel zielig.

Pooh
    Oh, dat wordt weer erg spannend. 2 mei is zondag? Ga ontzettend voor je duimen!

Dees
    Wat een leuke foto zeg!

Gimena
    beterschap met Sophie. We horen wel hoe het met haar gaat...

Roeltje
    mannen...;)

Lotte
    Succes morgen!

Hier is Amy weer eens aan het huilen. Snap er niks van. Zelfs toen ze een stuk zieker was huilde ze niet zo veel en sliep ze gewoon door. Nu is het elke avond/nacht echt een paar keer wakker en huilen. Gelukkig niet krijsen, maar ze houd het wel lang vol. Echt van dat gejengel... ga slapen meid!:(

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Collo
    heb je misschien iets veranderd in dr ritme? Of is ze toevallig 4,5mnd? Dan kan t namelijk bij n sprongetje horen heb ik mij laten vertellen hier;). Hoop voor je dat zij en jij intussen slapen!!

Goodnight ladies

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Goodmorning ik ga slapuhh

19. Poohbeer

Poohbeer Fanatiek lid

26 mei 2006
    2.120
    0
    0
    Software engineer
    Elst, Utr
    @Collo, thanks! 2 mei is zondag inderdaad...ik heb de echo's meestal in het weekend...heb je een weekend off, mag je nog vroeg je bed uit omdat je bv op zondag om 8.15 uur in t ziekenhuis moet zijn...voordat Lotus er was dan, nu moet ik er zowieso vroeg uit hihi. Het is echt cyclusdag afhankelijk...cyclusdag 9 is as zondag, dus pech....
    Vervelend zeg dat Amy nu ineens zoveel wakker is s'nachts. Zou ze oververmoeid zijn van het ziek zijn?

@Roeltje, het valt ook niet mee om samen maar toch in je eentje alles te runnen. En als je hub daar dan vervolgens makkelijk overheen walst zou ik ook denken STIK.
    Hopelijk komt ie vanavond wel thuis en eet ie mee!

@Lotte, had je niet toevallig nog wat vrije dagen die ze uitbetaald hebben?
    Ik zou Milan gewoon meenemen en daar voeden....zoals je zelf al zegt; kind gaat voor..en als je een kind uit zijn ritme haalt zit je later misschien met de problemen daarvan. Het zal je uitkering oid echt niet beinvloeden...de meeste vinden beebjes wel leuk toch? Is het ijs meteen gebroken als je binnenkomt ;).
    Thanks voor t duimen!

@Sanka, fijn dat je vrij kon krijgen!

@Riti, heerlijk zo'n dagje denk ik! Inderdaad, je wordt er wel gaar van!

@Gimena, is er al nieuws?

Lotus had gisteren vanaf de middag maar 1 poepluier...toen dacht ik prak een liga (1/2) met een kwart banaan en gooi daar een klein scheutje diksap appel door, geef ik haar dat...ze vond het niet lekker. Toen ik na 5 mini hapjes haar mondje maar afveegde omdat ze zuur bleef kijken spuugde ze meteen de boel uit...via neus en mond...arm schaap. Dus hup weer in bad.
    Ben benieuwd wat vandaag brengt, gisteren dronk ze maar weer halve flessen.
    Moederdag, mijn hubbie is altijd wel attent met dat soort dingen gelukkig.

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Pooh
    nee, had nog n paar losse uurtjes staan.

Hmm, vriend is nu pas aant douchen, dus zal t vast niet redden om mee te gaan:(. Had t wel fijn gevonden, omdat ik door zenuwen veel vergeet. Maar zou Milan dan ook uit bed moeten plukken, pff twijfelsss haha

hoop dat t vandaag beter gaat met Lotus

Deel Deze Pagina